Earl Granville Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 (edited) Σήμερα το βραδυ που πέρασα από τον νέο μόλο το ΜΑΡΜΑΡΙ ήταν φωταγωγημένο και παρατήρησα ότι του προστήθονται πατάρια για ΙΧ και νέες σκάλες επιβίβασης από το γκαράζ στο ντεκ επιβατών. ______________________________ (1985, ex-Nauro) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Το είδα σήμερα στο Λαύριο που φόρτωνε για Κέα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση το βάψιμό του! Τόσο εκτυφλωτικό και καλοβαμμένο λευκό χρώμα είχα καιρό να δω στα χρόνια μας. Σκέτο κουφετάκι!
Neptune Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Οχι μονο αυτο Νηρεα. Αλλα τα κοψιματα στα χρωματα ειναι με ξυραφι. Δε χανει ουτε σταγονα. Οι ριγες που εχει δηλαδη κτλ. Λετε να ειναι τυχαιο που ο καπετανιος του ειχε και ενα αλλο πλοιο σαν υπαρχος κουκλα;
Superfast VI Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 To Marmari Express se mia ke moni emfanisi stin Tino 25.09 me ekdromi apo tin Kea.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Σύμφωνα με μια ανακοίνωση που είδα στους δρόμους του Λαυρίου, το Μαρμάρι Εξπρές τη Τρίτη 09-09-08 θα προσεγγίσει τη Σίφνο στα πλαίσια μιας μονοήμερης εκδρομής στη Παναγία Χρυσοπηγη, που διοργανώνει το πρακτορείο ΚΡΙΑΛΗΣ στο Λαύριο. Θα αναχωρήσει στις 07:00 και από τη Σίφνο στις 17:30. Οι τιμές είναι 50€ για το ατομικό εισιτήριο, 40€ το ΙΧ και δωρεάν οι μηχανές
Earl Granville Posted September 22, 2008 Author Posted September 22, 2008 Ταξίδεψα πρόσφατα με το πλοίο και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Εξωτερικά όσες φορές και να το έχω δει είναι πάντα καλοβαμμένο χωρίς ίχνος σκουριάς ενώ η μετασκευή που έχει υποστεί είναι μικρής έκτασης και προσεγμένη χωρίς να αλλοιώνει ιδιαίτερα τα αρχικά του χαρακτηριστικά. Εσωτερικά το πλοίο είναι πεντακάθαρο με δύο όμορφα σαλονάκια σε δύο ντεκ. Ίσως κάποιες ταπετσαρίες να θέλουν αλλαγή μιας κι έχουν ξεθωριάσει λιγάκι αλλά αυτό από μόνο του δεν μπορεί να χαλάσει την γενικότερη θετική εικόνα. Στο ταξίδι συναντήσαμε ένα γραιγαλάκι στο 6άρι περίπου το οποίο είχε σστην μπάντα και παρά το μέγεθος του και την έλειψη stabilizers συμπεριφερθηκε άψογα. Από ταχύτητα στο Κύθνος- Λαύριο ήταν μέσα στους χρόνους και μάλιστα ρίξαμε καταπέλτη 5 λεπτά πριν από την προβλεπόμενη ώρα άφιξης ύστερα από μία πολύ ωραία μανούβρα του καπτα Νίκου Πανουργιά. Επειδή και το άλλο πλοίο της εταιρίας είναι πολύ προσεγμένο και διαατηρείται πολύ καλά αποδεικνύεται ότι ο κ.Αλιφραγκής είναι νοικοκύρης Πολύ δε περισσσότερο αποδεικνύεται ότι το νοικοκυριό δεν εξαρτάται αν είσαι μεγάλη εταιρία ή μικρή , πλούσιος ή φτωχός, αλλά από τον χαρακτήρα και τον σεβασμό που τρέφεις προς το πλοίο και το επιβατικό κοινό. Ενα τέτοιο πλοίο θα ήταν ιδανικό και για τα ενδοκυκλαδικά που μένουν ξεκρέμαστα.
