Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μιας κ αναφέρθηκε σε άλλη ενότητα, ο Stelios έχει ήδη οργανώσει την εταιρεία easycruise με βάση φυσικά το μοντέλο easy όπως το ξέρουμε (self service, κρατήσεις μέσω internet, χαμηλές τιμές κλπ) και οι κρουαζιέρες θα αρχίσουν το καλοκαίρι του 2005.

Το κρουαζιερόπλοιο που θα χρησιμοποιηθεί σε πρώτη φάση θα είναι το EasyCruiseOne (170 επιβάτες) πρώην RENAISSANCE TWO και οι κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, απο Ισπανία μέχρι Ιταλία.

Στα πρωτοποριακά θα είναι η δυνατότητα επιβίβασης/αποβίβασης σε οποιοδήποτε λιμάνι του δρομολογίου αποφασίσει ο επιβάτης, οι απίστευτα χαμηλές τιμές (το site διαφημίζει 15 λίρες ανα άτομο ανα ημέρα... αντε γεια...).

Επίσης οι καμπίνες -ακούγεται πως- θα είναι μικρές και φυσικά δεν θα υπάρχουν οι γνωστές απο άλλα κρουαζιερόπλοια υπηρεσίες. Για παράδειγμα το φαγητό πληρώνεται έξτρα (πάρτε τα ταπεράκια μαζί σας).

Για πιο πολλές πληροφορίες δείτε στο easyCruise.com

Προσωπική εκτίμηση πως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα απ'ότι ήταν τότε με την easyjet, ωστόσο αν τα καταφέρει θα φέρει την κρουαζιέρα τούμπα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό πιστεύω, γιατί πρόκειται για τελείως διαφορετικό προϊόν, η κρουαζιέρα είναι υπηρεσία - προϊον πολυτελείας, ενώ η αεροπορική πτήση είναι ανάγκη για τους περισσότερους.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά μιας και αναφέρατε την easyjet ο Χατζηιωάννου είχε προτείνει την δημιουργία της "φτηνής" κρουαζιέρας, πχ ο πελάτης θα στρώνει μόνος του το κρεβάτι του κτλ κτλ.

Πειραματοζωο, οταν θα το στρωνει θα φτιαχνει και φακελλο οπως

στο στρατο? Μηπως μετα θα περναει κι αρχικαμαρωτος για επιθεωρηση :(:eek:

Ε ρε κατι καμπανες που θα πεσουνε στα κωλοψαρα... :D:D

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ακριβώς αυτή ήταν η λογική, αν εσύ δεν γουστάρεις το αφήνεις αστρωτό :P ... Σαν ιδέα το βρίσκω ελαφρώς βλακώδες, ποίο είναι το νόημα να κάνεις κρουαζιέρα αν το μόνο που περιλαμβάνει είναι η μεταφορά σε καμπίνα; Τέσπα, αυτοί το έχουν μελετήσει καλύτερα...

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΤΟ ΝΕΟ επιχειρηματικό εγχείρημα της εταιρείας easyCruise, που ανήκει στον όμιλο easyjet, παρουσίασε ο κ. Στέλιος Χατζηιωάννου, με το οποίο επιδιώκει διείσδυση στο χώρο της κρουαζιέρας, με επταήμερες κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και συγκεκριμένα στα λιμάνια Σαν Τροπέ, Κάνες, Μονακό, Ιμπέρια, Γένοβα και Πορτοφίνο.

To λιμάνι αναχώρησης και επιστροφής θα είναι η Νίκαια, στη νότια Γαλλία, και τα δρομολόγια του ιδιόκτητου κρουαζιερόπλοιου ξεκινούν από 6 Μαΐου έως 15 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηιωάννου, στόχος είναι η προσέλκυση της νεολαίας και ατόμων έως 40 ετών, χωρίς βέβαια να αποκλείονται οι άλλες ηλικίες. Οι κρατήσεις θα γίνονται από το Ιντερνετ και, όσο πιο νωρίς γίνεται η κράτηση, τόσο φθηνότερη θα είναι η κρουαζιέρα.

