Jump to content
Shipfriends

Φρεγάτες FDI ΠΝ || ΚΙΜΩΝ - ΝΕΑΡΧΟΣ - ΦΟΡΜΙΩΝ || Φρεγάτες Belh@rra


Petros P

Recommended Posts

Παρότι έχουμε το θέμα για τους εξοπλισμούς του ενδόξου ΠΝ μας , δημιουργώ αυτο το θέμα γιατι θεωρώ πως η ναυπήγηση 3(+1 ίσως) φρεγατών αξίζουν απο μόνες τους θέμα,μέχρι να έρθει η καθεμία απο αυτές και αποκτήσουν το θέμα/λήμμα τους.

FDI-HN-belharra.jpg.thumb.jpg.8fe351125191b742d178d29d2d306c55.jpg

Κατά τη συνεδρίαση της Ολομέλειας του Ανωτάτου Ναυτικού Συμβουλίου (ΑΝΣ) πριν λίγες εβδομάδες και συγεκριμένα τη Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022, αποφασίσθηκε η Ονοματοδοσία των τριών Φρεγατών FDI ΗΝ του Πολεμικού Ναυτικού που κατασκευάζονται στο Λοριάν της Γαλλίας απο τη Naval Group, ως ακολούθως:

 

1. FDI HN Νο1 : Φ/Γ ΚΙΜΩΝ

2. FDI HN Νο2 : Φ/Γ ΝΕΑΡΧΟΣ

3. FDI HN Νο3 : Φ/Γ ΦΟΡΜΙΩΝ

 

Ημερομηνίες παράδοσης είναι το 2025 για τις πρώτες 2  και 2026 για την τρίτη .Αν υπάρξει τέταρτη θα ειναι το 2027

Εχθές (αν δεν κάνω λάθος) μπήκε το πρώτο κομμάτι της πρώτης φρεγάτας ΚΙΜΩΝ στη δεξαμενή οπου θα ενωθεί με τα υπόλοιπα . Μάλιστα έχει γραφτεί πως μέχρι τις 25/3/2023 θα έχει "διαμορφωθεί" σε πλοίο. Σε άρθρα στο ίντερνετ βλέπω πως το pennant number του Κίμωνα θα έιναι F-601.

Η παρακάτω φωτογραφία απο την Naval Group Lorient

fregata-1.thumb.jpg.774a0e6c29cee5ad739bd15ce17d2431.jpg

 

Οι τεχνικές προδιαγραφές των φρεγατών FDI HN:

    Εκτόπισμα: 4.500 τόνοι.
    Μήκος:122 μέτρα.
    Πλάτος: 18 μέτρα.
    Μέγιστη ταχύτητα: 27 κόμβοι.
    Αερομεταφερόμενα μέσα: ελικόπτερο κλάσης 10 τόνων και μη επανδρωμένο αεροσκάφος VTOL (UAV)

Τα κύρια οπλικά συστήματα της FDI HN είναι:

    32 πύραυλοι Aster που αναπτύχθηκαν από την MBDA.
    8 πύραυλοι Exocet MM40 B3C που αναπτύχθηκαν από την MBDA.
    Πύραυλοι RAM.
    Τορπίλες MU 90 που αναπτύχθηκαν από την Naval Group.
    Πυροβόλο 76 χλστ.
    4 τορπιλοσωλήνες.
    Αντιμέτρα CANTO που αναπτύχθηκαν από την Naval Group

 

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Και πολύ καλά έκανες, αυτά τα πλοία το χρειάζονταν το τόπικ τους καθώς θα μας απασχολήσουν εκτενώς στο μέλλον.

Τα ονόματα δόθηκαν όπως έπρεπε μιας και τα τα τελευταία πλοία του ΠΝ με δυνατότητες αεράμυνας περιοχής ήταν τα αντιτορπιλικά Κίμων/Φορμίων κτλ, όποτε ήρθαν και κούμπωσαν ταμαμ τα ονόματα.

Η τέταρτη φρεγάτα της προαίρεσης νομίζω πως θα υπάρξει καθώς η κλειδωμένη τιμή των 900εκατ. ευρώ, με τις σημερινές συνθήκες και τις αυξήσεις των υλικών, θεωρείται από πολλούς ως λαχείο..! Το τι περιμένουμε τόσο καιρό κανείς δεν έχει καταλάβει.

