Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ως τύπος πλοίου κοινώς τραινάδικα,αγγλικά railferries ή train ferries,άγνωστος στην χώρα μας αν κ κατά τη γνώμη ορισμένων θα μπορούσαν να υπάρχουν θαλάσσιες σιδηροδρομικές συνδέσεις Τον γνωρίσαμε όμως όταν αρκετά από αυτά τα πλοία αγοράστηκαν από Έλληνες κ μετασκευάστηκαν σε επιβατηγά-οχηματαγωγά.
Ειδικότερα εδώ θα παρουσιασθούν τα γιαπωνέζικα τραινάδικα τα οποία  ανήκουν βέβαια στο παρελθόν αφού  στην χώρα τους οι σιδηροδρομικές συνδέσειςμε  πλοίο μεταξύ των νησιών έχουν καταργηθεί λόγω της κατασκευής σηράγγων ή γεφυρών.Όμορφα καράβια κ αναρρωτιέται κανείς γιατί δεν ήλθαν σε ελληνικά χέρια αρκετά από αυτά με εξαίρεση απ΄όσο θυμάμαι το ΑΙΟΛΙΣ,το ΛΑΣΙΘΙ κ το SEA SERENADE  Ρόλο θα έπαιξε η έλλειψη του κατάλληλου timing ή του κατάλληλου κονέ μέχρι που ο δαιμόνιος Ευθυμιάδης χτύπησε φλέβα χρυσού,ανοίγοντας την πόρτα της Ιαπωνίας κ σε άλλες ελληνικές εταιρείες.
 

 

SHOHO MARU
Uraga Dock KK 1924   106.7X15.9 m   3460 grt   895 pass  2 Vickers steam turbines 17.0 kts   25 wagons

Πρώτο αδελφό από 4 πλοία τα άλλα ΗIRAN MARU,TSUGARU MARU,MATSUMAE MARU κ πρώτο στροβιλοκίνητο τραινάδικο

Εκτελούσε την γραμμή  Αομόρι (Χονσού)- Χακοντάτε (Χοκκάιντο) με τα  πυκνότερα δρομολόγια μέχρι που έκλεισε το 1988
Βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα το 1945.

 

Seikan_Ferry_Shoho-maru.jpg

HIRAN MARU
Aδελφό του προηγουμένου με τα ίδια στοιχεία κ ιστορικό.

hiran_maru.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ

Το μοναδικό τραινάδικο στην Ελλάδα δεν ήταν "κανονικό" καράβι αλλά η παντόφλα ΡΟΔΟΣ των ΣΔΒΕ πρώην  βρετανικό αποβατικό LCT στη γραμμή Πάτρα-ΚρυονέρiΦόρτωνε κάποια βαγόνια ή  αυτοκινητάμαξες κ εναλλακτικά οχήματα Ο γράφων ταξίδεψα με αυτό το 1974 με το αυτοκίνητό μας
Τα τραινάδικα στην Ιαπωνία ανήκαν στους Ιαπωνικούς Εθνικούς Σιδηροδρόμους (JNR),ιαπωνικά Νippon Kokuyu Tetsudo
Το HIRAN MARU είχε ατμοστροβίλους κατασκευής του ναυπηγείου 5843 shp αντί 5730 του SHOHO MARU.                                                
 

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

TSUGARU MARU & MATSUMAE MARU
Mitsubishi Zosen KK,Nagasaki 1924   106.7x 15.9 m  3485 grt   990 pass  25 wagons   2 Mitsubishi steam turbines 5500 shp  17.0 kts
Εκτελούσαν την γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε. Βυθίστηκαν από αμερικάνικα αεροπλάνα το 1945

Στην εικόνα ,πάνω σχέδια κ στοιχεία του MATSUMAE MARU κ αδελφών
Κάτω φωτογραφίες του ΤSUGARU MARU,ενδιαφέρον έχει αυτή από πρύμα.

