Jump to content
Shipfriends

Suisen (IMO 9116278)


Recommended Posts

εγω θα επαναλάβω την άποψη ότι όσο καλά και όμορφα και αν είναι, είναι πολύ μεγάλα για τις περισσότερες γραμμές εσωτερικού (με δεδομένη και την εποχικότητα). Και εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι Ν.Σάμος, Ν.Ρόδος κ.α. εξ ανάγκης βρήκαν ρόλο στο εσωτερικό. Αν υπήρχε ρευστό θα μπορούσαν βέβαια να αντικαταστήσουν κάποια παλαιότερα (π.χ. Κρήτη)

Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2017 at 2:45 PM, .voyager said:

Αυτό το αστέρι και το αδελφό του γιατί δεν τα παίρνει κανείς;

Ααααχχχ... πες τα βρε voyager! Τα ομορφότερα εγ/ογ κατά τη γνώμη μου.

Βεβαια έχει δίκιο ο pathfinder και πρέπει να λάβουμε υπόψη και την κατανάλωση τους γιατί μιλάμε για πλοία σχεδιασμένα να ταξιδεύουν κοντά στους 30 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε το θέλω δώρο 9 Σεπτέμβρη όπως είναι μπλε και θα κάνω εγώ τις παρεμβάσεις μου :D Λίγο off, αλλά όταν λες "πλοία σχεδιασμένα να ταξιδεύουν κοντά στους 30 κόμβους", εννοείς ότι ο σχεδιασμός της γάστρας είναι τέτοιος (υδροδυναμική κτλ.), ώστε σε ταχύτητες των 20-23 κόμβων θα είχαν μη σύμφέρουσα κατανάλωση σε σχέση με πλοία που έχουν σχεδιαστεί να πλέουν με τις τελευταίες ταχύτητες;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ισχύει αυτό, λόγω της γάστρας αλλά και λόγω μηχανών στα συγκεκριμένα γιατί έχουν μόνο δυο. Τα παλάτια πχ που έχουν τέσσερις όταν ταξιδεύουν με χαμηλές ταχύτητες δουλεύουν τις δυο μόνο ενώ αυτά θα πρέπει να δουλεύουν και τις δυο σε χαμηλό φορτίο που δεν είναι καλό. 

Το Shirakaba βέβαια είναι ο,τι πρέπει για Πειραιά Χανιά!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Το θρυλικό Suisen έδωσε στίγμα στο marine traffic μετά από πολύ καιρό, αυτή τη στιγμή πλέει ανοιχτά του Μπουσάν με 7 κόμβους με το όνομα Gangwon 1. 
Εδώ  μια σχετικά πρόσφατη φωτογραφία του από τον χρήστη lappino όπου ο ίδιος αναφέρει στα σχόλια ότι το πλοίο έχει πουληθεί για scrap από τον Μάρτιο. 
Μένει να δούμε πού θα καταλήξει. 

Link to comment
Share on other sites

Το ότι πλοία τύπου Suisen πάνε για σκραπ και άλλα τύπου Olympus χτυπάνε άγονες, μόνο στο Ελλαδιστάν το βλέπεις...

Πάντως, το καινούργιο Suisen, μαζί με το αδερφό του το Suzuran, μεγάλος έρωτας!!! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Gangwon 1 μετά από μια πολυήμερη αναμονή στη ράδα, προσάραξε στην παραλία του Chittagong. Ένα πλοίο 26 ετών που πέρασε τα τελευταία 10 χρόνια παροπλισμένο, κρίμα…

Ας το θυμηθούμε σε μια carte postale  που είχε ανεβάσει παλιότερα ο @Nick the Greek

Link to comment
Share on other sites

Πλοιο 16 ετων στην Ιαπωνία θεωρείται κ@@γρια 😅. Και στην Ευρώπη μεταξύ μας, μην κοιτάτε την ασχήμια εδώ πέρα που φέρνουμε τα 25χρονα για νεότευκτα, φιγουράρουν στα εξώφυλλα του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, παίρνουν βραβεία Lloyd's List οι εταιρείες να βάζουν μπανεράκια στο πλάι και νομίζουμε ότι κάτι κάναμε κιόλας... 

