Jump to content
Shipfriends

Οι επιπτώσεις της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, στην Παγκόσμια Ναυτιλία


Recommended Posts

  • 1 month later...
On 3/14/2022 at 8:54 PM, Annivas said:

Ο ρωσικός νηογνώμονας πήρε πόδι απο τον ΙΑCS στα πλαίσια των διεθνών κυρώσεων κατα της Ρωσίας για την εισβολή στην Ουκρανία. 

https://limenikanea.gr/diethnis-enosi-niognomonon-diegrapse-ton-rosiko-niognomona-logo-oukranias/?fbclid=IwAR0ZNRLoCMbeu37iaq8zHgiAA9FuxliyepBArDR5dmiChXhbuNyY234k2ng

Κάποια πλοία της ακτοπλοΐας αναγκάζονται τώρα να αλλάξουν νηογνώμονα, οπότε με τα νέα δρομολόγιακη περίοδο θα πρέπει να περάσουν νέες επιθεωρήσεις για να πάρουν από πιστοποιητικά από άλλον αναγνωρισμένο νηογνώμονα 

Link to comment
Share on other sites

Πέραν αυτών , η Ελληνική Σημαία εσχάτως τράβηξε και την εξουσιοδότηση απο τον Ρωσικό Νηογνώμονα σύμφωνα με την οποία μπορούσε να εκδώσει κυβερνητικά πιστοποιητικά για λογαριασμό της .

Ίσως αυτή η απόφαση έχει να κάνει με τον πόλεμο , όμως δεν αποκλείεται να έχει να κάνει με τα παρατράγουδα του Olympus όπου είχε εκδώσει κυβερνητικά πιστοποιητικά και αμέσως μετα οι επιθεωρητές βρήκαν πολλές ελλείψεις στο safety .  

Link to comment
Share on other sites

Είναι πανω απο δεκα χρονια που απασχολει αρνητικα ο Ρωσικος Νηογνωμονας. Προσωπικα απορω που ξαναειχε εξουσιοδοτηση απο τις Ελληνικες Αρχες, μετα απο οσα ειχαν γινει τοτε.

Mια και ειμαστε στις επιπτωσεις της Ρωσικης εισβολής στη ναυτιλια, να αναφερουμε οτι η Ρωσία αναστέλλει τη συμμετοχη της στη συμφωνια της Μαυρης Θαλασσας κατι που αναμενεται να επηρεασει τις ουκρανικες εξαγωγες σιτηρων και λιπασματων, με ολο το ντομινο που συνεπαγεται αυτο για τα πλοια που ειχαν ναυλωθει για αυτο το σκοπο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Είχε εξουσιοδότηση ακόμα για την Ελλάδα επειδή ηταν μέρος του IACS. Πλέον δεν ξέρω κατα πόσο άλλοι μικρότεροι νηογνώμονες με βάση την Ελλάδα οπως ο INSB και ειδικά ο Φοίνικας μπορέσουν να κάνουν αυτό που δεν κατέφερε ο Ελληνικός...να γίνουν μέλη του IACS. Σίγουρα απέχει,αλλα είναι σε καλό δρομο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η προσφατη αποφαση της ΕΕ για πλαφον USD $60 το βαρελι στο Ρωσικο Πετρελαιο, εχει και απονερα.

Για να ασφαλιστουν τα δεξαμενοπλοια που μεταφερουν ρωσικο πετρελαιο, σε δυτικους ασφαλιστικους και αλληλοασφαλιστικους οργανισμους, πρεπει να αποδεικνυουν οτι εχει αγοραστει σε τιμη χαμηλοτερη του οριου των $60. 

Οι Τουρκοι ζητουν απο ολα τα Τανκερ που προκειται να περασουν τα στενα, οτι εχουν προσφατα ασφαλιστικα πιστοποιητικα, που ειναι συμμορφωμενα με τους ορους της αποφασης για το πλαφον. Αποτελεσμα αυτου ειναι 19 δεξαμενοπλοια να περιμενουν την επικαιροποιηση των πιστοποιητικων τους, για να περασουν τα Βοσπορο και Δαρδανελια.

