Jump to content
Shipfriends

Contessa di Levante (IMO 9209867)


Recommended Posts

Για την πλώρη δύσκολο όπως φαίνεται και στα σχέδια. Το πολύ πολύ να βάλουν ανεμοθώρακες όπως έκαναν στο Mare.

Για την πρύμνη σίγουρα θέλει μετασκευή με τους καταπέλτες να προσαρμόζονται στα δεδομένα των ελληνικών λιμανιών.

Άμα δείτε και στο βίντεο στην Ιαπωνία έδενε και άνοιγε τον πλαϊνό καταπέλτη. Εδώ στα λιμάνια μας δύσκολο να γίνει αυτό!

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Annivas said:

Με την έλευση του συγκεκριμένου πλοίου αλλά και του Andros Queen  προβλέπεται ένας καλός χειμώνας για τα συνεργεία της ναυπηγοεπισκευής.

Νομίζω πως οι μετασκευές θα είναι μετρημένες και λελογισμένες. Θεωρώ απίθανο το Andros Queen να τύχει τόσο εκτεταμένης μετασκευής όπως του Superferry, και αντίστοιχα η εκτεταμένη μετασκευή του Fior di Levante θα απέχει παρασάγγας από αυτή του Contessa di Levante. Ναι μεν θα έχει δουλειά η ναυπηγοεπισκευαστική αλλά νορμάλ πράγματα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλα σίγουροι δεν είμαστε για τίποτα … μπορεί να έρθει εδώ , μπορεί να κάνει τα ελάσματα Κίνα και τα υπόλοιπα εδώ…. 

Το fior ήταν μια διαφορετική περίπτωση καθότι λόγω της πυρκαγιάς ήθελε πλήρη ανακατασκευή .  
Παντως το ξενοδοχείο και το safety , πολύ δύσκολα θα γίνει στην Κίνα . 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Το fior στην κινα ξεχασε ποτε θα τελειωσει.

H Levante πλεον δεν ειναι μια αγνωστη εταιρια οπως τοτε. πιστευω οτι θα κανει εδω τη μετασκευη και θα παιξει επικοινωνιακα με την προοδο των εργασιων.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι όμορφο σκαρί. Δεν ξέρω πόσα θα χρειαστούν για να το προσαρμόσουν στην ελληνική πραγματικότητα, βρίσκω όμως δύσκολο να αφήσουν ανεκμετάλλευτο τόσο χώρο στην πλώρη.

Σε κάθε περίπτωση καλοδεχούμενο, να δώσει δουλειά στην επισκευαστική και τα ναυπηγεία και να προστεθεί στον ακτοπλοϊκό στόλο κατεβάζοντας αρκετά τον μέσο όσο. Στο φινάλε, είναι συνομήλικο πολλών πλοίων που αποτελούν σήμερα την αιχμή του δόρατος στο Αιγαίο (ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π, BSσταράκια, κλπ κλπ). 

Link to comment
Share on other sites

Σαν βαπόρι μου αρέσει πάρα πολύ έχει και πλωράκλα.Τα χαρακτηριστικά του είναι πολύ καλά.140 μέτρα 20+ ταχύτητα,ηλικία καλή μεγάλο γκαράζ και μεγάλο κομοδέσιο.Η αγορά του από τη Levante είναι μία πολύ ευχάριστη.Μακάρι να το δούμε στην ακτοπλοΐα και να μη πουληθεί κάπου αλλού.

Βλέπω στο deckplan πως έχει και άνω γκαράζ για ιχ λογικά.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

On 3/29/2022 at 12:51 AM, proud_ionian said:

απο εκει και περα ολα εξαρτωνται απο το ποσα σκοπευει να δαπανησει στο πλοιο η εταιρια. 

και ο καθρεφτης μπροστα μπορει να τραβηχτει (οπως στο ελυρος) και πολλα αλλα μπορουν να γινουν.

 

12 hours ago, kefalonia94 said:

Για την πλώρη δύσκολο όπως φαίνεται και στα σχέδια. Το πολύ πολύ να βάλουν ανεμοθώρακες όπως έκαναν στο Mare.

 

11 hours ago, Strofalos said:

Νομίζω πως οι μετασκευές θα είναι μετρημένες και λελογισμένες. 