Ναι, προχθές μπήκε το πρώτο κομμάτι της φρεγάτας Κίμων στην δεξαμενή για συγκόλληση με τα υπόλοιπα έτοιμα section που έχουν δημιουργηθεί στο ναυπηγείο. Και αυτό γιατί η 1η φρεγάτα FDI για το Γαλλικό Ναυτικό "Admiral Ronarch" ολοκλήρωσε την κατασκευή του κήτους της και μετακινήθηκε στην άκρη της ναυπηγικής κλίνης καθώς εντός ολίγων μηνών θα πέσει στη θάλασσα και θα πάει στους ντόκους για την προσθήκη και ολοκλήρωση των συστημάτων της. Ακόμα και ο ιστός PSIM με το ραντάρ Sea Fire στον ντόκο θα τοποθετηθεί. Την θέση της Ronarch θα πάρει η Κίμων και της θέση της Κίμων θα πάρει η Νέαρχος της οποίας, παρεπιπτόντως, τα ελάσματα έχουν ήδη κοπεί δημιουργώντας έτσι τα πρώτα section.

Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι πως οι Γάλλοι τρέχουν σαν τρελοί το πρόγραμμα των FDI καθώς τόσο στην δικιά τους φρεγάτα, όσο και στην δικιά μας, είναι μήνες μπροστά από τον προγραμματισμό που είχαν κάνει. Αποτέλεσμα?..το 26 παίζει να παραλάβουμε και την τέταρτη φρεγάτα (αν ενεργοποιήσουμε την προαίρεση) μιας και το χρονοδιάγραμμα έκανε λόγο για αρχές του 2027 η παράδοση της τέταρτης φρεγάτας. Οποιαδήποτε σύγκριση με Ελευσίνες και Super Vit-ες θα θεωρηθεί εκ του πονηρού. 

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά μέχρι εδώ και μακάρι να κατασκευαστούν και να μπουν σε δράση βάση σχεδιασμού.

Όμως μη ξεχνάμε πως είναι πλοία που κατασκευάζονται πρώτη φορά,τα ηλεκτρονικά τους θα είναι πολλά και περίπλοκα ενώ δεν έχουν δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου.Παιδικές ασθένειες που παρουσιάζονται συνήθως σε νέα πλοία ενδεχομένως να παρουσιαστούν.

Τα πλοία φαίνονται πολύ καλά και ταιριάζουν γάντι για το Αιγαίο λόγω μεγέθους και χαρακτηριστικών.Όμως το ΠΝ έπρεπε να επέλεγε φρεγάτες που θα ήταν ήδη δοκιμασμένες και όχι φρεγάτες στα χαρτιά και στις μακέτες.

Μακάρι να μην υπάρξουν προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Η επιλογή ήταν μεταξύ πλοίων δοκιμασμένης τεχνολογίας και του επόμενου βήματος/άλματος αυτής.
Επίσης ήταν επιλογή μεταξύ πυραύλων αεράμυνας περιοχής εμβέλειας 120+ χλμ. και πυραύλων και πλοίων με ραντάρ υποδεέστερων δυνατοτήτων και Α/Α πυραύλων μέγιστης εμβέλειας 45 χλμ.
Έγινε η καλύτερη επιλογή πλοίου με βάση την προσφερόμενη "μαχιμότητα" από όλα τα υποψήφια. Και το κυριότερο γλύτωσε το ΠΝ απο τα Αμερικανικά LCS γνωστά στο USNavy ως Little Crappy Ship.

Link to comment
Share on other sites

Επρεπε να παρει κατι και η Γαλλια, με την οποια ειμαστε εκ των πραγματων πιο κοντα αυτη την περιοδο για γεωπολιτικους λογους, αλλα και επειδη ειχε αρκετο καιρο να γινει παραγγελια απο εκει.

