Jump to content
Shipfriends

Contessa di Levante (IMO 9209867)


Recommended Posts

On 3/28/2022 at 10:57 PM, proud_ionian said:

Συμφωνα με αναρτηση του γραφειου τυπου Kefalonia Press, η Levante απεκτησε το Queen Coral 8, το οποιο θα μετονομασθει Contessa di Levante

Μανουσοφερνει

 

Να δουμε και τι λεει η ανακοινωση της εταιριας

Quote

ΤΟ 6ο ΑΠΟΚΤΗΜΑ ΤΗΣ LEVANTE FERRIES

Η Levante Ferries,  πιστή στην αναπτυξιακή της στρατηγική και κόντρα στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν, με υπερηφάνεια ανακοινώνει και καλωσορίζει το νέο της απόκτημα και 6ο πλοίο του στόλου της,

την αρχόντισσα του Ιονίου!

Ένα πλοίο-κόσμημα, εξαιρετικών χαρακτηριστικών και προδιαγραφών, που αλλάζει τα δεδομένα στην περιοχή.

Πρόκειται για το πλοίο Queen Coral 8, το οποίο έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο 1999. Έχει μήκος 140 μέτρα και πλάτος 20.5 μέτρα, ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων.

Η χωρητικότητά του, έπειτα από τη μετασκευή που θα δεχθεί και όταν πλεύσει στα ελληνικά νερά, θα είναι 1000 γραμμικά μέτρα, που σημαίνει ότι θα μεταφέρει πάνω από 430 Ι.Χ ή 60 φορτηγά των 16,5 μέτρων ή 80 φορτηγά των 12 μέτρων, και πάνω από 1300 επιβάτες.

33%CE%B3%CE%B3-11.jpg

Το Contessa di LevanteContessa-di-levante.pngθα αναβαθμιστεί και θα προσαρμοστεί στα πρότυπα της εταιρείας μας, ώστε να αποτελεί ένα ακόμη ασφαλές και πολυτελές πλοίο, αντάξιο των νησιωτών και των ναυτικών μας. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στον σχεδιασμό που προβλέπει ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών μας, για την περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία τους.

Η Levante Ferries «πλέει» πάντα με κεντρικό της όραμα «Το Ιόνιο μπροστά».

Και συνεχίζει…

 

Αλλος ενας 25ρης ιαπωνας, που θα ερθει να γηροκομηθει στην Ελλαδα του 2022

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

@JohnR730

ειναι της λογικης ferry amami, new akatsuki κλπ. παιρνει και λιγα container στην πλωρη.

ομορφο δεν ειναι σιγουρα.

απο εκει και περα ολα εξαρτωνται απο το ποσα σκοπευει να δαπανησει στο πλοιο η εταιρια. 

και ο καθρεφτης μπροστα μπορει να τραβηχτει (οπως στο ελυρος) και πολλα αλλα μπορουν να γινουν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι όντως στην πραγματικότητα φορτηγοπόσταλο της Marix Line που εκτελεί δρομολόγια από την Kagoshima σε διάφορα νησιά πρός το νότο, κάτι σαν γραμμή ζωής αν το καταλαβαινω καλά. Ναυπήγηση του 1999 στο Kanda Zosenho KK(398) του Kawajiri. Φέρει 2 μηχανές Pielstick 12PC2-6V-400 για τις οποίες εγώ βλέπω μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων κι όχι υπηρεσιακή. Μικρή σημασία έχει όμως, δεν πρόκειται να δουλεύει με τέτοιες ταχύτητες. Προσθέτω το βύθισμα που είναι αρκετά μεγάλο, είναι 6.15 μέτρα, οπότε οι ειδικοί του Ιονίου μπορούν να μας πούν που μπαίνει και που όχι.

 

Απο χωρητικότητα τωρινή εγώ βλέπω 798 επιβάτες στα σαλόνια και άλλες 300 κλίνες, χωρίς να μπορώ να δώ πόσες είναι οι καμπίνες. Τωρινή χωρητικότητα 120 κοντέινερ, 72 φορτηγά και 27 ΙΧ αλλά μάλλον εδώ μιλάμε πως η τελική χωρητικότητα είναι ένας συνδυασμός των προαναφερομένων. Έχει και μια μπίγα των 20 τόνων που φαντάζομαι θα αφαιρεθεί πάραυτα. Πρέπει να έχει παροπλισθεί από το Δεκέμβριο του 2021, οπότε και είναι το τελευταίο του στίγμα στο AIS. Κι αφού υπάρχει στη συλλογή, ας το δούμε σε μια κάρτα της εταιρείας του.

 

 

25άρης Ιάπωνας μεν, αλλά αυτά πρέπει να τα κρίνουμε υπό το πρίσμα της εποχής και των συνθηκών. Σε μια εποχή που μας έρχονται γέροντες των 40+, τα 20κάτι είναι πταίσμα. Νεότευκτα κλπ είναι εντελώς ουτοπικό να περιμένουμε.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, kefalonia94 said:

Σάμη μόνο μπαίνει. Πόρο είναι οριακά εκτός!

και πισαετο:P

μπορει να εχει να κανει και με την πενταετη συμβαση της πατρας. να μην μπορουν να την παρουν με πλοιο του 75 και του 85.