Οι καινοτομίες που επέρχονται είναι ότι το πλοίο θα διανυκτερεύει κάθε βράδυ σε λιμάνι, γεγονός που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται μεγάλους χώρους, όπως καζίνο, διπλά εστιατόρια κ.ά., κάτι που μειώνει το κόστος ανά επιβάτη.

Η άλλη καινοτομία είναι ότι στο κόστος της κρουαζιέρας δεν περιλαμβάνεται φαγητό ούτε πρωινό, αν και στο πλοίο θα υπάρχουν όλες οι ανέσεις, αλλά με πρόσθετη πληρωμή.

Οπως ανακοινώθηκε, το πρώτο πλοίο της εταιρείας, το easyCruiseOne, το οποίο ναυπηγήθηκε το 1990 ως κρουαζιερόπλοιο, αλλά μετασκευάστηκε εξ ολοκλήρου για να εκπληρώσει τους στόχους της νέας φιλοσοφίας που εισάγεται στο χώρο της κρουαζιέρας, είναι 170 κλινών, διαθέτει καμπίνες δίκλινες 10 τ.μ., 4κλινες 15 τ.μ. και σουίτες 24 τ.μ. Ο επιβάτης μπορεί να επιλέξει τα σημεία επιβίβασης και αποβίβασης, με μοναδικό περιορισμό να πραγματοποιήσει 2 τουλάχιστον διανυκτερεύσεις.

Σε ό,τι αφορά την τιμή, για τη δίκλινη καμπίνα είναι 90 ευρώ την ημέρα, ενώ για τη σουίτα 240 ευρώ την ημέρα. Στην τιμή αυτή δεν περιλαμβάνεται κανενός είδους διατροφή, ενώ θα πρέπει να αναφερθεί, ότι όσο πλησιάζει ο χρόνος της κρουαζιέρας, αυξάνεται και η τιμή.

Τέλος, όπως υπογράμμισε ο κ. Χατζηιωάννου, μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι να ασχοληθεί και με κρουαζιέρες μεταξύ των ελληνικών νησιών από το καλοκαίρι του 2006.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

THE 15-year-old small cruise vessel set to launch Stelios Haji-Ioannou's no-frills easyCruise venture is set to the Mediterranean following a refit at Singapore’s Keppel Shipyard, according to Singapore daily Business Times

While the initial plan is to cruise along the French and Italian Rivieras Mr Haji-Ioannou has told Business Times that he has tentative plans to base the ship in Singapore during the winter months in Europe

He told the paper: “We will see how the summer goes in the Mediterranean first, and then make a decision. Singapore is still part of my long-term expansion plans if the concept works and we scale it up.”

Mr Haji-Ioannou said it cost him about US$20m to buy and refurbish the vessel

Source: Maritime Global Net

Link to comment
Share on other sites

.

«..One suggestion, however, needled Mr Haji-Ioannou - he did not appreciate his ship

being described as a "ferry". "The analogy with a ferry is just unfair," said Mr Haji-Ioannou.

"This ship is a floating hotel. It might be a chic hotel, it might be a tacky hotel –

you can call it what you like but it is not a ferry." …».

Απόσπασμα από άρθρο στον “Guardian” (1/4/2005), σχετικό με την Easycruise και το πλοίο “Easy Cruise One”.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: “ The Guardian “ .

.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεν είναι τυχαία η επιλογή των λιμένων? Και εφόσον ολοκληρωθεί το ειδύλλιο με την Κλέλια, πιθανόν να ακούσουμε και άλλα...

