Jump to content
Shipfriends

Contessa di Levante (IMO 9209867)


Recommended Posts

On 5/21/2022 at 11:21 AM, Ariadne said:

Η εταιρεία δε μας γεμίζει το μάτι επειδή η ιστοσελίδα της είναι ως επί το πλείστον στα αγγλικά; Ήμαρτον! Τι άλλο θα ακούσουμε; Τα δρομολόγια της εταιρείας κατά 99 % δεν απευθύνονται σε δυτικούς τουρίστες!

Ε, τότε γιατί δεν το έγραψαν όλο στα Ιαπωνικά;;;:D Από το να βάζουν τσιπρίστικες αποδόσεις των Αγγλικών και να τρολάρουν (Ναι, όσοι μπήκαν στο site θα με καταλάβουν.) όσους δεν ξέρουν Ιαπωνικά, χίλιες φορές καλύτερα.

 

Τέλος πάντων, από ότι βλέπω στο Marine Traffic από τον Δεκέμβριο που μας πέρασε παραμένει δεμένο στο KURE KAWAJIRI. Μάλλον εξοικειώνεται το πλήρωμα της Levante με το πλοίο, αν και μου φαίνεται αδιανόητο να παίρνει τόσο καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και αν η εταιρια του ειναι της πλακας, που δεν ειναι, τι ακριβως μας ενοχλει;

Η Levante το επιθεωρησε ,της κανει σαν βαπορι και οτιδηποτε δεν της αρεσει θα το αλλαξει στη μετασκευη

Link to comment
Share on other sites

On 5/21/2022 at 12:34 AM, JTEDimandix said:

 

3. Το πλοίο μπορεί ναι είναι 23 ετών, αλλά δεν είναι δα και σαράβαλο. Άλλωστε, επειδή -ως γνωστόν-τα γιαπωνέζικα μετασκευάζονται, μερικά τμήματα τα έχουν από τότε που ναυπηγήθηκαν και άλλα από τότε που μετασκευάστηκαν, επομένως, (τυχαία παραδείγματα) το Έλυρος έχει μέση ηλικία 18 ετών, το Αριάδνη 20-21 και το Blue Galaxy 26. Το συγκεκριμένο και το 2024 να είναι, θα είναι 12,5 ετών μέση ηλικία. Το Smyrna από την άλλη είναι του 1977 αλλά εάν είναι έτοιμο φέτος θα έχει μέση ηλικία 23,5 ετών. To Contessa θα έχει περίπου τα μισά του χρόνια.

4. Η μετασκευή του όντως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Εγώ προτείνω να "σπάσει" ο καθρέπτης σε μικρότερα κομμάτια και να σχηματίσει "σκαλοπατάκια" προς τα κάτω, όπως έκανε η ΑΝΕΚ με το πρώτο Κύδων κι εκεί να μπει ανοικτό κατάστρωμα πλώρης γιατί είναι κάτι που χρειάζονται τα πλοία μας.  Με μια κσλή μετασκευή (1400 επιβάτες πρωτόκολλο) θα ήταν αρκετά καλό για καμιά άγονη, αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ μεγάλο για Ιόνιο. Αντιθέτως (λαμβάνωντας υπόψιν ότι στην Ιαπωνία κάνει και μεγάλα δρομολόγια-μην ξεχνάμε και ότι τα νησιά Ryuku και η Okinawa δεν είναι και δίπλα στην Kagoshima.) θα ήταν καλή επιλογή για να διπλώσει το Σμύρνα. 

Παρόλα αυτά, καλώς να ορίσει και εύχομαι να έχει καλά ταξίδια κι ας μοιάζει πιο πολύ με bulk carrier παρά με ferry.

Aυτό το περί μετασκευών κ ΄μέσης ηλικίας είναι πρωτάκουστο,πραγματικά με ξεπερνάει.

Η μετασκευή του ΚΥΔΩΝ έγινε σε άλλη εποχή.Οπότε ξέχασε τα "σκαλοπατάκια".Θα ήταν καλή ιδέα να διπλώσει το  ΣΜΥΡΝΑ  αλλά στην εταιρεία μπορεί να έχουν άλλα στο μυαλό τους.

