Jump to content
Shipfriends

SuperStar II (IMO 8317942)


Recommended Posts

8 hours ago, marioskef said:

Πάντως για κάποιο λόγο (και αυτός δεν ήταν τα χρέη της color) οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες αποφάσισαν ότι δεν έχει ρόλο στην εταιρεία τους...

Όταν σε Βόρεια,Δυτική Ευρώπη κ Ιαπωνία τα βαπόρια φθάσουν σε κάποια ηλικία, αποφασίζουν να τα πουλήσουν εκτός της περιοχής τους
Αυτό δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι έχουν πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επιπροσθέτως η Color Line θέλει να επικεντρωθεί στα Cruise Ferries και όχι στα Ro-Ro και Ro-Pax. Οπότε νομίζω ότι δεν πουλήθηκε λόγω ηλικίας αλλά λόγω στρατηγικής επιλογής. Υπενθυμίζεται ότι πουλήθηκε μαζί με το Color Carrier (Cadena 4) πλοίο αρκετά νεότερο. Για την ηλικία του το SuperStar II είναι πάρα πολύ καλό βαπόρι και ελπίζω να αξιοποιηθεί κατάλληλα από τη Seajets.

Link to comment
Share on other sites

On 3/13/2023 at 9:19 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Όταν σε Βόρεια,Δυτική Ευρώπη κ Ιαπωνία τα βαπόρια φθάσουν σε κάποια ηλικία, αποφασίζουν να τα πουλήσουν εκτός της περιοχής τους
Αυτό δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι έχουν πρόβλημα.

Τα πουλάνε εκτός της περιοχής τους από επιλογή (π.χ. για το non-compete του πράγματος) ή επειδή μόνο εκεί βρίσκονται διαθέσιμοι αγοραστές σε τιμές πάνω απ'αυτές των σκραπατζίδων;

Link to comment
Share on other sites

Στην Β κ Δ  Ευρώπη δεν προσφέρονται αγοραστές γιατί δεν θα ήταν ανταγωνιστικά εκεί Υποχρεωτικά αν δεν τα τσιμπήσει κανένας Ιταλός ή Έλληνας δεν πάνε γιά σκραπ,υπάρχει κ  ο στατικός ρόλος.Στην Ιαπωνία όπου δεν υπάρχει βαπόρι πάνω από 27 ετών,όντως βλέπουμε κ μικρότερης ηλικίας να πηγαίνουν γιά σκραπ Αυτό αν δεν προκύψει αγοραστής δικός μας ή κανένας Απωανατολ'ιτης.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας από κοντά το Superstar II δεμένο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας, σίγουρα χρειάζεται μετασκευή στη πρύμη για τη τοποθέτηση καταπέλτη που μπορεί να δουλέψει στα Ελληνική λιμάνια (ο παλιός είναι πολύ κοντός)

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την τοποθέτηση καταπέλτη, ή καταπελτών που να είναι λειτουργικοί για τα λιμάνια μας, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο  @Panagia Ekatontapiliani θα πρότεινα και την αφαίρεση του, ας το πούμε ,"κουτιού" στην πρύμη, όπως φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία και στο οποίο, αν δεν κάνω λάθος φιλοξενούνταν το duty free, ώστε να αφαιρεθεί βάρος και να προκύψουν περισσότερα ανοικτά καταστρώματα.

Βέβαια, εγώ εφοπλιστής δεν είμαι, συνεπώς δεν έχω να ασχολούμαι και με τα κόστη μιας τέτοιας αφαίρεσης.

Πιστεύω, όμως, ότι θα βελτίωνε κατά πολύ το προφίλ του πλοίου. 

Link to comment
Share on other sites

On 3/4/2023 at 6:40 PM, Petros P said:

Εδώ και η πρώτη άφιξη-αναχώρηση-επίσκεψη σε βίντεο

Ωραίο βιντάκι. Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι. Αλήθεια τι καιρό είχε άραγε? Μπορεί να ξεγελάει η λήψη αλλά μου φάνηκε ότι έπεφτε πολύ γρήγορα στον καιρό. Καμμιά μπουρού δεν ακούστηκε για το καλωσόρισμα?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Βλέποντας από κοντά το Superstar II δεμένο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας, σίγουρα χρειάζεται μετασκευή στη πρύμη για τη τοποθέτηση καταπέλτη που μπορεί να δουλέψει στα Ελληνική λιμάνια (ο παλιός είναι πολύ κοντός)

Κ ποιό βαπόρι που φέρνουν δεν θέλει αλλαγές στην πρύμη αφού στο εξωτερικό έχουν υποδομές! Επιμήκυνση του καταπέλτη κ αποεπιβίβαση επιβατών αφού εδώ δεν υπάρχουν φυσούνες!