Εάν κάποιος αποφασίσει να πάει βόλτα στην περιοχή, τότε αντι να ψάχνεις για ξενοδοχείο , κοιμάσαι στο παπόρο, και την επομένη πας παρακάτω... Εντάξει δεν είναι φέρυ λέει Ο Στέλιος... είναι Hotel-Ferry... Πιο πολλά θα έβγαζε εάν το ειχε Floating hotel, στην μαρίνα του Μονακό, η για εκεί πάει..??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμφωνα με ομιλια που εδωσε ο Στελιος(λεγε με αυτοδημιουργητο) στην Ενωση Ανταποκριτων Ξενου Τυπου, ετοιμαζεται να συνεχισει το Easycruise concept και στα ελληνικα νησια απο του χρονου. Ηδη ψαχνει για ενα πλοιο με 400 κλινες χωρητικοτητα και συζητα με το ΥΕΝ προκειμενου να εξασφαλισει δικαιωματα προσδεσης σε διαφορα λιμανια της χωρας.

Το προτεινομενο προγραμμα θα ειναι παρομοιο με αυτο που κανει το ηδη υπαρχον πλοιο στη Γαλλικη Ριβιερα, με διανυκτερευσεις δηλαδη σε διαφορετικο λιμανι καθε βραδι και με εμφαση στον προορισμο και οχι στο ιδιο το πλοιο. Ενδεικτικα αναφερεται οτι το πλοιο θα βρισκεται στον Πειραια καθε Παρασκευη, Μυκονο το Σαββατο, Πατμο την Κυριακη, Ροδο τη Δευτερα, Ηρακλειο την Τριτη, Χανια την Τεταρτη και σε ενα ακομα αδιευκρινηστο λιμανι(Σαντορινη, Υδρα?) την Πεμπτη πριν επιστρεψει το πλοιο παλι στον Πειραια.

Ο Τσυμπραιος επιχειρηματιας δεν αποκλειει το ενδεχομενο το πλοιο να φερει την Ελληνικη σημαια εαν "εκπληρωθουν ορισμενοι οροι". Το ηδη υπαρχον πλοιο Easycruise One φερει την Κυπριακη σημαια, ενω συμφωνα με τον Stelios σε απταιστη Τσυμπραιο-British προφορα, αναμενεται το πλοιο να ειναι κοντα σε πληροτητα 100% για τους μηνες της υψηλης σαιζον.

Πηγη: Tradewinds

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον για χρηματοδότηση της easyCruise από DVB

«Ψήφο εμπιστοσύνης» από μία εκ των κορυφαίων ναυτιλιακών τραπεζών παγκοσμίως, τη DVB, λαμβάνει η νεοσύστατη εταιρεία κρουαζιέρας του Στέλιου Χατζηιωάννου, η easyCruise.

Ο επικεφαλής του κλάδου ναυτιλίας της DVB, Ντάγκφιν Λούντε, δήλωσε ότι η τράπεζα θα ενδιαφερόταν να χρηματοδοτήσει ένα δεύτερο, μεγαλύτερο πλοίο της easyCruise, καθώς εκτιμά ότι η επιχειρηματική πρωτοβουλία Χατζηιωάννου δημιουργεί μια νέα αγορά κρουαζιέρας.

Η easyCruise, η οποία άρχισε να λειτουργεί μόλις πριν από ένα μήνα, στοχεύει σε μια νεότερη γενιά πελατών που δεν θα επέλεγε ποτέ τις παραδοσιακές κρουαζιέρες είτε λόγω του υψηλού κόστους τους είτε λόγω του συμβατικού χαρακτήρα τους. Είναι ενδεικτικό ότι ο μέσος όρος ηλικίας των επιβατών της easyCruise δεν υπερβαίνει τα 33 έτη.

Πηγή www.kerdos.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2005 17:39

Συμβουλευτικές υπηρεσίες στην easyCruise για την περαιτέρω ανάπτυξή της θα παρέχει η Louis Public Company βάσει συμφωνίας που υπεγράφη πρόσφατα.

Η συμφωνία καλύπτει αρχική περίοδο έξι μηνών στη διάρκεια της οποίας η Louis θα βοηθήσει επίσης την easyCruise να αξιολογήσει διάφορα κρουαζιερόπλοια, τόσο καινούρια όσο και μεταχειρισμένα.

