Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εχω ανεβασει μια πολυ γνωστη καρτ ποσταλ  στη γκαλερί, ωστοσο με προβληματιζει πολυ ποιο ειναι το πλοιο που απεικονίζεται .Με μια πρώτη ματιά φαίνεται να είναι κάποιο της σειράς αγιος ραφαηλ/τονια ν, ωστόσο αν το δουμε πιο προσεκτικά φαίνεται πως δεν ειναι χτισμενο πισω απο τη γεφυρα και τα φορτηγά φτάνουν σχεδον μέχρι πλωρα. Να είναι κάποιο της σειράς που έφαγε μετασκευη,ή κάποιο εντελώς διαφορετικό σκαρί?

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Έχω βρει το Τονια και το Aegean glory με το συγκεκριμένο πρασινο χρώμα. Tο Αγιος ραφαηλ  και το ravenna το έχω βρει μόνο με το πιο κλασικό κίτρινο της adriatica .Αλλα αν είναι το  dell'ovest ,παραμένει η απορία ποτέ χτίστηκε από πισω

Link to comment
Share on other sites

Παίδες δε νομίζω πως είναι τόσο εύκολη η απάντηση. Συνολικά από το Cantiere Navale Luigi Orlando του Livorno έχουν χτιστεί 6 πλοία πάνω σε αυτό το βασικό design με διαφορετικά μήκη, χώρια τις επιμηκύνσεις σε κάποια από αυτά. Σύν τοις άλλοις εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως μιλάμε για περίοδο Adriatica. Το πράσινο hull αυτό είναι το χρώμα της πρώτης πλοιοκτήτριας εταιρείας τους, μου διαφεύγει το όνομά της αυτήν τη στιγμή. Ελπίζω να επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες μέσα στο ΣΚ γιατί είναι πανέμορφη σειρά πλοίων.   

 

@Shippihs, αν η κάρτα είναι σταλμένη θα βοηθούσε να έβλεπες την ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Nick the Greek said:

Το πράσινο hull αυτό είναι το χρώμα της πρώτης πλοιοκτήτριας εταιρείας τους, μου διαφεύγει το όνομά της αυτήν τη στιγμή.

την Llloyd Triestino φανταζομαι εννοείς

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 3/26/2021 at 8:23 PM, Nick the Greek said:

Παίδες δε νομίζω πως είναι τόσο εύκολη η απάντηση. Συνολικά από το Cantiere Navale Luigi Orlando του Livorno έχουν χτιστεί 6 πλοία πάνω σε αυτό το βασικό design με διαφορετικά μήκη, χώρια τις επιμηκύνσεις σε κάποια από αυτά. Σύν τοις άλλοις εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως μιλάμε για περίοδο Adriatica. Το πράσινο hull αυτό είναι το χρώμα της πρώτης πλοιοκτήτριας εταιρείας τους, μου διαφεύγει το όνομά της αυτήν τη στιγμή. Ελπίζω να επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες μέσα στο ΣΚ γιατί είναι πανέμορφη σειρά πλοίων.

Το βαθύ πράσινο μπορεί να παραπέμπει σε Lloyd Triestino αλλά υπήρξε και μια εταιρεία (δύο μάλλον) με πιο ανοικτό πράσινο η οποία ναυπήγησε αρκετά πλοία στην Luigi Orlando. Πρόκειται για τις Traghetti del Mediterraneo και Trans Tirreno Express του Ελληνικής καταγωγής Σπύρου Μαγκλιβέρα ο οποίος διεκδικεί τον τίτλο του Έλληνα πατριάρχη των RoRo - RoPax.

