Jump to content
Shipfriends

Daleela (IMO 9001306)


Recommended Posts

Σύμφωνα με την Tradewinds, έχουμε εκτός από το Amal(πέρυσι) και το Gute/Gubal Trader και άλλη μια αγορά από την εταιρεία. Πρόκειται για το πρώην Grand Peace και νυν Daleela (IMO 9001306). Το πλοίο έχει ήδη μετονομαστεί και είναι εν πλώ πρός τη Σιγκαπούρη 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
13 minutes ago, DionDynasty said:

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της ελληνικής ακτοπλοίας στο φβ την γραμμή την ανέλαβε η εταιρία SCANDRO HOLDING LTD με προσφορά 15.594.000 ευρώ και δρομολογεί το πλοίο M/V DALEELA. Τα δρομολόγια ξεκινούν 19 Ιούνι απο Λεμεσσό

To ex NEW AKASHI είναι ιορδανικών συμφερόντων,αγορασμένο από Κορεάτες 1991/2412 gt γιαπωνέζικο.¨Αντε κ να δούμε κανένα άλλο βαπόρι στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Από χαρακτηριστικά βλέπω τα εξής:

Κατασκευή 1991 στο Kanda Zosensho KK(333), που βρίσκεται στο Kawajiri της Ιαπωνίας. Δύο κύριες μηχανές Pielstick μοντέλου 9PC40L570 με μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τους 24 κόμβους. Μήκος 185.5 μέτρα, πλάτος 26.8 και 4 ντέκ οχημάτων που χωράνε 110 ΙΧ και 180 νταλίκες. Σύνολο 109 καμπίνες και 368 κρεβάτια με συνολική χωρητικότητα 1,068 επιβατών όταν αυτό ήταν στην Ιαπωνία. Με άλλα λόγια αν το δείτε ποτέ να γεμίζει στη γραμμή Ελλάδας - Κύπρου, να μου γράψετε. Σημαία Κύπρου και κλάση Rina.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Nick the Greek said:

Τα λεγόμενα είναι του Υφυπουργού Ναυτιλίας της Κύπρου από σχετική συνέντευξη και ανακοίνωση, εξ΄ ού και το οριτζινάλε ανακοίνωση. Για το πλοίο έχουμε ξεκινήσει να μιλάμε εδώ, πρόκειται για μεγάλη Γιαπωνέζα. Στην ουσία ο μειοδότης είναι η Ιορδανική Arab Bridge Maritime, που φέρεται και η πλοιοκτήτρια εταιρεία, εκτός κι αν αυτή η Scandro το ναυλώνει από αυτούς.

Ναι μεν αλλα, το πλοίο μπορεί να διαχειρίζεται απο την Arab Bridge, αλλα σαν εταιρεία στην Aletehad εχει στα πλάγεια του.

Link to comment
Share on other sites

το πληρωμα τι εθνικοτητας θα ειναι??θα υπαρχουν μεσα αραγε ελληνες-κυπριοι??3 εταιρειες ενα βαπορι..ας ελπισουμε να βγαλει 10 δρομολογια...μην γινει kaunas seaways η κατασταση...

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Annivas said:

Απορία δεξιού ψαλτου : ειναι συμμορφωμενο με Solas & Stockholm agreement???

 

4 hours ago, Ariadne said:

Είναι δυνατό να μην είναι;

Ασφαλως και ειναι δυνατον θεωρητικα. Γιαπωνεζικο τριακονταετιας που ταξιδευε στην αραπιά και δεν εχει ερθει ποτε στην ΕΕ B)

11 hours ago, Nick the Greek said:

Σημαία Κύπρου και κλάση Rina.

Ουδεν σχολιονB).

Εξωτερικα το πλοιο θυμιζει Vastervik προ μετασκευης και γενικως αποπνεει 70ιλα.

Το εσωτερικο σε τι φαση βρισκεται; εγιναν παραμβασεις οταν ηρθε στη Μεση Ανατολη ή ειναι οπως ηταν στην Απω Ανατολη;

Μπροστα του το Σμυρνα που θα συνδεει Ελλαδα με Τουρκια (Σμυρνη Θεσσαλονικη), ειναι Queen Mary 2

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, pathfinder said:

24000 DWT???? καλά 🤪🤪🤣

Φορτηγό είναι;; Κάνεις λάθος,είναι GT.