Μην σε παραξενεύει το σουλούπι του,στην Ιαπωνία υπάρχουν πολλά σε αυτό το στυλ,φορτηγοποστάλια σε σύγχρονη μορφή (αν τυχόν έχεις δει τα παλιά) που εξυπηρετούν τα μικρότερα νησιά. Κάθε σύγκριση με ...bulk carrier είναι ατυχής! 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, polmyt said:

Ακομα και αν η εταιρια του ειναι της πλακας, που δεν ειναι, τι ακριβως μας ενοχλει;

Η Levante το επιθεωρησε ,της κανει σαν βαπορι και οτιδηποτε δεν της αρεσει θα το αλλαξει στη μετασκευη

Απλώς η άποψή μου ήταν.

Η Levante πρέπει να αλλάξει ότι δεν της αρέσει και ξέρω ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για να ξέρουμε.

@ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Κάποιος κάποτε είπε "Αυτός που δεν έκανε κανένα λάθος, ποτέ δεν δοκίμασε κάτι καινούργιο". Τώρα, εάν κάνω λάθος ή όχι, δεν θα το κρίνω εγώ, αλλά κάποιος που θα μπορεί να εξηγήσει λογικά γιατί κάνω λάθος. (Με επιχειρήματα, και χωρίς ad hominem.) Τώρα, όσον αφορά τα "σκαλοπατάκια" δεν ξέρω κατά πόσον θεωρείται "άλλης" εποχής, καθώς "άλλης εποχής" είναι και τα μπαλκόνια στην πλώρη, αλλά το Superferry (το καινούργιο) μια χαρά τα διαθέτει.  Αυτό που δεν θέλω είναι μια τόσο μεγάλη πλώρη να μείνει ανεκμετάλλευτη.  Τώρα που το ξανασκέπτομαι ίσως χωράει στο Ιόνιο, αλλά δεν νομίζω να μπορούσε να γίνει ημερόπλοιο. Το πλοίο έχει σχεδιαστεί για μεγάλες αποστάσεις και πιστεύω (Και το ξαναλέω είναι η άποψή μου) ότι ταιριάζει καλύτερα για να διπλώσει το Σμύρνα. Τέλος, δεν το σύγκρινα ακριβώς με bulk carrier, απλώς είπα ότι μοιάζει. Δεν είπα ότι είναι bulk carrier, ούτε ότι  ο τύπος του μπορεί να εξισωθεί με bulk carrier. 

Και το ξαναλέω, είναι σίγουρα νωρίς για να δούμε πως θα είναι σαν πλοίο και πως θα μετασκευαστεί. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προτείνουμε και να λέμε την άποψή μας καλοπροαίρετα. Εάν δεν είπα κάτι καλό για την εταιρεία, απλώς είπα ότι "μου φαίνεται" και όχι ότι "είναι". 

