Jump to content
Shipfriends

Iστορικά ιαπωνικά επιβατηγά και άλλα


Recommended Posts

S/S KATORI MARU
επιβατηγό/φορτηγό
Νippon Yusen KK,Tokyo
Mitsubishi,Nagasaki 1913
10513 grt,158.5x18.2 x8.7 m
3πλής εκτόνωσης ατμομηχανή+στρόβιλος χαμηλής πίεσης όλα Μitsubishi 11500 ihp,16.7 kts
380 επιβάτες
Γραμμή Ιαπωνία-Ευρώπη, 1917 Ιαπωνία-ΗΠΑ, 1922 Ιαπωνία-Ευρώπη
1941 Βυθίστηκε από ολλανδικό υποβρύχιο στο Sarawak
Aδελφά KASHIMA MARU,SUWA MARU,FUSHIMI MARU,YASAKA MARU

Eπίσημη καρτ ποστάλ

 

KATORI MARU.jpg

FUSHIMI MARU
Aδελφό του προηγουμένου
Ναυπήγηση 1914
10940 grt 160x19.1x8.7 m
Tαχύτητα 16.5 kts
Eπιβάτες 512
1938 Απόδοση του ονόματος σε ΗUISIMI MARU
1943 βυθίστηκε από αμερκάνικο υποβρύχιο ανοικτά της Χονσού
Φωτο ship photos

 

Fushimi Maru-15.jpg

Link to comment
Share on other sites

S/S HAKONE MARU

επιβατηγό φορτηγό

Νippon Yusen KK,Tokyo

Mitsubishi,Nagasaki 1921

10423 grt  158.5x18.9x11.3 m

Aτμοστρόβιλοι Parsons 9600 shp, 16.0 kts

Eπιβάτες 175
Γραμμή Γιοκοχάμα-Αμβούργο

1943 βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα στα στενά της Φορμόζας

Αδελφά HARUNA MARU,HAKOZAKI MARU,HAKUSAN MARU

Φψτο ship photos

 

 

 

Hakone Maru-01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα cargo liners ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία πλοίων. Και για να δώσουμε και λίγο το ιστορικό περίγραμμα μια και μιλάμε για δεκαετίες του 1920-1940 ως επί το πλείστον, πέραν από τις αναμενόμενες συνδέσεις της Ιαπωνίας με τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, την Ινδία κλπ, η Ιαπωνική αυτοκρατορία τότε περιελάμβανε την σημερινή Κορέα, την Ταιβάν και μεγάλα κομμάτια της Κίνας. Θέλω να πώ ότι κατά τα φαινόμενα υπήρχε πολύ μεγάλο μεταφορικό έργο και πρέπει να υπήρχε τεράστιος τέτοιος στόλος. 

Link to comment
Share on other sites

Γιά την ακρίβεια passenger/cargo liners ή combined liners,αυτά που λες ήταν τα φορτηγά γραμμής που έπαιρναν μέχρι 12 επιβάτες κ τα οποία πέθαναν με την επικράτηση του container.Όλα είναι οι μεγάλες μου αγάπες
Γιά την Ιαπωνία είναι όπως τα λες κ όντως είχαν μεγάλο στόλο Στο θέμα των τραινάδικων έχω ανεβάσει κλασικά ποστάλια που έκαναν Ιαπωνία-Κορέα
Ως προς τις χώρες η Ινδία λεγόταν Ινδίες γιατί ως αγγλική αποικία περιλάμβανε σημερινά Πακιστάν,Μπανγκλαντές,Σρι Λάνκα (τότε Κεϋλάνη).Ινδίες τις λέγαμε στα βαπόρια τουλάχιστον δεκαετία 80 Το  Ταϊβάν ήταν η πρώην Φορμόζα κ έτσι τη λένε οι παλιοί ναυτικοί ακόμα Η Ιαπωνία δεν είχε κομμάτια της Κίνας όπως οι Ευρωπαίοι οι οποίοι είχαν πριν από τον ΑΠΠ κάποια λιμάνια αλλά δεκαετία 30  κατέλαβε την Μαντζουρία {Βόρεια Κίνα) κ ίδρυσε ένα κράτος μαριονέτα το Μαντσουκουό.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός για τις ονομασίες, χρησιμοποίησα τις σύγχρονες γιατί μας διαβάζουν και millennials:D. Εδώ μπορεί να δεί κανείς αυτό που λέμε:

