Jump to content
Shipfriends

Contessa di Levante (IMO 9209867)


Recommended Posts

Βγάζουμε εμείς από κοντά που τις έχουμε φάει με το κουτάλι τόσα χρόνια! :P

Κοίτα για το ΠΣΙ το ιδανικό είναι το Κεφαλονιά. Πλοίο χιλιοδοκιμασμένο, με επαρκής χωρητικότητα και πολύ καλή αντοχή στη θάλασσα.

Η Κοντέσσα έχει μεγάλο γκαράζ. Τι να το κάνει αφού δεν υπάρχει προώθηση από την εταιρεία για την ΠΣΙ;

Άμα γινόταν σωστή προώθηση θα το καταλάβαινα. Ειδικά τώρα με τα καύσιμα οι τιμές της επιδοτούμενης έχουν σχεδόν εξισωθεί με αυτές από Πόρο.

Το Fior μπορεί να παίζει μπάλα Πόρο και Ζάκυνθο. Είναι ένα πλοίο όντως πανέμορφο εσωτερικά αλλά του λείπει η ταχύτητα για την ΠΣΙ.

Το Mare έχει παντρευτεί τη Ζάκυνθο λόγω γκαράζ και καυσίμων. Τεράστιο μείον η ταχύτητά του για άλλες γραμμές.

Ο Κάλβος.... Άστα. Για Αστακό θα ταν καλός ή ακόμη και για το επιδοτούμενο που συνδέει τα νησιά του Ιονίου.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οι γραμμές είναι εντονα εποχιακές σε κίνηση. Το καλοκαίρι δεν φτάνει ούτε το mare σε γκαραζ (που λέει ο λόγος).

Επιπλέον οι επιβάτες που έχουν, είναι μονο οι επιβάτες των ΙΧ και του ΚΤΕΛ. Δεν εχει τους εκατονταδες επιβατες που κατεβαίνουν στο λιμάνι με τον ηλεκτρικό για να πάρουν το πλοίο.

Μια εταιρία που δραστηριοποιείται σχεδόν αποκλειστικά στην περιοχή, δεν εν μπορεί να έχει αλλά πλοία το χειμώνα και άλλα το καλοκαίρι.

Θέλει πλοία με μεγάλο γκαράζ και μικρό λειτουργικό κόστος. Το κεφ έχει μικρό γκαράζ για τη σημερινή κίνηση και... αισθητη καταναλωση. Μόνο η ταχύτητα έχει απομείνει ως πλεονέκτημα.

Υπό αυτό το πρισμα λοιπον μια χαρα μπορει να ταιριαξει η κοντεσσα στις γραμμες μας, αν μετασκευαστει για να εχει τις χωρητικοτητες που λεει η εταιρια. Και χωρητικοτητα θα εχει και δρομο, για οποτε τον χρειαζεται και καλοταξιδο θα ειναι λογικα με τετοιο βυθισμα, αν δεν δουμε καμια τρελλη μεταμορφωση του πλοιου απο τη μετασκευη (δεν ειδαμε παντως να προστιθενται ογκοι ουτε στο smyrna, ουτε στο fior).

Προφανως με τον ερχομο της θα περισσευουν ενα ή και δύο πλοια (κεφαλονια και καλβος), αλλα ειναι νωρις να αρχισουμε να  συζηταμε για το μελλον τους.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι θα λιγοστέψουν τα δρομολόγια ακόμα και το καλοκαίρι λόγω κόστους καυσίμων. Οπότε η λύση με μεγάλα καράβια να παίρνουν "σκούπα" αυτοκίνητα και επιβάτες εκεί που ήθελε 2 καράβια ίσως είναι καλή για οικονομίες κλίμακας. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με την ηλικία του πλοίου.

Υπάρχουν Γιαπωνέζικα πολύ νεότερα με Fixed προπέλες.

Έχει να κάνει με το κόστος κατασκευής, την απαίτηση για ευέλικτους χειρισμούς στα λιμάνια και την απόδοση της προπέλας.

Κατά κανόνα, μια έλικα σταθερού βήματος έχει καλύτερη απόδοση από μια αντίστοιχη μεταβλητού βήματος. 

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση παντως οτι οι προπελες σταθερου βηματος σπανιζουν πλεον στα ακτοπλοϊκα,τουλαχιστον σε αυτα που ερχονται στην Ελλαδα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο,  κυρίως λόγω του περιορισμού στη δυνατότητα χειρισμών αλλά και της διαλειτουργικότητας με τις μηχανές.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Just now, proud_ionian said:

παρ' ότι η εταιρια το προβαλει εδω και μερες ως Smyrna di Levante, στα κιταπια παραμενει ακομη ως Σμύρνα

και αυτο το καμαρι, στα χαρτια κραταει ακομη το queen coral 8

Link to comment
Share on other sites

On 3/30/2022 at 4:20 PM, kefalonia94 said:

Συγγνώμη το βύθισμα του πλοίου το ξέρει ο εκπρόσωπος και δηλώνει ότι θα μπαίνει Ζάκυνθο και Πόρο;

Γτ με τέτοιο βύθισμα δε μπαίνει σ αυτά τα λιμάνια!