Link to comment
Share on other sites

Θα ευθυγραμιστώ λίγο-πολύ με τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ.  Η βέλτιστη αξιοποίηση των χώρων θα καθορίσει τα όποια "σκαλοπατάκια" (ή μη) δεδομένου ότι το μείζον είναι η λειτουργικότητα του πλοίου (φυσικά σε συνάρτηση με τις δυνατότητες του σκαριού- συμμόρφωσης με τους κανονισμούς). Προσωπικά πιστεύω ότι είναι αμαρτία να μην αξιοποιηθεί (κλείσει) ο χώρος μπροστά από το κομοδέσιο (αν βεβαίως υπερκαλύπτεται το -σημαντικό- έξοδο από τα αναμενόμενα έσοδα εκμεταλλεύσεως). Δεν υπάρχει καμμία ομοιότητα με bulk carrier αλλά όπως ανεφέρθη "φέρνει" σε παλαιότερα φορτηγοποστάλια (και φυσικά είναι σχεδιασμένο γι αυτόν τον ρόλο). Ο σχεδιασμός για "μεγάλες αποστάσεις" περιορίζεται κυρίως σε χωρητικότητα καυσίμων (θεωρώ δεδομένη την ύπαρξη FWG) και στους κανονισμούς ασφαλείας. Από εκεί και πέρα υπάρχουν κάποια "+" για πλοία που έχουν πολλές προσεγγίσεις και πυκνά δρομολόγια (π.χ. manoeuvrability) χωρίς τα υπόλοιπα να θεωρούνται εκ προοιμίου ακατάλληλα. Προσωπικά δεν βλέπω τον λόγο να μην μετασκευαστεί σε ημερόπλοιο αλλά φυσικά οι πλοιοκτήτες είναι εκείνοι που γνωρίζουν που σχεδιάζουν να το αξιοποιήσουν.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Από την αρχή λεγόταν ότι η μετασκευή του πλοίου θα γίνει στην Κίνα!! Θα ακολουθήσει την ίδια πρακτική που ακολούθησε και στο Fior, μετασκευή στην Κίνα και ξενοδοχειακό στην Ελλάδα!!!

Link to comment
Share on other sites

On 3/29/2022 at 8:35 PM, Annivas said:

Καλα σίγουροι δεν είμαστε για τίποτα … μπορεί να έρθει εδώ , μπορεί να κάνει τα ελάσματα Κίνα και τα υπόλοιπα εδώ…. 

Εδω και δυο μηνες εχει ακουστει οτι οι ελασματουργικες εργασιες ενδεχεται να γινουν στην Κινα

Link to comment
Share on other sites

On 5/26/2022 at 5:42 PM, JTEDimandix said:

 

 

@ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Κάποιος κάποτε είπε "Αυτός που δεν έκανε κανένα λάθος, ποτέ δεν δοκίμασε κάτι καινούργιο". Τώρα, εάν κάνω λάθος ή όχι, δεν θα το κρίνω εγώ, αλλά κάποιος που θα μπορεί να εξηγήσει λογικά γιατί κάνω λάθος. (Με επιχειρήματα, και χωρίς ad hominem.) Τώρα, όσον αφορά τα "σκαλοπατάκια" δεν ξέρω κατά πόσον θεωρείται "άλλης" εποχής, καθώς "άλλης εποχής" είναι και τα μπαλκόνια στην πλώρη, αλλά το Superferry (το καινούργιο) μια χαρά τα διαθέτει.  Αυτό που δεν θέλω είναι μια τόσο μεγάλη πλώρη να μείνει ανεκμετάλλευτη.  Τώρα που το ξανασκέπτομαι ίσως χωράει στο Ιόνιο, αλλά δεν νομίζω να μπορούσε να γίνει ημερόπλοιο. Το πλοίο έχει σχεδιαστεί για μεγάλες αποστάσεις και πιστεύω (Και το ξαναλέω είναι η άποψή μου) ότι ταιριάζει καλύτερα για να διπλώσει το Σμύρνα. Τέλος, δεν το σύγκρινα ακριβώς με bulk carrier, απλώς είπα ότι μοιάζει. Δεν είπα ότι είναι bulk carrier, ούτε ότι  ο τύπος του μπορεί να εξισωθεί με bulk carrier. 

Και το ξαναλέω, είναι σίγουρα νωρίς για να δούμε πως θα είναι σαν πλοίο και πως θα μετασκευαστεί. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προτείνουμε και να λέμε την άποψή μας καλοπροαίρετα. Εάν δεν είπα κάτι καλό για την εταιρεία, απλώς είπα ότι "μου φαίνεται" και όχι ότι "είναι". 

Oποιαδήποτε έκτασης μετασκευές δεν επηρεάζουν την ηλικία ενός πλοίου.Αυτό είναι γνωστό σε όλους τους ασχολούμενους με την ναυτιλία κ νομίζω στην πλειοψηφία των μελών του forum.Kανονικά η ηλικία αρχίζει με την τοποθέτηση της τρόπιδας.Η καθέλκυση κ η παράδοση σε πολλές περιπτώσεις απέχουν πολύ σε χρονικό διάστημα από αυτή.