japanese_merchant_Matsumae_Maru_034.jpg

Link to comment
Share on other sites

SEIKAN MARU No.2 & SEIKAN MARU No.3
Mιά σιρά "πρώιμων" ρο-ρό με παρόμοια χαρακτηριστικά, τα 2 τους ήταν κονταδελφά,των οποίων τα ονόματα κ η αρίθμηση άρχιζε από SEIKAN MARU No.1 (1924} κ έφθανε μέχρι SEIKAN MARU No.12 (1946).
SEIKAN MARU No.2
Kawasaki Dockyard,Kobe 1930  109.7x15.9 m   2493 grt  43 wagons
2 Kawasaki steam turbines 5210 shp  14.0 kts
 

SEIKAN MARU No.3
Uraga dock  1939  110.0x15.9 m   2787 grt  43 wagons
2 Uraga  steam turbines  4400 shp  14.0 kts
Έκαναν τη γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε Βυθίστηκαν από αμερικάνικα αεροπλάνα 1945
Πηγή εικόνων Wikipedia

SEIKAN MARU No2.jpg

seikan maru no3.jpg

Link to comment
Share on other sites

ISHIKARI MARU
1o από 5 αδελφά σχεδίασης της περιόδου του ΒΠΠ τα οποία παραδόθηκαν αμέσως μεταπολεμικά

ΙSHIKARI MARU  Mitsubishi Zosen,Yokohama 1946  3146 grt  113.2x15.9 m  394 pass   43 wagons
Mitsubishi 2 steam turbines 17.0 kts  4600 shp    Διαλύθηκε το 1965
Οι διαφορές στα υπόλοιπα είναι:
TOKACHI MARU παράδοση 1948  2912 grt  ισχύς μηχανών 4500 shp   Διάλυση 1970
Τελευταίο ατμοκίνητο τραινάδικο της Ιαπωνίας σε υπηρεσία
ΟSHIMA MARU   παράδοση 1948  2912 grt  ισχύς 4500 shp  διάλυση 1965
Πρώτο ιαπωνικό εμπορικό με ραντάρ 1950
KITAMI MARU  Uraga Dock 1948   2928 grt  2 steam turbines Uraga 4500 shp
Bυθίστηκε σε τυφώνα 1954
HIDAKA MARU  Uraga Dock 1948  2952 grt  2 steam turbines Uraga 4500 shp
Bυθίστηκε σε τυφώνα 1954 αλλά ανελκύστηκε Ξανά σε υπηρεσία 1956  Διαλυση 1969
Όλα στη γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε  
 

 

ISHIKARI MARU (46).jpg

Link to comment
Share on other sites

TOYA MARU   YOTEI MARU   MASHU MARU   TAISETSU MARU
4 αδελφά μεταπολεμικής σχεδίασης κ ναυπήγησης
TOYA MARU   
Mitsubishi Zosen,Kobe 1947   113.2x15.9 m   4337 grt   1128 pass   43 wagons
2 Mitsubishi steam turbines 4500 shp  17.0 kts
1o μεταπολεμικό ε/γ τραινάδικο  Βυθίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1954, λόγω σφοδρού τυφώνα (φωτο) έξω από το Χακοντάτε με 1155 νεκρούς από 1300+ επιβαίνοντες
Μεγαλύτερη θαλάσσια τραγωδία σε ειρηνική περίοδο. 

ΥΟΤΕΙ ΜΑRU  (αναφέρονται στοιχεία όπου διαφέρουν τα αδελφά)
Ναυπήγηση 1948   2 steam turbines   5822 grt   Διάλυση 1965

ΜΑSHU MARU
Uraga Dock 1948   2 steam turbines Uraga   3782 grt   1098 pass   Διάλυση 1966

Toya_Maru.jpg

Toya-Maru_Disaster.jpg

Mashu Maru-01.jpg

Edited by proud_ionian
1954
Link to comment
Share on other sites

TAISETSU MARU

Mitsubishi Zosen,Kobe 1948   5847 grt   113.2x15.9 m   1124 pass  43 wagons
2 steam turbines Mitsubishi 4500 shp  17.0 kts
Στην γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε μέχρι το 1966

Άφησα να παρουσιάσω ξεχωριστά το αγαπημένο μετέπειτα ΑΙΟΛΙΣ των παιδικών μου χρόνων