Link to comment
Share on other sites

Α τώρα τους καλαρέσει γτ κάποιοι υποστηρικτές στο FB (ονόματα δε λέμε, οικογένεις δε θίγουμε) λένε ότι με μεγαλύτερο και γρηγορότερο πλοίο δεν είναι βιώσιμη η γραμμή ΠΣΙ (Θα λυσσάξανε που δε μπορεί να πιάσει Πόρο). Ξεχάσανε ότι πέρυσι το Κεφαλονιά δούλεψε εξαιρετικά κι ότι πια με τις αυξήσεις στο Κυλλήνη-Πόρος οι τιμές έχουν σχεδόν εξισωθεί!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

πολλα στραβα εχει η levante και ο τροπος που λειτουργει, αλλα δεν ειναι μανουσης να φερνει πλοια ερημην. σιγουρα υπαρχει σκοπιμοτητα και σχεδιασμος απο πισω για το που θα παει

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Για πλοίο της ΣΑΟΣ μου κάνει πιο πολύ παρά για της ΛΕΒΑΝΤΕ. Βρε μήπως το πήρε ο Μανούσης και μπερδευόμαστε..? Γιατί κάτι τέτοια τα χτυπάει...

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει ότι θα είναι αυτό που θα διπλώσει το Σμύρνα. Για Ιόνιο στην παρούσα φάση δύσκολο το βλέπω το περισσότερο χρόνο 2 πλοία κάθονται...εκτός και αν έχουν στο μυαλό τους και άλλα ανοίγματα...

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να έχει καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι το βαποράκι.
Ειχαν δείξει φιλολογικό ενδιαφέρον κι άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες λόγω της δελεαστικής τιμής πώλησης   αλλα τελικά κατέληξε στον Γ. Θεοδοση ο οποίος έχει την οικονομική επιφάνεια και την διάθεση να στηρίξει το  project. 
 

Με την έλευση του συγκεκριμένου πλοίου αλλά και του Andros Queen  προβλέπεται ένας καλός χειμώνας για τα συνεργεία της ναυπηγοεπισκευής. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Strofades said:

Η λογική λέει ότι θα είναι αυτό που θα διπλώσει το Σμύρνα. 

Η εταιρία μιλά για Ιόνιο στην ανακοίνωση.

Όπως ειδαμε εκκρεμεί και η μακροχρόνια σύμβαση της Πάτρας.

Θα έχει τη διπλή χωρητικότητα από το Κεφαλονιά με λιγότερο λειτουργικό κόστος

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά, δεν είναι και τόσο άσχημο. Ειδικά η πλώρη του είναι πολύ όμορφη.

Είμαι, όπως και στις άλλες περιπτώσεις, περίεργος να δω τι έχει κατά νου η Levante για τη μετασκευή του και τι ποσό σκοπεύει να επενδύσει.

Φαίνεται, πάντως, ότι το πλοίο έχει δυνατότητες...

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Nick the Greek said:

Φέρει 2 μηχανές Pielstick 12PC2-6V-400 για τις οποίες εγώ βλέπω μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων κι όχι υπηρεσιακή. Μικρή σημασία έχει όμως, δεν πρόκειται να δουλεύει με τέτοιες ταχύτητες. Προσθέτω το βύθισμα που είναι αρκετά μεγάλο, είναι 6.15 μέτρα, οπότε οι ειδικοί του Ιονίου μπορούν να μας πούν που μπαίνει και που όχι.

Και στα δικά μου κιτάπια 22 μέγιστη βλέπω, παρά την ανακοίνωση της Levante που μιλάει για μέγιστη 24.

Quote

29/03/2022 | Το 6ο απόκτημα της Levante Ferries είναι γεγονός

contessa-di-levante.jpg?anchor=center&mo

Η Levante Ferries, πιστή στην αναπτυξιακή της στρατηγική και κόντρα στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν, με υπερηφάνεια ανακοινώνει και καλωσορίζει το νέο της απόκτημα και 6ο πλοίο του στόλου της, την αρχόντισσα του Ιονίου! Ένα πλοίο εξαιρετικών χαρακτηριστικών και προδιαγραφών, που αλλάζει τα δεδομένα στο Ιόνιο.

Πρόκειται για το πλοίο Queen Coral 8, το οποίο έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο 1999. Έχει μήκος 140 μέτρα και πλάτος 20.5 μέτρα, ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων.

Η χωρητικότητά του, έπειτα από τη μετασκευή που θα δεχθεί και όταν πλεύσει στα ελληνικά νερά, θα είναι 1000 γραμμικά μέτρα, που σημαίνει ότι θα μεταφέρει πάνω από 430 Ι.Χ ή 60 φορτηγά των 16,5 μέτρων ή 80 φορτηγά των 12 μέτρων, και πάνω από 1300 επιβάτες.

Το Contessa di Levante θα αναβαθμιστεί και θα προσαρμοστεί στα πρότυπα της εταιρείας μας, ώστε να αποτελεί ένα ακόμη ασφαλές και πολυτελές πλοίο, αντάξιο των νησιωτών και των ναυτικών μας. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στον σχεδιασμό που προβλέπει ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών μας, για την περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία τους.

Στη Levante Ferries «πλέουμε» πάντα με κεντρικό μας όραμα «Το Ιόνιο μπροστά». Και συνεχίζουμε…

 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο χρειάζεται μεγάλες μετασκευές "τύπου" ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ΜΑΜΙ) γιατί πρέπει να φύγουν από την πρύμνη

οι 2 πλαϊνοί καταπέλτες και να για να εκμεταλλευτεί περισσότερο χώρο πρέπει να τραβηχτεί πολύ πιο μπροστά η γέφυρα!!!

θεωρώ ότι χρειάζεται κάτι αντίστοιχο 

Οι φώτο είναι ανεβασμένες στο shipfriends από τον Π100, και προερχονται απο την εφημεριδα ανατροπες.

5a36aa5000fbf_Makedonia(2).jpg.33586adc011da38436bd05160aad8848.jpg

5a36aa466403a_Makedonia(1).jpg.35d8b6ecdbc1132ac6cf61ed63aafbe1.jpg

Edited by proud_ionian
λινκ πηγη
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...