Εξάλλου υπάρχει όριο ηλικίας εκεί στα 25 έτη αν θυμάμαι καλά. 

Link to comment
Share on other sites

Mεταξύ μας καλά κάνουν και τα θεωρούν κ@@γριες... Από παλιά που έρχονταν βαπόρια για μετασκευή , έρχονταν σε κακό χάλι και λουσμένα στη σκουριά . Ο καπτα Μάκης στα ΜΙΛΕΝΑ/ΝΤΑΛΙΑΝΑ έκανε αμμοβολή από πάνω μέχρι κάτω. 

Εκτός όμως από την ελλιπή συντήρηση , τα επίπεδα ασφαλείας και safety εξοπλισμού στα βαπόρια που κάνουν εσωτερικούς πλόες στην Ιαπωνία είναι έτη φωτός πίσω από τα Ευρωπαικά πρότυπα.

Οι Ιάπωνες σχεδιάζουν και φτιάχνουν καλές γάστρες τοποθετούν καλό μηχανολογικό εξοπλισμό και περιφερειακά εξαρτήματα και από εκεί και πέρα είναι το μηδέν.

 

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω εν μέρει με τον προλαλησαντα γιατί δεύτερο χέρι γκαζαδικα η φορτηγά από Ιάπωνες είναι κλασεις ανώτερα ακόμα και απο καινούρια κορεάτικα,κινέζικα ούτε καν από πλευράς συντήρησης και ποιότητας

Link to comment
Share on other sites

On 9/13/2022 at 4:44 PM, giorgos_249 said:

Πλοιο 16 ετων στην Ιαπωνία θεωρείται κ@@γρια 😅. Και στην Ευρώπη μεταξύ μας, μην κοιτάτε την ασχήμια εδώ πέρα που φέρνουμε τα 25χρονα για νεότευκτα, φιγουράρουν στα εξώφυλλα του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, παίρνουν βραβεία Lloyd's List οι εταιρείες να βάζουν μπανεράκια στο πλάι και νομίζουμε ότι κάτι κάναμε κιόλας... 

Εξάλλου υπάρχει όριο ηλικίας εκεί στα 25 έτη αν θυμάμαι καλά. 

Γιά να πουληθρί βαπόρι από Ευρώπη πρέπει να πάει 40 χρονών,άσε που δεν βρίσκονται κατάλληλα γιά τα λιμάνια μας.

 

 

On 9/13/2022 at 3:40 PM, JohnR730 said:

Φαντάζομαι πως για να το παρόπλισαν και οι Ιάπωνες ενώ ήταν 16 ετών θα έκαιγε πολύ

To αδελφό όμως ΗΑΚUOU μακροήμερευσε κ τουλάχιστον μέχρι τον περασμένο Ιούνιο φέρεται να ταξίδευε.

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Suisen (IMO 9116278)

Αυτά ήταν βαπόρια για τις εταιρείες μας.Για να αναπτυχθούν βιώσιμα και να επιβιώσουν.Όχι τα νεότευκτα της ταχύτητας των δανείων και των τραπεζών.

Ακόμα και στο διαλυτήριο εντυπωσιάζει αυτή η καραβάρα...

Link to comment
Share on other sites

Βαποραρος δεν το συζηταμε αλλα ρε συ ΝΟΜΙΚΕ τι σε κανει να πιστευεις οτι η μετατροπη του στα ευρωπαικα δεδομενα θα κοστιζε τραγικα λιγοτερο απο ενα καινουριο;Ασε που καμια ελληνικη εταιρια δεν χτιζει τετοια βαπορια πλεον

Επισης γιατι θεωρουμε δεδομενο οτι δεν θα χρειαστει δανεια κλπ απο τραπεζες;

Το οτι δεν βρεθηκε κανεις στον κοσμο να το παρει και 26 χρονων παει για κοψιμο ,μαλλον κατι λεει

 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, nomikos said:

Αυτά ήταν βαπόρια

Για να το αγόραζε κάποιος πριν καμιά 10αριά 15αρια χρόνια αναφέρομαι και κακώς δε το έγραψα στο ποστ μου.Όπως βλέπουμε Ρόδος Αριάδνη αλλά και Σάμος έχουν ξελασπώσει τη Blue Star και κατά τη γνώμη μου είναι βαπόρια που αξίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...