Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ΥΕΝ / Σάββατο, 04 Φεβρουαρίου 2006

«Ανεκτέλεστο, λόγω βλάβης στη δεξιά κύρια μηχανή, παρέμεινε το σημερινό δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α» Ν.Π. 9906.

Το πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο στις 07:35 σήμερα από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο.

Από τη Λιμενική Αρχή Ραφήνας απαγορεύθηκε ο απόπλους μέχρι αποκατάστασης της βλάβης.»
Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Και ο κόσμος που να βρει πλοίο να προωθηθεί στον προορισμό του.Το απόγευμα το ΑΚΟΥΑ ΤΖΙΟΥΕΛ ή αν είναι καμιά μικρή βλάβη και προλάβουν και την διορθώσουν.

Πάντως το βαπόρι μετά από ένα εξαντλητικό 11μηνο θέλει επειγόντως επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Αρα εφόσον είναι έτσι τα πράγματα για την ώρα μένουμε με το ΑΚΟΥΑ ενώ εκεί που υπολόγιζαν καμιά 40αρια ημέρες να κάνει επισκευή τώρα το δίμηνο θα το φάει και δεν θα φτάσει.

Πάντως αν εχει αρπάξει στρόφαλο είναι το πρώτο κρούσμα τέτοιας βλάβης σε αυτή την πορτάδα πλοίων.

Είχα ακούσει ότι το βατραχοπέδηλο μέσα στο οποίο βγαίνει έξω ο άξονας βοηθάει πολύ στο να μην πάθαίνει τέτοιες βλάβες αλλά μια τέτοια βλάβη δεν εξαρτάται μόνο από αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Και το πλοιο κανα διμηνο δεν ειχε και προπελακι.. Νομιζω το εχει ξαναπει εδω ο Γεωργιος (κατα κοσμον George) Λογικο ειναι να σκασει ο κυρ Μιμης.. Ας βαλει τα λαγωνικα του να το φτιαξουνε τωρα.. Και να δουμε ποιος θα ανηφορισει πανω προωρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν μόνο το προπελάκι Dino αλλά και άλλα μικροπροβλήματα με τις ηλεκτρομηχανές που ψιλοταλαιπώρησαν την ΠΟΠΗ. Βέβαια και οι καταστάσεις που επικρατούν φταίνε για το ότι το πλοίο ταλαιπωρήθηκε. Δυστυχώς, όταν μια γραμμή εξυπηρετείται ουσιατικά μόνο από την ΠΗΝΕΛΟΠΗ και αναγκάζουν το πλοίο να μείνει στη γραμμή μέχρι να εδεήσουν να επαναφέρουν το ΣΦ, αυτά συμβαίνουν.

Link to comment
Share on other sites

αν δε δουλευε το προπελακι 2 μηνες και οι μηχανες ζοριζονταν με πολλα προσαναποδα, λογικο να συμβει το μοιραιο. επειδη πολλα παπορια παθαινουν στροφαλο ας μας δωσει καποιος ειδικος τα φωτα του εδω.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα γλιτώσει την αλλαγή στρόφαλου!! Προς το παρόν, αυτό λένε οι τελευταίες πληροφορίες μου από το πλοίο!! Θα πέσει πατέντα πάλι αλλά Εξπρές Πήγασος!! Δε ξέρω εάν στο μέλλον θα τον αλλάξουν, όπως κάνουνε στο Εξπρές Πήγασο??

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι για τέτοιες μηχανές 34 χρόνων είναι δύσκολο να βρεις στρόφαλο.Οπότε η πιο άμμεση λύση είναι αυτή της λείανσης και ρεκτιφιέ η οποία όμως δεν ξέρω τι αποτέλεσματικότητα έχει και τι άντοχες έχει.

Link to comment
Share on other sites

Από ΥΕΝ: Επετράπη σήμερα το πρωί, από τη Λιμενική Αρχή Ραφήνας, η συνέχιση πλόων του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α» έπειτα από διαπίστωση αποκατάστασης της βλάβης του από Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων λιμένα Ραφήνας και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αυτες οι Ηλικιες ειναι δυσκολες. Κριμα για το βαπορι. Και το Γεωργιος μετα απο ακινησια και επισκευες χαλαει παντως. Ειναι παρατηρημενο αυτο.

