Jump to content
Shipfriends

Δηλώσεις δρομολόγησης - Δρομολογήσεις Γενικότερα


Recommended Posts

Για την καθυστέρηση στις εγκρίσεις δεν φταίει η ημερομηνία. Από το Φεβρουάριο στέλνουν οι εταιρείες τα δρομολόγια τους για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο, οι εγκρίσεις/αποδοχές θα μπορούσαν να δίνονται μήνες νωρίτερα και όχι στο παρά πέντε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Σε συνέχεια των ανωτέρω να θυμίσουμε ότι πέρυσι οι υπουργικές αποφάσεις για τις δρομολογήσεις των πλοίων κοινοποιήθηκαν 1/11/2020 με αποτέλεσμα οι εταιρείες ακόμη και την προπαραμονή να μην μπορούν να ανοίξουν πλάνα. Χώρια που έγινε κι ένα αλαλούμ με τους ανεφοδιασμούς των πλοίων και τους εκτελωνισμούς των καυσίμων για του οποίους απαραίτητη προυπόθεση είναι η υπουργική απόφαση για την δρομολόγηση ενός πλοίου κι ο επισυναπτόμενος σε αυτήν πίνακας δρομολογίων.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Orestis said:

Από το Φεβρουάριο στέλνουν οι εταιρείες τα δρομολόγια τους για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο, οι εγκρίσεις/αποδοχές θα μπορούσαν να δίνονται μήνες νωρίτερα και όχι στο παρά πέντε.

Έτσι, καταλήγουμε ότι οι υπηρεσίες του υπουργείου όταν θέλουν μπορούν να δράσουν-προγραμματίσουν-εγκρίνουν έγκαιρα, αλλά αυτό μπορεί να μη γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.

Χαρακτηριστικές περιπτώσεις όπως αυτή που συζητάμε με τα δρομολόγια των δηλώσεων δρομολόγησης, η πληρωμή του Μεταφορικού Ισοδυνάμου τον επόμενο μήνα από την πραγματοποίηση των ταξιδιών και οι συμβάσεις ανάθεσης για τις covid άγονες που προκηρύσσονταν και υπογράφονταν μέσα σε 2 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

On 10/16/2020 at 1:04 PM, Nick the Greek said:

Σε αυτά τα ''έκτακτα" δρομολόγια Παναγία μου, που είναι εκτός των δεδηλωμένων, φεύγει σαν ολική ναύλωση το πλοίο Παναγία μου? Όπως τα ρορό?

 

On 10/16/2020 at 1:47 PM, Orestis said:

Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν 3 επιλογές:

1.       Κενό επιβατών για να λάβει θέση προς την εκτέλεση του δρομολογίου του: δεν χρειάζεται έγκριση.

2.       Ολική ναύλωση: χρειάζεται έγκριση αλλά όχι απόψεις από άλλες εταιρείες. Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να εμφανίζεται στο σύστημα αλλά μπορεί να μεταφέρει επιβάτες πχ ένα group.

3.       Έκτακτο δρομολόγιο: χρειάζεται έγκριση, απόψεις από άλλες εταιρείες/λιμενικές αρχές (τυπικά). Κλασική περίπτωση που επιλέγεται αυτή η λύση είναι στα ταχύπλοα της Κρήτης όταν κατεβαίνουν στην αρχή της κάθε περιόδου στο Ηράκλειο αλλά και στο τελευταίο τους ταξίδι για Πειραιά

 

On 10/16/2020 at 1:58 PM, Nick the Greek said:

Σε ευχαριστώ πολύ Orestis, κατατοπιστικότατη απάντηση.

Κενό επιβατών δεν μπορώ να φανταστώ πως έφυγε, στο σύστημα δεν το βλέπω, άρα υποθέτω ότι επελέγη το δεύτερο, στη συγκεκριμένη περίπτωση.

ας τα εχουμε και στο σχετικο topic

Link to comment
Share on other sites

On 10/14/2020 at 7:11 AM, proud_ionian said:

o λογος που ξεκινα 01/11 ειναι για να κανει πρωτα χειμωνα οποιος καινουργιος θελει να μπει σε μια γραμμη. 

