Jump to content
Shipfriends

Δηλώσεις δρομολόγησης - Δρομολογήσεις Γενικότερα


Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Ανάρτησαν νέο πίνακα με τις τροποποιητικές δηλώσεις για το 2019-2020. Από ότι βλέπω έχουν αφαιρεθεί του Φοίβος, του Απόλλων Ελλάς, του Ποσειδών Ελλάς, του Αχαιός, του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, του Flying Dolphin 17, του Flying Dolphin 18, του Flying Dolphin 29, του Flying Cat 6 και του Sifnos Jet. Προστέθηκαν του Θεολόγος Β ΙΙ, του Παναγιώτης Δ, του Άρης IV, του HSC Cat, του Aqua Solution. Ενώ υπάρχει αλλαγή στο δρομολόγιο του Flying Cat 4.

Υ.Γ: Βέβαια υπάρχει λάθος με τη διπλή τροποποιητική δήλωση του Γεώργιος (αναγράφεται δυο φορές)

tropopoitikosPinakasDiloseonDromologisis_2019_2020_orthi (1).xls

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Δηλώσεις δρομολόγησης - Γενική Συζήτηση

Τελικά χτες λόγο πριν τις 21:00με fax κι όχι με e-mail οπως κανει παντα έστειλε τις αποφάσεις του ο υπουργός στην fast Ferries και στην Golden Star Ferries. Το αποτέλεσμα αυτών αναμενόμενο . Για την μεν πρώτη ο υπουργός σε αντίθεση με το ΣΑΣ συμπέρανε οτι δεν υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες διότι αυτές καλύπτονται απο το Naxos Jet το οποίο βεβαίως βεβαίως είχε κανει η εταιρία του αίτημα μεταγενέστερα απο την Fast Ferries και εγκρίθηκε προγενέστερα . Μονη περιπτωςη να δρομολογηθεί ειναι χωρις την Μυκονο . Δηλαδή το Υπουργειο του επιτρέπει να παει στη Νάξο όπου ειναι ήδη δρομολογημένα δυο μπλου σταρ το απόγευμα και του απαγορεύει να παει Μυκονο που μέχρι την έγκριση του Naxos Jet δεν είχε απογευματινό πλοιο για Μυκονο Παράλληλα ακρωτηριάζει περικόπτοντας την μυκονο την ενδοιαμεση κίνηση μεταξύ Μυκόνου θήρας και κάθε ελπίδα βιωσιμότητας του πλοίου . Με απλα λόγια ο Υπουργός λέει στην εταιρεία οτι τα λεφτα που έδωσες για την επένδυση του Thunder η κάτσε και καμάρων την στο Πέραμα να σκουριάζει η αμα το δουλεψεις να μπεις μεσα μέχρι τα μπουνιά .

Για την δε Golden Star Ferries επειδη θα έφτανε πρώτη στη Θήρα με το ραννερ και αυτο ειναι ανομία της μετακίνησε το κατοχυρωμένο ωραριο απο πέρυσι των 07:45 κι αν θέλει να βάλει το ταχύπλοο την υποχρεώνει αυθαίρετα χωρις κάποιο νομικό έρεισμα να φεύγει η αξημέρωτα στος 07:10 η τελευταία και καταϊδρωμένη στις 09:20.  Δηλαδή ντε και καλα πρεπει να φτάνει τελευταία η να φεύγει αξημέρωτα κλείνοντας την πόρτα στο επιβατικό κοινό των όμορων νόμων του Ηρακλείου κι όχι μόνον .

Τα αιτήματα οκά της Seajets που κι αύρα είχαν ομόφωνη γνωμοδότηση απο το ΣΑΣ   υπογράφτηκαν αναντίρρητα ....