Ο Σπύρος Μαγκλιβέρα (Κεφαλονίτικης καταγωγής -νομίζω Μαγκλιβεράτος ήταν το οικογενειακό όνομα) με έδρα την Γένοβα είχε ήδη ασχοληθεί λίγο με κρουαζιέρα και περι το 1965 νομίζω έστησε την Traghetti Del Mediterraneo και την Trans Tirreno Express αποκτώντας τα επόμενα χρόνια αρκετά RoRo (με πρώτο συνθετικό του ονόματος το Espresso και χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα). Εκτός από τα newbuildings μετασκεύασε και 1-2 tankers σε οχηματαγωγά (έχοντας νομίζω εμπειρία από προηγούμενη μετασκευή tanker  σε κρουαζιερόπλοιο). Αρκετά από τα πλοία πέρασαν αργότερα και σε άλλες Ελληνικές εταιρείες. Έχει ακουστεί ότι ήταν εκείνος που οραματίστηκε πρώτος την διασύνδεση όλης της Μεσογείου, αλλά, όπως ισχυριζόταν, ο ανταγωνισμός των επιδοτούμενων κρατικών εταιρειών (Tirrenia) -από τις οποίες διεκδίκησε αποζημιώσεις- δεν του επέτρεψε να το υλοποιήσει. Εδώ https://www.naviearmatori.net/eng/album-93-1.html θα βρεί κανείς φωτογραφίες από αρκετά γνώριμα σκαριά. Ο γιός του (Γιώργος) μετέφερε τις δραστηριότητες στην Ελλάδα και αν δεν κάνω λάθος ασχολούνται πλέον με tankers κυρίως.

Link to comment
Share on other sites

 

9 hours ago, pathfinder said:

Το βαθύ πράσινο μπορεί να παραπέμπει σε Lloyd Triestino αλλά υπήρξε και μια εταιρεία (δύο μάλλον) με πιο ανοικτό πράσινο η οποία ναυπήγησε αρκετά πλοία στην Luigi Orlando. Πρόκειται για τις Traghetti del Mediterraneo και Εδώ https://www.naviearmatori.net/eng/album-93-1.html θα βρεί κανείς φωτογραφίες από αρκετά γνώριμα σκαριά. 

Πολυ βοηθητικές οι πληροφοριες που εδωσες για την traghetti del Mediterranean και το link που παρεθεσες @pathfinder μιας και ειχε αρκετές χρήσιμα στοιχεία κ βγήκε μια σχετική άκρη.Τα πλοια* πράγματι είχαν χτιστεί για την T.d.m αλλά τα λειτουργούσε η adriatica από το 72 μέχρι 81,όπου έκαναν δρομολόγια Ιταλια-ανατολική Μεσογειο.

On 3/26/2021 at 8:23 PM, Nick the Greek said:

Συνολικά από το Cantiere Navale Luigi Orlando του Livorno έχουν χτιστεί 6 πλοία πάνω σε αυτό το βασικό design με διαφορετικά μήκη, χώρια τις επιμηκύνσεις σε κάποια από αυτά. Ελπίζω να επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες μέσα στο ΣΚ γιατί είναι πανέμορφη σειρά πλοίων.   

*Μιας και δεν επανήλθε ο @Nick the Greek :P,θα πω κάποια στοιχεία για τα πλοία και με συμπληρώνει όπου ξέρει κάτι παραπάνω

Πρωτο χρονολογικα αυτής της μεγαλης σειράς πλοιων(8),από το ψάξιμο που έχω κάνει βρήκα να είναι είναι το espresso piemonte του 1969 ,imo 6912384, (το μετέπειτα αλεξανδρος) Χαρακτηριστικό του η γέφυρα χτισμένη ανάμεσα στα 2 φουγαρα. Επόμενα ειναι τα corriere de la est (imo 6928620), corriere de la sud(imo 7015339) και espresso veneto(imo 7047394), τα 2 πρωτα χτισμένα 1970 και το τελευταίο 1971. Χαρακτηριστικό τους η υπερκατασκευη που περιορίζεται μόνο πλωρα, κάτω από τη γεφυρα. Τέλος τα 4 επόμενα είναι τα corriere de la ovest(imo 7351226) (μετέπειτα ravenna) ,corriere de la nord(imo 7365253) (αγιος ευσταθιος) ,buona speranza(imo 7413074) (Tonia v) και nuova Ventura(imo 7512521)(aegean glory) .Χτισμενα σε ζευγαρια 1975 και 1976 .Αυτά έχουν τη μεγαλύτερη πιο κλασσικη υπερκατασκευη

