Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνω απολυτα!Ειλικρινα ελπιζω μετα το περασμα τον εκλογων να πουν οτι λεφτα δεν υπαρχουν κ λιμανι δεν γινεται.Ειναι κριμα να ξοδευτουν τοσα λεφτα για ενα εργο που

1.Πιθανον να μην τελειωσει ποτε

2.Ειναι αμφιβολο αν θα ειναι λειτουργικο.Η περιοχη δεν φυλασσεται πουθενα απο τον βορια,εχει σχετικα μεγαλο κυματισμο και τα βαθη δεν ειναι ικανοποιητικα(χρειαζεται full εκβαθυνση).

Σε λιγο καιρο τα Μεστα θα ειναι ετοιμα,με καποιες παρεμβασεις στο υπαρχον κεντρικο λιμανι(εκβαθυνση,χρησιμοποιηση νοτιου μπαστουνιου για 3η θεση προσδεσης)το νησι θα εχει υπεραρκετες λιμενικες υποδομες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάποιες φορές η έλλειψη κοινής λογικής από του κυβερνώντες είναι εξοργιστική. Θέλουν να φτιάξουν νεό λιμάνι από το μηδέν, τη στιγμή που το ήδη υπάρχον με κάποιες επεμβάσεις θα ήταν μια χαρά και τη στιγμή που το αναπληρωματικό λιμάνι του νησιού δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί!!!Τί να πεις? Δεν μπορούν να κάνουν μια εκβάθυνση του νότιου τμήματος του λιμανιού τόσα χρόνια, και θέλουν να φτιάξουν και νέο λιμάνι από την αρχή!!

Link to comment
Share on other sites

Αλλωστε ποσο μεγαλυτερο πλοιο σε μηκος απο τα 190 μετρα του ΚΡΗΤΗ θα χρειαστει να μπει.

Δεν καταλάβατε καλά κύριε polmyt. Τα 190 μέτρα του ΚΡΗΤΗ μειον 20 θα μπορεί να εξυπηρετεί η λιμενολεκάνη...

Το καινούριο λιμάνι της Χίου που είναι στα σκαριά περιλαμβάνει ΕΓ/ΟΓ μήκους έως 170 μέτρων και κρουαζιερόπλοιο μήκους έως 200 μέτρων στον εξωτερικό νότιο κυματοθραύστη

Σκεφτείτε δε με δυνατό βοριά δεμένο στο νέο λιμάνι το ΛΙΣΣΟΣ και να θέλει να φύγει. Θα θέλει να πάρει τις άγκυρες, να ανοιχτεί για να τον πάρει να στρίψει δεξιά και να περάσει με ασφάλεια από το νότιο φανάρι (με τον βοριά κατάπαντα...), και μετά να έχει καπάκι να στρίψει αριστερά για να μην βρεθεί στην άμμο νότια του λιμανιού. Πανδαισία. :rolleyes:B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
alithia.gr

ΕΡΓΟ 14.000 € ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΤΟΥ «ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ»

Τσιμέντα «τρώει» το φρενάρισμα του «Ν. Θήρα»

ΣΤΟ… φρενάρισμα του «Νήσος Θήρα» με τον καταπέλτη (!) οφείλεται το πρόβλημα της αποκόλλησης τσιμέντων στο σημείο που αράζει το πλοίο, στην προβλήτα στο «κόκκινο φανάρι».

Στο σημείο έχουν φύγει τα τσιμέντα με αποτέλεσμα το πλοίο να αναγκάζεται να δένει ακριβώς δίπλα (μια θέση παράλληλα). Ο πρόεδρος του ΛΤΧ που βγήκε στο ραδιόφωνο είπε ότι με τα 14χιλ. θα γίνει νέα υπερυψωμένη ράμπα στο σημείο με σίδερα από πάνω ώστε να μην τρώγονται τα τσιμέντα. Η εταιρεία του ΘΗΡΑ καλείται να πληρώσει 6-6,5 χιλ :blink: για την αποκατάσταση των ζημιών. Δηλαδή μια σφύρα να δουλέψει 1 ωρα, 2 μεροκάματα και μία μπετονιέρα κοστίζουν 6 χιλ... Κανονικά δεν έπρεπε να πληρώσει τίποτα το Θήρα, γιατί πριν γίνει η μεγαλη ζημιά και για χρόνια υπήρχε στο σημείο ένας λάκκος 20-30cm, τον οποίο δεν μερίμνησε κανείς να κλείσει.