η πρακτική τωρα να σταλούν παρασκευη και σε μη εργάσιμη ωρα τις αποφάσεις προφανώς είχε ως σκοπό να βρουν τηλέφωνα και πόρτες κλειστές οι αντιδράσεις των εταιρειών βοηθούντος και του ΣΚ. 
Η αποστολη με φαξ κι όχι με e-mail προφανώς είχε ως σκοπό να μην γινουν άμεσα  αντιληπτές απο κανα κινητό υπαλλήλου που εχει συνδεδεμένο το εταιρικό e-mail .

οι αποφάσεις έχουν ημερομηνία 12/1/2020 δηλαδή την τελευταία ημέρα που έπρεπε ο υπουργός να αποδεχτεί την γνώμη του ΣΑΣ η να απορρίψει . Μονο που δυο ημέρες είχε εκδοθεί δελτίο τύπου απο το υπουργειο οτι είχαν εγκριθεί τα αιτήματα που εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται οτι ήταν χιόνι στις ανακοινώσεις της Golden Star Ferries  κι όχι οτι δεν είχε εγκριθεί κατι εκείνη την ημέρα .

επισης αφού οι αποφάσεις είχαν παρει υπογραφή υπουργού απο τις 12 ημέρες γιατι αυτές δεν γνωστοποιήθηκαν απο τότε στους ενδιαφερόμενους έστω και προφορικά  ;;Γιατι δεν δημοσιεύτηκαν στη diavgeia ;; 

Α και κατι άλλο . Απο ποτε Υπουργοί και υπηρεσιακοί παράγοντες υπουργείων κατεβαίνουν  στα γραφεία του Κυριακές και βγάζουν αποφάσεις ;;; Γιατι 12/1/2020 ήταν Κυριακή ...

Το παιχνίδι φαίνεται να ειναι καλα στημένο και ξεπουλημένο .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που περιγράφεις Αννίβα, μου θυμίζει την πρακτική που ακολουθήθηκε πρίν 2 χρόνια με την ΕΠΟ να βγάζει απόφαση για την άρση της τιμωρίας του ΠΑΟΚ εν όψει του ντέρμπι της Τούμπας με την ΑΕΚ, στις 2 τα ξημερώματα του Σαββάτου. Και στις 8 το πρωί είχαν κυκλοφορήσει και τα εισιτήρια. Τα ίδια και τα ίδια.

 

Ένα άλλο που ξεχωρίζω από αυτά που ανέφερες είναι η έννοια της "'ύπαρξης συγκοινωνιακών αναγκών". Και το λέω γενικότερα, όχι μόνο για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Άραγε υπάρχει κάπου ορισμός στους νόμους/κανονισμούς σχετικά με το πότε σε μια γραμμή υπάρχει ή δεν υπάρχει κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών? Αυτοί που παίρνουν μια απόφαση σχετικά με το αν καλύπτονται οι ανάγκες ή όχι, έχουν στη διάθεσή τους κάποια στοιχεία κίνησης? Έχει γίνει κάποια μελέτη για συγκεκριμένες γραμμές? Ή μήπως κάνει τσιγάρο η Υπουργάρα με τα πόδια πάνω στο γραφείο του, βγάζει τα καρκάδια από τη μύτη:D κι αναλογίζεται αν είναι ή δεν είναι?

 

Μάλλον το τελευταίο συμβαίνει, αν άλλωστε ήταν αυτές οι διαδικασίες ξεκάθαρες από το Νόμο, πως θα γινόταν νταλαβέρι?