Βεβαια παίζει να υπάρχουν και περισσότερα σε αυτή τη σειρά ,μιας καί μετα την Ιταλια είχαν σκορπίστει από τη Βόρεια θάλασσα μέχρι την Αφρική 

On 3/26/2021 at 9:03 AM, Shippihs said:

 μια πολυ γνωστη καρτ ποσταλ  στη γκαλερί, ωστοσο με προβληματιζει πολυ ποιο ειναι το πλοιο που απεικονίζεται.

Αυτό ακόμα δε βρέθηκε ποιο ακριβως ειναι και ούτε νομίζω να βρεθεί, αλλά έχει περιοριστεί στα 3 που ειναι χτισμενα 70-71 ,οπωτε αυτοματα τραβηγμένη η φωτο μεταξύ 72-78 μιας και τότε εκτελούσαν αυτά δρομολόγια από Διώρυγα 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Δεν ξερω αν υπαρχει topic για αυτα τα πλοια , παντως κατασκευαστηκανε για την Adriatica το '72 και τα κρατησε μεχρι το '78 , δεν ειχανε σταθερη γραμμη αλλα κανανε κυριως δρομολογια απο Βενετια ή Πειραια για Βορεια Αφρικη ή Κυπρο-Ισραηλ , μετα και για τα 2 πλοια υπαρχει ενα μεγαλο κενο για την ιστορια των πλοιων αλλα το Corriere dell'sud κατεληξε σε Ελληνικα χερια με το ονομα Maria S. Και το Corriere dell'est βυθιστηκε στην Μεσσογειο τα τελη του '80 , και τα δυο πλοια φτασανε εκει που φτασανε αλλαζοντας πολλα ονοματα και εταιριες 

Screenshot_20220405-182352_Chrome.jpg

Screenshot_20220405-182756_Chrome.jpg

Screenshot_20220405-185204_Gallery.jpg

Πηγη : Adiatric & Aegean Ferries και Adiatica di navagione 

Οποιος εχει παραπανω φοτο πληροφοριες για τα πλοια ας τις μηραστει μαζι μας

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 3/26/2021 at 8:03 AM, Shippihs said:

Εχω ανεβασει μια πολυ γνωστη καρτ ποσταλ  στη γκαλερί, ωστοσο με προβληματιζει πολυ ποιο ειναι το πλοιο που απεικονίζεται .Με μια πρώτη ματιά φαίνεται να είναι κάποιο της σειράς αγιος ραφαηλ/τονια ν, ωστόσο αν το δουμε πιο προσεκτικά φαίνεται πως δεν ειναι χτισμενο πισω απο τη γεφυρα και τα φορτηγά φτάνουν σχεδον μέχρι πλωρα. Να είναι κάποιο της σειράς που έφαγε μετασκευη,ή κάποιο εντελώς διαφορετικό σκαρί?

 

On 5/19/2021 at 5:21 PM, Shippihs said:

*Μιας και δεν επανήλθε ο @Nick the Greek :P,θα πω κάποια στοιχεία για τα πλοία και με συμπληρώνει όπου ξέρει κάτι παραπάνω

 

Η αλήθεια είναι πως είναι κάποιες φορές που η ταχύτης δεν είναι το σήμα κατατεθέν του καταστήματος:D. Δεν ξεχνώ όμως και επανέρχομαι χτυπώντας καίρια. Η εύρεση λοιπόν του αναζητούμενου πλοίου δεν γίνεται χωρίς προηγουμένως να γίνει μνεία στην κλάση αυτή των πανέμορφων ρορό, και τις υποκλάσεις της. Επειδή λοιπόν είναι όλα μακαριστά κι αφού ήρθε έτσι η συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων, ανοίγω ένα ξεχωριστό θέμα που να περιλαμβάνει ολόκληρη αυτήν την κλάση πλοίων. Για 2-3 από αυτά έχουμε ξεχωριστά θέματα ήδη, για τα υπόλοιπα, εδώ.