Τα μπαλκόνια στην πλώρη του ΚΥΔΩΝ2096494003_Kydona_resize.thumb.jpg.ba82b8fcd09f07f3f348fbac06802d5e.jpg(φωτογραφία δική μου 1979 στου Τζελέπη) δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του SUPERFERRYDSC01544_resize.thumb.JPG.0b04b083a83411ae00e1e97b57ae4682.JPG(δική μου Ραφήνα 7-8-2016) αφού τις 2 μετασκευές χωρίζουν κάπου 45 χρόνια κ το πρώτο πλοίο ήταν πρώην Δ/Ξ. Σίγουρα ο καθρέπτης θα μετακινηθεί προς τα πλώρα,ελπίζω όχι σε υπερβολές γιατί είναι κάτι που επηρεάζει αρνητικά την διαγωγή του πλοίου.
Σίγουρα το Contessa di Mare δεν μοιάζει με bulk carrier.Πολύ απλά είναι ένας ιδιαίτερος τύπος πλοίου που υπάρχει στην Ιαπωνία,επιβατηγό-φορτηγό που δέχεται οχήματα αλλά κ φορτία σε εμπορευματοκιβώτια ιαπωνικού τύπου ή παλέτες κ ως τέτοιο δεν μπορεί να δουλέψει οπουδήποτε αλλού χωρίς μεγάλης έκτασης μετασκευή

Link to comment
Share on other sites

Για να ακούγεται ότι η μετασκευή θα γίνει έξω υποψιάζομαι ότι θα δούμε την γέφυρα να κάνει δυο-τρία βήματα μπροστά και να κάθεται πάνω νέο τμήμα της υπερκατασκευής όπως έγινε και στην περίπτωση του Ελυρου.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά λεφτά ρε φίλε πάει αυτή η κίνηση και δεν ξέρω αν ο Θεοδόσης είναι διατεθειμένος να τα δώσει για ένα πλοίο τέτοιας ηλικίας. Πιθανότερα έχω τα μπαλκόνια. 

Link to comment
Share on other sites

Στο χώρο που αναφέρετε ότι θα κλείσει,μπροστά από το καθρέφτη,κατά την άποψή μου πρέπει να γίνει ένα ανω γκαράζ για ιχ.Ανοιχτό αν μείνει ο καθρέφτης ως έχει,κλειστό αν έρθει πιο πλώρα.Στο ίδιο σημείο το βαπόρι από τη μάνα του είχε σχεδιαστεί να δέχεται φορτία κοντέινερ κτλ συνεπώς η βέλτιστη αξιοποίηση του θα γίνει με τη δημιουργία ενός άνω γκαράζ για ιχ και γιατί όχι και νταλικών.Ο χώρος δεν είναι τεράστιος όμως είναι ικανοποιητικός.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Strofalos said:

Πολλά λεφτά ρε φίλε πάει αυτή η κίνηση και δεν ξέρω αν ο Θεοδόσης είναι διατεθειμένος να τα δώσει για ένα πλοίο τέτοιας ηλικίας. Πιθανότερα έχω τα μπαλκόνια. 

Όντως είναι αρκετά τα λεφτά αλλά πριν λίγα χρόνια πάνω κάτω έκανε το ίδιο με το συνομήλικο FIOR. Το πήρε σε κακή κατάσταση κοψοχρονιά αλλά πόνταρε σε μια γερή (και ακριβή) μετασκευή για να το φέρει ακριβός στα μέτρα της γραμμής. Αν είχε στενό μπατζετ θα αγόραζε κάτι πιο κατάλληλο για ελληνικές γραμμές όπως έκαναν πρόσφατα οι Στέφανου και ο Μανούσης.

(Ότι είπα όμως είναι πάντα στα πλαίσια της εικασίας γιατί μπορεί να μας έρθει τελικά ένας μεγάλος Διονύσιος Σολομός 😂)

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, nomikos said:

Στο χώρο που αναφέρετε ότι θα κλείσει,μπροστά από το καθρέφτη,κατά την άποψή μου πρέπει να γίνει ένα ανω γκαράζ για ιχ.

