Jump to content
Shipfriends

Daleela (IMO 9001306)


Recommended Posts

Στο μεταξύ στο σύστημα κρατήσεων της scandro holding παρατηρώ ότι οι δίκλινες καμπίνες έχουν εξαντληθεί σε όλα τα δρομολόγια του πλοίου μέχρι το Σεπτέμβριο (και οι εσωτερικές και οι εξωτερικές).  Μόνο 4κλινες δίνει το σύστημα και αεροπορικά.  Φαίνεται πως οι προκρατήσεις έχουν πάει αρκετά καλά!

Αυτή τη στιγμή το βαπόρι πλέει νότια της Σύρου με 19 και κάτι μίλια.  Σε κανένα 4ωρο θα είναι Πειραιά.  Αρκετά ενδιαφέρουσα και η ρότα του πλοίου.  Μπαίνει Ελλάδα από το στενό Καρπάθου-Ρόδου τελικά και περνάει αρκετά κοντά από το Πρασονήσι της Ρόδου και από εκεί όλο ΒΔ μέχρι ανοιχτά της Αστυπάλαιας

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο έως αδύνατο μου φαίνεται να έχουν πουληθεί οι δίκλινες καμπίνες μέχρι τέλους της περιόδου. Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη σκοπιμότητα, το μόνο που μπορεί να συμβαίνει να προγραμματίζονται κάποιες οργανωμένες εκδρομές, όπως συνέβαινε και επί Σαλαμίς/Poseidon.

Δικλινες βέβαια εννοώ😁

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 6/16/2022 at 12:48 PM, Petros P said:

18.00 φτάνει, 19.00 ειναι η δεξιωση. Στον "Θεμιστοκλή" αναφέρουν για τη δεξίωση.Παγόδα εννοω θα δένει στα επόμενα δρομολόγια.

Τελικά θα δέσει στην Ε9? Κα η δεξίωση που θα γίνει?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, pilot said:

Αρκετά ενδιαφέρουσα και η ρότα του πλοίου.  Μπαίνει Ελλάδα από το στενό Καρπάθου-Ρόδου τελικά και περνάει αρκετά κοντά από το Πρασονήσι της Ρόδου και από εκεί όλο ΒΔ μέχρι ανοιχτά της Αστυπάλαιας

Εν αντιθέσει με τα "Σαλαμόπλοια" που περνάνε έξω από το λιμάνι της Ρόδου και αφού αφήσουν το ενυδρείο, τραβάνε γραμμή για πάνω. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gtogias said:

Από που προκύπτει η Ε9; Αυτή είναι ακτοπλοΐας. Εξάλλου, στο σταθμό "Θεμιστοκλής" λέει το πρόγραμμα

Επειδή δεν γνωρίζω το πρόγραμμα, ρωτάω. Btw, ο σταθμός Θεμιστοκλής είναι αυτός που είναι στο terminal των κρουαζιεροπλοιων?

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Το Deleela πέρασε τα φανάρια του Πειραιά γύρω στις 18:15 και έδεσε στο προλιμένα με τη βοήθεια του ρυμουλκού Λέων Ζ. Γύρω στις 18:40 έριξε καταπέλτη στη προβλήτα και βγήκε ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου κ. Βασίλης Δημητριάδης, όπου τον ανέμενε η Υφυπουργός Τουρισμού της Ελλάδος κα. Σοφία Ζαχαράκη που είχε έρθει με το αεροπλάνο από τη Κύπρο και ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Ανάπτυξης Δήμου Πειραιά κ. Δημήτρης Καρύδης. Η φιλαρμονική του Δήμου Πειραιά υποδέχτηκε τους καλεσμένους με μουσική. Υπήρχαν λίγοι δημοσιογράφοι κυρίως από τη Κύπρο και ελάχιστοι από την Ελλάδα, που ασχολούνται με τη Ναυτιλία, για δηλώσεις από τους επισήμους και αναμνηστικές φωτογραφίες. Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας της Ελλάδας κ. Κώστας Κατσαφάδος έφτασε γύρω στις 19:00 στο λιμάνι του Πειραιά, οπότε ξανά στηθήκαν για φωτογραφίες οι επίσημοι.