Ο κ. Στέλιος Χατζηϊωάννου, ιδιοκτήτης της easyCruise, δήλωσε ότι «με τη συμφωνία που επιτεύχθηκε δίνεται η ευκαιρία στην easyCruise, μια νέα εταιρεία, να στηρικτεί στους πόρους και στην τεράστια εμπειρία της Louis Cruises, η οποία έχει εξειδικευθεί στο να λειτουργεί με επιτυχία στη Μεσόγειο».

Ο κ. Κωστάκης Λοΐζου, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Louis, δήλωσε ότι είναι ευτυχής γιατί «η Louis θα βοηθήσει το Στέλιο στα πρώτα βήματα του στον τομέα της κρουαζιέρας και θα της δοθεί η ευκαιρία να αποκτήσει άμεσες εμπειρίες σ’ ένα προϊόν, που αποτελεί καινοτομία για τη βιομηχανία μας».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από το 2007

Η easycruise σε ελληνικά νερά

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2005 07:00

ΑΠΟ ΤΟ 2007 αναμένεται να αρχίσει τη δραστηριότητά της στη χώρα μας η εταιρεία κρουαζιέρας easycruise του εφοπλιστή Στέλιου Χατζηιωάννου.

Ο ιδρυτής της easyjet, easycruise και άλλων 15 τουλάχιστον εταιρειών «easy» μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους σημείωσε ότι εξετάζει τη δυνατότητα επέκτασης των δραστηριοτήτων της easycruise στα ελληνικά νησιά.

Αν γίνει με ένα πλοίο που θα μετασκευασθεί σε κρουαζιερόπλοιο αυτό δεν πρόκειται να γίνει πριν το 2007. Αν μιλάμε για νεότευκτο τότε συζητάμε για το 2008, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηιωάννου.

Όπως δήλωσε στη «Ν» το επόμενο εξάμηνο θα είναι καθοριστικό καθώς θα μελετηθούν όλα όσα αφορούν στο ελληνικό νομοθετικό πλαίσιο για την άσκηση της δραστηριότητας της κρουαζιέρας ενώ θα έχουν εξαχθεί και ολοκληρωμένα συμπεράσματα από τον πρώτο χρόνο πλήρους δραστηριοποίησης της easycruise.

Πάντως ο κ. Χατζηιωάννου αποκάλυψε ότι εάν ξεκινήσει κρουαζιέρες στην Ελλάδα, δεν θα είναι λιμάνι απόπλου ο Πειραιάς γιατί είναι ένα εμπορικό λιμάνι που δεν «ταιριάζει» στο χαρακτήρα της κρουαζιέρας τύπου «easycruise».

Το Φάληρο 'ή ο Φλοίσβος είναι ένα καλό σημείο απόπλου τόνισε. Παράλληλα αν και δεν έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις οι κρουαζιέρες δεν θα επεκτείνονται σε όλο το Αιγαίο ή άλλες περιοχές εκτός Ελλάδος. Το πλοίο πρέπει να πιάνει πολλά λιμάνια αφού το βράδυ θα μένει σε αυτά.

Ετσι σε ένα διάστημα επτά ημερών δεν μπορεί να φθάσει μακρύτερα από τη Σαντορίνη, τόνισε ο κ. Χατζηιωάννου και πρόσθεσε ότι ένα καλό δρομολόγιο και με διεθνές ενδιαφέρον θα περιλαμβάνει οπωσδήποτε Μύκονο και Σαντορίνη, αλλά και άλλα νησιά όπως Σύρος, Πάρος κ.λπ.

Δεν λέει και σίγουρα ότι θα έρθει, αλλά επιθυμεί!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απο το ΕΘΝΟΣ

Το ενδεχόμενο να κατασκευαστούν σε ελληνικά Ναυπηγεία τα δύο πλοία της Easy Cruise που θα χρειαστεί η εταιρεία κατά την επέκταση των δραστηριοτήτων της συζήτησε σήμερα ο Πρόεδρος της κ. Στέλιος Χατζηιωάννου σε συνάντηση που είχε σήμερα με τους υπουργούς Οικονομίας και Εμπορικής Ναυτιλίας. Κατά της συνάντησή αυτή συζητήθηκαν οι δυνατότητες επέκτασης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Easy Cruise στην Ελλάδα.