Link to comment
Share on other sites

Αν ήμασταν σοβαρή χώρα η αγορά θα ήταν ελεύθερη για όλους.. Θέλω να δρομολογησω ένα Χ πλοίο στη Ψ γραμμή? Από τη στιγμή που μπορεί να μπει και να βγει με ασφάλεια στα λιμάνια που έχω δηλώσει και βρω μια ώρα που δεν πέφτω πάνω στον άλλο στην αναχώρηση, δικαίωμα μου αν θέλω να πηγαίνει και να έρχεται άδειο.. Τη σημαίνει ότι δεν υπάρχει συγκοινωνίακη ανάγκη? Με την ίδια λογική το υπουργείο εμπορίου θα έπρεπε να μη δίνει άδειες σε καφέ και τυροπιταδικα/σουβλατζιδικα γιατί υπάρχουν ήδη πολλά και καλύπτουν τους πάντες..(ακραίο παράδειγμα) 

Η αγορά πρέπει να είναι ελεύθερη και να αποφασίζω εγώ ως πελάτης που θέλω να δώσω τα λεφτά μου και όχι ο εκάστοτε λαδωμένος υπουργός. 

Είναι προφανές ποια συμφέροντα λειτουργούν από πίσω και τι παιχνίδι γίνεται.. Δείτε τα αεροπορικά.. Όταν η Aegean καρφώνε την (Σάπια) Ολυμπιακη για μονοπώλιο και αθέμιτο ανταγωνισμό ήταν καλά.. Τώρα που η ίδια έχει γίνει το μονοπώλιο πληρώνεις  300 ευρώ για Σαντορίνη και 170 για Χίο και αν σου αρέσει.. 

Δυστυχώς σε λίγα χρόνια βλέπω όλο το Αιγαίο μπλε και με χειρότερες υπηρεσίες.. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι η μία ανάγνωση, εγώ θα βάλω κι άλλη μια.

 

Ένας από τους λόγους που όλοι είμασταν χαρούμενοι για το ότι καταργήθηκε το σύστημα των αδειών σκοπιμότητας, ήταν για να απελευθερωθεί η αγορά και να σταματήσουν οι παθογένειες που βλέπαμε τότε για το μοίρασμα της πίτας μεταξύ εταιρειών και ΥΕΝ. Αν το σκεφτείς όμως, ειδικά όπως δείχνουν τα τελευταία χρόνια, το αλισβερίσι και η διαφθορά παραμένουν, αλλά και η αγορά δεν έχει στην πράξη απελευθερωθεί.

 

Τι έχει απελευθερωθεί? Μόνο οι επιδοτήσεις για τις άγονες, οι οποίες με το προηγούμενο σύστημα ήταν σχεδόν τζάμπα. Μήπως τελικά το προηγούμενο σύστημα ήταν τελικά καλύτερο και αυτό που μας άξιζε?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Η δουλειά του ΥΕΝ δεν είναι να ρυθμίζει την αγορά κατά το δοκούν των εκάστοτε συμφερόντων ούτε να μοιράζει λεφτά.. Είναι για να φροντίζει να εφαρμόζονται οι νόμοι και τα πλαίσια δραστηριοποιησης των εταιρειών που θέλουν να επενδύσουν.. 

Το να αποφασίζω ως υπουργαρα ποιος και που θα πάει ανάλογα με τις προτιμήσεις μου και τις παρέες μου το μόνο που εξυπηρετω είναι ένα σαθρο σύστημα και όχι τους μαλακές που με ψήφισαν και με πληρώνουν.. 

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να δώσεις τα ωραία σου λεφτά για να επενδύσεις στην ακτοπλοΐα.. Έχουν βίτσια ο κόσμος.. 😁

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

επι της ουσιας συμφωνω με τους προλαλησαντες, ειδικα οσον αφορα τις επιδοτησεις

On 4/26/2019 at 10:04 AM, proud_ionian said:

αυτα ειναι τα αγαθα του ελευθερου ανταγωνισμου:D

2 δεκαετιες μετα την καταργηση των αδειων σκοπιμοτητας και ειμαστε ενα βημα απο το να τις νοσταλγησουμε

αν κατσει και σκεφτει καποιος ποσοι προορισμοι που καποτε εξυπηρετουνταν κανονικα, πλεον θελουν παχυλοτατες επιδοτησεις, ειναι να χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο

 

Link to comment
Share on other sites

O 2932/01 συντάχθηκε και μπήκε σε ισχύ εδώ και 19 χρόνια για να καταργηθούν οι άδειες σκοπιμότητας και να απελευθερωθεί το καθεστώς δραστηριοποίησης στην ακτοπλοία, να αποφευγονται παρατράγουδα όπως η υποστολή της Ελληνικής σημαίας στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ όταν ο τότε ΥΕΝ αν θυμάμαι καλά Αλέξανδρος Παπαδόγγονας δεν έδεινε άδειες σκοπιμότητας.