Japan%20Aggression%201930s.jpg

 

Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το ότι τα combi liners ή φορτηγοπόσταλα μιας και πιάσαμε την ορολογία έπαιρναν μόνο 12 επιβάτες. Έχω την αίσθηση πως ήταν ανάλογα το design, υπήρχε τότε κάποιος κανονισμός που να τα περιόριζε στους 12 επιβάτες?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ κατατοπιστικός ο χάρτης! Έχω την αίσθηση ότι γιά τα όποια παιδιά  διαβάζουν δεν λέμε κάτι το ουρανοκατέβατο  κ καλό είναι να δίνουμε ερεθίσματα!
Όχι δεν είναι θέμα design,ισχύει ό,τι ισχύει στα ρο-ρό σήμερα Κάποια box ships παίρνουν ή τουλάχιστον έπαιρναν μέχρι πρόσφατα έως 12 επιβάτες γιατί απλούστατα κάνουν ό,τι έκαναν τα φορτηγά γραμμής.Είναι ο ιδανικός τρόπος γιά τον καραβολάτρη (αυτόν που έχει χρόνο) να ζήσει "από μέσα" την λειτουργία ενός φορτηγού πλοίου!

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

M/V ASAMA MARU

Nippon Yusen Kaisha,Tokyo
υπερωκεάνιο

Μitsubishi,Nagasaki 1929
16975 grt  177.7x21.9x13 m
4 Sulzer 19100 bhp  21.0 kts

Eπιβάτες 822
Γραμμή Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο

09/1937  Ενώ ήταν στο  ναυπηγείο Taikoo στο Χόνγκ Κονγκ παρασύρθηκε κ προσάραξε λόγω τυφώνα
03/1938 Ανελκύστηκε κ επισκευάστηκε επί 6 μήνες

1938 Στην ίδια γραμμή

1941 Επιτάχθηκε ως οπλιταγωγό

1944 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υποβρύχιο στη Νότια Σινική θάλασσα
πηγή ship photos

Asama Maru-01.jpg

M/V TATSUTA MARU

Nαυπήγηση 1930

4 Sulzer 20000 bhp  20.93 kts

1938 Aπόδοση του ονόματος ως ΤATUTA MARU
1941 Επιτάχθηκε ως οπλιταγωγό

1943 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υποβρύχιο NA του Τόκυο
Eπίσημη καρτ ποσταλ

Αδελφά με το ανωτέρω,ΥΠΕΡΟΧΑ πλοία!

Tatsuta Maru-01.jpg

M/V CHICHIBU MARU

Nippon Yusen Kaisha,Tokyo

υπερωκεάνιο
Υοkohama Dock,1930

17526 grt 178.0x22.6x13.0 m

2 B&W 20900 bhp  21.48 kts

Επιβάτες 817

Γραμμή Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο

1938 Απόδοση του ονόματος ως ΤΙΤΙΒU MARU

1939 Mετονομασία σε KAMAKURA MARU 

1941 Eπιτάχθηκε ως οπλιταγωγό Κατά διαστήματα πλωτό νοσοκομείο 

1943 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υποβρύχιο κοντά στο νησί Lagayan,Φιλιππίνες
Κονταδελφό με τα 2 προηγούμενα πλοία