:Hδη υπάρχει άνω γκαράζ με ύψος μέχρι 2,80μ εκτός κ αν λες καμιά προέκταση προς τα πλώρα..

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπορούμε πια να δούμε και στα χαρτιά την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό του καθεστώς. Η μονοβάπορη εταιρεία ονομάζεται Terra Incognita Corp και έχει έδρα τις Νήσους Μάρσαλ, δημιουργήθηκε δε στις 18 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους. Στην Ελλάδα μπορεί κανείς να την βρεί στην οδό Λουκά Ράλλη 100 στον Πειραιά, στην ίδια διεύθυνση που έχει την έδρα της και η Atlantides Shipping που φέρεται ως ο τεχνικός και εμπορικός διαχειριστής του πλοίου. Αξίζει να σημειωθεί πως η Atlantides φέρεται να έχει στην τεχνική της διαχείριση ένα ακόμη πλοίο, το αμφίπλωρο Παναγία Κοίμησις. Αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό είναι ακριβές ή κάποιο λάθος.

 

Ένα άλλο νέο είναι το ότι το πλοίο έχει υψώσει σημαία Belize. Παραμένει στην Ιαπωνία, δεν πρέπει να έχει μετακινηθεί καθόλου. 

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά η atlantides ήταν broker στο φιορ όποτε πολύ πιθανόν όπως σ αυτό αντίστοιχα και στο κοντεσσα να έχουν να κάνουν με τη μετασκευή .  Τόσα χρόνια εταιρία είναι 

Link to comment
Share on other sites

On 7/15/2022 at 5:28 PM, Nick the Greek said:

 Παραμένει στην Ιαπωνία, δεν πρέπει να έχει μετακινηθεί καθόλου. 

Θα καταφερουν να το εχουν ετοιμο για τη σαιζον του 2023;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το καλοκαίρι οδεύει προς το τέλος του και ουδέν νεότερο από το πλοίο!!!! Θεωρώ πολύ δύσκολο να δουλέψει στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2023!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλά και με το fior έτσι λέγαμε ότι πάνε με ρυθμούς χελώνας τα συνεργεία και ξαφνικά έσκασε φωτογραφία να είναι έτοιμο.Βέβαια η levante μας έχει δείξει ότι όποιο project πραγματοποιεί πλεόν το ανεβάζει στα social media όπως γίνεται τώρα και με το Σμύρνα

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι σκοπεύουν να κάνουν με το contessa.Λέτε να δούμε κανα κόψε ράψε αλλά Φιορ; Αυτό που είχε ειπωθεί ότι θα φέρουν πιο μπροστά τη γέφυρα κλπ κλπ είναι πολύ μεγάλη διαδικασία .Ίσως αν το έκοβαν μέχρι τη μέση και το ξαναέχτιζαν να ήταν πολύ καλύτερα για τη levante μιας και θα το έκαναν όπως ήθελαν αυτοί στα μέτρα τους, όπως ακριβώς έγινε στο fior.Γενικά το κομοδέσιο του όπως είναι τώρα δε σου κάνει αίσθηση ότι μπορεί να φάει αρκετό χτίσιμο ή να υποστεί μεγάλη διαφοροποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Aν προορίζεται για Ιόνιο όντως δε χρειάζεται τίποτα από αυτά που λέτε (να έρθει η γέφυρα μπροστα κλπ), μια ώρα γραμμή είναι! Το υπάρχον κομοδεσιο είναι υπερ-αρκετό, δεδομένου ότι είναι ήδη μεγαλύτερο από το μεγαλύτερο υπάρχον πλοίο, το φιορ! 

Αν κάνουν τέτοια πράγματα τοτε σίγουρα έχουν κ άλλες σκέψεις (πχ Ζάκυνθο - Σάμη - Ιταλία ?? Τουρκία?  ) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...