Οι επαφές μεταξύ του επιχειρηματία κ. Στ. Χατζηιωάννου και των υπουργών, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να συνεχιστούν. Η Easy Cruise είναι η νέα εταιρία του κ. Στέλιου Χατζηιωάννου και δραστηριοποιείται στο χώρο της κρουαζιέρας από το καλοκαίρι του 2005. Η εταιρία διαθέτει ένα πλοίο, το easyCruiseOne, το οποίο ταξιδεύει το καλοκαίρι στην Γαλλική και Ιταλική Ριβιέρα και το χειμώνα στην Καραϊβική. Στα σχέδια της Easy Cruise είναι να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα από το 2007 και για το σκοπό αυτό είτε θα ανακαίνιζε κάποιο είτε θα ναυπηγήσει ένα νέο.

Σύμφωνα με την εταιρία, το δρομολόγιο που πιθανώς θα ακολουθεί το δεύτερο πλοίο της, easyCruiseTwo είναι το ακόλουθο: Αθήνα (Παρασκευή), Μύκονος (Σάββατο), Πάτμος (Κυριακή), Ρόδος (Δευτέρα), Ηράκλειο (Τρίτη), Χανιά (Τετάρτη) και Μήλος (Πέμπτη). Μετά την ολοκλήρωση των καλοκαιρινών δρομολογίων στα ελληνικά νησιά, η εταιρία σκέφτεται να προσφέρει κρουαζιέρες στον Αραβικό Κόλπο σε προορισμούς όπως το Dubai και τα Αραβικά Εμιράτα.

Αυτά απλώς είναι συζητήσεις που θα μείνουν συζητήσεις!! Εάν θα φταίξει νέα κρουαζιερόπλοιο θα πάει σε χώρα που θα έχει φτηνό εργατικό δυναμικό έτσι ώστε να μειωθεί και το κόστος κτήσης κάποιου πλοίου!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα πλοία πάντως , όπως είχα διαβάσει το Φεβρουάριο σε ένα γερμανικό ναυτιλιακό περιοδικό , θα έχουν μήκος 100 μέτρα και πλάτος 18. Άλλα χαρακτηριστικά δεν θυμάμαι..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καταπλέει και στην Ελλάδα την ερχόμενη περίοδο η easyCruise

Απο την ΕΞΠΡΕΣ

Mε νέα «σινιάλα» η easyCruise ετοιμάζεται για τα ελληνικά νησιά, κατά πάσα πιθανότητα από την επόμενη σεζόν, σύμφωνα με δηλώσεις του Serial Entrepreneur και ιδρυτή της easyCruise Στέλιου Χατζηιωάννου. Ωστόσο χθες μετά την επιτυχημένη της πορεία στη Μεσόγειο και την Καραϊβική, η easyCruise ανακοίνωσε το νέο της ευρωπαϊκό δρομολόγιο, που περιλαμβάνει τα κανάλια της Ολλανδίας και του Βελγίου.

Το easyCruiseTwo, το δεύτερο πλοίο της εταιρίας, θα εγκαινιάσει την Παρασκευή 14 Ιουλίου τη διαδρομή Aμστερνταμ-Ρότερνταμ-Βρυξέλλες-Αμβέρσα, σε τιμές που ξεκινούν από 10 ευρώ το άτομο. Το easyCruiseTwo θα φτάνει σε κάθε λιμάνι την ώρα του μεσημεριανού φαγητού, δίνοντας στους επιβάτες τη δυνατότητα να περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της μέρας και της νύχτας στη στεριά. Οι ταξιδιώτες του easyCruiseTwo θα μπορούν να εξερευνήσουν τη νυχτερινή ζωή σε μερικές από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές πόλεις και στη συνέχεια να απολαύσουν τον ύπνο τους, αφού το πλοίο θα ταξιδεύει νωρίς το πρωί.