Δεν πιστευω οτι τα μονα κριτηρια στην τελικη επιλογη, ηταν οι επιχειρησιακες δυνατοτητες της καθε επιλογης.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, είχε γίνει απο πλευράς Lockheed Martin τρομερή προσπάθεια σε κάθε επίπεδο (μέχρι και διαφήμιση στο ιντερνετ,μεσω της google) για να πειστεί ο κόσμος για τα πλοία αυτά,τα οποία ήδη παρότι κατασκευασμένα μετά το 2009 έχουν αρχίσει και αποσύρονται.Να ήταν οι καινούριες FFG που φτιάχνουν σε συνεργασία με τους Ιταλούς καλά θα ήταν,αλλα και αυτές είναι θηρία για εμάς, πόσο μάλλον τα Alreigh Burke που μια ζωή ακουγόταν οτι θα μας έδιναν...για να τα εχουμε στη Σουδα και να ψάχνουμε πλήρωμα.

Σε συζήτηση πριν κάποια χρόνια ,λίγο πριν τις εκλογές του 2019, σε συζήτηση που είχα με αρκετά κοντινό μου άτομο που ήταν τότε σε μια επιτροπή για εξοπλισμούς μου είχε πεί πως πρώτα είναι αυτά και μετά οι Ολλανδικές Sigma.Το μόνο καλό και κακό ταυτόχρονα ήταν πως θα μας έδιναν μερικές τυπου Μ για μερικά χρόνια αλλα ταυτόχρονα θα αργούσαν να έρθουν οι καινούριες. Το καλό με τις Γαλλικές είναι πως τις πήραμε σε πολύ καλύ τιμή αφου η Γαλλία μετά το άδεισμα που της έγινε λόγω AUKUS βγήκε πολύ δυνατα σε χώρες που είχαν ανάγκη απο άμεσες παραδόσεις πολεμικού υλικού ,οπως είμαστε εμείς. Οπως λέει και ο proud πάνω είμαστε και πιο κοντά .

Επίσης αυτό που έχει ακουστεί ως όνομα για τη τέταρτη φρεγάτα ειναι Θεμιστοκλής , που σημαίνει πως και η Kortenaer θα παροπλιστεί συντομα.

Θυμάται κανείς με την είσοδο των 3+1 Belharra και τον εκσυγχρονισμό των 4 MEKO ,πόσες S/Kortenaer απο τις εναπομείνασες 9 θα φύγουν?

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Φρεγάτες FDI ΠΝ || ΚΙΜΩΝ - ΝΕΑΡΧΟΣ - ΦΟΡΜΙΩΝ || Φρεγάτες Belh@rra

Αν δεν κάνω λάθος οι παλιότερες φρεγάτες είχαν μεγαλύτερη ταχύτητα. 

Μάλλον δεν θα είναι πλέον πλεονέκτημα η μεγάλη ταχύτητα. 

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Petros P said:

Επίσης αυτό που έχει ακουστεί ως όνομα για τη τέταρτη φρεγάτα ειναι Θεμιστοκλής , που σημαίνει πως και η Kortenaer θα παροπλιστεί συντομα.

Τα ονόματα που επελέγησαν είναι αυτα των τριων αντιτορπιλικων τυπου Αdams (απο τις 4 της περιοδου Adams (1991-2004)). Το τεταρτο ηταν με το ονομα Θεμιστοκλης... Επισης η τωρινη Θεμιστοκλης ως μη εξυχρονισμενη S (η μια απο τις 3 μη εξυχρονισμενες), λογικα - αφου  δεν εχει ανακοινωθει κατι επισημα - θα αποσυρθει μαζι με τις αλλες δυο.

Αρα αν οντως επιλεγει η ενεργοποιηση της 4ης, ολα συνηγορουν οτι 8α φερει το ονομα Θεμιστοκλης.

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

Κλάσης S είχαμε 10,έχει αποσυρθεί η Μπουμπουλίνα,μένουν 9.Από τις 9 οι 6 έχουν εκσυγχρονιστεί στα μέσα της δεκαετίας 00.Θεωρώ πως οι 6 εκσυγχρονισμένες S θα παραμείνουν στο στόλο για αρκετά χρόνια ακόμα δεδομένου πως οι 4 Meko πρέπει και αυτές να εκσυγχρονιστούν και θα λείπει από το στόλο τουλάχιστον μία για το λόγο αυτό.