ατομο απο το περιβαλλον της εταιριας εγραψε στο ferries! οτι θα γινει εκτεταμενη μετασκευη και θα αλλαξει οψη το πλοιο. Το "μακετο" που εχουμε δει, ειναι καλλιτεχνικη απεικονιση του πλοιου με τα χρωματα της εταιριας. Δεν εχει σχεση με το αποτελεσμα που θα δουμε.

ΥΓ

@kefalonia94δεν ειναι ανεμοθωρακες αυτα στο mare. παραπετα ειναι ;) 

Link to comment
Share on other sites

Δηλώσεις του εκπροσώπου της εταιρείας στη Ζάκυνθο, Γιάννη Πυλαρινού.

Κρατάμε ότι 1. Σε 15-20 μέρες ξεκινάνε το ξήλωμα. Μάλλον στην Ασία θα γίνει η δουλειά και 2. Προορίζεται για το Ιόνιο.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, proud_ionian said:

ατομο απο το περιβαλλον της εταιριας εγραψε στο ferries! οτι θα γινει εκτεταμενη μετασκευη και θα αλλαξει οψη το πλοιο. Το "μακετο" που εχουμε δει, ειναι καλλιτεχνικη απεικονιση του πλοιου με τα χρωματα της εταιριας. Δεν εχει σχεση με το αποτελεσμα που θα δουμε.

Το ίδιο άτομο σε σχόλιο επιβεβαίωσε πως έχει αναλάβει το γραφείο του κ. Μολυνδρη την σχεδίαση. 

Link to comment
Share on other sites

On 3/29/2022 at 12:10 AM, proud_ionian said:

 

Να δουμε και τι λεει η ανακοινωση της εταιριας

 

Αλλος ενας 25ρης ιαπωνας, που θα ερθει να γηροκομηθει στην Ελλαδα του 2022

Aπό Ευρώπη δεν βρίσκεις πιό καινούργια κ τα περισσότερα γιαπωνέζικα είναι γερές κατασκευές.

On 3/29/2022 at 12:43 AM, JohnR730 said:

Είναι λίγο φορτηγοποστάλι ή είναι ιδέα μου??😂

Είναι στο στυλ φορτηγοποσταλιού που υπάρχει στην Ιαπωνία γιά δρομολόγια με τα μικρότερα νησιά,κοντέινερς-οχήματα-επιβάτες.

On 3/29/2022 at 12:50 AM, Nikos_Chania said:

Αλλη μία ζωγραφική από το επαγγελματικό τμήμα marketing... 

Θέλουν και τα ψωνίζουν κάτι τέτοια; 

Γιατί να μην τα ψωνίσουν;; Εφόσον είναι συμφέρουσα αγορά σε συνδυασμό με την κοπτοραπτική που θέλει γιά προσαρμογή με τα εδώ δεδομένα!
Υποτίθεται ότι θα κάνουν σοβαρή δουλειά κ όχι σαν τον άλλο που έφερε το FERRY AMAMI.

Link to comment
Share on other sites

Ευρωπαικά που να μπαίνουν στα λιμάνια των νησιών είναι μετρημένα στα δάχτυλα και δεν πωλούνται . Τα γιαπωνέζικά όπως προείπε κι ο φίλος @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ είναι γερές κατασκευές , ανθεκτικές κατασκευές και με την μετασκευή που κάνουν για να προσαρμοστούν στους ευρωπαικούς κανονισμούς ασφαλείας , εξοπλίζονται με νέο εξοπλισμό και πληρούν τους πλέον σύγχρονους κανονισμούς ασφαλείας.

Για παράδειγμα ένα γιαπωνέζικό πλοίο το οποίο θα έρθει στην Ελλάδα και δεν έχει π.χ sprinkler, MES , FRB , ιδιαίτερες μονώσεις , όπως τα περισσότερα που εκτελούν εσωτερική ακτοπλοία στην Ιαπωνία, όλα αυτά θα προστεθούν  ολοκαίνουρια στην Ελλάδα .

Link to comment
Share on other sites

Έχω διευκρινίσει τι εννοούσα και έχει να κάνει με την απουσία πρωτοβουλίας και διάθεσης αναζήτησης ευρωπαϊκών κονδυλίων για νέες ναυπηγήσεις. (Ας συνεχίσουμε στο τοπικ του ηλικιακού προφίλ την κουβέντα).

