Jump to content
Shipfriends

Margarita Salas (IMO 9969730)


Nick the Greek

Recommended Posts

Στο ναυπηγείο Armon του Gijon ξεκίνησε σύμφωνα με τους Ισπανοί η κατασκευή της βελτιωμένης εκδοχής του Eleanor Roosevelt. Η βασική διαφορά είναι πως το πλοίο θα διαθέτει ένα παραπάνω κατάστρωμα που θα του επιτρέψει και την αυξημένη χωρητικότητα σε αυτοκίνητα αλλά και σε επιβάτες, πιο συγκεκριμένα από 1,200 θα πάμε στους 1,500. Το πλοίο θα πάρει το όνομα Rosalia de Castro από την Ισπανίδα λογοτέχνη. Θα έχει μήκος 123.3 μέτρα, πλάτος 28 και βύθισμα 3.13 μέτρα. Οι 4 μηχανές του θα είναι Wartsila τύπου 16V31DF και θα έχει το LNG για καύσιμη ύλη με μέγιστη ταχύτητα 35 κόμβων.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Nick the Greek changed the title to Margarita Salas (IMO 9969730)
  • 10 months later...

Ας δούμε την πρόοδο στη ναυπήγηση του Margarita Salas, μέσα από τέσσερις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο Instagram της Balearia. Να προσθέσω πως σύμφωνα με το Puente de mando, το πλοίο θα πλεύσει για πρώτη φορά τον Νοέμβριο.

processed-2d8f200b-b38f-4a25-8538-40290c4227c6_kEl47VgL.jpeg

processed-88c29c7c-b2cb-4af7-8aee-b35f821a24a2_c6vAjbRy.jpeg

processed-7032de21-3dc2-4668-ae9b-2d05c55d818c_p20jGSgy.jpeg

processed-a198b647-5a67-49b9-998b-f4ac58f8fc84_phs3eMxF.jpeg

Edited by BS CHIOS
Link to comment
Share on other sites

Η Balearia, μέσω του λογαριασμού της στο Instagram, μας δίνει μια εικόνα για το πως θα είναι το πλοίο ολοκληρωμένο.

Margarita.thumb.jpeg.6462bd43e87c34502c7cbcba560bf9f1.jpeg

Salas.thumb.jpeg.41b8e1426ddfe088f09a69d1f02d57f4.jpeg

Όπως το περιμέναμε θα έλεγα, σαν το Eleanor Roosevelt, απλά με ένα κατάστρωμα παραπάνω.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από την χθεσινή καθέλκυση του πλοίου από το Ferrybalear. Το συγκεκριμένο άρθρο φιλοξενεί κάποια πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για το κόστος κατασκευής του ταχύπλοου (έφτασε τα 126 εκατομμύρια), μερικές δηλώσεις του προέδρου της Balearia και μελών των ναυπηγείων Armon και κάποιες πληροφορίες για τη χρήση του LNG και τις υπηρεσίες on board. Οι Ισπανοί αναφέρουν πως θα παραδοθεί την άνοιξη και θα προλάβει να ξεκινήσει δρομολόγια αυτό το καλοκαίρι. Πιθανότερη γραμμή είναι η Βαρκελώνη - Ciutadella (Menorca) - Alcudia (Mallorca), εκεί που τώρα δουλεύει το Cecilia Payne.

image.thumb.png.a961678e82812a1a95d4127a2132b3aa.png 

image.thumb.png.a0b5a145be10f5a958d9ec6f4c2845d7.png

image.thumb.png.a5f83b621a039cf029a5093f09c7197b.png

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως με 126 εκατομμύρια, χτίζεις 4 bulk carriers στην Κίνα και τα φουλάρεις και με καύσιμα. Κι εμένα μου φαίνονται πολλά. Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την Ελλάδα βέβαια είναι πως η σεζόν είναι πολύ μεγαλύτερη. Το Ramon Llull στη γραμμή της Denia κάνει ακόμη και σήμερα δρομολόγια. Δεν θα δουλεύει 2 μήνες το χρόνο το ταχύπλοο. Και φυσικά οι Ισπανοί τους βάζουν μέσα και νταλίκες αν χρειαστεί/γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είναι γνωστό ότι η Ελλάδα είναι στους πρώτους 4-5 παραγωγούς αλουμινίου στην Ευρώπη και στους πρώτους στον κόσμο, αλλά ελληνική συμμετοχή γι αυτό είναι εξαιρετικά υπερβολικό νομίζω!

Αν υπήρχε ελληνική τεχνολογία (=engineering) να το συζητούσαμε! Οπως πχ η Ιππόκαμπος που φτιάχνει καμπίνες κλπ σε πολύ μεγάλα κρουαζιερόπλοια πχ Queen Mary II.

Ακόμη καλύτερα όμως να συζητήσουμε γιατί εξαφανίζεται κάθε είδους βιομηχανική δραστηριότητα στην Ελλάδα, και πως η γενικότερη αβεβαιότητα καθιστούν την Ελλάδα άκρως προβληματική χώρα για επενδύσεις. Γιατί σε μια χώρα που δεν ξέρεις τι ξημερώνει από πλευράς νόμων και φορολογίας, σε μια χώρα που είναι πιο σημαντικό το ποιόν/ποιους γνωρίζεις από το πόσο σπουδαίο έργο κάνεις και σε μια χώρα που δεν υπάρχει καμία μα καμία εμπιστοσύνη μεταξύ ιδιωτών και κυβέρνησης/δημοσίου (αντίθετα πχ με τη Σκανδιναβία που αυτή η "κουλτούρα εμπιστοσύνης" είναι πολύ έντονη) κανείς ξένος επενδυτής δε θα έρθει να ρίξει τα λεφτά του, επίσης όλοι οι ικανοί νέοι θα φεύγουν, και καμία δραστηριότητα δε θα ευδοκιμεί πέρα από τουρισμό και αγροτικά.... 

Αντί να πανηγυρίζουμε που ζούμε 20 χρόνια πίσω από την κεντρική Ευρώπη σε όλα σχεδόν ας δούμε τι φταίει και να το φτιάξουμε. Γνώμη μου.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...