Οι φρεγάτες κλάσης S έχουν αποδειχθεί πολύ καλά πλοία σε πλεύση σε χοντρούς καιρούς αλλά και σε αντοχή.Η Λήμνος,μη ξεχνάμε πως εμβόλισε τη Kemal Reis και δεν έπαθε ούτε γρατζουνιά.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, nomikos said:

Όμως μη ξεχνάμε πως είναι πλοία που κατασκευάζονται πρώτη φορά,τα ηλεκτρονικά τους θα είναι πολλά και περίπλοκα ενώ δεν έχουν δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου.Παιδικές ασθένειες που παρουσιάζονται συνήθως σε νέα πλοία ενδεχομένως να παρουσιαστούν.

Τα πλοία φαίνονται πολύ καλά και ταιριάζουν γάντι για το Αιγαίο λόγω μεγέθους και χαρακτηριστικών.Όμως το ΠΝ έπρεπε να επέλεγε φρεγάτες που θα ήταν ήδη δοκιμασμένες και όχι φρεγάτες στα χαρτιά και στις μακέτες. 

Σίγουρα θα βγάλουν πολλές παιδικές ασθένειες αλλά να έχουμε υπόψιν πως οι φρεγάτες που είχαν προταθεί επίσης στον διαγωνισμό από διάφορες χώρες MMSC, Sigma 11515,Type 23, Fremm ήταν πλοία με κήτος-ραντάρ-ηλεκτρονικά-φιλοσοφία στο μέγιστο των δυνατοτήτων βάση των σημερινών στάνταρ (δλδ το τέλος του παρόντος) ενώ η Γαλλική FDI είναι πλοία με κήτος-ραντάρ-ηλεκτρονικά-φιλοσοφία που βάζουν τις βάσεις για το μέλλον (δλδ η απαρχή του μέλλοντος).

Οι FDI (οι Belh@ra για την Ελλάδα) είναι πλοία που για να τα πεις "φρεγάτα πολλαπλών ρόλων" θέλουν δουλίτσα ακόμα, απλά είναι μια πάρα πολύ καλή βάση για να αναπτύξεις και να βγει κάτι καλό. Λείπουν η ανάπτυξη ενός ECM που να συνεργάζεται με το Sea Fire και η ολοκλήρωσή του στο Setis, η προσθήκη 2 επιπλέον εκτοξευτών Silver A70 (πέρα των 2 Silver A50 που διαθέτει), η ολοκλήρωση στους Α70 αλλά και στο Setis των ανθυποβρυχιακών ρουκετών MILAS της MBDA, η ολοκλήρωση στους Α70 των Aster 30 NT, η ολοκλήρωση στους Α50 αλλά και στο Setis, είτε σε δυάδες είτε σε τετράδες, βλημάτων μέσου βεληνεκούς όπως οι CAMM-ER είτε οι MICA NG είτε οι IRIS-T, ένα ακόμα σύστημα RAM για να έχει δυο τέτοια, μερικούς επιπλέον EXOCET Block 3C (πχ δύο δυάδες εκατέρωθεν των δύο τετράδων που διαθέτει), η ολοκλήρωση στο Setis ενός ή δυο CIWS όπως το Rapid Fire της Thales ή το Millenium της Rheinemetalτα οποία εκτοξεύουν πυρομαχικά τύπου Airbust, και τέλος η ολοκλήρωση στο Setis του οργανικού ελικοπτέρου ΜΗ-60R. 

Θέλει δηλαδή δουλίτσα ακόμα αλλά είναι μια πάρα πολύ καλή βάση για βγει κάτι καλό στο μέλλον.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Υπήρχαν κάποια θεματάκια που δεν μπορούσαν να λυθούν . Θυμάμαι πως για αρκετό καιρό πρέπει να ήταν στο ΝΚ δεμένη . Τουλάχιστον όταν υπηρέτησα το 2010 , θυμάμαι ήταν και δεξαμενή καιρό (ήμουν ΔΦΓ σαν ναύτης)

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Petros P said:

 

Επίσης αυτό που έχει ακουστεί ως όνομα για τη τέταρτη φρεγάτα ειναι Θεθμιστοκλής , που σημαίνει πως και η Kortenaer θα παροπλιστεί συντομα.