Δεν έχω αμφιβολία ότι θα εναρμονισθεί η κοντέσσα με τα εδώ ισχύοντα.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το shippax η ταχύτητα είναι μέγιστη 24.06 κ υπηρεσιακή 22,0 κ.
Από καμπίνες  1 deluxe western style, 1 deluxe japanese style βλέπε tatami (στρώματα), 3 western style.Tα υπόλοιπα παρεπέμπουν σε ντορμίτες:
oκτάκλινες,japanese sleeping rooms,drivers sleeping room.
Στο C deck (πάνω γκαράζ) fht 1.8>2.5 m  8 containers 61 IX. D deck (κύριο) fht 5.20>5.45 m   112 containers 11 IX  27 φορτηγά. Ε  deck fht 5.2 m  (κστάμπαρο)  76 containers τα οποία όλα είναι ιαπωνικού τύπου 10 ft.Ανυψούμενη ράμπα μεταξύ  D-C  κ ανελκυστήρας μεταξύ D-E.Oπότε από μετασκευή....πεδίον δόξης λαμπρόν!

Εσωτερικά είναι όμορφο κ από ό,τι βλέπω η Μarix συνεργάζεται με την άλλη εταιρεία στη γραμμή της Οκινάουα την Α- Line.

 

19 hours ago, kefalonia94 said:

Για την πλώρη δύσκολο όπως φαίνεται και στα σχέδια. Το πολύ πολύ να βάλουν ανεμοθώρακες όπως έκαναν στο Mare.

Για την πρύμνη σίγουρα θέλει μετασκευή με τους καταπέλτες να προσαρμόζονται στα δεδομένα των ελληνικών λιμανιών.

Άμα δείτε και στο βίντεο στην Ιαπωνία έδενε και άνοιγε τον πλαϊνό καταπέλτη. Εδώ στα λιμάνια μας δύσκολο να γίνει αυτό!

Στην Ιαπωνία κ στα μικρά νησιά υπάρχουν υποδομές,στην Ελλαδίτσα;;;

 

18 hours ago, Strofades said:

Eίμαστε σίγουροι οτι όποια μετασκευή θα γίνει στην Ελλάδα;

Μακάρι αλλα το Fior μας ήρθε έτοιμο του "κουτιού"!

Άλλη περίπτωση,αυτό ήταν καμένο,το πήραν κ το πήγαν στην Κίνα.

 

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, giorgos_k said:

Δηλώσεις του εκπροσώπου της εταιρείας στη Ζάκυνθο, Γιάννη Πυλαρινού.

Κρατάμε ότι 1. Σε 15-20 μέρες ξεκινάνε το ξήλωμα. Μάλλον στην Ασία θα γίνει η δουλειά και 2. Προορίζεται για το Ιόνιο.

Συγγνώμη το βύθισμα του πλοίου το ξέρει ο εκπρόσωπος και δηλώνει ότι θα μπαίνει Ζάκυνθο και Πόρο;

Γτ με τέτοιο βύθισμα δε μπαίνει σ αυτά τα λιμάνια!

Αλλά εδώ δεν ήξερε το πότε ξαναρχίζει το ΠΣΙ και έδινε άλλες ημερομηνίες στα μέσα, αυτό θα ξερε;

Link to comment
Share on other sites

Πόρο και Σάμη μια χαρά μπαίνει. Ειδικά στον Πόρο, κάτι συγκεκριμένα spots τύπου 6.2 - 6.1 κοντά στον ντόκο είναι εύκολο να γίνουν 7 μετρα. Δε νομίζω να υπάρχει θέμα.

Πιο πολύ πιστεύω όπως είπε ο @proud_ionianοτι θα πάει για ΠΣΙ.

Link to comment
Share on other sites

Άμα τα σκάψουν μπορεί. Αλλά δε νομίζω να το κάνουν για ένα πλοίο.

Και επίσης ποτέ ένα πλοίο δε ρισκάρει να μπει ακριβώς με το ίδιο βύθισμα σε ένα λιμάνι γτ λόγω της στάθμης της θάλασσας το βάθος αποκλίνει.

Ο Πόρος είναι πολύ οριακά.

Εδώ μπορεί να δει όποιος θέλει τα σχετικά βάθη:

https://webapp.navionics.com/?lang=en#boating@14&key=qyygFgfz}B

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

@Nikos_Chania και ΠΣΙ, όχι μόνο ΠΣΙ. Δεν νομίζω να γίνεται τέτοια επένδυση αποκλειστικά για εδώ. Το φαντάζομαι να παίρνει την πενταετή σύμβαση και εν συνεχεία τα καλοκαίρια να κάνει συνδυαστικά δρομολόγια, οπως αυτα που έκανε το Κεφαλονιά το 20 και το 21 και τον υπόλοιπο χρόνο να είναι δρομολογημένο μόνο από Κυλλήνη. 