Link to comment
Share on other sites

On 9/25/2022 at 1:37 PM, gtogias said:

Παραμένει εκεί, γιατί κάποιοι φοβούνται ότι μόλις βγει από τα ελληνικά χωρικά ύδατα θα συλληφθεί από τους ενδιαφερόμενους.

 

Τελικά απελευθερώθηκε τον περασμένο μήνα και εκφόρτωσε το υπόλοιπό του φορτίο στο Banias της Συρίας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μια νέα περιπλοκή της ιστορίας είναι πως η Ισπανία απογόρευσε προχθές την είσοδο στο λιμάνι της Tarragona ενός product tanker της Maersk -το Maersk Magellan- λόγω του ότι πιθανώς να έχει σπάσει το εμπάργκο κατά της Ρωσίας. Προφανώς και στην Maersk δεν είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να πάνε να φορτώοσουν στη Ρωσία βέβαια. Το συγκεκριμένο φορτίο(vacuum gas oil) κατέληξε στα τάνκια του πλοίου μετά από μια σειρά STS(τουλάχιστον 2 προηγούμενα) σύμφωνα με πληροφορίες. Η Maersk διατείνεται ότι δεν έχει κάνει κάτι λάθος και συνεργάζεται με τις Αρχές, λέγοντας ότι πρίν φορτώσει το φορτίο είχε κάνει το due dilligence της όσον αφορά την προέλευση. Προσωπικά πιστεύω ότι δε λένε ψέμματα, μια τέτοιας εμβέλειας εταιρεία δεν πάει να κάνει κάτι τέτοιο ηθελημένα. Τάδε έφη Tradewinds. Το πλοίο παρεμπιπτόντως το βλέπω να πλέει πρός τα βουνά της Καλαμάτας, πούν' ωραία. 

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλο λιμάνι κατευθύνεται το Maersk Magellan σύμφωνα με το Reuters. 

Quote

LONDON, Feb 16 (Reuters) - Singapore-flagged tanker Maersk Magellan is looking for another location after being stopped from entering a Spanish port over an earlier oil transfer, its Danish operator Maersk Tankers said on Thursday.

Spain's northeastern Tarragona port on Feb. 10 refused entry to the Maersk Magellan after its cargo of oil products was found to have previously been carried by a vessel that was formerly Russian flagged.

Trade in oil and oil products linked to Russia has been complicated by the Group of Seven (G7) industrialised nations' imposition of a price cap on Russian oil in December and separate European Union measures to prohibit the import of Russian crude and oil products into the bloc.

Maersk Tankers' Head of Legal Compliance Christian Kjoller said in a statement: "The decision by the Spanish authorities led us to revisit the voyage. We are consulting external expertise to ensure that everything is handled according to the sanction regulations against Russia."

Ship tracking data showed on Thursday the tanker was sailing past the coast of Italy, with the Greek port of Kalamata as its next destination.

However, Spain's Merchant Fleet said on Wednesday that the vessel could not "access... according to the regulations, any EU port".

The Magellan is the first tanker to be refused entry to a Spanish port after regulations related to the G7 oil products price cap came into effect on Feb. 5.

The vessel left its position outside Tarragona on Tuesday, Maersk Tankers said.

"The vessel has been instructed by the customer to sail towards another port, awaiting further information about its destination," Maersk Tankers added.

Maersk Tankers said earlier this week that official documents showed the cargo was of Turkish origin.

