Jump to content
Shipfriends

Ανθή Μαρίνα (ΙΜΟ 7820473)


Recommended Posts

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Εννοώ ότι θα έρθει (εάν δεν έχει έρθει ήδη) ένας Γερμανός τεχνικός για να δει το πρόβλημα, που βρήκαν οι μηχανικοί του πλοίου και το πλοίο σταμάτησε το Σεπτέμβριο προληπτικά για να μην γίνει καμιά μεγαλύτερη ζημιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένα θέμα που μου έχει κινήσει την προσοχή τον τελευταίο καιρό, τις κάποιες φορές που έχω κατέβει στο λιμάνι, είναι ο τρόπος που έχει δέσει το πλοίο στο ντοκ 3.

Η Ανθούλα είναι πλαγιοπρυμοδετημένη, και έχει "δώσει" κάβους από την πλώρη δεξιά, και σε μπίντα αρκετά (έως πολύ) απομακρυσμένη από το πλοίο.

Απόλυτα κατανοητό βέβαια για την ασφάλεια του πλοίου και για την αντιμετώπιση των νοτιάδων που δεν είχαμε και ολίγους τον τελευταίο καιρό.

Με τους κάβους αυτούς όμως έχει κλείσει ένα αρκετά μεγάλο μέρος της προκυμαίας (όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες που παραθέτω πιό κάτω) στην οποία συνήθως δένουν τα κρουαζιερόπλοια ημέρας (Γιωργής, Αννα Μαρού, Πλατυτέρα). Και καλά, θα μου πείτε ότι τώρα είναι χειμώνας και δεν δουλεύουν τα πιό πάνω πλοία. Αλλά παρ' όλα αυτά, οι κάβοι κλείνουν ένα μεγάλο κομμάτι που προσωπικά θυμάμαι τον προηγούμενο χρόνο τέτοια εποχή να είναι πάντα γεμάτο από ρυμουλκά. Είναι κάτι το σύνηθες αυτή η (ας την πούμε) πρακτική ??? :confused:

post-929-128326978057_thumb.jpg

post-929-128326978058_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα στον Πειραιά έχει οξυνθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, απο τη μία τα ταχύπλοα που δεν μπορούν (πιο σωστά δεν πρέπει) να μένουν στις άγκυρες, απο την άλλη τα όλο και μεγαλύτερα βαπόρια (BS 1-2, ΑΝΘΗ, ΝΗΣΟΣ κλπ)που θέλουν γωνίες για ασφαλείς παραμονές , απο την τρίτη τα όλο και συνεχόμενα περισότερα και με μεγαλύτερη συχνότητα εμφανιζόμενα κρουαζιερόπλοια...

Δεν θα αργήσει η ώρα που θα μιλάμε πλέον σοβαρά για επέκταση του λιμανιού προς τα έξω γιατί τα προβλήματα είναι πολλά και πολλαπλασιαζόμενα.

Και η υπηρεσία αγκυροβολίας του ΟΛΠ που είναι υπεύθυνη για τις θέσεις άλλες φορές το παλεύει σωστά, και άλλες δεν μπορεί να είναι καλή με όλους:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Άνθη Μαρίνα σε λίγο καιρό συμπληρώνει έξι μήνες δεμένο. Από ότι ακούνε τα βιονικά αυτιά μου, το πλοίο σε λίγο καιρό μάλλον θα ξεκινήσει πάλι δρομολόγια (το αργότερο μέχρι τις αρχές Απρίλιου). Για αυτό τις τελευταίες ήμερες το πλοίο είναι αναμμένο και γίνονται κάποιοι καλλωπισμοί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
για την Ελλαδα αν καποιο μηνει αυτο θα ειναι το Ανθη Μαρινα , τα αλλα τα βλεπω ταξιδι για να γινουν καρφιτσες η στην καλυτερη προς Αφρικη μερια . ολα τα πλοια περασαν τα 30 ( και η ανθουλα σημερα νομιζω 30αριζει)

Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ με τι υπηρεσιακη ταχυτητα ταξιδευε;

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ για μένα μια χαρά είναι.Γρήγορο ,από τα πλέον καλοτάξιδα πλοία της ακτοπλοίας, για το μέγεθος του αρκετά μαιτζέβελο, με υπέροχα σαλόνια και καταστρώματα..

