Jump to content
Shipfriends

Ανθή Μαρίνα (ΙΜΟ 7820473)


Recommended Posts

Το ανθη μαρινα ειναι μια πολυ αξιολογη μοναδα στον ολο και μικροτερο με τα χρονια ακτοπλοικο στολο της ελλαδος.Το πλοιο και συντηριμενο ειναι ,δεν εχει παρουσιασει ποτε βλαβη,και αλλαγμενα δαπεδα εχει .Το προβλημα ειναι πως ,ενω δεν εχουμε την πολυτελεια, το θεμα το εχουμε κανει ολυμπιακος παναθηναικος,λες και εχουμε πολλα πλοια ακομα για να κρινουμε.Ας ριξουμε λοιπον και εμεις οι shipfriends ? μια ακομα πετρα ακομα στα συμβατικα με τη φαγωμαρα και του χρονου μπορει να μην εχει μεινει τιποτα.Ισως με την κακοπροαιρετη κριτικη, οι ελληνες ξερουν καλα αυτη τη δουλεια,να τα καταφερουμε!Και ολα αυτα για μια προσωπικη γνωριμια με τα πληρωματα κτλ ,ενα δωρεαν εισιτηριο ενα κανακευμα ,θαβουμε και ξεθαβουμε

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ εξέφρασα την άποψη μου για ένα πλοίο που ταξίδεψα δεν είπα σε κανέναν να τη συμμεριστεί γιατί μιλάς λοιπόν για κακοπροέραιτη κριτική εμένα μπορεί να μη μου αρέσει που το πλοίο εσωτερικά είναι ίδιο όπως ήταν στην Αγγλιά εσένα αντίθετα μπορεί να σε ικανοποιεί είναι θέμα διαφορετικού γούστου και πως προσεγγίζει ο καθένας κάτι.Και επι προσθέτως ούτε έχω κάτι με το πλοίο ούτε με την εταιρεία ούτε είπα ότι το ΑΝΘΗ δε πρέπει να ταξιδεύει απλά περιμένω ένα καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών απο τη ga ferries

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ας ριξουμε λοιπον και εμεις οι shipfriends ? μια ακομα πετρα ακομα στα συμβατικα με τη φαγωμαρα και του χρονου μπορει να μην εχει μεινει τιποτα.Ισως με την κακοπροαιρετη κριτικη, οι ελληνες ξερουν καλα αυτη τη δουλεια,να τα καταφερουμε!Και ολα αυτα για μια προσωπικη γνωριμια με τα πληρωματα κτλ ,ενα δωρεαν εισιτηριο ενα κανακευμα ,θαβουμε και ξεθαβουμε

Δεν μπορώ να καταλάβω την γενίκευση που κάνει ο miko mission στο παραπάνω μήνυμα. Δηλαδή αν κάποιος κάνει μία κακή κριτική σε ένα συμβατικό πλοίο σημαινεί ότι πετάει ...πέτρες σε όλα τα συμβατικά; Αν είναι έτσι τότε να στέλνουμε μόνο διθυράμβους για όλα τα συμβατικά πλοία, μήπως και του ...χρόνου δεν έχει μείνει κανένα απ΄αυτά.

Εγώ πάντως μην έχοντας απολύτως καμμία ''προσωπική γνωριμία με τα πληρώματα κτλ'' :(, και δηλώνοντας ακριβώς ότι και ο Stefanos,

...είναι θέμα διαφορετικού γούστου και πως προσεγγίζει ο καθένας κάτι.Και επι προσθέτως ούτε έχω κάτι με το πλοίο ούτε με την εταιρεία ούτε είπα ότι το ΑΝΘΗ δε πρέπει να ταξιδεύει...

έχω να πω ότι, χωρίς ποτέ να έχω ταξιδέψει με το Ανθή Μαρίνα ώστε να μπορώ να κρίνω τους εσωτερικούς του χώρους, καθώς και τις υπηρεσίες που παρέχει, το θεωρώ αισθητικά το πιο άσχημο και αποκρουστικό (μακράν), πλοίο της Ακτοπλοίας μας.

Ελπίζοντας ότι το πιο πάνω σχόλιο μου δεν θα αποτελέσει την αφορμή, ώστε να μην υπάρχουν του χρόνου συμβατικά πλοία, παραθέτω χωρίς σχόλια, την παρακάτω φώτο δύο συμβατικών πλοίων.

post-929-128326967167_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

έχω να πω ότι, χωρίς ποτέ να έχω ταξιδέψει με το Ανθή Μαρίνα ώστε να μπορώ να κρίνω τους εσωτερικούς του χώρους, καθώς και τις υπηρεσίες που παρέχει, το θεωρώ αισθητικά το πιο άσχημο και αποκρουστικό (μακράν), πλοίο της Ακτοπλοίας μας.