Θυμάται κανείς με την είσοδο των 3+1 Belharra και τον εκσυγχρονισμό των 4 MEKO ,πόσες S/Kortenaer απο τις εναπομείνασες 9 θα φύγουν?

Όντως θα είναι ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ γιατί ταιριάζει με τα  υπόλοιπα ονόματα των αρχαίων ναυάρχων κ είναι ένα όνομα που πάντα πρέπει να υπάρχει στο ΠΝ 'οπως πχ ΕΛΛΗ.
Από ό,τι έχει  ακουστεί η Φ/Γ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ F465 θα παροπλιστεί πρώτη κ είναι λογικό γιά τους γνωρίζοντες
Ακόμα δεν έχουν κατασταλάξει αν κ πόσες από τις MEKO 200HN θα εκσυγχρονιστούν Με βάση την παρούσα οροφή του ΠΝ που είναι 14 κύριες μονάδες επιφανείας οι 6 εκσυγχρονισμένες τύπου S  ΕΛΛΗ,ΛΗΜΝΟΣ,ΑΔΡΙΑΣ,ΑΙΓΑΙΟΝ,ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ,ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ  θα παραμείνουν κ κάποιες από αυτές θα περάσουν τα 50 χρόνια υπηρεσίας.
Καθώς φαίνεται όλα θα εξαρτηθούν από το πρόγραμμα των κορβετών κ από τον εκσυγχρονισμό ή μη των ΜΕΚΟ
Εννοείται ότι οι επόμενες υποψήφιες γιά παροπλισμό θα είναι ΚΑΝΑΡΗΣ κ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ.

6 hours ago, bas said:

Αν δεν κάνω λάθος οι παλιότερες φρεγάτες είχαν μεγαλύτερη ταχύτητα. 

Μάλλον δεν θα είναι πλέον πλεονέκτημα η μεγάλη ταχύτητα. 

Κ τα παλιά Α/Τ έπιαναν 35 κ. Έχουν αλλάξει τα πράγματα.

 

55 minutes ago, margaritis24 said:

Κ η Μπουμπουλινα το υποβρυχιο σοναρ εσπασε που καβαλησε την Αταλαντη αλλιως ταξιδευει θεωρητικα,παντα!

Ο ΚΑΝΑΡΗΣ ήταν κ τοποθετήθηκε το σόναρ (όλα υποβρύχια είναι) της Μπουμπουλίνας,ευτυχώς κ υπήρχε αυτό γιατί άντε να βρείς στην διεθνή αγορά σόναρ του 70-80 κ να το ακριβοπληρώσεις αν βρεις Διαφορετικά μιά Φ/Γ χωρίς σόναρ είναι τυφλή κ αυτό θα σήμαινε τον πααροπλισμό του πλοίου.

 

43 minutes ago, Petros P said:

Υπήρχαν κάποια θεματάκια που δεν μπορούσαν να λυθούν . Θυμάμαι πως για αρκετό καιρό πρέπει να ήταν στο ΝΚ δεμένη . Τουλάχιστον όταν υπηρέτησα το 2010 , θυμάμαι ήταν και δεξαμενή καιρό (ήμουν ΔΦΓ σαν ναύτης)

Είχε πρόβλημα  στους μειωτήρες κ τελικά κανιβαλίστηκε γιά spares γιά τις άλλες Αυτό ήταν σωτήριο γιατί ακόμα δεν είχαμε πάρει την τεράστια ποσότητα ανταλλακτικών από τις 2 Κοrtenaer των ΗΑΕ,οι οποίες αν δεν το γνωρίζετε έγιναν... Mega Yachts!