εχουμε δει αρκετες φορες να καταστρατηγειται και να παρακαμπτεται αυτο, ειτε με την ακινησια να προηγειται και να ξεκινα απο φερβρουαριο (πχ, ενδεικτικα, το ιονις οταν ειχε ξεκινησει στο σαρωνικο ή οταν ξεκινησε στην τζια), ειτε σπανιοτερα με υπουργικες αποφασεις.

το να παει 01/12 οκ, αλλα αν παει φεβρουαριο θα ξεκινανε το πασχα.

Καλό το λες. Έστω 01/12 για να εξυπηρετεί τη έστω και μειωμένη τουριστική ροή. Αν

On 10/14/2020 at 10:35 AM, Orestis said:

Για την καθυστέρηση στις εγκρίσεις δεν φταίει η ημερομηνία. Από το Φεβρουάριο στέλνουν οι εταιρείες τα δρομολόγια τους για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο, οι εγκρίσεις/αποδοχές θα μπορούσαν να δίνονται μήνες νωρίτερα και όχι στο παρά πέντε.

Δίκιο έχεις. Αλλά, από τη στιγμή που δεν αλλάζει το ραχάτι, μήπως θα βοηθούσε έστω μια μικρή μετακίνηση αφού πλέον έχει μεγαλώσει η τουριστική σαιζόν και περιλαμβάνει και το Νοέμβριο; αυτό αναρωτήθηκα.

 

On 10/14/2020 at 12:20 PM, Annivas said:

Σε συνέχεια των ανωτέρω να θυμίσουμε ότι πέρυσι οι υπουργικές αποφάσεις για τις δρομολογήσεις των πλοίων κοινοποιήθηκαν 1/11/2020 με αποτέλεσμα οι εταιρείες ακόμη και την προπαραμονή να μην μπορούν να ανοίξουν πλάνα.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο! Και θυμάμαι και τουρίστες σαστισμένους που δεν μπορούσαν να ξέρουν πότε και πως θα φύγουν... Απαράδεκτη κατάσταση

 

On 10/15/2020 at 9:11 AM, enas chiotis said:

Έτσι, καταλήγουμε ότι οι υπηρεσίες του υπουργείου όταν θέλουν μπορούν να δράσουν-προγραμματίσουν-εγκρίνουν έγκαιρα, αλλά αυτό μπορεί να μη γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.

Χαρακτηριστικές περιπτώσεις όπως αυτή που συζητάμε με τα δρομολόγια των δηλώσεων δρομολόγησης, η πληρωμή του Μεταφορικού Ισοδυνάμου τον επόμενο μήνα από την πραγματοποίηση των ταξιδιών και οι συμβάσεις ανάθεσης για τις covid άγονες που προκηρύσσονταν και υπογράφονταν μέσα σε 2 μέρες.

Εντάξει με το Μεταφορικό Ισοδύναμο έχουμε καθυστέρηση πλέον σημαντική. Με τις συμβάσεις ανάθεσης το "τελίκιασαν", έχεις δίκιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ορίστηκε το ενδεικτικό δίκτυο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών για την επόμενη περίοδο (01.11.2021 ως και 31.10.2022), τώρα σειρά έχουν οι ετήσιες δρομολογήσεις, μετά οι προσκλήσεις για αποκλειστική δρομολόγηση και τελευταία η διαδικασία για επιδότηση όσων επιλεγούν από τις εναπομείνασες. 

Link to comment
Share on other sites

Για να μην χαλάσει η παράδοση μολις χτες το πρωι ο υπουργός Ναυτιλίας έβαλε την υπογραφή του στις δηλώσεις δρομολογήσεις . Λιγο καλύτερα τα πράγματα πέρυσι στάλθηκαν στις 1/11 φέτος 30/10 . Πρόοδος .... αν και μαλλον γι αυτή την πρόοδο ευθύνεται το ΣΚ που μεσολαβούσε. Π

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Φουρτούνα στην ακτοπλοΐα σηκώνει το σχέδιο του ΣΑΣ και έντονη αντίδραση ΣΕΕΝ για τους κανόνες δρομολόγησης πλοίων

Quote

Σφοδρές αντιρρήσεις εκφράζουν οι ακτοπλόοι στο περιεχόμενο του Σχεδίου Κανονισμού Αρχών του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνών (ΣΑΣ), καθώς θέτει ανυπέρβλητα εμπόδια στην εκπρόθεσμη ετήσια δρομολόγηση νέων πλοίων στην ακτοπλοΐα και υπονομεύει τον υγιή ανταγωνισμό.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά ακτοπλοϊκοί παράγοντες, εάν το σχέδιο Κανονισμού που προωθεί το υπουργείο περάσει ως έχει, τότε μια εταιρεία που αγοράζει πλοίο τον Φεβρουάριο του 2021 θα είναι σίγουρη ότι θα δρομολογηθεί αυτό σε κάποια γραμμή τον Νοέμβριο του 2022 και εάν είναι ταχύπλοο τον Ιούνιο του 2023.