Η ευελιξία που λάνσαρε η easyCruise με τα προηγούμενα δρομολόγιά της είναι βασικό πλεονέκτημα και εδώ, αφού οι επιβάτες μπορούν να επιβιβαστούν και να αποβιβαστούν όπου και όποτε αυτοί επιλέξουν, με μόνο περιορισμό τις 2 βραδιές ως ελάχιστη διανυκτέρευση. Οι κρατήσεις για τις κρουαζιέρες του easyCruiseTwo θα ξεκινήσουν στα μέσα Μαΐου, μέσα από το www.easyCruise.com.

Oπως προαναφέρθηκε, το νέο look της easyCruise («σινιάλα») λανσάρει το easyCruiseTwo, που θα είναι το πρώτο πλοίο της easyCruise με ανανεωμένο χρωματικό κώδικα, τόσο στο εξωτερικό του όσο και στις καμπίνες. Οι έντονα πορτοκαλί χρωματισμοί αντικαθίστανται από έναν συνδυασμό γκρι-πορτοκαλί, που παραπέμπει ξεκάθαρα στην ταυτότητα των υπόλοιπων εταιριών της easyGroup και παράλληλα είναι πιο ξεκούραστο για τους επιβάτες.

Ο ίδιος χρωματικός κώδικας θα εφαρμοστεί και στο πρώτο πλοίο της εταιρίας, το easyCruiseOne, κατά την ανακαίνισή του, που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2006. Χθες το easyCruiseOne ολοκλήρωσε τα χειμερινά του δρομολόγια στην Καραϊβική και στις 13 Μαΐου πρόκειται να ξεκινήσει κρουαζιέρες στην Ιταλική και τη Γαλλική Ριβιέρα. "Η easyCruise απευθύνεται σε νέους και ανεξάρτητους επιβάτες, με προορισμούς και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού", δήλωσε ο Στέλιος Χατζηιωάννου, Serial Entrepreneur και ιδρυτής της easyCruise. "Ακούσαμε προσεκτικά τα σχόλια των επιβατών, κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας μας, και πιστεύω ότι οι αλλαγές στην εικόνα και τις υπηρεσίες μας θα έχουν ως αποτέλεσμα μια ακόμη πιο συναρπαστική εμπειρία κρουαζιέρας. Είμαι ενθουσιασμένος με την ανάπτυξη της εταιρίας και την αναβάθμιση του brand και ελπίζω ο επόμενος σταθμός μας να είναι τα ελληνικά νησιά".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων

Συμφωνία easyCruise με Νεώριο

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γ. Αλογοσκούφης συναντήθηκε σήμερα το πρωί με τον Πρόεδρο της easyCruise κ. Στ. Χατζηιωάννου και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Νεώριον Συμμετοχών» κ. Ι. Ταβουλάρη, οι οποίοι τον ενημέρωσαν ότι προχώρησαν στην υπογραφή επιστολής προθέσεως για τη ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων στα ναυπηγεία της «Νεώριον Συμμετοχών».

Τα συγκεκριμένα κρουαζιερόπλοια, δυναμικότητας 500 επιβατών το καθένα, θα πραγματοποιούν διήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες στα νησιά των Κυκλάδων.

Μετά τη συνάντηση, ο υπουργός έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Η επιχειρηματική πρωτοβουλία που ανακοινώθηκε σήμερα από την easyCruise και τη «Νεώριον Συμμετοχών» υποδηλώνει ότι το οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα είναι ελκυστικό για την υλοποίηση μεγάλων επενδυτικών σχεδίων. Η συγκεκριμένη επένδυση θα ενισχύσει τον τουρισμό και το ναυπηγικό κλάδο της χώρας μας, με επιπλέον θετικές επιδράσεις στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας».