 

Εν πρώτοις να πω ότι δεν υπάρχει βιβλιογραφία για τα συγκεκριμένα πλοία, ή τουλάχιστον εγώ δεν έχω δεί ποτέ κάτι. Οπότε οι παρατηρήσεις και κατηγοριοποιήσεις που που θα διαβάσετε παρακάτω έχουν γίνει από μένα τον ίδιο. Καταχρηστικά μεν, με λογική που θα εξηγήσω, -ελπίζω επαρκώς- δε. Espresso Sardegna ήταν το όνομα του πρώτου που ναυπηγήθηκε, οπότε βαφτίζω έτσι την κλάση και ονοματίζω έτσι και το θέμα. Μιλάμε λοιπόν για 10 πλοία που χτίστηκαν από το 1967 μέχρι και το 1976 στο ναυπηγείο Cantiere Navale Luigi Orlando, του Livorno. Με το μάτι του εξωτερικού παρατηρητή που δεν είναι ναυπηγός, μιλάμε στην ουσία για παρόμοια γάστρα και σχήμα που βγήκε σε διάφορα μήκη ανάλογα με τις ανάγκες. Τα πρώτα 6 πλοία είχαν μήκος 105 μέτρα(τρία από αυτά επιμηκύνθηκαν στα 117), τα επόμενα 2 είχαν μήκος 140 μέτρα και τα 2 τελευταία ήταν στα 119 μέτρα μήκος. Όλα όμως είχαν την Ιταλική λεπτότητα και φινέτσα. Αυτό που σε τελική ανάλυση τα διαχωρίζει στα δικά μου μάτια, ήταν η διάταξή τους στις υπερκατασκευές και κυρίως στα φουγάρα.

 

Με βάση αυτό λοιπόν, θεωρώ πως τα 4 πρώτα πλοία της κλάσης είναι η πρώτη υποκλάση. Ιδού αυτά τα πλοία:

Espresso Sardegna Class                
Yard No IMO Year of Built Engine Loa (m) Lane Metres (m) Lorries   Built As
123 6705884 1967 Sulzer Adriatico 117 696 70   Espresso Sardegna
125 6729232 1968 Sulzer Adriatico 117 696 70   Espresso Sicilia
126 6813538 1968 Sulzer Adriatico 117 696 70   Espresso Toscana
127 6826602 1969 Sulzer Adriatico 105       Espresso Lombardia

Κοινό, βασικό χαρακτηριστικό των τεσσάρων πλοίων αυτών ήταν το ένα και μοναδικό φουγάρο που εφαπτόταν στο πάνω γκαράζ, στο κέντρο του πλοίου και λίγο πρός τα πρύμα. Το κομοδέσιο όλο πλώρα και δύο καταπέλτες κατάπρυμα και ασανσέρ για το πάνω γκαράζ. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία θυμάστε και το μοναδικό από αυτά που πέρασε από την ακτοπλοία, ήταν το Λίνδος της ΔΑΝΕ.  

 

Σ' εκείνο το χρονικό σημείο οι ναυπηγοί φαίνεται να πειραματίστηκαν σχεδιαστικά και το αποτέλεσμα ήταν αυτό:

Espresso Piemonte Class                
Yard No IMO Year of Built Engine Loa (m) Lane Metres (m) Lorries Passengers Built As
129 6912384 1969 Fiat 105 948 50 70 Espresso Piemonte

