Jump to content
Shipfriends

SuperStar II (IMO 8317942)


Recommended Posts

Η Color Line αποφάσισε να αναστείλει τις εργασίες του Color Viking στη γραμμή Sandfjord - Stromstad και του Color Carrier στη γραμμή Όσλο-Κίελο.

Η ισχυρή αύξηση των τιμών οδήγησε σε σημαντική αύξηση του κόστους των καυσίμων, στην ηλεκτρική ενέργεια από το έδαφος και στο κόστος των πρώτων υλών και έτσι η εταιρεία αποφάσισε να πωλήσει τα 2 πλοία.

 

____________________________________________________________________________________________

(1985, ex- Peder Paars, Stena Invicta, Color Viking)

 

Edited by proud_ionian
Μετάφραση
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομίζω το Color Viking είναι προγραμματισμένο να κάνει το τελευταίο του δρομολόγιο για την Color Line μέσα στο ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Να δούμε αν βρεθεί κανένας ελληνόφωνος μουστερής. Για να το προωθήσω, να πω ότι το πλοίο είναι του 1985 άρα 37 ετών. Δεν είναι νεαρούδι αλλά για την Ελλάδα πια αυτό δεν αποτελεί τροχοπέδη. Ναυπηγείο του ήταν το Naskov Skibsvaerft(233) και έχει 2 κύριες μηχανές B&W τύπου 8L45GB με την ταχύτητα να κυμαίνεται γύρω στα 16.5 μίλια. Με άλλα λόγια δεν είμαστε για κόντρες. Μήκος 134 μέτρα, πλάτος 24.6, βύθισμα 5.65 ενώ από χωρητικότητες έχουμε 1,850 επιβάτες, 74 καμπίνες με 148 κρεβάτια, και γκαράζ 152 ΙΧ αυτοκινήτων σύν 30 φορτηγά βλέπω εγώ. Ιδού και το deck plan από το γνωστό μας HHV Ferry. Για να δούμε..

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο δρομολόγιο του Color Viking για την Color Line έγινε τελικά σήμερα, η μεσημεριανή αναχώρηση από το Stromstad για το Sandefjord. Άμα τη εκφορτώσει του, απέπλευσε για το ναυπηγείο Lindoe στο Odense της Δανίας όπου και θα συναντήσει και το -πρός το παρόν- ομόσταυλό του, Color Carrier.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανόν, να μην πω σίγουρο, γιατί ήδη η Color Line έχει ανακοινώσει την επίπτωση που θα έχει στα αποτελέσματά της(4 εκατομμύρια δολλάρια) η πώληση των δύο πλοίων. Αν δεν ήξεραν την τιμή πώλησης, δεν είμαι σίγουρος πως θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό.  

Link to comment
Share on other sites

Εγω νομιζω οτι ακομη δεν εχει κλείσει η αγοραπωλησία του πλοίου . Με δεδομένο τον δεξαμενισμο του αυτές τις ημέρες που προφανώς απευθύνεται σε potential Byers , νομίζω ότι η πώληση του έχει ακόμη δρόμο .

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τόσο μεγάλο πλοίο κι ιδιαίτερα ψηλό αλλά και με μεγάλο βύθισμα έχω την απορία πως θα μπαίνει στους ελληνικούς ντόκους (που αποκαλούμε λιμάνια) των Δυτικών Κυκλάδων!!!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ αδύνατο να καταλήξει στις Δυτικές Κυκλάδες, παρά τις φήμες.
Λόγω μεγάλου μεγέθους και μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, πιθανότερο να δρομολογηθεί σε γραμμή που θα περιλαμβάνει εμπορικότερα νησιά, είτε από Ραφήνα προς Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Πάρο είτε από Πειραιά προς Πάρο-Νάξο-Θήρα

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς μιλάμε κυρίως για την τριπλέτα Σέριφο-Σίφνο-Μήλο και συνεπικουρικά για Κύθνο και Σαντορίνη. Στις μικρές Δυτικές κι εγώ την ίδια απορία έχω. Αυτό που με εντυπωσιάζει (και νομίζω και τους νησιώτες των Δυτικών) είναι πως οι κοινόχρηστοι εκτείνονται σε δύο καταστρώματα. Σαλόνια, εστιατόρια, μαγαζιά, μπαρ, κτλ είναι και πάνω και κάτω, σε όλο το ντεκ. Καμπίνες, αεροπορικές σε άλλα δυο ντεκ, αποπάνω ατόφια. 

Link to comment
Share on other sites

Καμπίνες επιβατών το βαπορι δεν εχει μονάχα πληρώματος . Κλασσικό ημεροπλοιο ειναι με τεράστιους κοινόχρηστους χώρους και καταστήματα .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...