Tο ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ έχει σίγουρα όλα τα χαρίσματα που μας περιγράφει ο Earl Granville. Σίγουρα δεν είναι και το πιό όμορφο (για να το πω ευγενικά :P) πλοίο του λιμανιού. Και όποιος το βλέπει ως τέτοιο οπωσδήποτε θα έχει τσούξει δυο - τρία ποτηράκια παραπάνω :D.

Ωστόσο θα ήθελα να σταθώ σε ένα σημείο του ποστ του Earl, το ότι δηλαδή "για το μέγεθος του (είναι) αρκετά μαιτζέβελο", και να αναφέρω μία προσωπική μου εμπειρία από το καλοκαίρι του 2008. Βρισκόμουν στο κόκκινο του Πειραιά και παρακολουθούσα το ΑΝΘΗ που κατέπλεε εκείνη την ώρα. Δεν γνωρίζω αν το πλοίο είχε ήδη κάποια καθυστέρηση η οποία καθιστούσε επιτακτική κάποια βιασύνη στην προσέγγιση του στο λιμάνι. Θυμάμαι πάντως χαρακτηριστικά την ταχύτητα που μπήκε στο λιμάνι -αν δεν διέτρεχα τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ γραφικός, θα έλεγα "με όλον του τον δρόμο"- και το ότι μέσα σε πέντε το πολύ λεπτά είχε μανουβράρει και είχε δέσει στο ντοκ 3.

Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση, γιατί δεν θεωρούσα ποτέ το συγκεκριμμένο πλοίο τόσο γρήγορο και ευέλικτο στην μανούβρα. Από εκείνη την ημέρα και εκείνη την άφιξη είναι και ΑΥΤΗ η σειρά φωτογραφιών.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις νεο για πωληση ή επανδρομολογηση δεν υπαρχει τιποτα.Προς το παρον εξακολουθει να ειναι παροπλισμενο στο dock 3 και απο οτι φαινεται θα μεινει εκει για ολο το χειμωνα.

νομιζω τελικη 23.75 αν και το ταξιδευαν κατω των 20 η εκει κοντα

23.75 ειναι η full ταχυτητα οπως σωστα ειπες και πριν τη μετασκευη.Στην Ελλαδα τα τελευταια χρονια συνηθως πηγαινε με 17 μιλια αλλα πολλες φορες αναλογα το κομματι του δρομολογιου του χτυπαγε και 19αρια.Το συγκεκριμενο πλοιο δρομο εχει απλα δεν το ανοιγανε παρα ονο οταν χρειαζοταν

Link to comment
Share on other sites

όταν κατασκευάστηκε το πλοίο χτύπησε 23,75 μίλια κι έκανε τον διάπλου του στενού της Μάγχης σε 53 λεπτά και 49 δευτερόλεπτα χρόνος που αποτέλεσε ρεκόρ. Από τότε βέβαια ακολούθησε η εκτεταμένη μετασκευή κι επιμεπήκυνση κατα 31,5 μ παρφόλαυατά όμως το πλοίο εξακολουθούσε να είναι πολύ γρήγορο.Στην Ελλάδα σε πολλά δρομολόγια 20αριζε κυρίως στα έκτακτα που έκανε στις κυκλάδες για να καλύψει αυξημένες ανάγκες κίνησης.

Όσο και να φαντάζει ιδιομορφο εξωτερικά είναι άκρως καραβολατρικό, και κεντριζει το ενδιαφέρον.Απλετοι εσωτερικοί χώροι πανέμορφα ντεκ κι αλουέδες , το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα βαρεθεί ποτέ κανείς μέσα σε αυτό το πλοίο.