Αφού τέλειωσαν τα πανηγύρια στη προβλήτα το shipfriends.gr, είχε την ευκαιρία να κάνει μια επίσκεψη στο πλοίο για να το γνωρίσουμε το Daleela που θα συνδέσει το λιμάνι του Πειραιά με το λιμάνι της Λεμεσού στη Κύπρο.

Μπαίνοντας από το κεντρικό καταπέλτη των οχημάτων συναντάμε το κεντρικό γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 3 που αποτελείται από 8 γραμμές φόρτωσης άλλα οι δυο στις άκρες που είναι σε μερικά τμήματα ελεύθερος ο χώρος. Στα αριστερά υπάρχει η ράμπα που μας οδηγεί στο άνω γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 4, που έχει μεγάλα ανοίγματα στις μπάντες του. Να σημειώσω ότι το δάπεδο και στα δυο καταστρώματα του γκαράζ ήταν σε τέλεια κατάσταση. Πρύμα στο άνω γκαράζ είναι το ρεμετζο του πλοίου και πλώρα υπάρχει ένα ενδιάμεσο κατάστρωμα δεξιά και αριστερά που είναι οι καμπίνες του πληρώματος στο κατάστρωμα Νο: 5. Στη μέση του γκαράζ υπάρχει το κλιμακοστάσιο της εισόδου των επιβατών που μας οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 6 που είναι οι κοινόχρηστοι χώροι των επιβατών.

Ξεκινώντας από πρύμα στο κατάστρωμα Νο: 6 συναντάμε το ανοικτό κατάστρωμα με ένα μικρό σκίαστρο που έχει δυο μόνο δυο τριθέσια παγκάκια (φαντάζομαι ότι θα τοποθετηθούν και αλλά γιατί δεν υπάρχουν καθίσματα στα τρία ανοικτά καταστρώματα). Μπαίνοντας στο εσωτερικό του καταστρώματος συναντάμε το χώρο του self service με τα τραπεζάκια και μπλε καρέκλες πρύμα και αριστερά τα τραπεζάκια με τα πράσινα καθίσματα (μπορεί να είναι η τραπεζαρία του πληρώματος). Διασχίζοντας το διάδρομο αριστερά θα φτάσουμε στο χώρο του καζίνου με τα τυχερά παιχνίδια. Δεξιά και αριστερά υπήρχαν κλειστές πόρτες που φαινόντουσαν για αποθήκες του πλοίου, εάν και στα σχέδια του πλοίου έλεγαν ότι είναι παιδότοπος και γυμναστήριο. Στο μέσο του κατσαρώματος φτάνουμε στο αίθριο με τις λίγες αναπαυτικές πολυθρόνες στο χώρο της υποδοχής του πλοίου και το κλιμακοστάσιο που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 7. Προχωρώντας από το διάδρομο προς τα πλώρα συναντάμε τις τουαλέτες του πλοίου και μετά ένα  διάδρομο με το θαλασσί δάπεδο, πριν συναντήσουμε τις δυο αίθουσες με τα μπλε αεροπορικά καθίσματα και καφέ ημικυκλικούς καναπέδες. Πλώρα στο κατάστρωμα συναντάμε το μοναδικό σαλόνι του πλοίου με το μπαρ, που ανακαινίστηκε πλήρως κατά τη παραμονή στη Κυνόσουρα.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 7 συναντάμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα ανάμεσα στις δυο τσιμινιέρες. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του συναντάμε το χώρο με τις καμπίνες επιβατών, όπου επί το πλείστον είναι τετράκλινες καμπίνες και στο καθρέπτη του πλοίου υπάρχουν μονόκλινες καμπίνες, όπου κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Κυνόσουρα έγιναν κάποιες παρεμβάσεις (αλλαγή νιπτήρων, πλακάκια στο μπάνιο, κουρτίνες και καθρέπτες). Ανάμεσα στα δυο τμήματα με τις καμπίνες υπάρχει το αίθριο που σε οδηγεί η σκάλα από την υποδοχή του πλοίου. Δεξιά και αριστερά στο κατάστρωμα υπάρχουν διάδρομοι στο ανοικτό κατάστρωμα.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 8 συναντάμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του συναντάμε πρύμα το χώρο με τετράκλινες καμπίνες επιβατών και πλώρα ελάχιστες δίκλινες καμπίνες επιβατών και τις καμπίνες των αξιωματικών του πλοίου. Ανάμεσα στα δυο τμήματα με τις καμπίνες υπάρχει το αίθριο που σε οδηγεί η σκάλα από το αίθριο στο κατάστρωμα Νο: 7. Η γέφυρα του πλοίου είναι κλασική Ιαπωνική, με τη κεντρική κονσόλα και τη τιμονιέρα, αλλά δεν έχει χειριστήρια στις βαρδιόλες. Τέλος μπορούμε να δούμε τη πλώρη και τη θέα από τη βαρδιόλα.

Όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα δούμε στο arrangement plan του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά εντυπωσιαστηκα από το γκαράζ. Γενικά όλο το πλοίο και ειδικά η γέφυρα αποπνέουν κάτι κλασσικό γιαπωνέζικο! Όσο για τους χώρους, μου δίνεται η αίσθηση ότι υπάρχουν αρκετά σημεία ανεκμεταλλευτα, ενώ θεωρώ απλά τραγικό το ότι δεν υπάρχει πουθενά σκιαστρο (εάν είδα καλά) για να κάτσεις έξω. Ούτε επισης πάγκοι ή καρεκλες. Επιπλεον νομίζω ότι μόνο ένα bar είναι λίγο έστω κ για 400 άτομα πρωτόκολλο (εκτός κι αν φτιάχνουν καφέδες κ στο self-service αν κ δεν το πιστεύω).  Τέλος εντύπωση μου έκανε που δεν είδα να υπάρχει κάποιο κατάστημα 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω τωρα εγω κατι και αν ειναι λαθος ας σβηστει η να μετακινηθει, με τοσο μικρο πρωτοκολλο και για επιβατες αλλα κυριως για τα οχηματα μπορει ενα τετοιο πλοιο να ειναι κερδοφορο; Υπαρχει επιδοτηση; Αν ναι με ποιο σκοπο; Απλα να ξανα ανοιξει η γραμμη και να υπαρχει θαλασσια συνδεση Ελλαδας-Κυπρου;