Link to comment
Share on other sites

Θα γινουν τελικα δουλειες και μερεμετια,γιαυτο χρειαζονται τα 14χιλιαρικα :P Να εφτιαχναν μια θεση προσδεσης εκει για μεγαλα ΕΓ/ΟΓ,να πω αντε αλλα ολα αυτα για το ΘΗΡΑ...λες και δεν μπορουν να το δενουν αλλου :rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικα το φαγοποτι :D ισως μεινει στα χαρτια.Απο την εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ της Χιου.

Αν οι δεσμεύσεις ήταν κομμάτια του έργου, το νέο λιμάνι της Χίου θα είχε ολοκληρωθεί εδώ και μήνες και θα έδεναν στην καινούργια προβλήτα του τα κρουαζιερόπλοια μεγάλων εταιρειών.Το υπουργείο Υποδομών δεν δεσμεύεται για την ένταξη του έργου στο τομεακό του πρόγραμμα παρά διατυπώνει αόριστα μια «συμπάθεια» στο αίτημα μας χωρίς να αποτυπώνεται με ουσιαστικό τρόπο.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Σημαντικές προοπτικές για το λιμάνι της Χίου μιας και έχουν δείξει ενδιαφέρον, οι εξαγωγικές εταιρείες της Τουρκίας αξιοποίησης της Χίου ως πρώτης πύλης εισόδου προς τις χώρες της ΕΕ.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

O Νομαρχης/Δημαρχος,δεν το εχει ξεχασει το καινουργιο λιμανι :rolleyes:

Συνάντηση των Δημάρχων του Βορείου Αιγαίου με τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης διοίκησης Φ.Χατζημιχάλη θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη στην Μυτιλήνη, με στόχο να συζητηθούν τα προβλήματα και οι προοπτικές για τους νησιωτικού δήμους. Όπως δήλωσε ο Π.Λαμπρινούδης, ένα από τα θέματα που θα απασχολήσουν την συνάντηση είναι η πορεία υλοποίησης του ΕΣΠΑ και τα νέα μέτρα του προγράμματος που θα ανοίξουν.

Στόχος του Δήμου Χίου, σύμφωνα με το Δήμαρχο είναι να ασκηθεί πίεση προκειμένου στο μέτρο των λιμενικών υποδομών, το οποίο έχει ανοίξει και παραμένουν αδιάθετα περίπου 42εκ €, να ενταχθεί η πρώτη φάση του νέου λιμανιού που προβλέπει την κατασκευή προβλήτα για να δένουν τα κρουαζιερόπλοια. «Από τη στιγμή που υπάρχουν χρήματα στο συγκεκριμένο πρόγραμμα και εμείς έχουμε ώριμη τη μελέτη θα πρέπει να ενταχθεί τουλάχιστον η πρώτη φάση του έργου, δεν μπορούμε να περιμένουμε να ανοίξει το τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου υποδομών για να υλοποιηθεί το έργο αυτό όταν όλη η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τους τρόπους που θα αναπτύξουμε τον τουρισμό της Κρουαζιέρας» λέει χαρακτηριστικά ο Π.Λαμπρινούδης.

Μάλιστα προς αυτή την κατεύθυνση ο ίδιος έχει στείλει το σχετικό αίτημα τόσο στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου όσο και στην αποκεντρωμένη περιφέρεια, με την ελπίδα στην συνάντηση της Τρίτης να υπάρξει απάντηση από τον Γενικό Γραμματέα.

http://www.tvpatrida.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Βασικα δεν υπαρχει θεση να μενει στην Χιο το πλοιο Π100,χιλιες φορες πιο ανετα θα ειναι στο Βαθυ παρα σε μας(τα λεει παραπανω και ο Χιωτης).