Η Ισπανιά επιμένει ότι το βαπόρι δε μπορεί να πιάσει σε κανένα ευρωπαϊκό λιμάνι λόγω των ευρωπαϊκών κυρώσεων. Η εταιρία απ' την άλλη ισχυρίζεται ότι το φορτίο είναι τουρκικής προέλευσης και όχι ρωσικής και επιμένει ότι έχει σεβαστεί και θα συνεχίσει να σέβεται τις ευρωπαϊκές κυρώσεις. Και το Reuters αναφέρει αυτό που είπε και ο Nick από πάνω ότι το πλοίο σαλπάρει για την ιδιαίτερη πατρίδα του Νίκου Γεωργέα

Edited by Ssiap21
Link to comment
Share on other sites

Τελικά η Maersk επιβεβαίωσε πως το πλοίο δεν προτίθεται να εκφορτώσει σε κανένα ευρωπαικό λιμάνι. Το πλοίο αυτήν τη στιγμή πλέει με πορεία ανατολικά στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα σε Ρόδο και Καστελλόριζο. Καμιά Τουρκία το βλέπω να πηγαίνει. Σημειωτέον πως το φορτίο δεν πρέπει να ανήκει στη Maersk, υπάρχει voyage charterer στο πλοίο. Θέλω να πω ότι ο πλούς αυτός τελείται κατόπιν εντολών άλλων. Δεν έχω όμως καταφέρει να βρώ ακόμη σε ποιόν ανήκει το φορτίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεωργέα, Γεωργέα, στ' ανοιχτά της Καλαμάτας είν' ωραία...

 

Για να παραφράσω και το γνωστό σύνθημα της Ορίτζιναλ για τον πρώην παίχτη της ΑΕΚ. Στα ανοιχτά της Καλαμάτας λοιπόν γίνεται επιτόπιο νταλαβέρι με ρωσικό πετρέλαιο, σβηστά AIS, και χωρίς πολλές ερωτήσεις. Φυσικά και οι αντίπαλοι δεν ξύνουνε πατσές. Ψάχνουν και βρίσκουν. Να δούμε το τελευταίο εύρημα από την σημερινή Tradewinds:

Quote

 

The Dubai-based ship manager newly sanctioned by the European Union has been linked to the first “dark” ship-to-ship transfer of Urals crude in the Mediterranean since the bloc’s ban on Russian crude imports.

The 109,300-dwt Sakhalin Island (built 2004), managed by Sun Ship Management, switched off its AIS for three days in late January before transferring its cargo to a second vessel off the coast of Greece, according to data analyst Vortexa.

Sun Ship Management, a subsidiary of sanctioned Russian tanker giant SCF Group, was placed on the sanctions list by the 27-nation bloc last week because of its role in raising revenues for the Russian state.

Vortexa researcher Armen Azizian said the Sakhalin Island, loaded with crude from the Russian port of Primorsk, arrived offshore Kalamata on 26 January before switching off its AIS for three days.

The Greek-operated 100,000-dwt Pollux (built 2004) arrived the previous day and also switched off its AIS, according to the company’s data.

The STS operation took place while the ships, both flagged by Panama, were “dark” and not transmitting their positions, said Vortexa.

 

The Pollux subsequently sailed to the west coast of India, where it discharged its cargo, shipping data shows.

Pollux is under the management of Sea Trade Marine of Greece, an Athens company that brokers link to Greek owner xxxxx xxxxxx.

It has a fleet of 15 bulkers and tankers, according to Equasis. Just two days before the suspected STS, it was inspected by port authorities at Kalamata but not detained.

The vessel was detained in September by authorities in the Russian port of Nakhodka over 30 identified deficiencies, including documentary, structural and safety issues, according to Equasis data.

The Pollux is now in the Arabian Sea off Yemen. Both companies have been approached for comment.

The transfer comes after a series of actions by Spain targeting ships involved in STS transfer operations, including detentions at ports.

Port authorities at the Spanish exclave of Ceuta last month sent warnings to ships involved in transfers off its coast about potential sanctions breaches if they serviced STS transfers.

 

“Efficiency is a big reason for STS transfers but deception is too by putting an extra layer between the cargo and the discharge port,” said Azizian, the dark fleet expert at Vortexa.

“Europe clearly has this increasing tendency of tightening restrictions off its coast. This dark STS is an early warning that we might see more of them.

“What these tankers have also highlighted is how easy it is — the port authorities don’t even know about it.”

The port authority at Kalamata referred inquiries to another authority, which did not immediately return an email request for comment.