Πηγή ship photos

Chichibu Maru-08.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ομορφότατα όντως, πλώρες για τον ωκεανό. Να πούμε και μια άλλη μικρή λεπτομέρεια, μια και παραθέτεις πλοία της ΝΥΚ. Το συνθετικό "Yusen" στο όνομα της εταιρείας είναι το αντίστοιχο RMS, δηλαδή Royal Mail Ship που είχαν σε παλιότερες δεκαετίες τα παλιά liners της Cunard αλλά και άλλων εταιρειών. Σήμαινε δηλαδή πως η εταιρεία κατείχε συμβόλαιο από την κυβέρνηση για τη μεταφορά του ταχυδρομείου, πράγμα το οποίο επεδείκνυαν περήφανα. Μια άλλη λεπτομερειούλα τώρα που το σκέφτομαι είναι πως η σύγχρονη ονομασία είναι ΝΥΚ, παλαιότερα έβλεπε κανείς το όνομα και σαν ΝΥΚΚ, δηλαδή Nippon Yusen Kabushiki Kaisha. Υποθέτω το δεύτερο Κ εξαφανίστηκε για λόγους marketing, πάντως Kabushiki Kaisha σημαίνει Ltd απ' ότι έμαθα.

Link to comment
Share on other sites

A  με την αρρώστεια μας έχω εντρυφήσει στα γιαπωνέζικα Είναι το αντίστοιχο του αγγλικού mail steamship company ,Kai κ Ηai στα κινέζικα είναι η θάλασσα,kaisha ναυτιλιακή Όσο γιά το ταχυδρομείο υπήρχε κ αντίστοιχο ελληνικό RHMS Royal Hellenic Mail  Ship Tα υπερωκεάνεια του Χανδρή το είχαν σίγουρα Η λέξη ποστάλι  βγαίνει από το post δλδ ταχυδρομικο πλοίο επειδή τα επιβατηγά που έκαναν γραμμή έπαιρναν το ταχυδρομείο Ανέκαθεν το ακρωνύμιο ήταν ΝΥΚ φαίνεται κ στις επίσημες παλιές κάρτες που ανεβάζω αν κ το Κabushiki το έχω δει στον τίτλο της εταιρείας
Κολοσσοί  αυτή κ η Μitsui OSK (Osaka Sozen Kaisha) Line,αναπολώ με νοσταλγία την εποχή πριν την κοντεϊνεροποίηση που στο λιμάνι του Πειραιά υπήρχαν ταυτόχρονα 1-2 από εκείνα τα πανέμορφα general cargo liners των εταιρειών αυτών.
Κ επειδή οι άνθρωποι σέβονται την ιστορία κ την παράδοσή τους,η ΝΥΚ Line έχει ένα πολύ ενδιαφέρον μουσείο κ επισης υπάρχει το ΗΙΚΑWA MARU από τα ελάχιστα που γλύτωσαν από τον πόλεμο κ διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση ως πλοίο μουσείο ¨Οποιος μπορεί να τα επισκεφθεί,αξίζει!

Edited by polmyt
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 3/24/2023 at 9:05 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Η λέξη ποστάλι  βγαίνει από το post δλδ ταχυδρομικο πλοίο επειδή τα επιβατηγά που έκαναν γραμμή έπαιρναν το ταχυδρομείο

 

Έτσι, μάλιστα και στα ισπανικά είναι ο ίδιος όρος, αυτά τα πλοία ονομάζονταν postales.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M/V HIKAWA MARU
Nippon Yushen Kaisha,Tokyo

υπερωκεάνιο

Yokohama Dock 1930
11622 grt  163.3x20.1 m

2 B&W  11000 bhp  18.5 kts

Eπιβάτες 331
Γραμμή Κόμπε-Σηάττλ
1941 Πλωτό Νοσοκομείο
1945 Αμερικανική λεία πολέμου
Οπλιταγωγό Ιαπωνία-ΗΠΑ
1947 Επιστροφή στη ΝΥΚ
1950 Εκσυγχρονισμός,επιστροφή στη γραμμή του Ειρηνικού
1961 Ξενώνας,εστιατόριο,μουσείο,Γιοκοχάμα
2007 Αποκλειστικά μουσείο από την ΝΥΚ
Πηγή photoship
Στη 2η μουσείο σε μιά χώρα που σέβεται ιστορία κ παράδοση!
Το μόνο από 3 αδελφά που γλύτωσε..

