Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ο επιβάτης σε αυτήν την περίπτωση δικαιούται κάτι σε σχέση με την ταλαιπωρία που θα υποστεί;

Εκτός από την μέριμνα για την μετάβαση στον προορισμό του;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν συνεχίσανε μέχρι την Πάρο αντί να γυρίσουν στον Πειραιά.. Θα ήταν πολύ πιο εύκολη η προώθηση των επιβατών, αν και μάλλον θα χανόταν χρόνος απο την επιδιόρθωση της βλάβης..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, basilis89 said:

Ο επιβάτης σε αυτήν την περίπτωση δικαιούται κάτι σε σχέση με την ταλαιπωρία που θα υποστεί;

Εκτός από την μέριμνα για την μετάβαση στον προορισμό του;

Τι να δικαιουται δηλαδη? Μηχανικη βλαβη δηλαδη ανωτερα βια...

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, basilis89 said:

Ο επιβάτης σε αυτήν την περίπτωση δικαιούται κάτι σε σχέση με την ταλαιπωρία που θα υποστεί;

Εκτός από την μέριμνα για την μετάβαση στον προορισμό του;

Αν θες να ενημερωθείς για τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση ακύρωσης ή καθυστέρησης του ταξιδιού, δες εδώ:

https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/ship/index_el.htm

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Τι να δικαιουται δηλαδη? Μηχανικη βλαβη δηλαδη ανωτερα βια...

Εάν ακυρωθεί το δρομολόγιο σας λόγω βλάβης του πλοίου, δικαιούστε:

  • εάν ενημερωθείτε εγκαίρως και εφόσον συμφωνήσετε να πάτε στον προορισμό σας με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας εντός 24 ωρών ή
  • να υπαναχωρήσετε και να σας επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου ή
  • εφόσον δεν επιλέξετε να πάτε στον προορισμό σας ή δεν υπαναχωρήσετε, δικαιούστε δωρεάν διατροφή και διαμονή στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο, εφόσον είναι αναγκαία η διανυκτέρευση
  • χρηματική αποζημίωση διπλάσια της τιμής του εισιτηρίου εφόσον με ευθύνη της εταιρείας δεν πήγατε στον προορισμό σας εντός 24 ωρών
Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να ταξιδεύω στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και σύμφωνα με την εταιρεία: 

1) Το highspeed 4, στις 19:00 θα έπαιρνε τους επιβάτες που είχα προορισμό την Πάρο, την Νάξο και την Αμοργό.

2) Το blue star Paros, στις 21:00 θα έπαιρνε τους υπόλοιπους επιβάτες, για Ηρακλειά, Σχοινούσα και Κουφονήσι. (Χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω το συγκεκριμένο πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο μόνο για Πάρο στις 21:00)

3) Όσοι επιβάτες επιθυμούσαν μπορούσαν να παραμείνουν στο blue star Naxos μέχρι την ώρα αναχώρησης τον προαναφερθέντων πλοίων και η εταιρεία προσέφερε δωρεάν διατροφή στα μπαρ και εστιατόρια του πλοίου (μόνο τα αλκοολούχα ποτά χρέωναν και τίποτα άλλο)

4) Όλοι οι επιβάτες θα προωθούνταν στους προορισμούς τους με το ίδιο εισιτήριο, χωρίς να χρειάζεται έκδοση νέου για το αντίστοιχο πλοίο. Επίσης σύμφωνα με την ανακοίνωση στο πλοίο, όταν επιστρέψουν οι επιβάτες θα αποζημιωθούν με το αντίτιμο του εισιτηρίου που είχαν πληρώσει από το κεντρικό τους πρακτορείο στον Πειραιά.

Και κάτι τελευταίο, ποτέ δεν έγινε ανακοίνωση για τον λόγο της επιστροφής παρά μόνο ότι "λόγω τεχνικού προβλήματος θα επιστρέψουμε στον Πειραιά". Δεν έγινε αντιληπτό τίποτα στους επιβάτες για πρόβλημα και για αυτό πολλοί αρχικά νόμιζαν ότι πρόκειται για κάποιου είδους αστείο. 

Το πλήρωμα ήταν πολύ ευγενικό και υπομονετικό με όλο τον κόσμο, όπως καταλαβαίνετε υπήρχαν πολλές αντιδράσεις ανάμεσα στον κόσμο από εν δυνάμει "ειδικούς".

Προσπάθησα να σας παραθέσω τα γεγονότα όσο πιο αντικειμενικά τα βίωσα, χωρίς να μεροληπτίσω υπέρ ή κατά κανενός μέρους.