Είναι γενικότερα ένα πλοίο με μεγάλη χωρητικότητα σε γκαράζ κι επιβάτες, με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά και πολύ παρεξηγημένο από πολλούς λόγο εξωτερικής εμφάνισης.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος εχει 3 προπελες πισω και ενα ιδιοτυπο συστημα τιμονιου προπελας την πλωρη το οποιο μαλιστα ειναι και εμφανες.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορει και καποιος να ξαναεξηγησει το συστημα στην πλωρη γιατι δεν εβγαλα ακρη με αυτα που διαβασα στις προηγουμενες σελιδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μα αδικο εχω? Τωρα που το ξαναβλεπω ετσι μπλε και μ αυτη την πλωρη θα μ αρεσε περισσοτερο απο αυτο που του κανανε τελικα. Οταν το εβλεπα στα ξενα βιβλια ελεγα παναγια μου πως ειναι ετσι αλλα τελικα απο κοντα ειναι ποιο συμπαθητικο. Α ρε καπτα-Μακη εφυγες και μας παρατησες να τρωγωμαστε με τα βαπορια σου:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

εχω ταξιδεψει μαζι του 2 φορες, το 2005 και το 2007. ομορφο εξωτερικα δεν ειναι, ευκολο για τον επιβατη να το γυρισει δεν ειναι, αλλα σιγουρα ειχε κατι που σε τραβαγε. θες τα πολυδαιδαλα καταστρωματα, θες οι εσωτερικοι χωροι που θυμιζαν αμερικανικο εστιατοριο (και σε καποια σημεια κτελ), ολο το σκηνικο, σιγουρα για καποιον που του αρεσουν τα πλοια ηταν ελκυστικο. σιγουρα αν ειχε ερθει στην ελλαδα απο πλοιοκτητη που εριχνε περισσοτερα χρηματα στα πλοια του, ισως να ταξιδευε ακομη και ισως να ειχε αποκτησει και καλο ονομα. 4 χρονια που μας εμεινε ομως τι να προλαβει. ηταν αρκετα ομως για να παει δωδεκανησα, δυτικες, συροτηνομυκονια και αν αντεχε ο καπταμακης, ποιος ξερει που αλλου θα το εστελνε.

εγω το ταξιδεψα απο μυκονο για πειραια το'05 και απο κω για πειραια το '07. τη δευτερη φορα ειχε βαλει και κυλιομενες, γιατι το '05 μας ειχε βγει η γλωσσα (θα μου πειτε στη μαγχη, οι επιβατες μπαιναν απο φυσουνες).

για να περναμε την ωρα μας ενω περιμενουμε (και εμεις και αυτο) να μαθουμε τη μοιρα του:rolleyes:, εβαλα 26blink.gif φωτογραφιες του (εντος και εκτος).

gallery_1817_37_1036671.jpg

gallery_1817_37_963312.jpg

gallery_1817_37_588838.jpg

Edited by proud_ionian
τι οχι τη
Link to comment
Share on other sites

Και την Σάμο βεβαίως βεβαίως το 2006 κάθε Σάββατο που καθάριζε πολύ κίνηση.Το ταξίδεμα του απλά δεν υπήρχε. ήταν ίσως το πιο καλοτάξιδο στον Πειραιά, ειδικά όταν είχε τον καιρό στην μπάντα του και παρά το ύψος του έμενε ατάραχο. Βέβαια ένας φίλος μου καπετάνιος μου είχε πει κάτι πολύ σωστό. Πλοίο που διέπλεε την Μάγχη είναι αδύνατον να μην πηγαινεί εξαιρετικά με τον καιρό στην μπάντα. Κι αν πάρουμε ΄τα περισσότερα βαπόρια που μας ήρθαν από κει (ΑΠΟΛΛΩΝΕΣ, ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ,...)ήταν όντως εξαιρετικά.

Για την ιστορία υπό πλοιοκτησία ΄καπτα Μάκη το έφερε ο Cpt Σπύρος Σαραγγανίδας, το ξεκίνησε ο Cpt Νικήτας Σαραγάς και συνέχισε ο Cpt Τάσος Μαθιούδης που το έδεσε για τελευταία φορά στο ντοκ 3. Προς τα τέλη και για 1-2 δρομολόγια το ταξίδεψε κι ο Cpt Λευτέρης Καρυστινός.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...