Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • Replies 925
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το Blue Horizon επέστρεψε στο λιμάνι του Ηρακλείου αργά το βράδυ, μετά την απομάκρυνση των αγροτών που είχαν προκαλέσει τα επεισόδια στο λιμάνι του Ηρακλείου (στο πλοίο αλλά και στο γραφείο της κοινοπραξίας)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ε καλα βαπορι που παει για δεξαμενισμο ειναι, δεν αποκλειεται να ειχανε βγαλει τιποτα σωσιβια απο τις θεσεις τους ή κατι αλλο λογω της δεξαμενης και να την εφαγαν...

Βαπορι εχει φαει παρατηρηση στην Κινα πανω στη δεξαμενη ενω βαφοταν, γιατι δεν ειχε το ονομα καθαρογραμμενο :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να παίξω το δικηγόρο του διαβόλου,πολλά απο αυτά δεν ηταν λογικό να είναι σε έτσι και έτσι κατάσταση αφου ηταν σε επισκευη το πλοιο? Δεν ηταν οτι ειναι σε trading condition ... και δεν παύει να ειναι ενα πλοιο που σταματάει ελάχιστες ώρες..

Link to comment
Share on other sites

ο χιωτης εχει δικιο οτι οι 4 ειναι αρκετα σημαντικες. δεν δικαιολογουνται σε καμια περιπτωση, ειδικα για τη συγκεκριμενη εταιρεια

@ petros

η γραμμη του ηρακλειου δεν ειναι και απο τις πιο σφιχτες σε ωραρια ;)

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

ο χιωτης εχει δικιο οτι οι 4 ειναι αρκετα σημαντικες. δεν δικαιολογουνται σε καμια περιπτωση, ειδικα για τη συγκεκριμενη εταιρεια

 

 

Κοίτα τι μαθαίνουμε για εταιρείες (και πλοία) που τις έιχαμε στο απυρόβλητο, λόγω brand name... Κρίμα! Και μετά μας φταίει  "Ιταλος" που έχει σαρώσει τα πάντα! ...Καθρέφτη δεν έχουμε να δούμε τα χάλια μας? Και η ΑΝΕΚ (joint service), τι κάνει?

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Ηρακλειο πρεπει να πηγαινει.Εχει περασμενο δρομολογιο για σημερα στις 10 το πρωι από Πειραια.

Τωρα γιατι πηγαινει από εκει δεν μπορω να ξερω

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Λίγα λόγια για τον Ορίζοντα, εδώ λουσμένος στον πρωινό ήλιο, μετά από Σεπτεμβριανό ταξίδι από Ηράκλειο για Πειραιά.

 

Σχετικά μικροί εσωτερικοί χώροι σε επίπεδο σαλονιών, ευρύχωροι διάδρομοι, βαπόρι φτιαγμένο για περιορισμένο αριθμό επιβατών που αν κάνουν ολονύχτιο ταξίδι, το καλό που τους θέλω να έχουν πάρει καμπίνα:). Highlight του βαποριού το πρυμνιό bar-pub, ωραία καθίσματα, υποβλητικός φωτισμός, πολύ ζεστή ατμόσφαιρα. Αν δεν έχεις καμπίνα, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να την βγάλεις εκεί. Ωραίο και το εξωτερικό μπάρ που το βλέπουμε εδώ και εδώ, σε ημερήσιο ταξίδι είναι the place to be με το ευρύχωρο κατάστρωμα.

 

Κατά τα άλλα μου έκανε εντύπωση το πολυάριθμο ξενοδοχειακό προσωπικό, κάμποσοι άνθρωποι σε υποδέχονται με την κλασσικά τυπική ευγένεια τύπου Blue Star. Καμπίνες μεγάλες και ευρύχωρες. Πολύ καλό το self service, και σε ποικιλία αλλά κυρίως σε γεύση. Επίσης καλή εντύπωση μου έκανε η απουσία vibration, ξύπνησα όταν το πλοίο έμπαινε στον Πειραιά, εκτός πια κι αν κοιμόμουν τόσο βαθιά που δεν πήρα χαμπάρι:D. Γενική εντύπωση καλή, ό,τι πρέπει για τη γραμμή του σαν τσόντα στις Μινωικές, και για ανθρώπους που δε θέλουν την πολυκοσμία του παλατιού.

Link to comment
Share on other sites

το mariner's club, ειναι ετσι και αλλιως the place to be.:)

καμπινα απαραιτητη. ξερω δυο τυπους, που καποτε, οταν ταν στο bari, ηθελαν να πανε με αεροπορικη (και καλα blue star, αριθμημενες, μπαινεις στο χωρο των αεροπορικων μονο με την καρτα κλπB)). μπηκαν με την καρτα και ειδαν ολες τις φυλες τσιγγανων απο την ανατολικη ευρωπη, να εχουν κατασκηνωσει στο χωρο. εσπευσαν να αναβαθμισουν το εισητηριο τους σε καμπινα και ορκιστηκαν να μην ξανακανουν μαλ...

οπως μας τα λες συντροφε, δεν εχουν αλλαξει και πολλα απο το 2008.

On 11/9/2008 at 1:39 AM, proud_ionian said:

θυμιζει σε αρκετα πραγματα τα BS1&2 (αλλωστε η μετασκευη του εγινε ενα χρονο πριν ερθουν) κυριως ομως στα χρωματα των κοινοχρηστων χωρων και στην... ευρυχωρια:D των καμπινων. δικλινη "κουκετα" (κρεββατι πανω κατω) με 2 ατομα ορθια να στριμωχνονται.

το πληρωμα ευγενικοτατο και οργανωμενο.

πολυ καλο φαγητο αν και λιγο τσουχτερο, ενω και στο self sεrvice σαν περιβαλλον ανωτερο απο τα a la cart πολλων αλλων. πολυ ζεστος και ο χωριστος χωρος για τους οδηγους φορτηγων μεσα στο self service, με περισσοτερα comfort (λαδοξυδα σε καθε τραπεζι, πλοιοσυνοδος που επεβλεπε κλπ)

ενοχλητικο το vibration στο χωρο του self service και γενικα στο κομματι αναμεσ στις τσιμινιερες. επισης ασχημο για τους shipfriends ειναι οτι το deck κατω απο τη ζεφυρα, με το ωραιο μπαλκονακι, δεν ειναι ανοιχτο στους επιβατες, γιατι εκει ειναι καμπινες πληρωματος.

κορυφαιο σημειο του πλοιου ειναι το mariners club. το σαλονι/μπαρ πρυμα δεξια, που θυμιζει εντονα αγγλικη pub σε ακριβη συνοικια και οπου μπορεις να απολαυσεις το ποτο σου το βραδυ ή τον καφε σου το πρωι.

ΥΓ: ετσι και αλλιως, ο μακης το ειχε σχεδιασει για να κλεψει φορτηγα και camper απο τον περικλη και τις μινωικες, 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...