Link to comment
Share on other sites

Παντού, όπου ήθελε ο καθένας. Μόνο για το μπροστά τμήμα business δεν γνωρίζω αλλά όλοι οι υπόλοιποι χώροι ήταν ανοιχτοί και διαθέσιμοι σε όλους. Επίσης όλα τα μπαρ ήταν ανοιχτά και οι αεροπορικές θέσεις διαθέσιμες σε όλους ανεξαρτήτως αν είχα εισιτήριο ή όχι. Βοήθησε βέβαια το ότι, μεγάλο μέρος των επιβατών επέλεξε να φύγει. Παρόλα αυτά είχα μείνει πολλοί μέσα και πολλοί τουρίστες, ξένοι, που δεν είχαν και κάπου αλλού να πάνε.

Link to comment
Share on other sites

Δε με καταλαβατε!στη διαρκεια του ταξιδιου σας εαν ειδατε τιποτα περιεργο στη συμπεριφορα του πλοιου εαν ειχε τριξιματα η εαν ειχε μαζευτει πολλα ατομα του πληρωματος σε συγκεκριμενου σημειου του πλοιου ας πουμε οπως τσιμινιερα;;;

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείτε!

Μέσα καθόμασταν σε αεροπορικές θέσεις.

Το μόνο που ίσως να έπεσε στην δική μου αντίληψη και κάποιων συνταξιδιωτών διαφόρων θέσεων είναι ότι για κάποια στιγμή (μερικών λεπτών) μάλλον σταμάτησε ο κλιματισμός (non essential trip ενδεχομένως;). Τίποτα άλλο, ούτε vibration ούτε κάτι άλλο. Μόνο μετά την ανακοίνωση ότι επιστρέφουμε υπήρξε κάποια κινητικότητα εκ μέρους του πληρώματος (αξιωματικών γέφυρας), όχι όμως κάτι που να προσελκύσει τη προσοχή ενός μέσου επιβάτη τουλάχιστον.

Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι ένιωσαν "ένα ελαφρύ τρίξιμο" το οποίο πιστεύω ήταν λόγω της αλλαγής της πορείας του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Τι να δικαιουται δηλαδη? Μηχανικη βλαβη δηλαδη ανωτερα βια...

Ανωτερα βια μεν ταλαιπωρία δε..

Τουλάχιστον όπως ανακοινωθηκε από τα μεγάφωνα του high-speed 4 σε ολους τους επιβάτες θα  δοθεί δωρεάν εισιτήριο, με την προσκόμιση του εισιτηρίου του blue star Naxos.

Link to comment
Share on other sites

Βαπορι που παει κομενο με 20 κομβους με 3 απο της 4 μηχανες κ αυτες να δουλευουν  στο 50 % χαλαρα κ μπιελα να παθει κλατσαρει την αλλη στον αξονα κ συνεχιζει κ δε περνει κανενας χαμπαρει τιποτα δε γυριζει πειραια!

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Δε το παρακολουθησα χτες αλλα με 20 κομβους που παει ολο το καλοκαιρι..κ στους  15 δουλευουν οι 2 σωστα!αλλα ειχε θεματακι 1 βδομαδα σιγουρα τωρα αλλα τους εσκασε χτες😉

Link to comment
Share on other sites

Το Παρος στο 100% της ισχυος του, στα trials, ειχε βγαλει 25.3 κομβους.

Στο 50% της ισχυος, ή στο 100% των δυο μηχανων, λογικα θα εβγαζε 21 το πολυ 22 κομβους, αδειο, χωρις φορτιο.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση ειχε πολυ φορτιο βεβαια, που σαφως επηρεαζει.
Πιστευω ομως πως 15 κομβους βγαζει με λιγοτερο απο το 50% της ισχυος μονο των δυο μηχανων.
Δηλαδη ακομα και με δυο μηχανες οι 15 κομβοι ειναι κατι παρα πολυ χαλαρο για το βαπορι.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο φέτος δεν έχει σταματήσει σχεδόν καθόλου για δεξαμενή ή καθαρισμό υφάλων από δύτη. 

Περυσι, είχαμε το θέμα με τις καθυστερήσεις του παρος το οποίο δεν είχε καθαριστει και πήγαινε γύρω στους 20+ όπως πάει φέτος το ναξος. Φέτος έχουμε το ανάποδο.

Νομιζω πως απο τη στιγμή που δεν έχει γίνει καθαρισμός επηρεάζεται σαφώς και η ταχύτητα. 