Πώληση στον Κων/νο Ευθυμιάδη, μετονομάστηκε ΑΙΟΛΙΣ 1966
Μετασκευή Πέραμα η οποία περατώθηκε το 1969 : 6151 grt  loa 118.7 m   2 Stork diesel engines 4028 kw 15.5 kts   630 pass  150 cars
Αναχρονισμός με τα σημερινά δεδομένα αλλά έτσι ήταν τότε,το άνοιγμα πλευρικών καταπελτών με κατάργηση της πρυμναίας πρόσβασης Επίσης ξηλώθηκαν οι κλειστές βαρδιόλες οι οποίες στην Ιαπωνία συνηθίζονταν από τα 1920ς αφού κάνει  εκεί πολύ κρύο τον χειμώνα
Γραμμές Πειραιά-Χίο- Μυτιλήνη κ σε σκάντζες Χανιά Από το 1973 Πειραιά-Κω-Ρόδο
Κατάσχεση κ πώληση στον Σολωμονίδη 1977 μετονομασία SOL PHRYNE,άνοιγμα πρυμναίου καταπέλτη,Πειραιά-Ρόδο-Λεμεσό  Σημαία Κύπρου
Πώληση σε ελεγχόμενη εταιρεία από την PLO  2/1988 ,ημιβυθίστηκε από δολιοφθορά μέσα στο λιμάνι της Λεμεσού
Ανελκύστηκε 3/1988 κ έφυγε με σημαία Ονδούρας γιά την Γιουγκοσλαβία
Βυθίστηκε ύστερα από έκρηξη το 1991 ενώ μετέφερε άνδρες κ εφόδια του Γιουγκοσλαβικού Στρατού. Πηγή  No1φωτό  photoship Νο2 πηγή faktaomfartyg Πέραμα στη μετασκευή,πίσω από το ομόσταυλο ΛΗΔΡΑ Ι  στο βάθος το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΣ του Χανδρή Νο3,4 πηγή Peter Fitzpatrick.

1046735189_TaisetsuMaru-01.thumb.jpg.018d6feaae5fe0d8c7c2e21974eb9ba5.jpg



 

 

 

LEDRA I a.jpg

AEOLIS fp.jpg

SOL PHRYNE fp.jpg

test

Link to comment
Share on other sites

Ήταν και τελευταίο τουρμπινάδικο τρενάδικο της Ιαπωνίας και πουλήθηκε νέο γιατί ήταν απαρχαιωμένο σε σχέση με τους αντικαταστάτες του που είχαν όλα μηχανές diesel.

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο ήταν το ΤΟΚΑCHI MARU από τα προηγούμενα τύπου ΙSHIKARI MARU, το αναφέρω Τα πολύ δύσκολα αμέσως μεταπολεμικά χρόνια,έβαζαν ό,τι ήταν διαθέσιμο κ έκαιγαν αρχικά κάρβουνο που επίσης διαθέσιμο ήταν κ προφανώς τους κόστιζε φθηνότερα  Τα ντηζελοκίνητα που έχτισαν από τα μέσα των 60ς κ μετά,είχαν προχωρημένο μηχανοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

On 1/18/2023 at 11:28 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

TOYA MARU   YOTEI MARU   MASHU MARU   TAISETSU MARU
4 αδελφά μεταπολεμικής σχεδίασης κ ναυπήγησης
TOYA MARU   
Mitsubishi Zosen,Kobe 1947   113.2x15.9 m   4337 grt   1128 pass   43 wagons
2 Mitsubishi steam turbines 4500 shp  17.0 kts
1o μεταπολεμικό ε/γ τραινάδικο  Βυθίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1954, λόγω σφοδρού τυφώνα (φωτο) έξω από το Χακοντάτε με 1155 νεκρούς από 1300+ επιβαίνοντες
Μεγαλύτερη θαλάσσια τραγωδία σε ειρηνική περίοδο. 