Δεν είναι άλλο από αυτό που οι παλιότεροι θυμόμαστε σαν Αλέξανδρος/Sea Horse στην ακτοπλοία. Εδώ όπως βλέπουμε το μήκος παραμένει το ίδιο πλήν όμως έχει μειωθεί και ο όγκος/εμβαδό του κομοδεσίου αλλά και έχει υπερυψωθεί. Τα φουγάρα είναι πια δύο, αλλά έχουν πάει στα πλάγια του πλοίου με τη στήριξη παραπέτων ενώ ο καταπέλτης είναι μόνο ένας. Αυτό όλο έχει σαν αποτέλεσμα να είναι σχεδόν νέτο το πάνω γκαράζ και τα γραμμικά μέτρα διαθέσιμα για φόρτωση να αυξηθούν από 696 στην πρώτη υποκλάση, σε 948 στο Espresso Piemonte, που αποτελεί μόνο του και τη δεύτερη υποκλάση αυτής της πορτάδας.

 

Όπως καταλαβαίνει κανείς, όλα τα παραπάνω πλοία αποκλείονται από την ταυτοποίηση αυτού που ζητάμε. Περνάμε λοιπόν στην τρίτη και τελευταία υποκλάση της πορτάδας που αποτελείται από 5 συνολικά πλοία:

                 
Espresso Campania Class                
Yard No IMO Year of Built Engine Loa (m) Lane Metres (m) Lorries Passengers Built As
130 6928620 1970 Fiat 105 765   12 Espresso Campania
141 7351226 1975 Grandi Motori Trieste 140 960   24 Corriere dell' Ovest
142 7365253 1975 Grandi Motori Trieste 140 960   24 Corriere del Nord
143 7413074 1976 Grandi Motori Trieste 119 780   12 Buona Speranza
144 7512521 1976 Grandi Motori Trieste 119 780   12 Nuova Ventura

Από αυτά το πρώτο και το δεύτερο έχουν περάσει από ελληνική πλοιοκτησία και τα έχουμε δεί περιστασιακά στην Ελλάδα, ενώ τα υπόλοιπα έχουν περάσει από την Ελλάδα σε μόνιμη βάση. Εδώ παραμένουν τα διπλά φουγάρα και με τη βοήθεια των παραπέτων αυτά μένουν στις πλευρές του πλοίου ενώ το κομοδέσιο επανέρχεται στην πλώρη. Παραμένει ο ένας καταπέλτης πρύμα και πάντα η άνοδος στο επάνω γκαράζ γίνεται με ασανσέρ.

 

Όπως μαρτυρά και το όνομα των δύο τελευταίων πλοίων της σειράς, αυτά χτίστηκαν όχι για λογαριασμό της Adriatica όπως τα υπόλοιπα αλλά για την Lloyd Triestino. Πέρασαν και αυτά όμως στην Adriatica στα μέσα της δεκαετίας του 80, δεν μπορεί όμως να είναι κάποιο από αυτά το πλοίο που ψάχνουμε. Και λόγω χρονολογιών αλλά και λόγω του γεγονότος ότι αυτά τα πλοία ναυπηγήθηκαν όντας χτισμένα στα πλευρά του πλοίου από το φουγάρο μέχρι το πλωριό κομοδέσιο. Υποθέτω πως αυτό έγινε για να αυξηθούν οι χώροι και οι καμπίνες για τους οδηγούς Στη δική μας φωτογραφία φαίνεται σα να είναι χτισμένο το πλοίο, δεν είναι όμως, πρόκειται για φορτίο. Το καταλαβαίνει κανείς από το ότι τα χτισμένα πλοία της σειράς ήταν χτισμένα από τα πλάγια του πλοίου. Στο δικό μας ανάμεσα στο φορτίο και στην άκρη του πλοίου βλέπει κενό.

 

Αφού αποκλείουμε τα δύο τελευταία της υποκλάσης, ας εξετάσουμε τα δύο μεσαία, το Corriere dell' Ovest και το Corriere del Nord. Και αυτά όμως είναι χτισμένα από κατασκευής, τελικά τα 4 τελευταία πλοία της σειράς ήταν όλα έτσι. Πέρα από αυτό όμως, δεν βρήκα και κάποιο φωτογραφικό πειστήριο πως αυτά φόρεσαν ποτέ κάποιο άλλο χρώμα στην ιταλική τους καριέρα στα 70s, πέρα από αυτό της Adriatica. Άρα και αυτά τα δύο αποκλείονται.