Θα ΥΠΕΡσυμφωνήσω. Πραγματικά δε μπορώ να θυμηθώ πιό αποκρουστικά άσχημο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ταξιδεψα προσφατα (για δευτερη φορα), με τη Σαπφω Νοταρα της ακτοπλοϊας μας.:eek:

Ναι ειναι ασχημο εξωτερικα, ναι μεσα θυμιζει παραμελημενο TGI Friday's στο... Καϊρο (να αναφερω απλα... απολιθωμενο:D κοτσανι μηλου, κατω απο φινιστρινι στο μπαρ filnt... συγνωμη silverstones), ναι αν εχει καιρο και δεν εχουν ανοιξει stabilisers, κουνα σαν το εκκρεμες του φουκω, ομως εχει κατι που σε τραβα να ταξιδεψεις μαζι του.

Αυτη τη φορα πηρα και καμπινα. Καθαρη ηταν, αλλα το μπανιο δεν ειχε ντουσιερα (τι ζηταω ε;:D) και το σιφωνι ειχε μια... δυσκολια μεχρι το μεσημερι να τραβηξει ολα τα νερα (ας πλενοσουν σπιτι σου ρε proud:D).

Δεν θα το κυνηγησω κιολας, αλλα αν μου ξανατυχει, θα ξαναμπω.

ΥΓ Ταχυτητα μεχρι 18kn

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεψα προσφατα (για δευτερη φορα), με τη Σαπφω Νοταρα της ακτοπλοϊας μας.:confused:

...Δεν θα το κυνηγησω κιολας, αλλα αν μου ξανατυχει, θα ξαναμπω...

Tαξίδεψα και εγώ για δεύτερη φορά (και ασφαλώς δύο ημέρες μετά τον Proud) με το ίδιο καμάρι του Καπετάν-Μοναδικού και από αυτό το ταξίδι ήταν η αναφορά μου:

...Σημειωτέον οτι οι επιβάτες στο ίδιο δρομολόγιο ήταν σχεδόν 150-200, εκ των οποίων εκείνοι που είχαν μητρική γλώσσα την Ελληνική ήταν περί το 15% (και πολύ λέω, συνυπολογίζω και μία θορυβώδη οικογένεια Ελλήνων Ρομά, δυνάμεως Διμοιρίας-του παλιού καιρού :D)

Συμφωνώ λοιπόν με τον προλαλήσαντα, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι η δική μου καμπίνα ήταν άψογη-και με ντουσιέρα- (με εξαίρεση την σχετική ψύχρα το βράδυ, φαίνεται το έχουν αυτό τα αδέλφια :rolleyes:), το πλήρωμα εξυπηρετικότατο και το φαγητό καλό στο απέραντο και άδειο self-service. Βεβαίως όπου βρήκε καιρό κούνησε περίεργα και μπογιά στα καταστρώματα έχει να πέσει πριν από την κατασκευή του Eurotunnel, αλλά ας είναι...

Ασφαλώς και θα ξαναταξιδέψω όποτε το μπορέσω, αλλά όταν έκανα το λάθος να ανακοινώσω σε δύο υφισταμένους μου και σε Ρόδιο φίλο ότι θα επέστρεφα ακτοπλοϊκώς και όχι με αεροπλάνο όπως είχα πάει (και μάλιστα με την Ανθάρα), ένοιωσα ότι με κύτταζαν με την συμπόνια και την κατανόηση που δείχνεις σε έναν ασθενή τελικού σταδίου :D...

Link to comment
Share on other sites

Ασφαλώς και θα ξαναταξιδέψω όποτε το μπορέσω, αλλά όταν έκανα το λάθος να ανακοινώσω σε δύο υφισταμένους μου και σε Ρόδιο φίλο ότι θα επέστρεφα ακτοπλοϊκώς και όχι με αεροπλάνο όπως είχα πάει (και μάλιστα με την Ανθάρα), ένοιωσα ότι με κύτταζαν με την συμπόνια και την κατανόηση που δείχνεις σε έναν ασθενή τελικού σταδίου :D...

Φαντασου να τους ελεγες οτι θα επεστρεφες με το ΜΙΛΕΝΑ :confused:

Παντως παροτι ειμαι ο πρωτος που τα εχωσε εδω μεσα στην Ανθαρα :D , με τη πρωτη ευκαιρια θα ξαναταξιδευσω μαζι της .......