Hikawa Maru-17.jpg

Hikawa Maru-09.jpg

M/V HIYE MARU

Nippon Yushen Kaisha,Tokyoφοδιασμού

υπερωκεάνιο
1930 Κόμπε-Σηάττλ, Χονγκ Κονγκ-Σηάττλ
1938 Απόδοση ονόματος σε HIE MARU

1942 Επίταξη ως συνοδό (μάννα) υποβρυχίων
1943 Πλοίο ανεφοδιασμού
Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β  BΔ της Ν Ιρλανδίας,Νοτ.Ειρηνικός.

 

 

13 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

M/V HIKAWA MARU
Nippon Yushen Kaisha,Tokyo

υπερωκεάνιο

Yokohama Dock 1930
11622 grt  163.3x20.1 m

2 B&W  11000 bhp  18.5 kts

Eπιβάτες 331
Γραμμή Κόμπε-Σηάττλ
1941 Πλωτό Νοσοκομείο
1945 Αμερικανική λεία πολέμου
Οπλιταγωγό Ιαπωνία-ΗΠΑ
1947 Επιστροφή στη ΝΥΚ
1950 Εκσυγχρονισμός,επιστροφή στη γραμμή του Ειρηνικού
1961 Ξενώνας,εστιατόριο,μουσείο,Γιοκοχάμα
2007 Αποκλειστικά μουσείο από την ΝΥΚ
Πηγή photoship
Στη 2η μουσείο σε μιά χώρα που σέβεται ιστορία κ παράδοση!
Το μόνο από 3 αδελφά που γλύτωσε..

Hikawa Maru-17.jpg

Hikawa Maru-09.jpg

M/V HIYE MARU

Nippon Yushen Kaisha,Tokyoφοδιασμού

υπερωκεάνιο
1930 Κόμπε-Σηάττλ, Χονγκ Κονγκ-Σηάττλ
1938 Απόδοση ονόματος σε HIE MARU

1942 Επίταξη ως συνοδό (μάννα) υποβρυχίων
1943 Πλοίο ανεφοδιασμού
Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β  BΔ της Ν Ιρλανδίας,Νοτ.Ειρηνικός.

 

 

 

Hie Maru-02.jpg

M/V HEIAN MARU
Nippon Yushen Kaisha,Tokyo

υπερωκεάνιο

Οsaka 1930
11616 grt
Γραμμή Χονγκ Κονγκ-Σηάττλ,Κόμπε-Σηάττλ
1941 Συνοδό υποβρυχίων
1944 Βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα στο νησί Τruk,Kεντρ.Ειρηνικός

Πηγή photoship

Στη 1η  ως επίτακτο, μάννα υποβρυχίων

Heian Maru-08.jpg

450px-Heian_Maru.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

M/V TERUKUNI MARU

Nippon Yushen Kaisha
επιβατηγό φορτηγό
Mitsubishi,Nagasaki 1930
11930 grt 160.5x19.5 m
2 Sulzer 10000 bhp 17.7 kts

Επιβάτες 249

Γραμμή Γιοκοχάμα-Αμβούργο
1939 Βυθίστηκε λόγω νάρκης |
στις εκβολές του Τάμεση
Πηγή photoship

 

Terukuni Maru-07.jpg

M/V YUSUKUNI MARU
Nippon Yusen Kaisha,Tokyo
επιβατηγό φορτηγό
1941 Συνοδό υποβρυχίων
του Ιαπωνικού Ναυτικού

1944 Βυθίστηκε από αμερικανικό
υ/β κοντά στο νησί Τruk
Aδελφό με το προηγούμενο
Πηγή photoship
 

yusukuni maru.jpg

Link to comment
Share on other sites

ARGENTINA MARU & BRAZIL MARU
2 πανέμορφα αδελφά υπερωκεάνια,20 χρόνια μπροστά από την εποχή τους,τα οποία χάθηκαν τόσο πρόωρα λόγω του αδυσώπητου ΒΠΠ

ARGENTINA MARU       BRAZIL MARU

                  Osaka Shosen KK

                  Mitsubishi,Nagasaki 1939

12755                              12733 grt

                   167.3   x    20.9 m

                   2 Sulzer     16500 bhp  21.5 kts
                    901     passengers
                    Japan-South America service
                    1941 requisitioned as troop transports
                                           1942 Sank by US submarine off Truk isle

1943 Converted to aircraft carrier KAIYO

steam turbines 52000  SHP 24.0 kts
1945 Sunk by US aircraft in Beppu Bay,Japan.