 

Toya_Maru.jpg

 

Οφειλω να ομολογησω οτι το συγκεκριμενο δυστυχημα δεν το ειχα υποψιν μου

Ψαχνοντας λιγο απο οτι καταλαβα ο κυριος λογος του δυστυχηματος ηταν η κακη εκτιμηση οσο αναφορα τον τυφωνα που υπηρχε στην περιοχη.Ενω αρχικα ο καπετανιος ειχε αποφασιστει να μην γινει το δρομολογιο ,στη συνεχεια ο καιρος επεσε για λιγο και πιστεψαν οτι οι συνθηκες βελτιωθηκαν.Στην πραγματικοτητα ο τυφωνας ειχε επιβραδυνθει και ετσι λιγο μετα την αναχωρηση του απο το Hakodate αποφασισε να ριξει αγκυρα σε καποιο λογικα απαγιο ,μεχρι να περασει ο τυφωνας.Το πλοιο δεν κρατηθηκε ,σπασανε οι αγκυρες  και το νερο μπηκε στο μηχανοστασιο.Για το τελευταιο υπαρχουν αναφορες οτι αυτο εγινε λογω κακης σχεδιασης των καταστρωματων ,αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοουν

Εγινε μια προσπαθεια ωστε να πανε το πλοιο στην παραλια Nanae ,κοντα στο Hakodate.Πραγματι το πλοιο προσαραξε στην παραλια αλλα τα τεραστια κυματα το μπαταρανε και τελικα βουλιαξε αρκετα μετρα μακρια απο την ακτη

Να πουμε επισης οτι το πλοιο ειχε φορτωσει επιβατες και οχηματα απο ενα αλλο πλοιο που δεν ειχε φυγει νωριτερα.Προφανως θεωρουσαν οτι το TOYA MARU θα μπορουσε να κανει κανονικα το δρομολογιο.Ηταν ενα πλοιο μολις 7 ετων οταν εγινει το δυστυχημα και απο τα πρωτα με ρανταρ στην περιοχη.Θεωρουταν η ναυαρχιδα της περιοχης

Link to comment
Share on other sites

Για τον @JohnR730                                                                                                                                                                                                                                                                   Το τελευταίο ήταν το ΤΟΚΑCHI MARU από τα προηγούμενα τύπου ΙSHIKARI MARU, το αναφέρω Τα πολύ δύσκολα αμέσως μεταπολεμικά χρόνια,έβαζαν ό,τι ήταν διαθέσιμο κ έκαιγαν αρχικά κάρβουνο που επίσης διαθέσιμο ήταν κ προφανώς τους κόστιζε φθηνότερα  Τα ντηζελοκίνητα που έχτισαν από τα μέσα των 60ς κ μετά,είχαν προχωρημένο μηχανοστάσιο.

HIYAMA MARU   

Mitsubishi 1955   119.2x17.4   3393 grt   43 wagons
2 Sulzer 5600 bhp  16 .0 kts  Διάλυση  1977  πηγή wikimedia commons

HIYAMA_MARU.thumb.jpg.81a6e9636de9534ffc461f97f6206396.jpg

SORACHI MARU 
Uraga Dock 1955    3478 grt  Διάλυση  1976 
2 αδελφά ρο-ρό,τα πρώτα ντηζελοκίνητα
Γραμμή Χακοντάτε- Αομόρι.

1070974895_SORACHIMARU.jpeg.3d746220bfd79ad0ec1e2ba3c1009fa1.jpeg

 

 

TOWADA MARU>ISHIKARI MARU
Mitsubishi 1957   119.2x17.4 m  6148 grt  1470 pass   25 wagons
2  Sulzer 5600 bhp  16.0 kts

1283313083_towadamaru.thumb.jpg.6b2cc5567b5da85eea9ce401f9c58057.jpg1284897530_ishikarimaru.thumb.jpg.b8dff7e9d665aada710867f562ab4473.jpg

Mετασκευή σε ρο-ρό 1967   Γραμμή Χακοντάτε-Αομόρι  Διάλυση 1977
Πανέμορφα βαπόρια αυτό κ τα προηγούμενα Θα μπορούσαν κάλλιστα να μετασκευαστούν γιά μεταφορά οχημάτων
 

Πηγή wikimedia commons

 

 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τρια τελευταια πλοια θα μπορουσαμε ευκολα να τα ειχαμε δει στη χωρα μας.Βεβαια τοτε οι ελληνικες εταιριες ψωνιζαν κυριως απο την Ευρωπη