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ έδεσε για την ετήσιά του και είναι άγνωστο πότε ακριβώς θα ξαναξεκινήσει.

Τον τελευταίο καιρό η Ρόδος δεν τσουλούσε από θέμα κίνησης οπότε μια φήμη που πήρε σήμερα το αυτί μου είναι ότι με την επανοδό του θα δρομολογηθεί Παροναξία στις 10 το βράδυ και πρωινή επιστροφή από Σαντορίνη.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ είναι το παλιό SPIRIT OF FREE ENTERPRISE της Townsend Thoresen και μετέπειτα PRIDE OF KENT, P&OSL KENT και PO KENT.

Τα μετασκευασμένα ro/ro που είχαν στο όνομά του το συνθετικό CANTERBURY είναι:

1) το από κατασκευής EUROPEAN PATHWAY, που μετά την μετασκευή του σε επιβατηγό/οχηματαγωγό το 2002 μετονομάστηκε σε PRIDE OF CANTERBURY και ταξιδεύει έτσι έως σήμερα και

2) το γνωστό σε όλους μας πρώτο ΑΛΚΜΗΝΗ Α (νυν WAWEL) του καπτα Μάκη που κατασκευάστηκε ως ro/ro με το όνομα SCANDINAVIA και ταξίδεψε στα νερά μας μόνο το καλοκαίρι του 2004 στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Μπρίντιζι.

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ έδεσε για την ετήσιά του και είναι άγνωστο πότε ακριβώς θα ξαναξεκινήσει.

Τον τελευταίο καιρό η Ρόδος δεν τσουλούσε από θέμα κίνησης οπότε μια φήμη που πήρε σήμερα το αυτί μου είναι ότι με την επανοδό του θα δρομολογηθεί Παροναξία στις 10 το βράδυ και πρωινή επιστροφή από Σαντορίνη.:eek:

Συγγνώμη κιόλας, αλλά αν δεν "τσούλησε" η Ρόδος...Πως ακριβώς περιμένει ο chief (αν όντως το αυτί του Earl άκουσε καλά..) να τσουλήσει η Παροναξία????

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη κιόλας, αλλά αν δεν "τσούλησε" η Ρόδος...Πως ακριβώς περιμένει ο chief (αν όντως το αυτί του Earl άκουσε καλά..) να τσουλήσει η Παροναξία????

Δεν ξέρω ίσως να μην κανει μόνο Παροναξία ααλλά να κάνει κάποιες ημέρες για εκεί και κάποιες ημέρες για Ρόδο.

Μπορεί όμως να κάνει και μόνο Παροναξία.

Κι εμένα παράξενο μου φάνηκε αλλά ο άρχοντας πάντα κάτι ξέρει παραπάνω από εμάς.

Και πέρυσι σχεδίασε ένα μυστήριο δρομολόγιο που περιλάμβαανε και τους Λειψούς κι όμως όχι απλώς δούλεψε ήταν και από τα πιο αποδοτικά δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το δρομολόγιο για Ρόδο για αυτό το πλοίο είναι ότι πιο ακατάλληλο παρόλο το μεγάλο μεγεθός του κυρίως λόγω της μεγάλης έλλειψης κλινών.Αρκεί να σκεφτούμε πως τα πρώτα του χρόνια δεν είχε καθόλου κρεβάτια,βέβαια και αυτά που έχει τώρα δεν είναι και πολλά και εξαντλούνται αμέσως ειδικά μέρες με μεγάλη κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

....Νομίζω πως το δρομολόγιο για Ρόδο για αυτό το πλοίο είναι ότι πιο ακατάλληλο παρόλο το μεγάλο μεγεθός του κυρίως λόγω της μεγάλης έλλειψης κλινών....και πολλά και εξαντλούνται αμέσως ειδικά μέρες με μεγάλη κίνηση.

Ταξίδεψα μέσα Δεκεμβρίου, Παρασκευή απόγευμα από Ρόδο για Πειραιά. Σας διαβεβαιώνω ενόρκως και κατηγορηματικώς ότι οι κλίνες επαρκούσαν πλήρως, όμως οι επιβάτες που ήθελαν καμπίνα είχαν εξαντληθεί πλήρως ;). Έχω επίσης και την αντίθετη εμπειρία με σαλόνια, καταστρώματα και καμπίνες υπερπλήρη-απλώς ήταν μέσα Αυγούστου. Ένα κοινό σημείο είχε το καράβι και συγκεκριμένα το γκαράζ του ΚΑΙ τις δύο φορές: Τα φορτηγά και οι νταλίκες ξεχείλιζαν. Και ως γνωστόν τα λεφτά έρχονται από εκεί. Αν το βγάλει από τη Ρόδο ο Άρχων, κάτι άλλο έχει στο μυαλό του :P...