 

On 3/30/2022 at 5:19 PM, proud_ionian said:

Μέχρι να δρομολογηθεί, προλαβαίνει μια δραγα (sorry βυθοκορος), να "σκάψει" όπου χρειάζεται, σε Πόρο, Ζάκυνθο και Κυλλήνη. Δε νομίζω ότι θα έρθει ένα πρωί η κοντέσσα στα λιμάνια και θα πουν ουπς, μας περισσεύει ένα μέτρο. Θυμίζω ότι Ionian Queen και Rigel έπιαναν Ζαντε και έδεναν στο πράσινο.

Πηρε το ματι μου δηλωσεις του κιτρινου πρωτοπαλικαρου Πυλαρινου, σε καποιο απο τα Ζακυνθινα site. Ζητουσε αμεσα απο το λιμενικο ταμειο να προβει στις παρεμβασεις που ειναι απαραιτητες, γιατι το πλοιο σε ενα χρονο θα ειναι εδω (στη Ζακυνθο). Ειπε επισης οτι η επενδυση στο συγκεκριμενο πλοιο γινεται με οριζοντα 20ετιας

Link to comment
Share on other sites

Αν εχει 6,2 στα 3200 DWT λογικά με τυπικό φορτίο φαντάζομαι δεν θα έχει πρόβλημα βυθίσματος. Θα ξεφορτωθεί υποθέτω και μπίγα/ράμπες (αλλά βέβαια δεν ξέρουμε τι άλλες μετασκευές θα κάνουν). Τελείως μπακάλικα θα το έβλεπα να τραβάει γύρω στα 5,5μ

Link to comment
Share on other sites

Όντως έχει να ξεφορτώσει πολύ πράγμα. Επίσης επειδή θα πρέπει να συμμορφωθεί με την solas , το εσωτερικό του πλοίου θα ξηλωθεί όλο . Αυτό έχει ως συνέπεια να ξηλωθούν τα πολύ βαριά υλικά που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες (ξύλα, υποστρώματα, οροφές , μπουλμέδες-πανέλια) και να τοποθετηθούν νέα με πιστοποίηση τα οποία είναι πολύ ελαφριά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η  μετασκευή θα γίνει στην Ελλάδα.Οι πληροφορίες λένε ΄ότι θα γυρίσουν τους καταπέλτες κατάπρυμα αλά ΕΛΥΡΟΣ.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί τι θα γίνει με το ασανσέρ από το κύριο γκαράζ στο κατάμπαρο που λογικά πρέπει να μπει ράμπα.
Πάντως το βαπόρι έχει καλό ύψος σε αυτά τα 2 γκαράζ,  5.20 μέχρι 5.45 m.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Ε

Καλοριζικο το πλοιο. Με δεδομένο το οτι η εταιρια δινει μεγαλη σημασία στην εξωτερικη εμφανιση των πλοιων της θα εχει μεγαλο ενδιαφερον η μετασκευη αυτου του φορτηγοποσταλιου. 

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Contessa di Levante (IMO 9209867)

Στα social της εταιρίας ανέβηκαν φωτό από την παραλαβή (ύψωση της σημαίας της εταιρίας από το ηγετικό δίδυμα και οικογενειακή στην γέφυρα του ηγετικού διδύμου, με τον πλοίαρχο και άλλους του πληρώματος)

Link to comment
Share on other sites

Ας είμαστε ειλικρινείς. Είναι ασχημόπαπο:D Μέχρι και το Λισσός να στεκόταν δίπλα του θα ήταν σαν να έβαζες μαζί Porsche με Fiat Multipla (όσοι το έχουν δει ξέρουν τι εννοώ.). Πάμε όμως να δούμε περί τίνος πρόκειται

1. Το Queen Coral 8 έχει μήκος 140 μέτρα και πλάτος 20 μέτρα. Το 6 και κάτι μέτρων βύθισμα είναι όντως ανησυχητικό καθώς μου φαίνεται πως δεν κάνει για Ιόνιο. 

2. H Marix Line δεν μου φαίνεται και για την καλύτερη εταιρεία (Τα αγγλικά τους τσιπρίζουν.). Επί της ουσίας έχουν μια σελίδα όλη κι όλη στα Αγγλικά και ενώ λέει "In the English version, you can see the ship's guide, flight schedule, PDF file of the fare.", δεν υπάρχει κανένας σύνδεσμος προς τις εν λόγω υπηρεσίες και ακόμη και στα Αγγλικά μεγάλο μέρος του κειμένου είναι στα Ιαπωνικά. Επίσης υπάρχουν σελίδες με Αγγλικό κείμενο που οδηγούν σε Ιαπωνικές σελίδες. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι τόσο στο Trip Advisor, όσο και στο Aferry έβγαλαν καλούς πόντους (4.5 και 4.4 στα 5 αντίστοιχα). Αξιολογήσεις μόνο για το πλοίο δεν βρήκα. Στο Aferry (το οποίο μάλλον είναι πιο έγκυρο από το TripAdvisor) λέει (σε αξιολόγηση κάποιου χρήστη) το εστιατόριο δεν έχει τρόφιμα, μόνο αυτόματους πωλητές, αλλά αυτή η αξιολόγηση (που είναι και η πιο πρόσφατη) είναι από το 2016!! Ελπίζω ειλικρινά να έχει αλλάξει κάτι από τότε προς το καλύτερο. Επίσης τα πλοία έχουν κατάστημα, χώρο παιχνιδιού (δεν ξέρω αν εννοούν ουφάδικο ή καζίνο) και ένα "ντουλάπι με νομίσματα". (μάλλον κάποιο μέρος για να φυλάσσεις αντικείμενα υψηλής αξίας ή ATM, πραγματικά δεν ξέρω.) 