 

               

Τι μας μένει λοιπόν? Το πρώτο της τρίτης υποκλάσης, ναυπηγήθηκε σαν Espresso Campania το 1970 και τον επόμενο χρόνο μετονομάστηκε σε Corriere del' Est. Είναι το τρίτο από τα δέκα πλοία της κλάσης που δε ναυπηγήθηκε για λογαριασμό της Adriatica. Για ποιού το λογαριασμό ναυπηγήθηκε? Για την Societa Traghetti del Mediterraneo του Σπύρου Μαγκλιβέρα όπως μας είπε στο πολύ ενδιαφέρον του post λίγο παραπάνω ο pathfinder. Και γιατί είναι σημαντικό αυτό? Γιατί έχει λογική το να ναυπηγήθηκε με τα χρώματα άλλης εταιρείας που εν προκειμένω είναι πράσινα, και όταν μετά πέρασε στον έλεγχο της Adriatica να έβαλε τα δικά της διακριτικά στο φουγάρο. Bingooooo. Όπως μάλιστα αναφέρει το Navi, το πήρε σαν bareboat ναύλωση η Adriatica και το έβαλε στη γραμμή Βενετία - Πειραιάς(να ο Ισθμός) - Λεμεσσός - Βηρυττός - Λαττάκια - Σμύρνη - Βενετία - Τεργέστη. Παραθέτω το σχετικό σχόλιο από το Navi e Armatori για ιστορικούς λόγους:

 

               
Quote

 

M/n "CORRIERE DELL'EST" - Ro-Ro vsl - varato a Livorno Cant.Luigi Orlando il 20.09.1969 - ex "Espresso Campania" -

 Noleggiato a scafo nudo da Adriatica Soc.per Az.di Navig. -Imbarco Comandante Venezia 17.02.1973 Linea 306a Italia-Levante (Venezia-Pireo-Limassol-Beyrouth-Lattakia-Izmir-Venezia-Trieste) - Sbarcato a Venezia il 27.06.1973.-

 

 

 
               
Κοιτώντας και το υπόλοιπο φωτογραφικό υλικό, δε βλέπω κάτι που να χαλάει την παραπάνω μου υπόθεση. Είναι το πρώτο πλοίο της τρίτης υποκλάσης, στη συγκεκριμένη περίπτωση με το όνομα Corriere dell' Est.  Όποιος έχει αντίρρηση, ας μιλήσει. Αλλιώς ας σιωπήσει για πάντα :D.                
                 
                 
                 
                 
                 
                 
Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Απευθύνομαι στους Ιταλομαθείς 

Όσοι θέλουν στοιχεία για τα εν λόγω πλοία αυτά υπάρχουν στο σπουδαίο βιβλίο:

VITTORIO MARCHI - MICHELE CARIELLO 

CANTIERE F.LLI ORLANDO 

             130 

ANNI DI STORIA DELLO STABILIMENTO E DELLE SUE COSTRUZIONI NAVALI 

BELFORTE EDITORE LIBRAIO

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Marittimo, ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Κατά καιρούς έχω βρεί απίθανες εκδόσεις για τα παλιά ιταλικά liners και κρουαζιερόπλοια, κάτι τέτοιο δεν είχα ξαναβρεί. Είναι έκδοση του 1997 βέβαια, οπότε θέλει ψάξιμο η απόκτησή του.