Η εκπρόθεσμη ετήσια δρομολόγηση πλοίου ήταν πάντα ένα σημείο τριβής μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών, καθώς καμία εταιρεία δεν δεχόταν εύκολα σε γραμμή που έχει παρουσία η ίδια να έρθει κάποια ανταγωνίστρια δρομολογώντας πλοίο εκπρόθεσμα, αφού δηλαδή είχαν ήδη εγκριθεί τα δρομολόγια μήνες πριν. Έτσι, προκειμένου να βρεθεί μια μόνιμη θεσμική λύση στο πρόβλημα, το υπουργείο Ναυτιλίας στο πλαίσιο της κατάρτισης ενός νέου Κανονισμού Αρχών του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, του οργάνου δηλαδή που γνωμοδοτεί προς τον υπουργό για θέματα δρομολογήσεως πλοίων, κατέθεσε μια πρόταση αναφορικά με τις εκπρόθεσμες δρομολογήσεις που δεν βρίσκει σύμφωνο τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), που εκπροσωπεί τους ακτοπλόους.

Τι προβλέπεται
Η πρόταση αναφέρει: «Προκειμένου για εκπρόθεσμη δρομολόγηση πλοίου, εφόσον υπάρχουν αντιρρήσεις από πλοιοκτήτριες εταιρείες πλοίων ανεξαρτήτως τύπου και είδους, που δραστηριοποιούνται ήδη σε κάποια ή στο σύνολο των λιμένων του αιτούμενου δρομολογίου στις ζώνες αυτές, τότε τα δρομολόγια του πλοίου να μετατίθενται σε άλλη ζώνη εξυπηρέτησης (όπως αυτές καθορίζονται στο κεφάλαιο “Ορισμοί”), ή εντός της ίδιας ζώνης, σε ώρες που δεν υφίστανται αντιρρήσεις από τους υπόλοιπους δραστηριοποιούμενους στη ζώνη αυτή». Η διατύπωση αυτή όμως σε ακραίες περιπτώσεις «στέλνει» το πλοίο για διομολόγηση έπειτα από δύο χρόνια με έναν συνδυασμό διατάξεων του προτεινόμενου κανονισμού. Ενδεικτικά, οι ζώνες στις οποίες αναφέρεται το σχέδιο κανονισμού είναι τρεις και συγκεκριμένα: α) πρωινή από 06:00 έως 13:59, β) απογευματινή από 14:00 έως 21:59 και γ) βραδινή από 22:00 έως 05:59.

Συνεπώς, αν ένας πλοιοκτήτης έχει πλοία και στις τρεις ζώνες, και εκφράσει αντιρρήσεις για την εκπρόθεσμη δρομολόγηση του ανταγωνιστικού πλοίου, τότε το πλοίο αυτό θα περιμένει να δρομολογηθεί με το καθεστώς της εμπρόθεσμης δρομολόγησης, δηλαδή να καταθέσει αίτηση που θα εξεταστεί τον Ιανουάριο του επόμενου έτους, και θα εγκριθεί η δρομολόγησή του για τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς, αν είναι συμβατικό πλοίο, ή την άνοιξη της επόμενης χρονιάς, αν είναι ταχύπλοο.

 Οι προτάσεις
Αντίθετα, ο ΣΕΕΝ στην πρότασή του αναφορικά με τις εκπρόθεσμες ετήσιες δρομολογήσεις προτείνει τα αιτήματα να εγκρίνονται όπως αιτούνται εάν δεν υπάρχουν αντιρρήσεις από τις λιμενικές αρχές ή άλλους ενδιαφερόμενους. Επίσης εγκρίνονται εάν τα αιτήματα δεν συνεξετάζονται με τα δρομολόγια των ήδη δρομολογημένων πλοίων.