Προκυπτει από κάπου το ότι το βαπόρι πάει με 3 μηχανές και μάλιστα χαλαρά στο 50%;

Link to comment
Share on other sites

On 8/4/2019 at 5:32 PM, basilis89 said:

Θα μάθουμε και τι βλάβη  ειχε;

On 8/4/2019 at 5:58 PM, Shippihs said:

Απο τη blue star δε μαθαίνεις εύκολα...

22 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εδώ φαίνεται ότι πήγαινε με δυο μηχανές γιατί με 15 μίλια κάπου εκεί το υπολογίζω

Επειδή φαίνεται ότι το πρόβλημα υπήρξε ταυτόχρονα σε δυο μηχανές και επειδή δεν πιστεύω ότι έγινε ζημιά σε δυο μηχανές ταυτόχρονα, πρέπει να έχει σχέση με μηχανισμό που συνδέει τις δυο μηχανές και δίνει τη κίνηση σε μια προπέλα.;)

On 8/4/2019 at 7:24 PM, hsw said:

Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν συνεχίσανε μέχρι την Πάρο αντί να γυρίσουν στον Πειραιά.. Θα ήταν πολύ πιο εύκολη η προώθηση των επιβατών, αν και μάλλον θα χανόταν χρόνος απο την επιδιόρθωση της βλάβης..

Οπότε εάν δούλευε μια προπέλα πιστεύω ότι θεώρησαν πιο ασφαλές να γυρίσουν στο Πειραιά παρά να πάνε στη Πάρο και να δέσουν με μια προπελα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλημέρα σε όλους!

Πέτυχα μια δημοσίευση στο Facebook, η οποία έλεγε ότι το δρομολόγιο Από Νάξο - Πάρο - Σύρο και Πειραιά, δε θα πραγματοποιηθεί λόγω βλάβης στον καταπέλτη.

Ισχύει κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανόν γιατί ούτε Ηρακλειά, ούτε Νάξο, ούτε Πάρο έπιασε και φαίνεται ότι έχει πορεία προς Πειραιά.

Έπεσε ο καταπέλτης στη θάλασσα λόγω προβλήματος των υδραυλικών μπουκαλων και πήραν το καταπελτη πάνω με συρματόσχοινα.

 

Link to comment
Share on other sites

Εχει και θα μπορούσε , αλλα σε οποιο λιμανι θα δέσει πρώτα θα του κανουν απαγόρευση απόπλου , μέχρι να γίνουν όλες οι διατυπώσεις και να φύγει κενο επιβατών θα περάσουν 4-5 ώρες , οποτε γι αυτο του έδωσε καρφί για πειραια , να έρθει εδω να του κανουν την απαγόρευση και συν τω χρονο να γίνει , η αποκατάσταση από συνεργείο και να επιθεωρηθεί από τον νηογνώμονα .
Ετσι κερδίζουν χρόνο για να μπορέσει να γίνει η αποκατάσταση , η επιθεώρηση και η άρση της απαγόρευσης  Απόπλου καθώς Και η επιστροφή του στα δρομολόγια το συντομότερο δυνατόν .

Απο την άλλη Η ταλαιπωρία βέβαια των λιγοστών επιβατών είναι αναμφίβολα μεγάλη.

Link to comment
Share on other sites

Φανταστείτε η πληθώρα των επιβατών που έχει προορισμό τον Πειραιά, να ξέμενε στην Ηρακλειά που δεν περνάει άλλο βαπόρι. Οπότε μπρος να έπιανε Ηρακλειά και να απαγορευόταν εκεί ο απόπλους, ας ταλαιπωρηθούν οι λίγοι που είχαν ενδονησιωτική μεταφορά παρά οι πολλοί που ήταν για Πειραιά. 

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη βλάβη στον καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Naxos στη Σχοινούσα

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Νάξου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “BLUE STAR NAXOS” Ν.Π. 11014 ότι, κατά τη διάρκεια προσέγγισης στη ν. Σχοινούσα για εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου Κατάπολα – Κουφονήσι – Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξο – Πάρο – Σύρο – Πειραιά, παρουσιάστηκε βλάβη στον κεντρικό καταπέλτη, με αποτέλεσμα τη μη προσέγγιση του ως άνω πλοίου στον λιμένα Σχοινούσας και την παραμονή του στο αγκυροβόλιο έξω από αυτόν.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου, ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, επετράπη ο απόπλους για ένα μεμονωμένο πλου προς λιμένα Πειραιά για την αποκατάσταση της βλάβης.

Εντός του πλοίου επέβαιναν εβδομήντα τρεις (73) επιβάτες, δεκαοχτώ (18) Ι.Χ., και οχτώ (08) φορτηγά, οι οποίοι θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...