Link to comment
Share on other sites

σκεφτεται σωστα ο αρχοντας!τα μπλου σταρ δεν πανε σαντορινη βραδυ οποτε εχουμε πολλα φορτηγα που περισσευουν,οπως περισσευουν κ οι επιβατες.για παρο ναξο οσα πλοια κ να βαλεις ολα θα γεμισουν.κ αν ριξει κ τις τιμες στα φορτηγα τοτε θα σαρωσει!!!

Link to comment
Share on other sites

Μεγα λάθος φίλε margaritis24.Αν έχετε την εντύπωση ότι θα παίρνει παραπάνω από 7-8 φορτηγά για Σαντορίνη κάνεις μεγάλο λάθος.Η κίνηση των φορτηγ'ων είναι ιδιαίτερα περιορισμένη το χειμώνα και το νούμερο που σου λέω είναι ήδη μεγάλο.Επίσης δεν μπορεί να στηριχτεί στην Παροναξία γιατί εκεί υπάρχει απογευματινό Blue Star.Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το βάλει μέχρι Σαντορίνη.Ένα παράδειγμα την Κυριακή η αναχώρηση του Ρομίλντα από Σαντορίνη είχε 4 φορτηγά.Κάτι άλλο μπορεί να έχει στο μυαλό του.Αυτό αποκλείετε.Είναι γνώστης της κατάστασης ο καπτα-Μάκης και δεν πρόκειτε να πέσει σε τέτοια λούμπα.

Άν ήθελε να δοκιμάσει την τύχη του γιατί δεν βάζει ένα από τα Μιλενοντάλιανα που είναι μικρότερα σε χωρητικότητα και πιο οικονομικά?

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και αυτό φίλε George μου φαντάζει δύσκολο...

Δεν ξέρω αν έχει τέτοια σκέψη για το καλοκαίρι (μετά τις 15 Ιούνη) που θα παίξει καλά το πλοίο αλλά τώρα δεν το νομίζω.Ακόμα και αν το τολμήσει δε το βλέπω για παραπάνω από 2-3 δρομολόγια.Η κίνηση θα τον αναγκασει να σταματήσει...

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ έδεσε για την ετήσιά του και είναι άγνωστο πότε ακριβώς θα ξαναξεκινήσει.

Τον τελευταίο καιρό η Ρόδος δεν τσουλούσε από θέμα κίνησης οπότε μια φήμη που πήρε σήμερα το αυτί μου είναι ότι με την επανοδό του θα δρομολογηθεί Παροναξία στις 10 το βράδυ και πρωινή επιστροφή από Σαντορίνη.:rolleyes:

Τελικώς το πλοίο προγραμματίζετε να κάνει το συγκεκριμένο δρομολόγιο από το καλοκαίρι και μάλλον για 3 μήνες, ήτοι 15/6-15/9 "χοντρικά".

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ στην Παροικιά έχουν προσεγγίσει ακόμα μεγαλύτερα πλοία και σαφώς ποιο δυσκίνητα. Σου θυμίζω το Ελ Βενιζέλος και τα δύο Κρήτη. Νομίζω για το συγκεκριμένο πλοίο δε θα είναι πρόβλημα το λιμάνι της Πάρου. Βέβαια όλα είναι σχετικά

Link to comment
Share on other sites

Οντως στην Παροικια εχουν προσεγγισει μεγαλυτερα πλοια (καποιος πολυ αξιος καπετανιος της ακτοπλοϊας μαλιστα μου ελεγε πως μεχρι και το ΠΑΛΑΣ μπορει να μπει μεσα εκει...και κατι ξερει για να το λεει φανταζομαι) οποτε ρποβλημα για την...Ανθουλα την ασχημη ( B) ) δεν θα υπαρχει αν τελικα το δρομολογησουν..Απλα μεσα στο χειμωνα μια τετοια δρομολογηση δεν θα μας κανει να σκεφτομαστε "τι κινηση θα εχει" αλλα "αν θα εχει κινηση"...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Τελικώς το πλοίο προγραμματίζετε να κάνει το συγκεκριμένο δρομολόγιο από το καλοκαίρι και μάλλον για 3 μήνες, ήτοι 15/6-15/9 "χοντρικά".

Αυτό που ακούγεται το καλοκαίρι για το Ανθή Μαρίνα είναι ότι θα κάνει δυο δρομολόγια για Δωδεκάνησα και δυο ή τρια για Παροναξια (μαλλον δυο).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...