Εάν τα αιτήματα συνεξετάζονται θα ισχύουν τα ακόλουθα ούτως ώστε να εξυπηρετούνται οι συγκοινωνιακές ανάγκες:

1. Εάν τα αιτήματα συνεξετάζονται και αφορούν ζώνη αναχώρησης στην οποία είναι δρομολογημένο άλλο πλοίο, οι ώρες αναχώρησης να καθορίζονται με απόκλιση τουλάχιστον 60 λεπτών πριν ή μετά τη ζώνη, π.χ. στην πρωινή ζώνη 60 λεπτά πριν από τις 07:00 (δηλ. 06:00) ή 60 λεπτά μετά τις 08:30 (δηλ. 09:30), το ίδιο να εφαρμόζεται και στην απογευματινή ζώνη. Σημειώνεται ότι ο ΣΕΕΝ έχει χωρίσει την ημέρα σε δύο ζώνες εξυπηρέτησης για τα ακτοπλοϊκά πλοία, την πρωινή (07:00- 08:30) και την απογευματινή (15:00-18:30), άρα στην πράξη κάθε νέο πλοίο στην ακτοπλοΐα μπορεί να δρομολογηθεί εκπρόθεσμα άμεσα υπό την προϋπόθεση ότι θα αναχωρεί από το κύριο λιμάνι 60 λεπτά πριν από την έναρξη ή τη λήξη της ζώνης.

2. Τα αιτούμενα δρομολόγια μπορούν να εγκριθούν όπως αιτούνται εάν αφορούν ζώνη αναχώρησης στην οποία το αίτημα δεν συνεξετάζεται με τα ήδη δρομολογημένα πλοία στη ζώνη αυτή.

3. Εάν τα αιτήματα αφορούν ώρες αναχώρησης εκτός ζώνης, τα ωράρια των δρομολογίων να καθορίζονται με απόκλιση 90 λεπτά πριν / μετά τα ήδη δρομολογημένα πλοία (εάν το 90’ πριν συμπίπτει με την απαγορευμένη ζώνη θα ισχύει μόνο το 90’ μετά ή αντίστροφα).

4. Οι αρχές του ΣΑΣ εφαρμόζονται από το κύριο (ή πρώτο εάν δεν υπάρχει κύριο) λιμάνι αναχώρησης και στο τελευταίο της επιστροφής (πριν από τον τελικό προορισμό) και όχι στους ενδιάμεσους προορισμούς. Σε δρομολόγια ταχυπλόων με αυθημερόν επιστροφή οι αρχές εφαρμόζονται μόνο από το κύριο (ή πρώτο εάν δεν υπάρχει κύριο) λιμάνι.

Τα αιτήματα
Ένα δεύτερο σημείο έντονης τριβής ΣΕΕΝ και ΣΑΣ στον νέο κανονισμό είναι και το πότε τα αιτήματα δρομολόγησης πλοίων συνεξετάζονται. Το υπουργείο θεωρεί ότι τα αιτήματα συνεξετάζονται μεταξύ πλοίων του ιδίου τύπου, π.χ. μεταξύ ταχυπλόων ή μεταξύ συμβατικών. Ο ΣΕΕΝ θεωρεί ότι τα αιτήματα θα πρέπει να συνεξετάζονται όταν αφορούν πλοία ιδίου είδους π.χ. ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοο με ΕΓ/ΟΓ συμβατικό. Στα ταχύπλοα όμως τα αιτήματα συνεξετάζονται ανεξάρτητα από το είδος κάθε πλοίου, π.χ. ΕΓ/ΟΓ με ΕΓ και ΕΓ/ΟΓ με ΕΓ/ΟΓ. Με την πρόταση του υπουργείου όμως μπορεί ένα ταχύπλοο να τροποποιεί τα δρομολόγιά του και να δρομολογείται τους καλοκαιρινούς μήνες σε μια γραμμή την ίδια ακριβώς ώρα με ένα συμβατικό πλοίο, το οποίο όμως εξυπηρετεί τη γραμμή αυτή όλο τον χρόνο. Με την πρόταση του ΣΕΕΝ το ταχύπλοο σε περίπτωση τροποποίησης δρομολογίου θα μπει στη γραμμή 60 λεπτά πριν ή μετά την αναχώρηση του υφιστάμενου πλοίου.