Link to comment
Share on other sites

Και τα παραπάνω αναλυτικότερα:

Ζητεί εκπτώσεις για να φέρει κρουαζιερόπλοια

Κρουαζιέρες στις Κυκλάδες με κρουαζιερόπλοια ελληνικής κατασκευής, θέλει να ξεκινήσει ο Στέλιος Χατζηιωάννου, πρόεδρος του ομίλου Easy (αεροπορική εταιρεία, κρουαζιέρες, καταστήματα κ.λπ.). Ωστόσο, την επέκτασή του στα ελληνικά νησιά και βεβαίως τη ναυπήγηση 4 κρουαζιερόπλοιων στα ναυπηγεία Ελευσίνας ή Σύρου, τις συνδυάζει κυρίως με την παροχή διευκολύνσεων εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης, ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο το κόστος ανά επιβάτη, καθώς η εταιρεία στηρίζεται στις πολύ χαμηλές τιμές της.

Χθες ο Στέλιος Χατζηιωάννου, μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της «Νεώριον Συμμετοχές», Γιάννη Ταβουλάρη, επισκέφθηκαν τον Γιώργο Αλογοσκούφη και του ανακοίνωσαν ότι υπέγραψαν επιστολή προθέσεως για τη ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων στα ναυπηγεία τής «Νεώριον Συμμετοχές». Ο υπουργός Οικονομίας σε δήλωσή του επισημαίνει ότι η επιχειρηματική πρωτοβουλία «υποδηλώνει ότι το οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα είναι ελκυστικό για την υλοποίηση μεγάλων επενδύσεων. Η συγκεκριμένη επένδυση θα ενισχύσει τον τουρισμό και τον ναυπηγικό κλάδο της χώρας».

Σύμφωνα με πληροφορίες, στον υπουργό Οικονομίας, αλλά και στους υπουργούς Ναυτιλίας, Τουρισμού και Ανάπτυξης, τους οποίους θα επισκεφθούν τις επόμενες μέρες, οι επιχειρηματίες επισημαίνουν ότι, προκειμένου να λειτουργήσει η EasyCruise στα ελληνικά νησιά, θα πρέπει να περιοριστεί το κόστος ελλιμενισμού. Εξάλλου, από την ανακοίνωση της εταιρείας προκύπτει ότι θα έβλεπε θετικά και την οικονομική ενίσχυση -από το υπουργείο Τουρισμού- της διαφημιστικής καμπάνιας της, στο πλαίσιο της γενικότερης εκστρατείας.

Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρείας για την Ελλάδα, τα κρουαζιερόπλοια θα ξεκινούν από μαρίνα του Φαλήρου (προκρίνεται μάλλον αυτή του Φλοίσβου) και θα πραγματοποιούν κρουαζιέρες Σαββατοκύριακου στη Μύκονο και στη Σύρο και 4ήμερες κρουαζιέρες προς τη Σαντορίνη, με πιθανές προσεγγίσεις σε Πάρο, Νάξο, Μήλο ή Σέριφο.

Φέτος το καλοκαίρι, τα πλοία τής EasyCruise προσφέρουν κρουαζιέρες στη γαλλική και ιταλική Ριβιέρα, ενώ παραμένουν στο λιμάνι κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας και όλη τη νύχτα. Ετσι, οι επιβάτες είναι ελεύθεροι για ολονύκτια διασκέδαση. Οι τιμές είναι ανά ημέρα και καμπίνα (δίκλινη ή τετράκλινη) και κυμαίνονται από 35 ευρώ την ημέρα μέχρι 160.

Τέλος, αναφορικά με τη συμφωνία για τη ναυπήγηση των πλοίων στην Ελλάδα, οι δύο πλευρές αναφέρουν ότι, παρά την υπογραφή της επιστολής προθέσεων, «υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένα ζητήματα, τα οποία θα πρέπει να διευθετηθούν μέσα στο επόμενο δίμηνο, προκειμένου η συμφωνία να οριστικοποιηθεί». Πηγές του ναυπηγικού ομίλου επισημαίνουν στην «Ε» ότι δεν τίθεται θέμα παροχής επιδοτήσεων για τις συγκεκριμένες ναυπηγήσεις και ότι όλα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την εξασφάλιση χαμηλού κόστους στον ελλιμενισμό των πλοίων.