Μέχρι να δρομολογηθεί, προλαβαίνει μια δραγα (sorry βυθοκορος), να "σκάψει" όπου χρειάζεται, σε Πόρο, Ζάκυνθο και Κυλλήνη. Δε νομίζω ότι θα έρθει ένα πρωί η κοντέσσα στα λιμάνια και θα πουν ουπς, μας περισσεύει ένα μέτρο. Θυμίζω ότι Ionian Queen και Rigel έπιαναν Ζαντε και έδεναν στο πράσινο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

@proud_ionianπροφανως "και". Ποτέ δεν μπορούμε να πούμε ότι θα πάρει μια γραμμή και τέλος. Το σενάριο αυτό που λες είναι και το "φωτεινό" θεωρώντας ορθή τα οσα λέγονται για δραστηριοποιηση στο Ιονιο.

@kefalonia94σου απάντησε ο περήφανος. Αν ήταν να αγοράζουν βαπορια νανους επειδή τους λείπει 1 μέτρο στο λιμάνι τότε κλαφτα Χαράλαμπε.

Εντός λιμενα τόσο του λείπει κοντά στο ντοκο, δεν έχει ανάγκη για παραπάνω, και είναι στις υποχρεώσεις του εκαστοτε λτ ή ολ να υπάρχουν επαρκή βυθισματα. Η βυθοκορηση γίνεται γρήγορα και δεν απαιτεί ουτε πολλους πόρους.

Στην χειρότερη θα φτάσει αίτημα του Θεοδόση προς την αρμόδια υπηρεσία, τι λες; θα πουν οχι; 

Link to comment
Share on other sites

Για να καταφέρεις να πάρεις έγκριση για εργασίες κλάφτα... Ελληνικό κράτος. Για να γίνει κάτι για του χρόνου στην καλύτερη πρέπει να το δηλώσεις από τώρα άμα είναι.

Όντως Ζάκυνθο μπορεί να δένει εκεί που έδεναν τα ''Ιταλικά''. Αφού έδενε το Ionian Queen λογικά θα μπορεί κι αυτό!

Μόνο εκεί μπαίνει προς το παρόν.

zakynthos.png

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχει πολύ πράμα να πειράξουν. Ουσιαστικά, μόνο η γάστρα του θα μείνει ίδια αν είναι και το θέλουν στα ίδια στάνταρ με το Fior. Να φανταστώ πως οι λαμαρινοδουλειές του (τουλάχιστον στον καθρέφτη) θα έχουν ένα αποτέλεσμα παρόμοιο με το Θεσσαλονίκη του Μανούση..? 

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι αυτό δε κάνει για τις γραμμές της Κυλλήνης.Είναι πολύ μεγάλο σε μήκος και με μεγάλο βύθισμα.Και αν είναι οριακά τα βάθη πχ για Πόρο,λέμε μπαίνει αν όμως έχει ισχυρό άνεμο και σούελ δε θα μπαίνει.Δε το κόβω και σβούρα σαν τον Απόλλωνα στη μανούβρα..Εγώ θα πόνταρα για Πάτρα Σάμη Πισαετό.Η μόνη γραμμή που μπορεί να δραστηριοποιηθεί στο Ιόνιο και του ταιριάζει.Εκτός από αυτή τη γραμμή αυτό το βαπόρι κάνει για πολλές γραμμές στο Αιγαίο και ευελπιστώ να ρθει από εδώ.Δε κάνει για Ιόνιο με τέτοιο δρόμο και μέγεθος..

Η Levante τό'χει με τα παραπέτα (βλ Σμύρνα και Φιορ).Απλά θα φάει χτίσιμο σε δύο ντεκ πλώρα θα κοτσάρουν και ένα παραπέτο και όλα μια χαρά.Δε νομίζω να μπουν στο κόπο να μεταφέρουν τη γέφυρα πλώρα θα τους κόστιζε και χρόνο αλλά κυρίως και χρήμα.

Link to comment
Share on other sites

Μη βιάζεστε να το καταδικάσετε, πριν δούμε το αποτέλεσμα και μη βγάζετε συμπεράσματα για τις ανάγκες των γραμμών του κεντρικού Ιονίου, από μακρυά

;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...