 

Link to comment
Share on other sites

Απολύτως Λογικές οι αντιδράσεις !!!

Στην προκειμένη περίπτωση  έχουμε τα εξής:

Από την μία, ένας επιχειρηματίας μπορεί να κάνει μια νέα επένδυση στην ακτοπλοία , να φέρει ένα νέο πλοίο και επειδή η αγορά του μπορεί να ολοκληρώθηκε μετά την καταληκτική ημερομηνία για τις ετήσιες δηλώσεις δρομολόγησης, να το έχει και να το κοιτάει στο Πέραμα 1,5 με 2 χρόνια. Κι αυτό γιατί οι αντιδράσεις από άλλες εταιρείες θα πρέπει να θεωρούνται δεδομένες από την στιγμή που ένα επιπλέον πλοίο θα μπει σε μια γραμμή η οποία ήδη καλύπτεται. Μόνο μια εκπρόθεσμη δήλωση στη γραμμή Πειραιάς - Μακρόνησος - Γυάρος - Κέρος - Αντικερί δεν θα σκοντάψει σε αντιδράσεις.😃

Από την άλλη όταν τα άλλα πλοία , 'έχουν λάβει τις ετήσιες δρομολογήσεις ήδη κι έχουν χαράξει οι εταιρείες τους την εμπορική τους πολιτική είναι είναι απολύτως κατανοητό ότι είναι unfair μια ενδεχόμενη περίπτωση κατά την οποία το εκπρόθεσμο πλοίο να πάρει το καλύτερο ωράριο

 Με βάση τα παραπάνω θα πρέπει να βρεθεί η μέση οδός μέσω της νομοθεσίας που θα συμβιβάζει κατά κάποιον τρόπο και τις δύο περιπτώσεις κι όχι να πηγαίνει στα άκρα και να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για κάθε νέα επένδυση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όχι ότι απαραίτητα θα γίνει, αλλά φαίνεται ενδιαφέρον το γεγονός ότι η Attica δειχνει τελικά να προτίθεται να αξιοποιήσει το Αριάδνη στην παλιά του γραμμή για (Χίο-Μυτιλήνη) και να μεταφέρει το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ στην Κρήτη και πιο συγκεκριμένα στα Χανιά...ενδιαφέρουσα και η πρόθεση για αξιοποίηση του αειθαλούς ΔΙΑΓΟΡΑ σε Παροναξία-Σαντορίνη (βραδινά δρομολόγια αλλά παλαιά άραγε?), αν και μάλλον τον προορίζουν για καβάτζωμα κάποιας άγονης!

Link to comment
Share on other sites

Για το Ρόδος, δεν σημαίνει οτι θα πάει Χανιά. Το δηλώνει για να έχει κάποια γραμμή σίγουρη, όπως και ο Διαγόρας. Η Attica στα Χανιά έχει δηλώσει Blue Galaxy-Νήσος Ρόδος και στο Ηράκλειο Blue Horizon ενώ η ΑΝΕΚ στα Χανιά έχει δηλώσει Έλυρος-Ελ Βενιζέλος και στο Ηράκλειο Κρήτη 1-Κρήτη 2.

Το ενδιαφέρον είναι στο Κυδων Παλας που ζητάει στην τακτική δρομολόγηση την Μήλο, κάτι που δεν ζητάνε τα άλλα δύο παλάτια, στο Ολύμπους που ζητάει πλέον ως τακτική δρομολόγηση την γραμμή που έχει ζητήσει και στο ΣΑΣ και τέλος το ΕΓ/ΟΓ/ΤΧ ΑΝΕΜΟΣ (Ποιό είναι αυτό;;) από την ΑΝΕΝ (!!) με νηολόγιο Μ (Μυτιλήνης;) 37 που ζητάει Κυλλήνη-Πόρο!