3. Το πλοίο μπορεί ναι είναι 23 ετών, αλλά δεν είναι δα και σαράβαλο. Άλλωστε, επειδή -ως γνωστόν-τα γιαπωνέζικα μετασκευάζονται, μερικά τμήματα τα έχουν από τότε που ναυπηγήθηκαν και άλλα από τότε που μετασκευάστηκαν, επομένως, (τυχαία παραδείγματα) το Έλυρος έχει μέση ηλικία 18 ετών, το Αριάδνη 20-21 και το Blue Galaxy 26. Το συγκεκριμένο και το 2024 να είναι, θα είναι 12,5 ετών μέση ηλικία. Το Smyrna από την άλλη είναι του 1977 αλλά εάν είναι έτοιμο φέτος θα έχει μέση ηλικία 23,5 ετών. To Contessa θα έχει περίπου τα μισά του χρόνια.

4. Η μετασκευή του όντως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Εγώ προτείνω να "σπάσει" ο καθρέπτης σε μικρότερα κομμάτια και να σχηματίσει "σκαλοπατάκια" προς τα κάτω, όπως έκανε η ΑΝΕΚ με το πρώτο Κύδων κι εκεί να μπει ανοικτό κατάστρωμα πλώρης γιατί είναι κάτι που χρειάζονται τα πλοία μας.  Με μια κσλή μετασκευή (1400 επιβάτες πρωτόκολλο) θα ήταν αρκετά καλό για καμιά άγονη, αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ μεγάλο για Ιόνιο. Αντιθέτως (λαμβάνωντας υπόψιν ότι στην Ιαπωνία κάνει και μεγάλα δρομολόγια-μην ξεχνάμε και ότι τα νησιά Ryuku και η Okinawa δεν είναι και δίπλα στην Kagoshima.) θα ήταν καλή επιλογή για να διπλώσει το Σμύρνα. 

Παρόλα αυτά, καλώς να ορίσει και εύχομαι να έχει καλά ταξίδια κι ας μοιάζει πιο πολύ με bulk carrier παρά με ferry.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα το αισθητικο κομματι, ας περιμενουμε να δουμε το αποτελεσμα.

Οσον αφορα το λειτουργικο κομματι, θεωρω οτι μια χαρα θα ταιριαξει για τις γραμμες που θα κανει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η άποψη του καθ' ενός είναι υποκειμενική. Εγώ προσωπικά το πλοίο το θεωρώ πανέμορφο και πλωράκλα. Ξεφεύγει απλά από τα δεδομένα μας αλλά σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ άσχημο. Ας περιμένουμε βέβαια και το τελικό αποτέλεσμα για να βγάλουμε συμπεράσματα. Όσο αφορά το εστιατόριο του πλοίου και τους αυτόματους πωλητές να πούμε πως σχεδόν όλα τα γιαπωνέζικα έτσι λειτουργούν. Είναι ένα ακόμα από τα χαρακτηριστικά των Ιαπώνων στα καράβια τους. 

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία δε μας γεμίζει το μάτι επειδή η ιστοσελίδα της είναι ως επί το πλείστον στα αγγλικά; Ήμαρτον! Τι άλλο θα ακούσουμε; Τα δρομολόγια της εταιρείας κατά 99 % δεν απευθύνονται σε δυτικούς τουρίστες! Είμαι σίγουρος πως το πλοίο θα βγει μια χαρά από τη μετασκευή του, αλλά δεν παύει να είναι μιας κάποιας ηλικίας. Όταν βλέπουμε πως ανανεώνονται με ταχείς ρυθμούς οι ακτοπλοϊκοί στόλοι στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, είναι απλά λυπητερό και δείγμα της κατάντιας μας να χαιρόμαστε που έρχονται πλοία 20+ ετών ... Και κάτι τελευταίο, έχει πολύ πλάκα πως μια μεγάλη μερίδα συνφορουμιτών :D ξέρει εκ των προτέρων ρητά και κατηγορηματικά ποια πλοία ταιριάζουν στο Ιόνιο και ποια όχι. Και εξυπακούεται ότι τα πάντα ταιριάζουν στο Αιγαίο επειδή είναι σούπερ ντούπερ ... Έχουμε και 21η Μαΐου σήμερα και μου έρχονται και άλλα να πω για την κατάντια της Επτανήσου στο ελληνικό κράτος αλλά καλύτερα να συγκρατηθώ μη θίξουμε ορισμένους ορισμένους ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...