Source Photoships
Argentina Maru.Kaiyo,Brazil Maru
 

Argentina Maru-07.jpg

Kaiyo-01.jpg

Brazil Maru-03.jpg

Link to comment
Share on other sites

M/V HOKOKU MARU
Osaka Shosen KK,Osaka
επιβατηγό/φορτηγό
Τama SB  1940
10438 grt  163.8x20.2 m
2 B&W 13000 BHP 21.0 kts
400 επιβάτες
Γραμμή Ιαπωνία-Ευρώπη
1941 βοηθητικό καταδρομικό
Εξωπλίστηκε με πυροβόλα,τορπίλες,υδροπλάνα

1942 Βυθίστηκε κοντά στα νησιά Cocos (Ινδικός)
σε συμπλοκή με ινδική φρεγάτα κ ολλανδικό τάνκερ

ύστερα από βολή του πυροβόλου του δεύτερου!

Πηγή photoships

2η ΗΟΚΟΚU MARU ως επίτακτο

3η ΟΝDINA το ολλανδικό Δ/Ξ εξοπλισμένο στον ΒΠΠ
 

Hokoku Maru-03.jpg

Hokoku Maru-07.jpg

Ondina-10.jpg

M/V AIKOKU MARU

1943 επίτακτο μεταγωγικό

1944 βυθίστηκε από αμερικάνικα
αεροπλάνα κοντά στο νησί Τruk

Πηγή photoships

Aikoku Maru-01.jpg

M/V GOKOKU MARU

1941 καθέλκυση ως εγ/φγ αλλά

συμπληρώθηκε ως βοηθητικό καταδρομικό
1942 ένταξη ιαπωνικό ναυτικό

1943 μεταγωγικό

1944 βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β

κοντά στην Χιροσίμα

Τα 3 ήταν αδελφά
Το ναυπηγείο Τama που τα έχτισε,ήταν μέρος του Mitsui

Πηγή wikipedia

Gokoku.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 4/26/2023 at 10:01 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

ARGENTINA MARU & BRAZIL MARU
2 πανέμορφα αδελφά υπερωκεάνια,20 χρόνια μπροστά από την εποχή τους,τα οποία χάθηκαν τόσο πρόωρα λόγω του αδυσώπητου ΒΠΠ

Osaka Shosen KK

 Mitsubishi,Nagasaki 1939

 Japan-South America service

 1941 requisitioned as troop transports 

 

Ξανακοιτώντας αυτά που έγραψες νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, διεπίστωσα πως παρ' ότι δεν τα συλλέγω φανατικά αυτά, έχω στην κατοχή μου μία κάρτα του Argentina Maru, την οποία και μοιράζομαι σήμερα με χαρά διότι ως γνωστόν το σάβαννο είναι το μοναδικό ρούχο χωρίς τσέπες και δεν μπορείς να πάρεις πράγματα μαζί σου:D. Μου έρχονται στο μυαλό διάφορα σχόλια ως ακολούθως:

- Σε σχέση με την φωτογραφία που παρέθεσες παραπάνω του Brazil Maru, το Argentina Maru δεν έχει ιαπωνικές σημαίες βαμμένες στα πλευρά του. Η υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι το Brazil Maru έχει φωτογραφηθεί όταν η Ιαπωνία ήταν ακόμα ουδέτερη στη διαμάχη οπότε έπρεπε αυτό να φαίνεται. Και το Argentina Maru να ήταν το ίδιο και να τις έβγαλε μετά το χτύπημα στο Pearl Harbour οπότε και δεν υφίστατο πια ουδετερότητα. Από την άλλη όπως γράφεις και παραπάνω, φαντάζομαι πως με το που μπήκαν στον πόλεμο το Δεκέμβριο του 1941, αμέσως θα πέρασαν στην διαχείριση του Αυτοκρατορικού Ναυτικού οπότε που να πρόλαβε να τις σβήσει και να κάνει και εμπορικά ταξίδια? Όπως και να έχει είναι μια ενδιαφέρουσα πτυχή αυτό με τις σημαίες.