Στραβωνει το κλιμα στη Ραφηνα με τα βαπορια της. Γερασανε τα καημενα.

Link to comment
Share on other sites

Έβγαλε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα όπως το Εξπρές Ολυμπία όταν έκανε το πρώτο δρομολόγιο μετά την αλλαγή στρόφαλου τη Μεγάλη Πέμπτη 2003!! Δηλαδή κτύπησε ένα alarm στο μηχανοστάσιο για υπερθέρμανση ενός κουζινέτου βάσεως!! Και για να προλάβουν τίποτα χειρότερο σταμάτησαν τη μηχανή για κάθε ενδεχόμενο!!

Link to comment
Share on other sites

Να και η ανακοίνωση της βλάβης αλλά και της αποκατάστασης της, από το ΥΕΝ!

Μηχανική Βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α’», Ν.Π. 9906 στις 14-04-2006Την 12.50 ώρα σήμερα, κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι Μυκόνου, ο πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α’», Ν.Π. 9906, ανέφερε στην οικεία Λιμενική Αρχή, βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή. Οι επιβάτες του πλοίου με προορισμούς Άνδρο- Τήνο- Ραφήνα, εξυπηρετήθηκαν από το Ε/Γ-Ο/Γ «SUPER FERRY ΙΙ», Ν.Π. 9939. Την 15.55 από τη Λιμενική Αρχή Μυκόνου, επετράπη ο απόπλους του πλοίου, κενού επιβατών, με προορισμό το λιμάνι Ραφήνας για διενέργεια επισκευής. Κατόπιν των ανωτέρω, το δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α’» της 18.45, από Ραφήνα για Άνδρο δε θα εκτελεστεί και οι επιβάτες θα εξυπηρετηθούν με το δρομολόγιο της 19.15 του «SUPER FERRY II», για Άνδρο – Τήνο - Μύκονο.
Μετά την αποκατάσταση της μηχανικής βλάβης, επετράπη από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας η συνέχιση των δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α», Ν.Π. 9906, το οποίο θα αποπλεύσει την 07.35 για Άνδρο – Τήνο - Μύκονο.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αντιγραφω απο το σαιτ του ΑΝΤΕΝΝΑ

Στο μεταξύ, σε τοιχίο του λιμανιού της Ανδρου προσέκρουσε το πλοίο Πηνελόπη, χωρίς ευτυχώς κανένας από τους επιβάτες να πάθει τίποτα. Οι ταξιδιώτες επιβιβάσθηκαν στο Σούπερ Φέρι 2 και επέστρεψαβ στην Ραφήνα.

Τι ακριβως συνεβη?Το πλοιο συνεχιζει τα δρομολογια του κανονικα?Εχει ρηγμα?B)

Link to comment
Share on other sites

Και αναλυτικότερα από την ΕΡΤ, προφανώς, με στοιχεία από το ΥΕΝ.

Πρόσκρουση πλοίου σε προβλήτα

22/7/2006 7:01:00 μμ

Συντάκτης: Aννα Κούρτη

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στο λιμάνι της Άνδρου προσέκρουσε το μεσημέρι του Σαββάτου, το επιβατηγό/ οχηματαγωγό "Πηνελόπη" το οποίο μετέφερε 681 επιβάτες και εκτελούσε το δρομολόγιο Μύκονο -Τήνο - Άνδρο - Ραφήνα. Στο επιβατηγό Super Ferry προωθήθηκαν οι επιβάτες του "Πηνελόπη". Μετά από έλεγχο τοπικού κλιμακίου εμπειρογνωμόνων απαγορεύτηκε ο απόπλους του. Το Super Ferry πραγματοποιούσε ακριβώς το ίδιο δρομολόγιο με το "Πηνελόπη". Εν τω μεταξύ, οι επιβάτες του δρομολογίου Ραφήνα-Άνδρος που θα εκτελούσε το Πηνελόπη στις 18:50 θα ταξιδέψουν με το Super Ferry ΙΙ στις 19:15.