Το πλοιο το πετυχα χθες στο Πειραια να δενει και ειναι αρκετα εντυπωσιακο απο κοντα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κινηθεί δυναμικά η εταιρεία ή δεν συνεργαστεί με την Σαλαμίς, δυσκολα θα μαζέψει τόσες νταλίκες για να είναι κερδοφόρο το εγχείρημα καθώς και το πρωτόκολλο είναι μικρό (θα τζιράρει λίγα από εισητήρια-μπαρ) αλλά και οι ώρες είναι μπόλικες για να το προτιμήσει κάποιος μη ρομαντικός της θάλασσας. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο γενικά στο ξενοδοχειακό του είναι σπαρτιατικο. Για να πετύχει μια τετοια γραμμή θέλει κατα την γνώμη μου κάποιες παροχές υπηρεσιών που θα τραβήξουν τον κόσμο. Θέλει ενα εστιατόριο αλα καρτ, δυο τρια διαφορετικά σαλόνια, εναν εξωτερικό ευχάριστο χώρο να κατσει κανείς να πιεί τον καφέ του, μαγαζιά. Γενικα πράγματα για να μην βαρεθεί ευκολα ο επιβάτης γιατι απο οτι φαίνεται εκει στοχεύουν και οχι στα φορτηγά. Δεν προδικαζω κάτι αλλα πιστεύω πως αν ειχαν πεσει παραπάνω λεφτά στο ξενοδοχειακό του καραβιού θεωρώ πως το εγχείρημα θα ειχε περισσότερες ελπίδες. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Deleela πέρασε τα φανάρια του Πειραιά γύρω στις 18:15 και έδεσε στο προλιμένα με τη βοήθεια του ρυμουλκού Λέων Ζ. Γύρω στις 18:40 έριξε καταπέλτη στη προβλήτα και βγήκε ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου κ. Βασίλης Δημητριάδης, όπου τον ανέμενε η Υφυπουργός Τουρισμού της Ελλάδος κα. Σοφία Ζαχαράκη που είχε έρθει με το αεροπλάνο από τη Κύπρο και ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Ανάπτυξης Δήμου Πειραιά κ. Δημήτρης Καρύδης. Η φιλαρμονική του Δήμου Πειραιά υποδέχτηκε τους καλεσμένους με μουσική.

 

Αυτό με τη φιλαρμονική, πόσο 60s. Τουλάχιστον γλιτώσαμε τις κοπέλες με παραδοσιακές ενδυμασίες που χορεύουν συρτό και μετά κερνάνε τους παρευρισκομένους αμυγδαλωτά και περγαμόντο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gerakofwlias said:

Να ρωτησω τωρα εγω κατι και αν ειναι λαθος ας σβηστει η να μετακινηθει, με τοσο μικρο πρωτοκολλο και για επιβατες αλλα κυριως για τα οχηματα μπορει ενα τετοιο πλοιο να ειναι κερδοφορο; Υπαρχει επιδοτηση; 

 

Δες στο τοπικ της γραμμης. Εκεί θα δεις παρά πολλά για επιδοτήσεις κλπ.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mpolo said:

Θέλει ενα εστιατόριο αλα καρτ, δυο τρια διαφορετικά σαλόνια, εναν εξωτερικό ευχάριστο χώρο να κατσει κανείς

Οπωσδήποτε δεν μιλάμε για πρωτόκολλα γραμμών π.χ. Ιταλίας η έστω άλλων διεθνών γραμμών. Εδώ μιλάμε για γραμμή 400 ατόμων πρωτόκολλο ΜΟΝΟ. Και πάλι όμως θα συμφωνήσω ότι το κατιτίς παραπάνω στους χώρους και τα ανοιχτά καταστρωματα θα το ήθελε το πλοίο (όπως εξάλλου είχα γράψει κ εγώ νωρίτερα).  Δεν είναι στο κάτω κάτω της γραφής euroferry της Grimaldi

Link to comment
Share on other sites

On 6/21/2022 at 12:25 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Deleela πέρασε τα φανάρια του Πειραιά γύρω στις 18:15 και έδεσε στο προλιμένα με τη βοήθεια του ρυμουλκού Λέων Ζ. Γύρω στις 18:40 έριξε καταπέλτη στη προβλήτα και βγήκε ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου κ. Βασίλης Δημητριάδης, όπου τον ανέμενε η Υφυπουργός Τουρισμού της Ελλάδος κα. Σοφία Ζαχαράκη που είχε έρθει με το αεροπλάνο από τη Κύπρο και ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Ανάπτυξης Δήμου Πειραιά κ. Δημήτρης Καρύδης. Η φιλαρμονική του Δήμου Πειραιά υποδέχτηκε τους καλεσμένους με μουσική. Υπήρχαν λίγοι δημοσιογράφοι κυρίως από τη Κύπρο και ελάχιστοι από την Ελλάδα, που ασχολούνται με τη Ναυτιλία, για δηλώσεις από τους επισήμους και αναμνηστικές φωτογραφίες. Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας της Ελλάδας κ. Κώστας Κατσαφάδος έφτασε γύρω στις 19:00 στο λιμάνι του Πειραιά, οπότε ξανά στηθήκαν για φωτογραφίες οι επίσημοι.