15 hours ago, express adonis said:

το πληρωμα τι εθνικοτητας θα ειναι??θα υπαρχουν μεσα αραγε ελληνες-κυπριοι??3 εταιρειες ενα βαπορι..ας ελπισουμε να βγαλει 10 δρομολογια...μην γινει kaunas seaways η κατασταση...

Υποθέτω στο ξενοδοχειακό θα έχει ελληνόφωνους.Αν δεν έχει Ελλαδίτες,βλέπω κινητοποιήσεις από τα σωματεία.Tυπικά είναι 3 εταιρείες,η Αhaion Akti διαχειρίστρια πλοίων κ η Τοp Kinisis τουριστικός πράκτορας σίγουρα μετέχουν στην Scandro Holdings.

Link to comment
Share on other sites

On 4/29/2022 at 1:00 PM, Nick the Greek said:

Στην ουσία ο μειοδότης είναι η Ιορδανική Arab Bridge Maritime, που φέρεται και η πλοιοκτήτρια εταιρεία, εκτός κι αν αυτή η Scandro το ναυλώνει από αυτούς.

 

On 4/30/2022 at 10:05 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Φορτηγό είναι;; Κάνεις λάθος,είναι GT.

Υποθέτω στο ξενοδοχειακό θα έχει ελληνόφωνους.Αν δεν έχει Ελλαδίτες,βλέπω κινητοποιήσεις από τα σωματεία.Tυπικά είναι 3 εταιρείες,η Αhaion Akti διαχειρίστρια πλοίων κ η Τοp Kinisis τουριστικός πράκτορας σίγουρα μετέχουν στην Scandro Holdings.

 

Έγινε λίγο ψαχτική και μάλλον η αλυσίδα είναι ως εξής:

Arab Bridge Maritime: πλοιοκτήτρια εταιρεία(head owner)

Arab Ship Management Ltd: διαχειριστές του πλοίου, τουλάχιστον τη δεδομένη χρονική στιγμή

Scandro Holding: ναυλωτής του πλοίου, δεν ξέρω αν είναι και bareboat

Top Kinisis: μέτοχος της Scandro και μάλλον αναλαμβάνει το εμπορικό κομμάτι του εγχειρήματος

Acheon Akti Navigation Co Ltd: μέτοχος της Scandro και πιθανόν αναλαμβάνει την τεχνική διαχείριση του πλοίου ή τουλάχιστον την επάνδρωση και διαχείριση του πληρώματος. Η Acheon Akti είναι άγνωστη σε μας μέχρι τώρα αλλά κατά τα φαινόμενα δεν είναι και χτεσινοί μια και εγώ βλέπω ότι διαχειρίζεται ένα στόλο από 8 πλοία-ψυγεία(reefers) ενώ παράλληλα φαίνεται να είναι πλοιοκτήτης και του τουριστικού Running on Waves. Η σύνδεση της εταιρείας με την ακτοπλοία ενισχύεται περισσότερο από το γεγονός ότι σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους λειτουργούν σαν crew managers για όλα τα πλοία της Unity Line σύν το Nils Dacke της TT Line. Οπότε σίγουρα έχουν τη γνώση.

 

Και όπως λένε και στο Φαφλαώνα Μυκόνου, this is where it starts to get saucy:rolleyes::

Προσπαθώντας να βρώ περισσότερες πληροφορίες για το μετοχολόγιο της Acheon Akti, βλέπουμε πως director είναι ο κύριος Χαράλαμπος Μανώλη. Το επιβεβαιώνει ο άνθρωπος και στο Linkedin. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος μάλλον είναι φίρμα στη χώρα της Αλέξιας και του Μιχάλη Χατζηγιάννη μια και έχει διατελέσει πρόεδρος της Ανόρθωσης, της ποδοσφαιρικής ομάδας. Όπερ έστι μεθερμηνευόμενον, δεν είναι κανένας ουρανοκατέβατος. Το έτερο claim to fame του κυρίου Μανώλη, είναι η φημολογούμενη εμπλοκή του στην περίφημη έκρηξη του λιμανιού της Βηρυττού πρίν από λίγα χρόνια. Το πλοίο που εξερράγη -ή μάλλον για να είμαστε ακριβείς το φορτίο νιτρικής αμμωνίας που εξερράγη επί του συγκεκριμένου πλοίου- ονομαζόταν Rhosus (IMO 8630344) και ο συγκεκριμένος άνθρωπος φέρεται ως πρώην ιδιοκτήτης του, βέβαια κατ' άλλους ίσως να ήταν και νύν.