Όλα αυτά τα 19 χρόνια λειτουργεί με προβλήματα , γίνονται κάποιες επικαιροποιήσεις αλλά στην τελική επικρατεί λογική.

Εδώ έχουμε δύο αποφάσεις σκάνδαλο από το Πλακιωτάκη , ο οποίος ερμηνεύει τον νόμο όπως θέλει επικαλείται ένα σωρό νομοθεσίες για να πει εντελώς αυθαίρετα ότι δεν υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες ή στην περίπτωση της Golden Star Ferries προτείνει αυθαίρετα δύο επιλογές ωραρίου που είναι καταλύοντας κάθε έννοια υγιούς ανταγωνισμού.

Προφανώς ο ισχυρισμός ότι δεν υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες δεν βασίστηκε σε καμιά οικονομοτεχνική μελέτη. Αντιθέτως  το Σ.Α.Σ που απαρτίζεται από 30 και πλέον μέλη , από του δύο Γενικούς Γραμματείς του Υπουργείου , υπηρεσιακούς και πολιτικούς παράγοντες του ΥΝΑΝΠ , εκπροσώπους όλων των σχετικών φορέων με μεγάλη εμπειρία στο χώρο , είπαν μα@@@ίες κι αυτός που είναι χτεσινός και προσωρινός από το Υπουργείο έκρινε αυτοβούλως ότι δεν υφίστανται συγκοινωνιακές ανάγκες. Προφανώς κι η κρίση βασίζεται στο που θέλει να δώσει τα κουκιά , και σε αυτή την πρόθεση στηρίζεται η αλλαγή του πλέον κρίσιμου υπηρεσιακού παράγοντα του Σ.Α.Σ ώστε να χειραγωγήθούν σε επόμενες συνεδριάσεις οι αποφάσεις και να μην μπλέξει όπως τώρα.

Για το θέμα της Golden Star Ferries , δεν υπήρξε καν θέμα όπως μίλησε κι ο Σακέλης αλλά ξαφνικά η εταιρεία πρέπει να είναι μόνιμα καταδικασμένη και απαγορεύεται να να φτάνει πρώτη ή δεύτερη γιατί έτσι επεμβαίνει στην αγορά και στεναχωριέται ο ανταγωνισμός.

Εν προκειμένω το έργο όπως είπα και πριν ήταν στημένο και ξεπουλημένο. Οι δε ισχυρισμοί των εταιρειών με επιχειρήματα που στηριζονταν σε προηγούμενες εγκρίσεις ανάλογων θεμάτων έπεσαν στο κενό , γιατί πολύ απλά δεν υπήρχε πολιτική βούληση να εγκριθούν. Η κοινή λογική πάει περίπατο στο αποφασίζουμε μονομερώς και διατάσσουμε προς την κατεύθυνση που επιτάσσει το συμφέρον.

Υπήρξαν δυο διαφορετικοί μέθοδοι αντιμετώπισης του παζαριού των ομόφωνων αποφάσεων του Σ.Α.Σ από τις δυο εταιρείες. Μία συντηρητική και ήπια της Fast Ferries και μία ηχηρή με ανακοινώσεις από την Golden Star Ferries . Και οι τρόποι αντίδρασης έπεσαν στο κενό .

Με όλα αυτά ο φίλος Nereus ορθώς αναρρωτιεται για κάποιος να επενδύσει τα ωραία του λεφτά στην ακτοπλοία και ευνόητο να μην μπορεί να βρει λογική απάντηση. 