Μα ο enas chiotis δεν αναφέρει ότι θα έχει πρόβλημα να διανυκτερεύει με ασφάλεια χωρίς ιδιαίτερη έννοια το Αίολος Κεντερης Ι στη Χίο αλλά είχε σκέψη για τα αλλά πλοία της γραμμής, εάν συμπίπτουν οι αφίξεις άλλων δυο πλοίων της γραμμής!!!

Αν φτάνει 17:50 στη Χίο και έχει να φεύγει την άλλη μέρα το μεσημέρι ίσως υπάρχει θέμα με τις θέσεις στο λιμάνι, αν τυχαίνει να έρχεται το Νήσος και την ίδια ώρα καποιο ro-ro (βάλτε και τον Αρμενιστή που έρχεται, και κανένα περαστικό κρουαζιερόπλοιο). Να το βάζουμε να διανυκτερεύει εκεί που δένει το Θήρα; :lol:

Το μόνο πλοίο που θα μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα είναι το Πελαγιτης που τραβάει μεγάλο βύθισμα εάν είναι φορτωμένο πολύ!!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λατρης της λιμενολογιας :P και επειδη ζηλεψα λιγακι με τους Σαμιωτες,ειπα να παρουσιασω μια εναλλακτικη προταση ωστε μεγαλα κρουαζιεροπλοια να μπορουν να προσεγγιζουν το νησι.

Παρακατω λοιπον βλεπετε 2 μπαστουνια(450 μετρα το καθενα)που ξεκινουν απο την ανεκμεταλευτη πλευρα του καστρου και οπου υπαρχει μελετη να περασει ο λεγομενος περιφερειακος του καστρου.Δημιουργουνται ετσι 4 θεσεις πρυμνοπλαγιοδετησης που αναλογα με τον καιρο(βοριας η νοτιας)μπορουν να χρησιμοποιηθουν για να δεσουν μεγαλα κρουαζιεροπλοια η ferries.

Παραλληλα αναδεικνυεται το κακομοιρο το καστρο μας,το οποιο απλα υπαρχει για να γκρεμιζεται απο την θαλασσα B) ενω αποσυμφοριζεται η παραλιακη του σημερινου λιμανιου απο ΙΧ και φορτηγα(στο REX που γινεται πανικος με τις αφιξοαναχωρησεις).

Ειδικοτερα για την κρουαζιερα,οι επισκεπτες παραμενουν διπλα στην αγορα,χωρις να μπλεκουν με το κυκλοφοριακο του λιμανιου.

ΥΓ.Ολα αυτα βεβαια επρεπε να ειχαν γινει χρονια πριν και οχι τωρα Α.με το μνημονιο,Β.με τα Μεστα σχεδον ετοιμα :rolleyes:

newportchios.th.jpg newport2.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σεβασμιώτατε, για το fantaasia καλή είναι η πρότασή σας.

Προφανώς δεν έχετε έρθει ποτέ σε επαφή με την αρχαιολογία για οποιοδήποτε θέμα, οπότε δεν νομίζω να ήταν καλό να μπλέξετε με την ενάλιων αρχαιοτήτων. Βασικά μια ματιά στην κατάσταση της τάφρου του κάστρου στις πλευρές που έχει μπαζωθεί (γνωστό στους Χιώτες ως το παρκινγκ της σούδας), δείχνει καθαρά την πορεία της αντιμετώπισης του αιτήματος σας από τις αρμόδιες αρχές για το ενάλιο τμήμα. Και αν μπαζωθεί και πέσει τσιμέντο προφανώς δεν θα είναι πια ενάλιο, οπότε η πρόταση σας δεν στέκει.

Προσωπικά, αν είχα χρήματα για πέταμα στη θάλασσα, θα έκανα ένα μπαστούνι από τη ρίζα της προβλήτας της ιχθυόσκαλας και ανατολικά για να προστατεύει από το βοριά. Από νοτιά θεωρώ ότι μας καλύπτει ο ήδη υπάρχων βόρειος λιμενοβραχίονας.

