Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/15/2022 at 9:06 PM, nomikos said:

Διάβασα από τη Wikipedia πως η Med Link του είχε αλλάξει μηχανές και του είχε τοποθετήσει δύο από το Πήγασος της Ηπειρωτικής που είχε βγει ολική απώλεια λίγο πριν.

 

3 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

H "μεταμόσχευση" ΄έγινε στο Πέραμα όπου είχε ρυμουλκηθεί το ΠΗΓΑΣΟΣ από την Ελευσίνα,δεμένο εκεί μετά το ατύχημα στη Βενετία.
Το ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ήταν κοντοξάδελφο με το ATHENS EXPRESS του Βεντούρη.Βαπόρια χτισμένα στην Αυστραλία παρέπεμπαν σε εγγλέζικα σουλούπια αφού λογικό ήταν να υπήρχαν επιρροές από την Γηραιά Αλβιώνα.

 

2 hours ago, proud_ionian said:

Το Πήγασος είχε αγοραστεί από τη Strintzis Lines, για να μετασκευαστει σε ferry, για την ακριβεια να ξαναγινει ferry, για τη γραμμη της Ιρλανδιας. Σαν προσωρινο ονομα ειχε το Ionian Express. Επιασε φωτια πριν ξεκινησει η μετασκευη και οι μηχανες του πηγαν στον Αγιο Ανδρεα λιγο πριν φυγει για απεναντι. Θυμαμαι οτι ο Εφοπλιστης τοτε ειχε αναφερθει αρκετα.

 

 

Mιας και θυμηθηκαμε τον Πηγασο της Ηπειρωτικής, να δουμε συνοπτικα τον... ταραχωδη βιο του.  Ξεκινω απο το τελος και τη welcome photo του Κεφαλονια, οπου διακρινεται λιγο ο Πηγασος λιγο πριν φυγει για απεναντι.

Γαλλικης κατασκευης του 1975, για να δρομολογηθει σε joint service της Svea με τη Silja.

Το 1984 πουληθηκε στη Sundance Cruises, μετασκευαστηκε σε κρουαζιεροπλοιο στη Σουηδια και ξεκινησε κρουαζιερες στη δυτικη ακτη της Βορειας Αμερικης (απο Vancouver μεχρι Αλασκα). Στην τριτη κρουαζιερα προσαραξε, μισοβυθιστηκε και βγηκε ctl. Μολις επανεπεπλευσε και τελειωσαν οι γραφειοκρατιες με το ατυχημα, πουληθηκε στην Ηπειρωτικη.

Επι Ηπειρωτικης δεν αφησε και ιστορια. Λιγες κρουαζιερες, ναυλωσεις σε στατικο ρολο, μεχρι που φτανουμε στο καλοκαιρι του 1991. Το πλοιο ειναι στη Βενετια, ναυλωμενο στην Bosch για μια promo κρουαζιερα. Λιγο πριν ξεκινησει η κρουαζιερα, το μηχανοστασιο λαμπαδιασε, το πλοιο μισοβυθιστηκε απο τα νερα της πυροσβεσης. Η φωτια σβηστηκε, αλλα το πλοιο βγηκε για δευτερη φορα ctl. Ξανα μανα διατυπωσεις κλπ και ερχεται ρυμουλκουμενο στη ντανα της Ελευσινας.

Για τη φωτια στη Βενετια ειχαν ακουστει παρα πολλα. Οτι δεν ηταν ατυχημα, οτι μπορουσε να σβησει χωρις τοσο πολυ νερο, ωστε να αποφευχθει η βυθιση κλπ. Τωρα που τελειωνει η αληθεια και που ξεκινα το συνδρομο καταδιωξης που μας χαρακτηριζει ως εθνος, κανεις δεν ξερει.

Το φθινοπωρο του 1994 περνα στη Strintzis Lines, με προσωρινο ονομα Ionian Express. Οι Στριντζαιοι θα το εστελναν Swansea Cork στη θεση του original Superferry. Στο ξεκινημα της μετασκευης, το μηχανοστασιο φουντωσε για αλλη μια φορα. Το πλοιο βγαινει για τριτη φορα ctl. Οι Μηχανες του πωλουνται στον Γιαννατο για τον Αγιο Ανδρεα και το πλοιο φευγει για απεναντι.

Πραγματικα ειναι απιστευτο και το ποσες φορες βγηκε ctl ο Πηγασος, αλλα και το ποσα πλοια της Ηπειρωτικης, ειχαν τετοιου ειδους αβαριες.

Για να μην κανω τον εξυπνο, απο την ιστορια του πλοιου ηξερα μονο τη φωτια του 1991, το περασμα απο τους Στριντζαίους και την πωληση των μηχανων στο Γιαννατο. Τα υπολοιπα απο το web.

Και μια φωτο απο το Hellenic Shipping Miracle

 

f.thumb.jpg.6468e67fb7ed63d4628d91ea06ddb6d6.jpg

ΥΓ: Αδερφάκι του Arberia και του Jupiter

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την εξής απορία!! Πως οι μηχανές μετά από δύο φωτιές και δύο φορές που μισοβυθίστηκε βγήκαν αλώβητες και ξαναδούλεψαν σε άλλο πλοίο?

Link to comment
Share on other sites

On 6/19/2022 at 11:00 AM, proud_ionian said:

Το Πήγασος είχε αγοραστεί από τη Strintzis Lines, για να μετασκευαστει σε ferry, για την ακριβεια να ξαναγινει ferry, για τη γραμμη της Ιρλανδιας

Διατηρούσε το γκαράζ,απλώς χρειαζόταν επαναπιστοποίηση ως ΕΓ/ΟΤ.

Edited by proud_ionian
μεταφορα ποστ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...