Η ακτοπλοία απλά είναι εθισμός σαν τον τζόγο ή την χρήση κάνναβης. Όπως δεν υπάρχει καμία λογική στο να πάει κάποιος να παίζει τα λεφτά του στο καζίνο γιατί κάποια στιγμή μαθηματικά θα μείνει ρέστος , όπως δεν υπάρχει λογική στη χρήση κάνναβης αφού είναι βλαβερή για τον ανθρώπινο οργανισμό , έτσι είναι και η ακτοπλοία. Μια εθιστική ενασχόληση με την Ναυτιλία, όπου ο πλοιοκτήτης γιαγαντώνει το ρίσκο που αναλαμβάνει, βάζει πολλούς μπελάδες στο κεφάλι του, επενδύει τα ωραία του λεφτά για να τα διαχειρίζεται ο εκάστοτε Υπουργός κατά τα θέλω του, τα περιθώρια κέρδους είναι ελάχιστα αλλά παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμη εθισμένοι.

Για τον Λόγο αυτό προτείνω στο γυάλινο μέγαρο της Κανθάρου , στο άλλοτε βασίλειο του καπτα Μάκη , να ιδρυθεί κέντρο απεξάρτησης από την ακτοπλοία γιατι βλάπτει σοβαρά την υγεία και τις τσέπες.☺️

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναρτήθηκαν οι αρχικές δηλώσεις δρομολόγησης 20-21. Ξεχωρίζουν οι δηλώσεις:

Κύδων για Ηράκλειο.

Αρτεμις -Αργοσαρωνικό.

Ιονίς για Κέα -Κύθνο.

Νήσος Ρόδος για Χανιά.

Hsc CAT Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη.

Αριάδνη ΠΧΜ

Αqua Jewel Πειραιά -Σύρο -Τήνο -Μύκονο.

Διαγόρας για Πειραιά - Πάρο - Νάξο -Ίο-Θήρα.

Link to comment
Share on other sites

Το σύνδεσμο των δηλώσεων δρομολόγησης δε βάλαμε το πρωί.  Πάντως είναι για γερά troll οι δηλώσεις, η ΑΝΕΚ απαντά με Κύδων στο Ηράκλειο και το Aqua Jewel για Σύρο - Τήνο - Μύκονο θεωρώ ότι είναι τα καλύτερα. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/4/2019 at 10:10 PM, Nikos_Chania said:

Οι δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης έχουν ήδη κατατεθεί, τις επομενες μέρες θα δημοσιευθούν, αλλά ο 2932 παραμένει ανέπαφος και για φέτος.

Να δουμε τουλάχιστον αν κάποιοι "συμμαζεύτηκαν" και έκαναν λιγότερες ή καθόλου μαϊμού δηλώσεις.

Τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθον, η νομοθεσία δυστυχώς είναι διάτρητη και παρά τις εξαγγελίες του Σαντορινιού για αναδιαρθρωση του 2932, δεν έγινε κανένα βήμα.

Αν κρίνουμε δε απο την σταση του τωρινού υεν πλακιωτάκη προς τον μάριο ηλιοπουλο στο θέμα με τους στεφάνου, μάλλον δεν θα δούμε ουτε τωρα αναδιάρθρωση του νόμου.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το άλλο που ξεχωρίζει είναι η κατάσταση με τις δρομολογήσεις αμφιδρόμων και παντοφλών. 45 παντόφλες στη μία γραμμή, 5+5 αμφίδρομα στην άλλη, είναι μια άρρωστη κατάσταση. Είναι προφανές πως τα πλοία αυτού του τύπου είναι πολύυυυυ περισσότερα από αυτά που χρειάζονται οι γραμμές που έχουμε. Και τελικά επιδίδονται σε αλληλοεξόντωση μου φαίνεται, που μόνο κακό τέλος θα έχει.