 

Τέλος πάντων υπάρχει πάρα πολύ υλικό στο διαδίκτυο περί τούτου, διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Δε θα τον δικάσω τον άνθρωπο. Αυτό που ενδιαφέρει εμάς είναι ότι κατά τα φαινόμενα, πολύ πιθανόν να είναι αυτός ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το εγχείρημα. Πράγμα που επιβεβαιώνει κάτι που ορισμένοι εξ' ημών πιθανολογούσαμε από την αρχή σε αυτήν την ιστορία, το ότι δηλαδή δε θα γινόταν ολόκληρη αυτή η μανούρα με την Κυπριακή κυβέρνηση να πιέζει τόσο πολύ, για να τσεπώσει το μπαγιόκο ένας Ελλαδίτης ή ένας Ιταλός.

 

Επίσης να πούμε πως η Top Kinisis είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Κύπρου, εδώ μπορούμε να δουμε και τους κυριότερους μετόχους. Οπότε δεδομένης της εμπλοκής της εταιρείας, θεωρώ πως με λίγο ψάξιμο άμα το κλείσιμο του οικονομικού τους έτους, ίσως να βρούμε και μέσω αυτής περισσότερες πληροφορίες για το εγχείρημα.

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακό σκαρί. Και οι φωτογραφίες από το εσωτερικό νομίζω δείχνουν ότι είναι σε καλή κατάσταση. Ενδιαφέρων δείχνει ο χώρος προβολών δίπλα στο σαλόνι. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κανονικός κινηματογράφος, αν και δυστυχώς δεν φαίνεται να απομονωνεται από το υπόλοιπο σαλόνι 

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Καλό εργαλείο μοιάζει πολύ με αυτό εδώ αλλά και με το isabel del mar.Τα δύο τελευταία ήταν ιδανικά για βασικές γραμμές του Αιγαίου λόγω μεγέθους.Ετούτο κοντά 190 μέτρα μήκος θεωρώ πως είναι ακατάλληλο.Όμως είναι αρκετά αξιόλογο σκαρί.

Link to comment
Share on other sites

To  ISABEL DEL MAR κ το MEGA EXPRESS FIVE είναι τα μόνα,αν δεν μου διαφεύγει κάποιο άλλο,ιαπωνικά που πουλήθηκαν στην Ευρώπη εκτός Ελλάδος.Δεν είναι τυχαίο ότι κ αυτά πήγαν σε νοτιοευρωπαίους.Σνομπάρουν τα ιαπωνικά εγ/ογ όπως κ οι Ιάπωνες δεν παίρνουν ευρωπαϊκά.Άλλες φιλοσοφίες.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 4/29/2022 at 8:16 PM, giorgos_249 said:

Αυτές τις μέρες δεξαμενιζεται στο Σουέζ! 

 

Και τώρα μάλλον είναι έτοιμο να περάσει το Κανάλι πρός τη Μεσόγειο, με τις κούτες των Marlboro στοιβαγμένες στο chart room :D.

Link to comment
Share on other sites

Αφου άφησε κάτι κούτες με μαρλμπορα 😛 (θα μας μηνύσουν με αυτά που λέμε 😂😂) έρχεται Πειραια σύμφωνα με το AIS .

Καλως να ορίσει και να μείνει χρόνια ενεργή η γραμμή !! ❤️

Link to comment
Share on other sites

Και ήδη βρίσκεται μεταξύ Κρήτης κ    Κάσου 🙂

Με ταχύτητα γύρω στα 14 μίλια ανεβαίνει. Αύριο το μεσημεράκι θα είναι Πειραιά. Btw, στο Κερατσίνι θα δέσει? Η μήπως θα πάει Πέραμα για τίποτα έξτρα εργασίες?

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...