- Βλέπουμε πως έχει 4 ολόκληρα καταστρώματα στην διάθεση των επιβατών, πολύ εκτεταμένο κομοδέσιο.

- Βλέπουμε διπλές σειρές από βάρκες που ήταν πια κοινοτυπία εκείνη την εποχή που χτίστηκε. Γενικά αρκετά χτισμένο πρός τα επάνω το βαπόρι.

- 2 x 4 μπίγες πρύμα και πλώρα, χαρακτηριστικό το πρυμνιό αμπάρι που βρίσκεται σε well deck, δηλαδή τα καταστρώματα γύρω του είναι σε ψηλότερα από αυτό. Δεν ξέρω αν υπάρχει ελληνική ορολογία για το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό.

- Μπορεί κανείς να διακρίνει στην αριστερή πλευρά του πλοίου τον καπνό που μάλλον βγαίνει από το ατμοκίνητο ρυμουλκό που το συνοδεύει.

- Φυσικά διακρίνει κανείς και τις σημαίες επάνω από τη γέφυρα. Δε γνωρίζω τον κωδικό αλλά υποθέτω πως σημαίνει υπό πλοήγηση?

 

Και εδώ αναλυτικά η εμπορική ζωή του σαν Argentina Maru, μάλιστα το βλέπουμε και έγχρωμο το Brazil Maru με τις ιαπωνικές σημαίες στις οποίες αναφέρθηκα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Nick the Greek said:

- Σε σχέση με την φωτογραφία που παρέθεσες παραπάνω του Brazil Maru, το Argentina Maru δεν έχει ιαπωνικές σημαίες βαμμένες στα πλευρά του. Η υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι το Brazil Maru έχει φωτογραφηθεί όταν η Ιαπωνία ήταν ακόμα ουδέτερη στη διαμάχη οπότε έπρεπε αυτό να φαίνεται. Και το Argentina Maru να ήταν το ίδιο και να τις έβγαλε μετά το χτύπημα στο Pearl Harbour οπότε και δεν υφίστατο πια ουδετερότητα. Από την άλλη όπως γράφεις και παραπάνω, φαντάζομαι πως με το που μπήκαν στον πόλεμο το Δεκέμβριο του 1941, αμέσως θα πέρασαν στην διαχείριση του Αυτοκρατορικού Ναυτικού οπότε που να πρόλαβε να τις σβήσει και να κάνει και εμπορικά ταξίδια? Όπως και να έχει είναι μια ενδιαφέρουσα πτυχή αυτό με τις σημαίες.

 

- Φυσικά διακρίνει κανείς και τις σημαίες επάνω από τη γέφυρα. Δε γνωρίζω τον κωδικό αλλά υποθέτω πως σημαίνει υπό πλοήγηση?

 

Πιστεύω ότι οι ιαπωνικές σημαίες δεν μπήκαν ως ένδειξη ουδετερότητας Αυτή η πρακτική συνεχίστηκε κ μεταπολεμικά γιά τα υπό ιαπωνική σημαία από εταιρείες όπως η ΝΥΚ,η Μitsui OSK ίσως κ κάποια άλλη. Γιά ουδετερότητα θέλει 2 σημαίες ανά μπάντα κ γραμμένα ανάμεσά τους όνομα πλοίου κ χώρα.