(ps η φωτό από πρόχειρο edit της πρότασης του NHSOS, γιατί βαριέμαι τώρα να ξεκινάω νέο project)

post-1827-0-67762500-1310233291_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όνειρα θερινής νυχτός φίλε ν. χίος. Εδώ τα μνημεία τα έχουμε για να τα μην τα αγγίζουμε. Χρόνια τώρα στη Χίο δεν υπάρχει καν περιφεριακός κάστρου που θα έδινε πνοή στο κυκλοφοριακό της περιοχής του βουνακίου ενώ στη Μυτίληνη που υπάρχει έχει τόσες λακούβες που είναι ειδικά σχεδιασμένες ώστε άμα πας να αποφύγεις μια, πέφτεις σε άλλες δύο. Έτσι για τιμωρία... :P Αντί να τα εκμεταλευτούμε τα μνημεία και εκτός της βελτίωσης της ομορφιάς της πόλης που μπορούν να παρέχουν, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τον τουρισμό. Φανταστείτε να υπήρχε ο περιφεριακός κάστρου τι μαγευτικούς βραδινούς περιπάτους θα πρόσφερε.

Καλή ίδεα πάντως αν και δεν πρόκειτε ποτέ να δούε τίποτα τέτοιο. Και λεφτά να υπήρχαν δηλαδή πάλι δεν θα βλέπαμε τίποτα. Υπάρχει ένα πρόβλημα πάντως στην ακτογραμμή κοντά στη πόλη της Χίου ότι δεν υπάρχουν έστω κάποιες προυποθέσεις για φυσικά λιμάνια. Και στο καρα - τεπέ στη Μυτιλήνη τα ίδια ισχύουν πάνω κάτω (αν και δεν έχω καταλάβει που ακριβώς θα γίνει το λιμάνι)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σιγά μη ξεχάσουν το νέο λιμάνι

Από το chiosnews.com :

Επιστολή Λαμπρινούδη προς Ραγκούση: πότε θα δημοπρατηθεί το νέο λιμάνι;

Πε 29/9/2011

Ανοικτή επιστολή στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση απέστειλε ο Δήμαρχος Πολύδωρος Λαμπρινούδης, ζητώντας να μάθει πότε θα δημοπρατηθεί και το νέο λιμάνι της Χίου μετά την ευχάριστη ανακοίνωσηγια δημοπράτηση έργου στη Λέσβο.Η επιστολή έχει ως εξής:

"Κύριε Υπουργέ,

χθες ανακοινώθηκε στα πλαίσια του θεματικού προγράμματος του Υπουργείου Υποδομών, η χρηματοδότηση του οδικού άξονα Καλλονής-Σιγρίου, με το ποσό των 45.000.000€ περίπου. Επ’ ευκαιρία αυτής της ευχάριστης ανακοίνωσης για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου μας, επανερχόμενοι για μία ακόμη φορά, ρωτάμε αν μπορείτε να μας ενημερώσετε και για την πορεία δημοπράτησης του νέου λιμανιού της Χίου, ένα έργο ώριμο και από πλευράς μελετών και από πλευράς αδειοδοτήσεων.

Ευλόγως οι κάτοικοι της Χίου αναρωτιούνται γιατί αυτή η καθυστέρηση στην εξασφάλιση πίστωσης για την δημοπράτηση του νέου λιμανιού της Χίου;"

Link to comment
Share on other sites

Το καλο στην ιστορια ειναι οτι το λιμανι το εχουν ξεχασει αυτοι που πρεπει(αυτοι που δινουν τα λεφτα δηλαδη),οι υπολοιποι ας το θυμουνται οσο θελουν.Ειναι σκανδαλο να συζητανε τετοια εποχη για νεο λιμανι,οταν δεν μπορεσαν σε μια 6ετια να ολοκληρωσουν 4ντοκους B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ΛΤΧ τους λέει να αφήσουν αυτές τις μεθόδους και να δώσει ο Δήμος τα 60.000-70.000 που έχει ταμένα για αυτή την υπόθεση. Εγώ παντως δεν μπορώ να καταλάβω τι περιμένουν για να χρησιμοποιήσουν και το κτήριο της παλιάς ιχθυόσκαλας για τελωνείο. Οι ουρές ήδη φτάνουν στα καραβάκια το καλοκαίρι, και πλέον δεν έχουμε την πολυτέλεια να λέμε δεν μας ενδιαφέρουν οι τουρίστες από απέναντι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...