11 hours ago, Z.Gk. said:

Πέρα από την τοποθέτηση καταπέλτη, ή καταπελτών που να είναι λειτουργικοί για τα λιμάνια μας, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο  @Panagia Ekatontapiliani θα πρότεινα και την αφαίρεση του, ας το πούμε ,"κουτιού" στην πρύμη, όπως φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία και στο οποίο, αν δεν κάνω λάθος φιλοξενούνταν το duty free, ώστε να αφαιρεθεί βάρος και να προκύψουν περισσότερα ανοικτά καταστρώματα.

Βέβαια, εγώ εφοπλιστής δεν είμαι, συνεπώς δεν έχω να ασχολούμαι και με τα κόστη μιας τέτοιας αφαίρεσης.

Πιστεύω, όμως, ότι θα βελτίωνε κατά πολύ το προφίλ του πλοίου. 

Το βαπόρι μιά χαρά από εμφάνιση είναι Τα κουτιά δεξιά αριστερά κάποιο ρόλο παίζουν (flume?) κ δεν μπορούν νσ γίνουν κινήσεις αυθαίρετα.

 

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω δει απο κοντά και να έχω μπει στο πλοίο , μονάχα ότι βλέπω απο την φωτογραφία , πιστεύω ότι τα κουτιά δεξιά αριστερά έχουν τον ρόλο κλειστών διαφυγών των κατώτερων καταστρωματων προς το καταστρωμα όπου βρίσκονται τα μέσα εγκατάλειψης . Επίσης επειδή βλέπω και βαρελάκια δεξιά αριστερά ενδεχομένως στα μεγάλα αυτά κουτιά η κοντά σε αυτά να υπάρχουν συστήματα MES . Οπότε εάν ισχύουν  αυτές οι περιπτώσεις  είναι απίθανο να μπορούν να ξηλωθούν . 

Link to comment
Share on other sites

παρατηρώ ότι υπάρχει ένα κύμα αγοράς από Σκανδιναβία τελευταία, ενώ παλιότερα δεν ήταν τόσο συχνό. Π.χ. τα διάφορα Rigel που πήρε ο Βεντούρης, το Superstar 2, το Άνεμος (πρώην Rosella). Κάνω λάθος; Τα πλοία είναι πιο κουτιά, με λιγότερους ανοιχτούς χώρους, φτιαγμένα για τις ακραίες συνθήκες της Βαλτικής και της Βόρειας Θάλασσας, με προβλέψεις για υποδομές που εδώ δεν υπάρχουν (φυσούνες επιβατών), αλλά φυσικά πρόκειται για γερά σκαριά που με έξυπνες μετασκευές (ίσως πιο εκτεταμένες απ' ότι χρειάζονται σκαριά από Γαλλίες, Βέλγια, Βρετανίες ή και Ιαπωνίες-κάτι που πιθανώς εξηγούσε γιατί δεν προτιμούνταν τόσο στο παρελθόν), μπορούν να δώσουν πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 πρόσφατα συμπίπτουν χρονικά Του Βεντούρη αγοράστηκαν παλαιότερα Ανέκαθεν η Σκανδιναβία ήταν από τις πηγές αγορών γιά την ακτοπλοΪα μα΄ς κ όχι μόνο Υποδομές υπάρχουν σε όλα τα λιμάνια Ευρώπης κ Ιαπωνίας,δυστυχώς ακόμα κ το Μαρόκο μας περνά! Γενικά στα ευρωπαϊκά βαπόρια απαιτούνται πολύ λιγότερες μετασκευές από 'ο.τι στα ιαπωνικά 
SUPER STAR II κ ΑΝΕΜΟΣ είναι πολύ καλές επιλογές αλλά μόνο γιά το δεύτερο η πλοιοκτήτρια του (όποιος ξέρει τι εστί Ευγενίδης) εγγυάται ότι θα συνεχίσει να είναι καλό βαπόρι χωρίς εκπτώσεις στη λειτουργία κ τη συντήρηση!

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Αναφερόμουν γενικότερα στην τελευταία 5-10ετία. Ομολογώ παρακολουθώ κυρίως Ραφήνα και μετά έχω πολύ μερική εικόνα για δρομολόγια. Στη Ραφήνα Σκανδιναβίκο καράβι δεν νομίζω να'χει πατήσει, τουλάχιστον όχι με κάποιον παίκτη που να καθιερώθηκε. Είχαμε κυρίως Γαλλικά σκαριά, Βέλγικα, Ιαπωνικά. Αλλά ίσως είναι λογικό λόγω των μικρότερων αναγκών σε μεγέθη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

προσωπικα δεν νομιζω να προλαβει αυτο το καλοκαιρι. Αν το τρεξουν μπορει να προλαβει αρχες σεπτεμβρη να μπει καπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νομίζω πώς το πλοίο δεν το προορίζουν να ταξιδέψει μέσα στο καλοκαίρι, πιστεύω ότι θα ετοιμαστεί όπως πρέπει και δεν θα μου έκανε εντύπωση να το δούμε και Κρήτη (είναι μια από τις γραμμές που φημολογουνται  για το πλοίο) παντως σίγουρα είναι ένα αξιόλογο πλοίο που μπορεί να σταθεί σε πολλές γραμμές στην ακτοπλοΐα μας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...