Οι σημαίες πάνω από την γέφυρα είναι το ΔΔΣ που τις ανέβαζαν σε κάθε κατάπλου ή απόπλου κάτι που έχει καταργηθεί ή ξεχαστεί κ εφαρμόζεται μόνο από τα πολεμικά.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ναι μπράβο, το ΔΔΣ είναι. Μέχρι πρίν λίγα χρόνια έβλεπες "σημαιοθήκη" στο πίσω μέρος της γέφυρας αλλά δε νομίζω πως είναι πια υποχρεωτικό κάτι τέτοιο. 

 

Και έχεις δίκιο και για την ουδετερότητα, όσες φωτογραφίες έχω από τέτοια πλοία αναγράφουν ολογράφως και το όνομα της χώρας και του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

S/S NITTA MARU     YAWATA MARU      KASUGA MARU

                             Nippon Yusen KK, Tokyo

                              Υπερωκεάνια

                              Μitsubishi,Nagasaki 1940

17150                    17128                         17127 grt

                              179.8 x 22.5 m
                              Steam turbines 25200 shp

22.5                       22.2                            21.0 kts

                               285 επιβάτες

Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο                   Ασυμπλήρωτο παραλήφθηκε  από το Ναυτικό
                                                                  1941 αεροπλανοφόρο TAIYO

                                                                  1944  Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β βόρεια των Φιλιππίνων

1942 αεροπλανοφόρο CHUYO

                                1942 αεροπλανοφόρο UNYO

1943 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β
ΝΔ της Γιοκοχάμα

                                1944 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β
                                 ΝΑ του Χονγκ Κονγκ.

Πηγή photoship 1o NITTA MARU

Nitta Maru-01.jpg

Yawata Maru-05.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M/V MIIKE MARU         M/V AKI MARU        M/V AWA MARU

                               Νippon   Yushen  KK, Tokyo
                              Mitsubishi,     Nagasaki
                               επιβατηγό/φορτηγό
επιβάτες 236                 237                         237
Πσράδοση     1941                       1942                           1942
11739                            11409                       11249   grt

163.0x 20.0                      163.0x20.0           163.0x20.2 m

                              Mitsubishi 14000 bhp  20.6 kts
                              επίτακτο οπλιταγωγό
1944  βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β
κοντά στις Καρολίνες νήσους
                              1944 βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β

                               Δ της Λουζόν,Φιλιππίνες

                                                                       1945 βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β

                                                                       στα στενά της Φορμόζας αν κ είχε τα 
                                                                       σήματα του Ερυθρου Στσυρού Από 

                                                                       2000+ επιβαίνοντες διασώθηκε 1  !!!

Πηγή photoship 2o AKI MARU  3o AWA MARU ως οπλιταγωγά
                                                                   

miike maru.jpg

aki maru.jpg

Awa Maru-01.jpg

Link to comment
Share on other sites

S/S KASHIWARA MARU        S/S IZUMO  MARU

                         Nippon Yusen KK, Tokyo

                          υπερωκεάνια

 Μitsubishi,Nagasaki             Kawasaki,Kobe
 27700                                    27500    grt

                              220.0x26.7 m

                 Μitsubishi ST 56250 shp 25.5 kts

                             επιβάτες 890

                 1939 ετέθη η τρόπις ως Υ/Κ γιά τη
                  γραμμή Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο

                 1940 η κατασκευή τους αναλήφθηκε

                  από το ιαπωνικό ναυτικό

1942 αεροπλανοφόρο JUNYO  αεροπλανοφόρο ΗΙΥΟ

1944 τορπιλίστηκε από        1944 βυθίστηκε από 

αμερικάνικα υ/β κοντά       αμερικάνικα αεροπλάνα

στο Ναγκασάκι                      Α των Φιλιππίνων

1947 Διάλυση στο Σασέμπο

Θα ήταν 2 πανέμορφα υπερωκεάνια με το πιό ισορροπημένα σουλούπια της εποχής τους

ΠΗΓΉ PHOTOSHIP

1o πως θα ήταν ως Υ/Κ   2ο αεροπλανοφόρο JUNYO

Kashiwara Maru--Izumo Maru-01.jpg

Junyo-02.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...