proud_ionian Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 το βαπορι ειναι κουφετο εξωτερικα και μεσα εξω πεντακαθαρο, αν και ενα φρεσκαρισματακι στα σαλονια (ταπετσαριες κλπ) το θελει. επισης εκεινες τις φωτεινες πινακιδες στα γιαπωνεζικα θα μπορουσαν να τις εχουν αντικαταστησει τοσα χρονια. το ταξιδεμα του ειναι πολυ καλο δεδομενου του μεγεθους του και της ελλειψης stabilisers. πλακα εχει και η εξαγωγη που εχει στην πλωρη δεξια. ηλεκτρομηχανη ειναι ή το bow;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Η εξάτμιση από την ηλεκτρομηχανή που είναι συνδεμένη με το bow Thruster. Αυτή την εξάτμιση, την βλέπεις να καπνίζει μόνο όταν δουλεύει το Bow Thruster. Το ίδιο έχει και το Νεφέλη, νομίζω και το Αρτεμισία (εάν θυμάμαι καλά).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Σύμφωνα με το OPENSEAS στις 27 του μηνός ξεκινάει πάλι δρομολόγια το MARMARI EXPRESS (αχ τι κάνει αυτό το τριήμερο της Καθαροδευτέρας !!!). Nα πω με την ευκαιρία, ότι μεγάλη εντύπωση μου έκανε προχθές που είδα το πλοίο στο Λαύριο η (τουλάχιστον) εξωτερική του εμφάνιση. Το πλοίο άστραφτε στην κυριολεξία, λες και μόλις είχε βγει από μία πολύ καλή ετήσια συντήρηση. Πράγμα βέβαια που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία του, τόσο σε αυτό όσο και στο ομόσταυλο ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ όπως και πιό πάνω έχουμε αναφέρει, επανήλθε στα δρομολόγια από την Παρασκευή 27/2ου.
polmyt Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Σημερα το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ εχει προεκταση στο δρομολογιο του για Τηνο και Συρο. Καποια εκτακτη εκδρομη ή εχω χασει κανα επεισοδιο?
Superfast VI Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Ine programatismeni ekdromi opos ixe kani kai to '07.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2010 Posted January 3, 2010 Από χθες το Μαρμάρι Εξπρές παραμένει δεμένο για την ετήσια ακινησία.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 ...και σήμερα το πρωί έλυσε. Αυτήν την ώρα στα ανοιχτά της Ραφήνας, εν πλω προς τα ναυπηγεία της Αυλίδας.
apost Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Ναι το Mαρμαρι πάει μια βόλτα μέχρι την Χαλκίδα και επιστρέφει ποιο αστραφτερό από πριν.
polmyt Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Υπαρχει συγκεκριμενος λογος (Στοκχολμη κλπ) και υποχρεουται να βαλει sponsons ή η αυτο γινεται για αλλους λογους(συμπεριφορα στον καιρο πχ)
Neptune Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Μπα αυτα συνηθως χαλανε τη συμπεριφορα στον καιρο (αναλογα τη μελετη και τις γραμμες που ακολουθουν) Συνηθως μπαινουν αμα το πλοιο παταει μπαλα χωρις να ειναι πληρως φορτωμενο ειτε για λογους επιπλεον πλευστοτητας. Στην περιπτωση του Μαρμαρι μαλλον συμβαινει το δευτερο
Alfa-Kampos Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ,Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΣΕ 6-7 ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΟ ΗΛΙΚΙΑΣ.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΑΠΟ Γ΄ ΣΕ Β .ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ 80 ΜΙΛΙΑ.....
Neptune Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Πολυ σπανια κινηση για τα ελληνικα δεδομενα που αν δεν περασει η deadline καμια εταιρια δεν κανει κινηση προσαρμογης στα βαπορια της. Βεβαια και εδω η 6ετια-7ετια ειναι πολυ μακρια αλλα ισως δειχνει οτι υπαρχει η προθεση το βαπορι να παραμεινει εδω και ισως να αξιοποιηθει και διαφορετικα Γενικα η εταιρια συνεχιζει να μου επιβεβαιωνει την πολυ καλη εντυπωση που εχω γι αυτη σχετικα με τη νοικοκυροσυνη και την οργανωση της
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Το πλοίο βρίσκεται ήδη μία εβδομάδα πρυμοδετημένο στα ναυπηγεία της Αυλίδας, χωρίς προς το παρόν να είναι (τουλάχιστον) ορατές δια γυμνού οφθαλμού, κάποιες εργασίες για την τοποθέτηση sponsons.
Alfa-Kampos Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑ ΤΟ 80% ΣΤΑ ΥΠΟΣΤΕΓΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Υπάρχει κάτι το νεότερο για το πλοίο ??? Έγινε άραγε η προσθήκη των σπόνσονς, βρίσκεται ακόμα στα ναυπηγεία της Αυλίδας ???
Neptune Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Εκει ειναι Σειριε. Μεχρι το περασμενο Σαββατο που εκανα μια επιτοπια επιθεωρηση τα σπονσονς ηταν ακομα ατελειωτα στην αποθηκη απεναντι απο το πλοιο ακριβως (πρυμα οπως κοιτας απο απεναντι)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now