STS transfers of Russian Urals amounted to 580,000 barrels a day in the first three weeks of February, accounting for 35% of exports, said Vortexa.

Offshore Ceuta and Kalamata have emerged as the most popular zones for the transfers.

The majority of transfers off Ceuta end up on larger tankers bound for China, while Kalamata is popular for onward voyages to India, said Vortexa.

Bumper profits

Industry sources said that huge profits had encouraged ships to risk potential reputational and regulatory risks to haul non-price-capped Russian oil to India.

An aframax tanker hauling a Russian cargo to India could currently earn four times what it did before the war, said one source.

 

 

Σε ελεύθερη μετάφραση, εδώ θεωρούν πως βρήκαν το πρώτο τάνκερ από το "dark fleet" της Ρωσίας που έκανε STS μέσα στη Μεσόγειο, μεταφέροντας ένα φορτίο ural crude με τελικό προορισμό την Ινδία. Και φυσικά ισχυρίζονται πως την μεταφορά την έκανε Έλληνας πλοιοκτήτης και πιο συγκεκριμένα η εταιρεία Sea Trade Marine. Θα παρατηρήσατε ίσως πως έχω σβήσει το όνομα του φερόμενου ως πλοιοκτήτη από το κείμενο της εφημερίδας, ούτε και αναφέρω ο ίδιος το όνομά του.

 

Αυτό συμβαίνει γιατί ο συγκεκριμένος άνθρωπος, εκμεταλλευόμενος το GDPR, έχει εδώ και χρόνια αποδοθεί σε μια σταυροφορία απέναντι σε όλα τα μέσα ενημέρωσης ή ιδιωτικά, χομπίστικα sites όπως το δικό μας που πιθανόν έστω και κατά τύχη να αναφέρουν το όνομά του, ζητώντας να σβηστεί και επιφυλασσόμενος προφανώς για κάθε του νομικό δικαίωμα διαμέσου του νομικού του εκπροσώπου. Και για να ζητάει να σβηστεί, σημαίνει πως το παρελθόν του έχει σημαδευτεί από γεγονότα που όταν γράψει κάποια στιγμή τη βιογραφία του, μάλλον δε θα τα περιλάβει:rolleyes:. Το ρεζουμέ είναι πως επειδή είμαστε φτωχοί Μπατσινίλες και δεν έχουμε λεφτά για τον Κούγια:D, δε λέμε το όνομα. Όσοι το γνωρίζετε, παρακαλούμε μην το γράψετε. 

Link to comment
Share on other sites

Ο Λακωνικός Κόλπος είναι... hot spot μεταφόρτωσης ρωσικού πετρελαίου και η συγκέντρωση πλοίων θυμίζει κόλπο Ελευσίνας στα 80s.

On 2/7/2023 at 11:19 PM, proud_ionian said:

Το Euro2day αναφέρει , ότι στην περιοχή έχουν γίνει sts 600.000 τόνοι ρωσικού αργού.

Καλαμάτα λέει, αλλά ξέρουμε ότι γίνονται στο Λακωνικό κόλπο. Αν δεν κάνω λάθος, στον Μεσσηνιακό Κόλπο ισχύουν τα 12 μίλια, ενώ στον Λακωνικό τα 6.

Τα φορτία έχουν προορισμό την Ασία και μεταφορτώνονται σε μεγαλύτερα tankers.

Αν δεν κάνω λάθος, ανατολικά του Ταινάρου, ισχύουν χωρικά ύδατα 6 μιλίων. Οι οριακής... συμμόρφωσης μεταφορτώσεις, γίνονται στο κέντρο του Κόλπου, εκτός ζώνης 6 μιλίων και οι Ελληνικές αρχές είναι απλά θεατές.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Να και μια πολύ ενδιαφέρουσα είδηση, σχετική με το εμπόριο σιτηρών από τη Ρωσία. Δεν παρακολουθώ τηλεόραση, τουλάχιστον όχι ειδησεογραφική, για να ξέρω αν βρήκε χώρο ανάμεσα στο ξεκατίνιασμα των πολιτικών και τις εξελίξεις στα reality shows. Κανονικά θα έπρεπε όμως γιατί οι επιπτώσεις μπορεί να αποδειχτούν κολοσσιαίες. Το ρεζουμέ είναι η τελευταία παράγραφος, στους χαμένους θα προσθέσω εγώ και τις χώρες της Αφρικής και Μέσης Ανατολής που εισάγουν από εκεί.