Link to comment
Share on other sites

Οι μη εξυγχρονισμένες Standard την δεκαετία του 2000 ήταν οι Μπουμπουλίνα,Θεμιστοκλής,Κανάρης,Νικηφόρος Φωκάς. Ισχύει..η Θεμιστοκλής θα παροπλιστεί πρώτη για να είναι το όνομα ελευθερο να δωθεί στην 4η Belh@ra. Μετά τον Θεμιστοκλή σειρά θα έχει η Φωκάς και μετά η Κανάρης. Τα αναλώσιμά τους, μαζί με τα υλικά από τα Εμιράτα, θα μείνουν ως στοκ για τις υπολοιπες. Οι υπόλοιπες 6 εξυγχρονισμένες S Ελλη,Λήμνος,Αδριάς,Αιγαίον,Κουντουριώτης,Ναβαρίνον θα παραμείνουν σε υπηρεσία για να αντικατασταθούν μία προς μία από τις Ευρωκορβέτες EPC στα τέλη της δεκαετίας. Η μελλοντική δομή δυνάμεων προβλέπει στόλο κυρίων μονάδων επιφάνειας αποτελούμενο από 12 φρεγάτες και 6 κορβέτες. Το θέμα είναι πως 4 οι Belh@ra και 4 οι ΜΕΚΟ (οι οποίες παρεπιπτόντως φαίνεται πως θα εξυγχρονιστούν όλες) συνολο 8 φρεγάτες, όποτε μας υπολείπονται 4 ακόμα φρεγάτες για να πιάσουμε τις 12.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

On 10/24/2022 at 12:37 PM, Strofalos said:

 Ισχύει..η Θεμιστοκλής θα παροπλιστεί πρώτη για να είναι το όνομα ελευθερο να δωθεί στην 4η Belh@ra. Μετά τον Θεμιστοκλή σειρά θα έχει η Φωκάς και μετά η Κανάρης. 

Δεν παροπλίζεται ένα πλοίο γιά να ελευθερωθεί το όνομα γιά άλλο ¨Ενας τρόπος είναι να μετονομαστεί το παλιό κ έχει συμβεί στο παρελθόν με πλοία του ΠΝ.
Λόγοι παροπλισμού είναι όπως η ενδεχόμενη κακή κατάσταση ή αν έχει να κάνει ΜΑΚ.
Από πού προκύπτει η σειρά γιά τα υπόλοιπα Επειδή ο ΚΑΝΑΡΗΣ έχει το βελτιωμένο σόναρ της Μπουμπουλίνας;;;

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι αναφερόμενες μη εξυγχρονισμένες S θα παροπλιστούν. Το θέμα, που έγκειται σε λόγους πέρα του φόρουμ, είναι αν θα μείνουν και όλες οι εξυγχρονισμένες ή μέρος αυτών. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 10/26/2022 at 2:14 PM, Strofalos said:

Όλες οι αναφερόμενες μη εξυγχρονισμένες S θα παροπλιστούν. Το θέμα, που έγκειται σε λόγους πέρα του φόρουμ, είναι αν θα μείνουν και όλες οι εξυγχρονισμένες ή μέρος αυτών. 

Πιστεύω ότι κάποιες εκσυγχρονισμένες θα "τραβήξουν κουπί" γιά αρκετά χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Ως μουσεία πιθανόν ναι. Τα υποσυστήματα τους έχουν σταματήσει να υποστηρίζονται εδώ και αρκετά χρόνια 

Link to comment
Share on other sites

Ένας λόγος που έγινε τότε εκσυγχρονισμός είναι αυτός Άλλα  ένα οπλικό σύστημα επιβιώνει πολύ μετά που ο κατασκευαστής έχει πάψει να το υποστηρίζει,χάρη στα παροπλισμένα που χρησιμεύουν ως πηγή ανταλλακτικών,στην αγορά από σκραπατζήδες κ τέλος στις πατέντες όπου είναι δυνατόν.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, corfu said:

Τα υποσυστήματα τους έχουν σταματήσει να υποστηρίζονται εδώ και αρκετά χρόνια 

Αυτό ισχύει στις μη εκσυγχρονισμένες. Οι 6 που πέρασαν MLU πριν 15 περίπου χρόνια έχουν σύγχρονο CMS (Σύστημα Διαχείριση Μάχης) γι'αυτό ακριβώς τον λόγο, για να κρατήσουν μερικά χρόνια ακόμα. Φαντάσου πως τους βάλαμε το TACTICOS (σύστημα αρκετά σύγχρονο και λειτουργικό) το όποιο δεν έχουν καν ούτε οι ΜΕΚΟ. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...