Link to comment
Share on other sites

TSUGARU MARU   HAKKODA MARU   MATSUMAE MARU   TAISETSU MARU   MASHU MARU   YOTEI MARU   TOWADA MARU

7 αδελφά που χτίστηκαν μεταξύ 1964-66  σε 4 διαφορετικά ναυπηγεία κ 2 τύπους μηχανών

ΤSUGARU MARU

Uraga HI 1964  133.0x17.9 m   8 Kawasaki MAN 12800 bhp  18.0 kts   1330 pass  48 wagons
1985 πώληση Κορέα,μετονομασία HAE YON 
1988 έφθασε Πειραιά,μετασκευή εγ/ογ,προσωπικά το είδα στο Κερατσίνι
Πώληση Τransoceanic Alliance,Panama   μετονομασία AL  JAWAHER  γραμμή Σουέζ-Τζέντα

1998 κατάσχεση Σουέζ ,ctl λόγω πυρκαϊάς,διάλυση Σουέζ

Πηγή faktaomfartyg 1η ΤSUGARU MARU  2η  AL JAWAHER ράδα Σουέζ 3η στο διαλυτήριο,παρακμή...


 

tsugaru_maru_1964_1.jpg

AL JAWAHHER ss.jpg

al_jawaher_1964_1.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το HAKKODA MARU μάλιστα λειτουργεί σαν μουσείο στο λιμάνι του Aomori. Είναι το δεύτερο πλοίο της Tsugaru Maru Class που, το άλλο είναι το MASHU MARU. Αυτά από έναν λαό που σέβεται την ακτοπλοία του.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, JohnR730 said:

Το HAKKODA MARU μάλιστα λειτουργεί σαν μουσείο στο λιμάνι του Aomori. Είναι το δεύτερο πλοίο της Tsugaru Maru Class που, το άλλο είναι το MASHU MARU. Αυτά από έναν λαό που σέβεται την ακτοπλοία του.

'Ηταν  κ το YOTEI MARU στο Τόκυο αλλά διαλύθηκε πρόσφατα Κ όμως,συμβαίνει συχνά σε χώρες σαν κ αυτή,δυστυχώς
Επειδή το θέμα αφορά γενικά την ναυτιλία,ακριβέστερα θα λέγαμε "μιά χώρα που σέβεται τη ναυτική της παράδοση". Στην Ελλάδα γιά οικονομικούς λόγους αλλά κ από έλλειψη μουσειακής κουλτούρας υστερούμε κ σε αυτόν τον τομέα.
Αλλά είναι πιό εύκολο να διασωθεί γενικάσ κάποιο κρατικό πλοίο, όπως στην Ιαπωνία απ΄όσο γνωρίζω όλα τα πλοία μουσεία είναι κρατικά με εξαίρεση το ιστορικό υπερωκεάνιο HIKAWA MARU της μεγάλης NYK Line.

 

 

5 hours ago, Neptune said:

Ενα πολυ ωραιο λειτουργικο μοντελο του Towada Maru

 

Moυ κάνει εντύπωση 'οτι έχουν αμάξια πρύμα,αυτά δεν έπαιρναν ΙΧ. Ίσως από μετασκευή όπως το ΙSHIKARI MARU μετέπειτα ΛΑΣΗΘΙ,SEA HARMONY κλπ

Link to comment
Share on other sites

HAKKODA MARU
Misubishi Zosen,Kobe 1964   133.0x17.9 x5.2 m   5382 grt   1330 pass   48 wagons
8 Kawasaki MAN  12800 bhp   18.0 kts
1985 μουσείο στο Αομόρι
Πηγή Wikimedia commons

hakk.jpg

MATSUMAE MARU
Hakodate Dock 1964   133.0x17.9x5.2 m  5376 grt   1604 pass  48 wgons
8 Kawasaki MAN bhp  18.0 kts
1984 Πώληση Βόρ.Κορέα,άγνωστη τύχη.
Πηγή Wikimedia commons

MATSUMAE_MARU_2.jpg

TAISETSU MARU
Mitsubishi Zosen,Yokohama 1965   133.0x17.9x5.2 m   5375 grt   1330 pass  48 wagons
8 Mitsui B&W  12800 bhp  18.0 kts