 

Μια ακόμη πτυχή του προβλήματος που ποτέ σχεδόν δεν αναδεικνύεται και που οι έμποροι σιτηρών διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο, είναι το κομμάτι των πιστώσεων. Διότι τέτοια φορτία αξίας δεκάδων εκατομμυρίων δολλαρίων, δεν μπαίνουν απλά στα αμπάρια ενός πλοίου και ξεφορτώνονται στον προορισμό. Η όλη διαδικασία εξασφάλισης πιστώσεων και πληρωμής είναι δύσκολη και δαιδαλώδης. Για να δούμε τι θα κάνουν οι Ρώσοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μια πολύ περίεργη είδηση είχαμε σε αυτό το μέτωπο. Η ακτοφυλακή της Ινδονησίας σταμάτησε ένα STS που γινόταν στα χωρικά της ύδατα ανάμεσα σε 2 μεγάλα δεξαμενόπλοια. Το πρώτο ήταν το ιρανικό VLCC Arman 114, το πλοίο κατασχέθηκε από την ακτοφυλακή της Ινδονησίας. Περισσότερο ενδιαφέρον όμως έχει το δεύτερο πλοίο που λάμβανε μέρος στο STS και το οποίο δεν κατασχέθηκε. Οι Ινδονήσιοι άρχισαν να ψάχνουν το τι και πως, και ανακάλυψαν πως το συγκεκριμένο πλοίο σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία έπρεπε να είχε διαλυθεί από το 2018. Αντ' αυτού, αν έχουν δίκιο οι Ινδονήσιοι, το πλοίο εξακολούθησε να προσφέρει τις υπηρεσίες του ανάμεσα σε Βενεζουέλα, Ιράν και Ρωσία. Τα ονόματα που φέρεται να είχε/έχει τον τελευταίο καιρό είναι Lilu και S Tinos. Τρομερά πράγματα, πραγματικό πλοίο-φάντασμα.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 3/2/2023 at 12:29 AM, proud_ionian said:

Ο Λακωνικός Κόλπος είναι... hot spot μεταφόρτωσης ρωσικού πετρελαίου και η συγκέντρωση πλοίων θυμίζει κόλπο Ελευσίνας στα 80s.

Αν δεν κάνω λάθος, ανατολικά του Ταινάρου, ισχύουν χωρικά ύδατα 6 μιλίων. Οι οριακής... συμμόρφωσης μεταφορτώσεις, γίνονται στο κέντρο του Κόλπου, εκτός ζώνης 6 μιλίων και οι Ελληνικές αρχές είναι απλά θεατές.

Mάθαμε (προσωπικά δεν το γνώριζα σαν όρο), το spoofing. Tα πλοία που εμλέκονται στα STSs εχουν "τον  τρόπο" να δίνουν ψεύτικο στίγμα μέσω του AIS.