Ε, με τόσα καλά λόγια που έχει ακούσει εδώ μέσα ο Βελαλόπουλος για τις μανούβρες του, καιρός του ήταν...σκέτη γλωσσοφαγιά!
Link to comment
Share on other sites

Σημερα γύρισα από Τήνο και ήμουν μέσα στο SUPERFERRY II.Οταν μπήκαμε στο γαύριο (1620) το ΠΗΝΕΛΟΠΗ.Α ήταν κολημένο με την πρύμνη στον ντόκο και ήταν όλοι οι επιβάτες ακόμα πάνω.Στη συνέχεια μετεπιβιβάστηκαν σε εμάς αυτοί και τα οχήματα (εκτός από 1-2 φορτηγά που νομίζω ότι θα γυρίσουν με το τοπικό σε λίγη ώρα).Αναχωρήσαμε γεμάτοι χωρίς να χωράει ούτε καρφίτσα επιπλέον στο γκαράζ γύρω στις 1735.Το Πηνελοπη εκέινη την ώρα έλυσε και έκοβε κύκλους μέσα στο γαύριο μέχρι που φύγαμε(μάλλον δοκιμαστικό έκανε).Με το μάτι αλλά και το αυτί απ τη γέφυρα του Τζώρτζη μάλλον ο αέρας ευθύνεται και όχι ο Βελαλό αφού και εμάς ενώ ήμασταν δεμένοι και φουνταρισμένοι,εντελώς ξαφνικά πήγε να μας γυρίσει...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά τον πήρε ο δυνατός αέρας στο Γαύριο. Χτύπησε στην πάνω γωνία της βόρειας προβλήτας ευτυχώς πάνω από την ίσαλο. Το βαπόρι έμεινε στο Γαύριο μέχρι τις 5 τα ξημερώματα όπου και αναχώρησε για Ραφήνα με αποτέλεσμα να έχει αναχωρήσεις την Κυριακή με καθυστερήσεις. Το αποκορύφωμα ήταν χτες βραδυ στο Γαύριο όπου έγινε ταυτόχρονη αναχώρηση με το SF II. Στην κόντρα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α τελικά ήρθε πρώτο...

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον γνωστό λιμενικό του Γαυρίου ..... που το Σάββατο το απόγευμα ήθελε να μου πάρει την φωτογραφική μου μηχανή γιατί φωτογράφιζα το βαπόρι..... Τελικά μας πέταξε έξω από το λιμάνι αφου πρώτα μας στόλισε με κάποια γαλλικά...

Link to comment
Share on other sites

Λόγω προγραμματισμένων εργασιών, το Ε/Γ-Ο/Γ «Πηνελόπη» της Agoudimos Lines δεν θα εκτελέσει αύριο (στις 18:45) το απογευματινό τοπικό δρομολόγιο του από Ραφήνα προς Ανδρο – Ραφήνα.

Οι 38 επιβάτες και τα 14 οχήματα του ανωτέρω δρομολογίου θα προωθηθούν στον προορισμό τους με άλλο πλοίο της γραμμής.

Το «Πηνελόπη» θα επανέλθει στα δρομολόγιά του από την επόμενη ημέρα, Τετάρτη, 26/7/06, από Ραφήνα προς Ανδρο – Τήνο – Μύκονο και επιστροφή.

Απο τη Ναυτεμπορικη.

Το δρομολογιο με τις λιγοτερες εισπραξεις οπως φαινεται διαλεξαν για να φτιαξουν τη βλαβη. Εκτος και αν ειναι τυπογραφικο λαθος το 38

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ η ΚΥΡΙΑ της γραμμής διαψεύδει ορισμένα ΜΜΕ που με τα αξιόπιστα ρεπαρτάζ, του στυλ "τρομος μεσοπέλαγα", ήθελαν να βγάλουν το πλοίο έτοιμο να βουλιάξει και μπαίνει (με τα 1000) στο παλιό της Μυκόνου την επόμενη μέρα.

post-17-128326958803_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

To ΠΗΝΕΛΟΠΗ παραμένει δεμένο στην Τήνο από τις 1140 μέχρι αυτή την ώρα.Οι επιβάτες για Μύκονο επιβιβάστηκαν στο SUPERFERRY II.Ξέρει κανείς γιατί??Πολύς κόσμος μετά το ρεμέτζο κοίταγε προς τη δεξιά μεριά του καταπέλτη(Α,επίσης έκανε αριστερή στροφή και η πρυμνη ήρθε συρταροτά, λέτε να βρήκε?)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...