Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 925
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομίζω πως και είναι ίδιου τύπου αλλά και η ισχύς τους είναι ίδια πλέον. 

Ο Ορίζοντας έχει 28800 ίππους. 

Κάποια στιγμή στο Ρόδος, όσο ήταν στην Ελλάδα, πρέπει να έγινε αναβάθμιση των μηχανών (όχι αλλαγή) που πριν ίσως ήταν γύρω στους 23500 ίππους και να τις πήγαν στους 28800. 

Είμαι σχεδόν σίγουρος γι'αυτό γιατί και στο Αρχιπέλαγος το είχε αναφέρει ο μηχανικός και στο ταξίδι μου το 2016 θυμάμαι ότι είχαμε συζητήσει για αναβάθμιση.

Άλλωστε στην Πάρο το 2010 ταξίδευε με 22.5+ πολύ πιεσμένο και την ίδια χρονιά ο Ορίζοντας στα Χανιά με 23+ επίσης πολύ πιεσμένος. 

Είναι σχεδόν ίδιου μεγέθους, γιαπωνέζικα, ίδιας ισχύος και παραπλήσιας ταχύτητας, άρα φαντάζομαι και παραπλήσιας οπισθέλκουσας. Συνεπώς η λογική λέει και παρόμοιας κατανάλωσης στην ίδια ταχύτητα. 

Link to comment
Share on other sites

On 10/10/2021 at 8:01 PM, georgios express said:

Και 13 χρόνια μετά, η Blue Ferries φαίνεται ότι ζει ακόμα

Blue Horizon safety information 06102021.JPG

Αλήθεια, γιατί αλλάξαν τα σινιάλα, αλλά δεν μπήκαν καν στον κόπο να αλλάξουν τους πίνακες "είστε εδώ;". Μέχρι και στα σχεδιαγράμματα μπλε φουγάρα έχει. Επίσης, δεν ξέρω αν το παρατήρησε κανείς, αλλά στους πίνακες με τις οδηγίες εκκένωσης έχει άλλα σωσίβια σε σχέση με αυτά που δείχνει το animation του βίντεο σωστικών. Οι πίνακες δείχνουν να δένεις το σωσίβιο, όπως δένεις τα κορδόνια των παπουτσιών... ενώ το safety video δείχνει να το δένεις, όπως δένεις την ζώνη ασφαλείας σε αεροπλάνο, με πόρπες. Γιατί αυτό;🤔 Επειδή δεν πρόσεξα την τελευταία φορά που ταξίδεψα, γνωρίζει κανείς τι σωσίβια χρησιμοποιεί;

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Τι Blue Ferries τι Blue Star Ferries για αυτούς μάλλον το ίδιο είναι.Πάντως στο πλοίο δεν πρέπει να έχει γίνει κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή εσωτερικά από τότε που μετασκευάστηκε από το Στρίντζη. Αξιόλογο βαπόρι με μόνο μειονέκτημα τα ελάχιστα σαλόνια.Στην ουσία έχει 1,5 σαλόνι.Ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα,με μικρές παρεμβάσεις.Το εστιατόριο πρύμα αριστερά να είχε γίνει σαλόνι και να είχε ενωθεί με το άλλο που είναι στη πρύμη και αν ήταν εφικτό οι ανεμοθώρακες να επεκτείνονταν προς πρύμα να έκλειναν το χώρο και να έφευγε η πισίνα.Αυτές οι αλλαγές θα είχαν νόημα αν γίνονταν πριν μερικά χρόνια,τώρα πια δε νομίζω πως αξίζει να τις κάνει κάποιος.

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 10/22/2021 at 9:27 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Όπως φαίνεται θα μείνει εκτός δρομολογίων για περίπου 3,5 μήνες, δηλαδή να επιστρέψει στα δρομολόγια τον Φεβρουάριο του 2022. 

Στο πλοίο γίνονται εργασίες τις τελευταίες ημέρες και φαίνεται ότι θα βγει νωρίτερα για δρομολόγια (άκουσα για τις 10 Δεκεμβρίου), από ότι το αρχικό πλάνο που έλεγε τον Φεβρουάριο. Μάλλον η αλλαγή οφείλεται στη πυρκαγιά στο Superfast XI

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στο πλοίο γίνονται εργασίες τις τελευταίες ημέρες και φαίνεται ότι θα βγει νωρίτερα για δρομολόγια (άκουσα για τις 10 Δεκεμβρίου), από ότι το αρχικό πλάνο που έλεγε τον Φεβρουάριο. Μάλλον η αλλαγή οφείλεται στη πυρκαγιά στο Superfast XI

Για Κρήτη ετοιμάζεται;

Link to comment
Share on other sites

Για τη γραμμή του Ηρακλείου.

35 minutes ago, proud_ionian said:

Είναι να δεξαμενισθει;

 

34 minutes ago, Annivas said:

Όχι δεν είναι προγραμματισμένο 

 

On 9/6/2021 at 9:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Horizon αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 20/10/21 έως τις 31/10/21.

Στην αρχή είχαν προγραμματίσει δεξαμενισμο για το τέλος Οκτωβρίου αλλά τον ακύρωσαν.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έφυγε από Πειραιά για το Πέραμα. Στον απόπλου κατά την άπαρση αγκυρών συνέδραμαν τα ΧΡΗΣΤΟΣ 41 και ΧΡΗΣΤΟΣ 47.

Είχε πιάσει και κάτι με την άγκυρα και καθυστέρησε λίγο να εξέλθει του λιμένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ Blue Horizon στο Πέραμα

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, το Δ' Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τον Υποπλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ "BLUE HORIZON" Ν.Π.10579, το οποίο ελλιμενίζεται στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος, ότι 56χρονος ημεδαπός μέλος πληρώματος του εν λόγω πλοίου (ειδικότητας ναύτη), τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια εργασίας του εντός του πλοίου.

Ο ανωτέρω μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας "ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ", για παροχή ιατρικής περίθαλψης, ενώ σύμφωνα με ιατρική γνωμάτευση, υπέστη κάκωση-διάστρεμμα αριστερής ποδοκνημικής.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ήξερα για τις 14/12 απλά περίμεναν να ολοκληρωθούν οι επιθεωρήσεις από τους επιθεωρητές για να δοθεί το ΟΚ. Γιατί έπρεπε να προετοιμαστεί και το Ελυρος (2-3 ημέρες) πριν φύγει για τη Πάτρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...