1988 παροπλισμός   1996 μετασκευή πλωτό ξενοδοχείο

TAISETSU MARU.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ, θα έλθει η ώρα τους Αυτή η σειρά όπως το ΙΥΟ ΜΑRU δούλεψε νοτιότερα κ αν θυμάμαι καλά ένα απ'αυτά πρέπει να είναι αξιόπλοο κάπου στην Ινδονησία
Εδώ που τα λέμε,με κανονική πλώρη θα ήταν μιά χαρά το βαποράκι!!!
 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Μιαζει αρκετα ,οπως και στη τσιμινιερα

Οι κλειστες βαρδιολες θεωρω οτι ειναι και λογω κρυου.Ο χειμωνας στην Ιαπωνια δεν αστειευτεται

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, nomikos said:

Με κλειστές βαρδιόλες από τις δεκαετίες 40 και 50!!! Φέρνουν λίγο σε Sea Serenade στο καθρέφτη.

Aν κοιτάξεις στα πιό παλιά από τα 1920+ οι κλειστές
Υπήρχε σχεδιαστική συνέχεια ιδιαίτερα στα πλοία των ιαπωνικών σιδηροδρόμων Το μετέπειτα  SEA SERENADE κ το αδελφό ΛΑΣΗΘΙ κλπ ήταν τα επόμενα ρο-ρό που ακολούθησαν.

8 hours ago, polmyt said:

Μιαζει αρκετα ,οπως και στη τσιμινιερα

Οι κλειστες βαρδιολες θεωρω οτι ειναι και λογω κρυου.Ο χειμωνας στην Ιαπωνια δεν αστειευτεται

'Oντως πολύ κρύο,το έχω βιώσει Δεκέμβρη μήνα κ είναι στο πλάτος της Βόρ Ελλάδας αλλά είναι η Σιβηρία που κατεβάζει...Δεν είναι τυχαίο που έγιναν στο ν. Χοκκάιντο εκεί Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες στην πόλη Σαππόρο (1972).
Αλλά η Ιαπωνία φθάνει στα νότια ίσα με βόρεια της Αιγύπτου χωρίς να υπολογίσουμε τα πολλά νησάκια που είναι αρκετά κάτω προς το Ταϊβάν Κ όμως εκεί από παλιά έβαζαν στα διάφορα καραβάκια κλειστές βαρδιόλες,άρα είναι περισσότερο σχεδιαστικό θέμα Από την άλλη στην Βόρειο Ευρώπη που κάνει επίσης πολύ κρύο,μόλις μετά το 70 έβαλαν κλειστές .

 

Link to comment
Share on other sites

TOWADA MARU

Uraga HI  1966   133.0X17.9X5.2 m   5393 grt   1330 pass  48 wagons

 8 Mitsui B&W  12800 bhp  18.0 kts

1988 Παροπλισμός

1990 Πώληση μετασκευή κρουαζιερόπλοιο JAPANESE DREAM

1992 Πώληση ΡΗΙLIPPINE DREAM

2012 Διάλυση Μπανγκλαντές

 

 

towadamaru.jpg

PHILIPPINE_DREAM.jpg

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ

Όλα τα πλοία της σειράς δούλεψaν στη γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε
ΤSUGARU MARU  5318 grt  βύθισμα 5,2 m

OSHIMA MARU  HITAKA MARU   TOKACHI MARU   SORACHI MARU   HIYAMA MARU   ISHIKARI MARU

6 αδελφά ρο-ρό που χτίστηκαν σε 3 διαφορετικά ναυπηγεία (προφανώς έκαναν κατανομή παραγγελιών,το ίδιο όπως στο πολεμικό τους ναυτικό) . Aυτοματοποιημένα μηχανοστάσια με 3 διαφορετικούς τύπους μηχανών.2 από τα πλοία μετασκευάστηκαν να παίρνουν επιβάτες κ λίγα ΙΧ
2 ήλθαν στην χώρα μας από τον Ποθητό, Poseidon Lines

Γραμμή που αλλού; Αομόρι-Χακοντάτε,κύρια σύνδεση των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων (JNR) στην οποία απασχολήθηκαν τα μεγαλύτερα πλοία.
 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...