Link to comment
Share on other sites

Έγινε διόρθωση στις δηλώσεις με την διπλό εγγραφή του Σύμη (άφησαν την Νο: 41 και έσβησαν την Νο: 183 και στη θέση αυτή δηλώθηκε το πλοίο Ρόδον στη γραμμή Σύμη Ρόδο της εταιρείας ΣΥΜΗ ΛΙΝΚΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Ι.Κ.Ε.

dilDrom20202021Orthiep.xls

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
22 minutes ago, Μπαρκαρουτσος said:

υποχρεωτική 10μηνη δρομολόγηση, . 

 

On 9/23/2017 at 3:18 PM, proud_ionian said:

στα θεματα του τελευταιου ΣΑΣ, βλεπουμε οτι εξαντλειται καθε περιθωριο για ακινησια, που δινει η κειμενη νομοθεσια. εξαντληση του 105μερου (60+45), με καθε δυνατο τροπο, μετα φορα ακινησιας απο πλοια της ιδιας εταιρειας σε αλλη γραμμη,

η 10μηνη δρομολογηση, ειναι εδω και χρονια να'χαμε να λεγαμε (αναφερομαι στην προ υγειονομικης κρισης περιοδο)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
12 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Συγχαρητήρια στη Blue που φέτος όλα της τα βαπόρια πάνε όπου να είναι και σχεδόν κανένα δεν εκτελεί σταθερό δρομολόγιο καθημερινά σε συγκεκριμένη γραμμή.

Μιας και συζητιέται τις τελευταίες ημέρες στο τι δρομολόγιο θα θέλαμε να κάνει το Olympus, και το αναφέρει και τώρα ο Νομικός για τη bsf.

Γιατί έχω την εντύπωση ότι καπου είχαμε περιορισμό σε ποια γραμμή θα δηλωθεί το πλοίο και οι υπηρεσίες δεν άφηναν να δηλωθεί ένα πλοίο το χειμώνα σε μια γραμμή και το καλοκαίρι σε άλλη; Απλά δε θυμάμαι που το έχουμε συναντήσει.

Για φέτος εννοείται ισχύουν τα πάντα όλα για τις εταιρείες, ό,τι θέλουμε δρομολόγια, όποτε θέλουμε η δρομολόγηση και φυσικά σε 15 ημέρες έρχεται ο βαρύς χειμώνας που θα δέσουν όλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω την αίσθηση πως ίσως πρέπει να αλλάξει το διάστημα των τακτικών δρομολογήσεων ώστε  να μην αλλάζει η δρομολογιακή περίοδος την 01/11 αλλά είτε 01/12 είτε 01/01 είτε 01/02. Τα τελευταία χρόνια (ίσως και λόγω Air BnB) υπάρχει τουρισμός ακόμα και το Νοέμβριο σε διάφορα νησιά και θα ήταν περισσότερος αν ήξεραν τα δρομολόγια έγκαιρα.

Δεν μιλάμε τόσο για φέτος που όλα είναι φλου λόγω Covid αλλά γενικώς. Παρότι και φέτος μαθαίνω πως επικοινωνούν για κράτηση και ρωτούν και τι δρομολόγια θα ισχύουν για το Νοέμβριο

Link to comment
Share on other sites

o λογος που ξεκινα 01/11 ειναι για να κανει πρωτα χειμωνα οποιος καινουργιος θελει να μπει σε μια γραμμη. 

εχουμε δει αρκετες φορες να καταστρατηγειται και να παρακαμπτεται αυτο, ειτε με την ακινησια να προηγειται και να ξεκινα απο φερβρουαριο (πχ, ενδεικτικα, το ιονις οταν ειχε ξεκινησει στο σαρωνικο ή οταν ξεκινησε στην τζια), ειτε σπανιοτερα με υπουργικες αποφασεις.

το να παει 01/12 οκ, αλλα αν παει φεβρουαριο θα ξεκινανε το πασχα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...