Του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΪΤΑΝΤΖΙΔΗ / ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 09/05/2006

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=38759404

Πόσο είναι βρε παιδιά το κόστος ελλιμενισμού, τόσο πολύ επιβαρύνει το κόστος?

Link to comment
Share on other sites

¨Άλλη μία συνέντευξη του Stelios για το ίδιο ζήτημα. Αυτή την φορά στη Καθημερινή της Κυριακής (14/5/06).

Ξεχωρίζω το παρακάτω απόσπασμα:

Μίνι και easy κρουαζιέρες στα λιμάνια του Αιγαίου

Mε το τελευταιο του σχέδιο ο κ. Στέλιος Xατζηιωάννου μεταφέρει το πεδίο μάχης στο Aιγαίο

με κρουαζιερόπλοια «τσέπης»

[…]«Θέλουμε να προσφέρουμε πολύ μικρές κρουαζιέρες, οι οποίες λείπουν από τα ελληνικά νησιά. Oι περισσότερες κλασικές κρουαζιέρες πάνε μέχρι την Tουρκία, έχουν καζίνο, duty free και άλλα κριτήρια επιλογής δρομολογίων. Eίσαι ώρες πολλές στη θάλασσα και οι περισσότεροι Ελληνες δεν το θεωρούν αυτό διακοπές», σχολιάζει. Tο κόστος θα είναι κατά μέσο όρο 50 ευρώ ανά άτομο τη νύχτα και απευθύνεται σε κοινό με μέσο όρο ηλικίας τα 30-35. «Σκοπός μας δεν είναι να κρατούμε τον κόσμο πάνω στο πλοίο. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια νέα αγορά και γι’ αυτό τα πλοία μας θα παραμένουν στο λιμάνι κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας και όλη τη νύχτα. Θέλουμε να αφήσουμε τους πελάτες ελεύθερους να διαλέξουν αν θα μείνουν στο κρουαζιερόπλοιο ή στο νησί και να δούνε τη νυκτερινή ζωή, να πανε σε εστιατόριο και μπαρ της περιοχής»…

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_14/05/2006_183925

Πάντως, σε εμένα (φανατικό αντίπαλο της αγεληδόν κρουαζιέρας)…σα να μου καλαρέσει η ιδέα του Stelios.

Τώρα τι απ' αυτά πιστεύει και πως τα φαντάζεται θα το δούμε.

Link to comment
Share on other sites

gegonws einai oti antistoixh kinhsh sthn dytikh mesogeio exei "piasei" kai malista polu kala. Twra an einai gia periodo en8ousiasmou 8a dei3ei an kai proswpika den to nomizw.

Proswpika 8a to protimousa apo to camping.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΣΤΕΛΙΟ (Καζαντζίδη) είχαμε. ΣΕΡ ΜΠΙΘΙ(κώτση) είχαμε. Τώρα αποκτήσαμε και SIR STELIOS! ;)

Το Σάββατο 17/6 η Βασίλισσα Ελισσάβετ, με την ευκαιρία των 80ων γενεθλίων της (God save the Queen:D ), απένειμε τον τίτλο του SIR στον Στέλιο Χατζηιωάννου.

Σου λέει η (παμπόνηρη) Βασίλισσα: αυτός με το μυαλό που έχει, τώρα που μπήκε στην κρουαζιέρα, θα την ξεπεράσει την Κάρνιβαλ...κατσε να πιάσουμε φιλίες μπας και πάμε καμιά κρουαζιέρα στο Μάϊκονους!:mad:

Ε, λοιπόν, αφού ο άνθρωπος κατάφερε να γίνει και σερ, τσούπ και ο επόμενος άθλος: συναντήθηκε χθες με τον ΥπΕΝ και συζήτησαν το ζήτημα της δραστηριοποίησης της Easycruise στην Ελλάδα και την ναυπήγηση των 2 πλοίων στα ναυπηγεία Ελευσίνας/Νεωρίου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...