Αφού τέλειωσαν τα πανηγύρια στη προβλήτα το shipfriends.gr, είχε την ευκαιρία να κάνει μια επίσκεψη στο πλοίο για να το γνωρίσουμε το Daleela που θα συνδέσει το λιμάνι του Πειραιά με το λιμάνι της Λεμεσού στη Κύπρο.

Μπαίνοντας από το κεντρικό καταπέλτη των οχημάτων συναντάμε το κεντρικό γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 3 που αποτελείται από 8 γραμμές φόρτωσης άλλα οι δυο στις άκρες που είναι σε μερικά τμήματα ελεύθερος ο χώρος. Στα αριστερά υπάρχει η ράμπα που μας οδηγεί στο άνω γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 4, που έχει μεγάλα ανοίγματα στις μπάντες του. Να σημειώσω ότι το δάπεδο και στα δυο καταστρώματα του γκαράζ ήταν σε τέλεια κατάσταση. Πρύμα στο άνω γκαράζ είναι το ρεμετζο του πλοίου και πλώρα υπάρχει ένα ενδιάμεσο κατάστρωμα δεξιά και αριστερά που είναι οι καμπίνες του πληρώματος στο κατάστρωμα Νο: 5. Στη μέση του γκαράζ υπάρχει το κλιμακοστάσιο της εισόδου των επιβατών που μας οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 6 που είναι οι κοινόχρηστοι χώροι των επιβατών.

Ξεκινώντας από πρύμα στο κατάστρωμα Νο: 6 συναντάμε το ανοικτό κατάστρωμα με ένα μικρό σκίαστρο που έχει δυο μόνο δυο τριθέσια παγκάκια (φαντάζομαι ότι θα τοποθετηθούν και αλλά γιατί δεν υπάρχουν καθίσματα στα τρία ανοικτά καταστρώματα). Μπαίνοντας στο εσωτερικό του καταστρώματος συναντάμε το χώρο του self service με τα τραπεζάκια και μπλε καρέκλες πρύμα και αριστερά τα τραπεζάκια με τα πράσινα καθίσματα (μπορεί να είναι η τραπεζαρία του πληρώματος). Διασχίζοντας το διάδρομο αριστερά θα φτάσουμε στο χώρο του καζίνου με τα τυχερά παιχνίδια. Δεξιά και αριστερά υπήρχαν κλειστές πόρτες που φαινόντουσαν για αποθήκες του πλοίου, εάν και στα σχέδια του πλοίου έλεγαν ότι είναι παιδότοπος και γυμναστήριο. Στο μέσο του κατσαρώματος φτάνουμε στο αίθριο με τις λίγες αναπαυτικές πολυθρόνες στο χώρο της υποδοχής του πλοίου και το κλιμακοστάσιο που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 7. Προχωρώντας από το διάδρομο προς τα πλώρα συναντάμε τις τουαλέτες του πλοίου και μετά ένα  διάδρομο με το θαλασσί δάπεδο, πριν συναντήσουμε τις δυο αίθουσες με τα μπλε αεροπορικά καθίσματα και καφέ ημικυκλικούς καναπέδες. Πλώρα στο κατάστρωμα συναντάμε το μοναδικό σαλόνι του πλοίου με το μπαρ, που ανακαινίστηκε πλήρως κατά τη παραμονή στη Κυνόσουρα.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 7 συναντάμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα ανάμεσα στις δυο τσιμινιέρες. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του συναντάμε το χώρο με τις καμπίνες επιβατών, όπου επί το πλείστον είναι τετράκλινες καμπίνες και στο καθρέπτη του πλοίου υπάρχουν μονόκλινες καμπίνες, όπου κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Κυνόσουρα έγιναν κάποιες παρεμβάσεις (αλλαγή νιπτήρων, πλακάκια στο μπάνιο, κουρτίνες και καθρέπτες). Ανάμεσα στα δυο τμήματα με τις καμπίνες υπάρχει το αίθριο που σε οδηγεί η σκάλα από την υποδοχή του πλοίου. Δεξιά και αριστερά στο κατάστρωμα υπάρχουν διάδρομοι στο ανοικτό κατάστρωμα.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 8 συναντάμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του συναντάμε πρύμα το χώρο με τετράκλινες καμπίνες επιβατών και πλώρα ελάχιστες δίκλινες καμπίνες επιβατών και τις καμπίνες των αξιωματικών του πλοίου. Ανάμεσα στα δυο τμήματα με τις καμπίνες υπάρχει το αίθριο που σε οδηγεί η σκάλα από το αίθριο στο κατάστρωμα Νο: 7. Η γέφυρα του πλοίου είναι κλασική Ιαπωνική, με τη κεντρική κονσόλα και τη τιμονιέρα, αλλά δεν έχει χειριστήρια στις βαρδιόλες. Τέλος μπορούμε να δούμε τη πλώρη και τη θέα από τη βαρδιόλα.

Όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα δούμε στο arrangement plan του πλοίου.

Ευχαριστούμε γιά την παρουσίσση.Τα 2 ανοίγματα στις πάντες είναι από την εποχή της Ηankyu γιά φόρτωση με ράμπες απ'ευθείας απο τον ντόκο στο άνω γκαράζ.Εδώ τα κλείνουν κάτι τέτοια.Ερώτηση,το visor ανοίγει;;

20 hours ago, pilot said:

Πραγματικά εντυπωσιαστηκα από το γκαράζ. Γενικά όλο το πλοίο και ειδικά η γέφυρα αποπνέουν κάτι κλασσικό γιαπωνέζικο! Όσο για τους χώρους, μου δίνεται η αίσθηση ότι υπάρχουν αρκετά σημεία ανεκμεταλλευτα, ενώ θεωρώ απλά τραγικό το ότι δεν υπάρχει πουθενά σκιαστρο (εάν είδα καλά) για να κάτσεις έξω. Ούτε επισης πάγκοι ή καρεκλες. Επιπλεον νομίζω ότι μόνο ένα bar είναι λίγο έστω κ για 400 άτομα πρωτόκολλο (εκτός κι αν φτιάχνουν καφέδες κ στο self-service αν κ δεν το πιστεύω).  Τέλος εντύπωση μου έκανε που δεν είδα να υπάρχει κάποιο κατάστημα 

Με τόσο μικρό πρωτόκολλο δεν τους ενδιαφέρει η πλήρης εκμετάλλευση των χώρων.Αν κ ταξίδευε Ερυθρά δλδ με πολύ ήλιο δεν έχει όπως λες σκιάστρα κ παγκάκια,εμείς οι ¨Ελληνες τό'χουμε, όπως το΄χουμε με καφέδες από τα μπαρ! ¨Αλλες νοοτροπίες!

16 hours ago, Gerakofwlias said:

Να ρωτησω τωρα εγω κατι και αν ειναι λαθος ας σβηστει η να μετακινηθει, με τοσο μικρο πρωτοκολλο και για επιβατες αλλα κυριως για τα οχηματα μπορει ενα τετοιο πλοιο να ειναι κερδοφορο; Υπαρχει επιδοτηση; Αν ναι με ποιο σκοπο; Απλα να ξανα ανοιξει η γραμμη και να υπαρχει θαλασσια συνδεση Ελλαδας-Κυπρου;

Το πλοιο το πετυχα χθες στο Πειραια να δενει και ειναι αρκετα εντυπωσιακο απο κοντα.

Το έχουμε γράψει,είναι επιδοτούμενο από την ΕΕ.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...