Τέλος, φέτος βλέπουμε πως δεν υπάρχουν πλοία φαντάσματα, αν και θα κρατήσω μικρό καλάθι μέχρι τις τροποποιητικές :D

Link to comment
Share on other sites

 

27 minutes ago, Nikos_Chania said:

Τέλος, φέτος βλέπουμε πως δεν υπάρχουν πλοία φαντάσματα, αν και θα κρατήσω μικρό καλάθι μέχρι τις τροποποιητικές :D

 Το Sifnos Jet στο Σαρωνικό για άλλη μια χρονιά. 😂

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι πλοίο φάντασμα όμως. Είναι πλοίο ενεργό και αξιόπλοο. Όπως όλοι, το δηλώνει σε γραμμή για να μην μείνει εκτός δραστηριοποίησης. Φυσικά μπορεί να αντικατασταθεί από οποιοδήποτε άλλο ή να κάνει ανάκληση στο μέλλον.

Αλλά τα aqua solution, swift highspeed jet κλπ πλοία του ίδιου, ήταν απαράδεκτες δηλώσεις.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Nikos_Chania said:

Για το Ρόδος, δεν σημαίνει οτι θα πάει Χανιά. Το δηλώνει για να έχει κάποια γραμμή σίγουρη, όπως και ο Διαγόρας. Η Attica στα Χανιά έχει δηλώσει Blue Galaxy-Νήσος Ρόδος και στο Ηράκλειο Blue Horizon ενώ η ΑΝΕΚ στα Χανιά έχει δηλώσει Έλυρος-Ελ Βενιζέλος και στο Ηράκλειο Κρήτη 1-Κρήτη 2.

Το ενδιαφέρον είναι στο Κυδων Παλας που ζητάει στην τακτική δρομολόγηση την Μήλο, κάτι που δεν ζητάνε τα άλλα δύο παλάτια, στο Ολύμπους που ζητάει πλέον ως τακτική δρομολόγηση την γραμμή που έχει ζητήσει και στο ΣΑΣ και τέλος το ΕΓ/ΟΓ/ΤΧ ΑΝΕΜΟΣ (Ποιό είναι αυτό;;) από την ΑΝΕΝ (!!) με νηολόγιο Μ (Μυτιλήνης;) 37 που ζητάει Κυλλήνη-Πόρο!

Τέλος, φέτος βλέπουμε πως δεν υπάρχουν πλοία φαντάσματα, αν και θα κρατήσω μικρό καλάθι μέχρι τις τροποποιητικές :D

Εννοείται πως δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα πλοία να απορροφηθουν στην Κρήτη, και κάποια από αυτά δηλώνονται εν είδει σκάντζας (κάτι το οποίο το Νήσος Ρόδος έχει κάνει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια).  Πάντως φαίνεται πως η Attica να επιθυμεί την αξιοποίηση της Αριάδνης στα καθ'ημάς νερά και πιο συγκεκριμένα στα γνώριμά της νερά της Χίου-Μυτιλήνης, εάν φυσικά δεν της κάτσει μέχρι τότες κάποιος καλός ναύλος προς δυσμάς😊

Εννοείται βέβαια πως μόνο το ειρωνικό μας μειδίαμα μπορούν να προκαλέσουν κάποιες δηλώσεις τύπου Aqua Solution

Link to comment
Share on other sites

Οι ετήσιες δηλώσεις που ανακοινώθηκαν είναι αυτές στις οποίες ο πλοιοκτήτης δηλώνει το πλοίο του κι ουσιαστικά εξασφαλίζει ότι θα είναι δρομολογημένο για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο . Γι αυτό κατα καιρούς έχουμε δει και ναυλωμένα πλοία να δηλώνονται κανονικά , ώστε να εξασφαλίσουν ότι θα έχουν έργο ακόμη κι αν στραβώσει η ναύλωση .

Απο εκει και πέρα επειδή ο εκάστοτε πλοιοκτήτης έχει την δυνατότητα να προβαίνει σε τροποποιήσεις των αρχικώς δηλωθέντων δρομολογίων μέχρι το τέλος Φλεβάρη , κρατήστε μικρό καλάθι σε αυτα τα δρομολογια για τα πλοία που έχουν ανακοινωθεί . 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτός δεν ήθελε να δρομολογησουν οι Στεφάνου τα πλοία που αγοράσανε μετά τις τακτικές δηλωσεις αλλά αυτός θα δρομολογήσει πλοιο που θα αγοράσει μετά τις τακτικές επειδή δήλωσε στην γραμμή ένα φάντασμα;; 

Fair enough... Δεν φταίει αυτός, αυτοί που δεν αλλάζουν το υπέροχο θεσμικό πλαίσιο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...