 

On 3/26/2021 at 9:20 PM, proud_ionian said:

ειναι το ιδιο που βλεπουμε στην πατρα το 1978;

 

Και τώρα περνάμε στην παραπάνω φωτογραφία που επίσης παραμένει ορφανή από ταυτοποίηση. Εδώ είναι προφανές ότι μιλάμε για κάποιο από τα 5 πλοία της τρίτης υποκλάσης. Το πρώτο αποκλείεται γιατί δε χτίστηκε ποτέ. Τα δύο τελευταία επίσης αποκλείονται γιατί τω καιρώ εκείνω δούλευαν για τη Lloyd Triestino, οπότε πάμε στα  Corriere dell' Ovest και Corriere del Nord. Κοιτώντας και συγκρίνοντας με το φωτογραφικό μου αρχείο αλλά και με το Navi, βλέπω πως το Corriere dell' Ovest σε όσες φωτογραφίες υπάρχουν είναι βαμμένο στο καφέ της Adriatica από τα φουγάρα μέχρι τα ίσαλα του πλοίου χωρίς διακοπή. Στη φωτογραφία μας όμως, ανάμεσα στα φουγάρα και το πλάι του πλοίου, τα παραπέτα είναι βαμμένα λευκά. Κοιτώντας και πάλι στις ίδιες πηγές τις φωτογραφίες του Corriere del Nord, όλες έχουν αυτή τη λευκή επιφάνεια κάτω από τα φουγάρα. Οπότε εγώ πιστεύω πως εδώ έχουμε το Corriere del Nord.

Link to comment
Share on other sites

Όσο συμπαθητικά βαποράκια μου φαίνονται,είχα διαβάσει για το Λίνδος της ΔΑΝΕ ότι παρουσίαζε πάρα πολλά τεχνικά προβλήματα.Δε φημιζότανε για το ταξίδεμα του αλλά και την αξιοπιστία του.

Link to comment
Share on other sites

Τολμώ να πω ότι το πλοίο στην Πάτρα δείχνει το ένα από τα BUONA SPERANZA ή NUOVA VENTURA και αν φέρουν τα χρώματα της Adriatica τότε δεν πρόκειται για το έτος 1978 αλλά μεταγενέστερο του 1983 όταν ναυλώθηκαν στην Adriatica από το Lloyd Triestino.

Link to comment
Share on other sites

Το Corriere dell'Est και το Corriere Dell'Sud στο εξωτερικα γκραραζ , εκτως απο νταλικες φορτωνανε και κοντεινερ , εδω με τα συνιαλα της Traghetti del Mediterano

Screenshot_20220414-202649_Gallery.jpg

Απο το ww.The Medi Telegraph.com

Link to comment
Share on other sites

Επισης το Espresso Calabria εγινε Corriele Dell'Sud 

το Espresso Campania εγινε Corriele dell'Est 

και το Espresso Veneto δεν γνωριζω τι εγινε και το που κατεληξε , αν ξερετε κατι εσεις μπορειτε να μου πειτε , μιλωντας παντα για το 1ο Espresso Veneto

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι βλέποντας το ενδιαφέρον για τα πλοία της πάλαι ποτέ  Traghetti del Mediterraneo, έρχομαι να συνδράμω και εγώ όσο μπορώ.

Για τον αγαπητό ΚΡΗΤΗ να πω ότι το ESPRESSO VENETO το πρώτο, σύντομα μετά την ναυπήγηση του πουλήθηκε στον Gaddafi και ονομάστηκε EL TEMSAH, για την μετέπειτα τύχη του θα την μάθουμε ελπίζω προσεχώς.

Το πλοίο που αναφέρει ο Ariadne είναι το δεύτερο ESPRESSO VENETO και όχι αυτό που ψάχνει ο φίλτατος ΚΡΗΤΗ

   

Για τον φίλο ΚΡΗΤΗ 

Το ESPRESSO TOSCANA στο Livorno φορτωμένο με containers.

 

E.TOSCANA b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ , για τις πληροφοριες και για την φοτο! 

Μπορει να ειναι το Yeditepe που διαληθικε πριν μερικα χρονια? Επισης βρηκα αυτο που λεει για ενα πλοιο που λεγετε BasselBASSEL ro-ro vessel photo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...