Λεπτομέρειες στο euro2day.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μετά το κλείσιμο του πρώτου διαδρόμου εξαγωγής σιτηρών από την Ουκρανία, δημιουργήθηκε και δεύτερος. Αυτός περνάει κόστα-κόστα από τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος επιθέσεων. Γερμανοί και Λιβανέζοι πλοιοκτήτες ήταν οι πρώτοι που ανταποκρίθηκαν σύμφωνα με την Tradewinds, από Έλληνες το βήμα έκανε πρώτος ο Κρίτων Λεντούδης(Evalend) με το μικρό handy Danny Boy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οκτώβριος, ο μήνας των ναυτιλιακών συνεδρίων. Maritime Cyprus την περασμένη Δευτέρα στη Λεμεσσό με παρόντα πολύ μεγάλα ονόματα του ελληνικού και όχι μόνο, shipping. Και πολλοί από αυτούς, με προεξάρχοντες τον Γιώργο Προκοπίου και το Θανάση Μαρτίνο, είπαν αυτό που βλέπει όποιος έχει μάτια: ότι δηλαδή αυτό το πανηγύρι με τις κυρώσεις είναι μια μεγάλη τρύπα στο νερό, στην κυριολεξία. Και τα στάρια εξάγονται, και το πετρέλαιο και οι εξαγωγές της Ρωσίας σε τρίτες χώρες έχουν χτυπήσει ταβάνι. Μεγάλο κομμάτι του εμπορίου τους διεξάγεται μέσω Τουρκίας, χώρα στην οποία καμία ΕΕ δεν τολμά να επιβάλλει κυρώσεις. Και φυσικά πράγματα τα οποία δεν παρήγαν σαν χώρα, σίγουρα έχουν μπεί στη διαδικασία να τα παράξουν έτσι ώστε να είναι αυτάρκεις. Και όλα καλά. Άσε τις τράπεζες να σταματάνε προσωρινά κάποιες πληρωμές επειδή το επίθετο του δικαιούχου μοιάζει να είναι Ρώσικο, εξετέλεσαν το πατριωτικό και νομικό τους καθήκον. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Νέες φουρτούνες στην Ουκρανία, με ρωσικό πύραυλο να χτυπάει το kamsarmax bulk carrier Kmax Ruler (IMO 9436642) ενώ αυτό εισερχόταν στο Yuzhnyy. Ο απολογισμός ήταν ένας νεκρός και τέσσερις τραυματίες. Όπως καταλαβαίνετε αυτό έχει συνταράξει όσους εμπλέκονται με το διάδρομο για τα σιτηρά και μένει να δούμε αν θα έχουμε και πάλι διακοπή στην αλυσίδα εφοδιασμού. Έχω την αίσθηση πως το πλοίο είναι Κυπριακών συμφερόντων. 

Link to comment
Share on other sites

Το εν λόγω πλοίο είναι του Κύπριου εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάννη με σημαία Λιβερίας. Ο πύραυλος ήταν Ρωσικός αντιπλοϊκός ΚΗ-31 που χτύπησε κατευθείαν την γέφυρα σαν σε πολεμικές επιχειρήσεις που χτυπάς το ίδιο τμήμα του πλοίου για να το αδρανοποιήσεις. Τραγική κίνηση των Ρώσων με λίγα λόγια... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχει πλάκα η ζωή. Έπεσε κατά τύχη το μάτι μου, επάνω σε ένα πλοίο Έλληνα πλοιοκτήτη που ballastάρει στη Μεσόγειο. Αυτός ο πλοιοκτήτης στο παρελθόν είχε πολύ στενές σχέσεις με τις ΗΠΑ. Τώρα όλα τα πλοία του στόλου του, αν κοιτάξει κανείς το που έχουν κάνει trade το τελευταίο διάστημα, κάνουν αποκλειστικά και μόνο Ρωσία. Είτε Ust Luuga, είτε Μαύρη Θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μήπως υπάρχει μεταξύ των συνδαιτημόνων κάποιος μύστης που να είναι σε θέση να ερμηνεύσει το γεγονός ότι στον Λακωνικό κόλπο τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, η συγκέντρωση δεξαμενοπλοίων είναι μεγαλύτερη και από τα αμφίπλωρα σε Πέραμα και Σαλαμίνα (μαζί)?

Link to comment
Share on other sites

Την αγορά των τάνκερ δε την γνωρίζω αλλά δε νομίζω πως βλέπουμε κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Ίσως να έπεσαν πολλά μαζί, απλά. Το ρεζουμέ κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πως όλο αυτό το πανηγυράκι με τις κυρώσεις δεν είχε και δεν έχει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Πέραν ίσως πως έφερε τους Ρώσους πιο κοντά με ένα μπλόκ χωρών που αποτελούν πλέον το αντίπαλον δέος πρός την Δύση. Και του ότι τους κατέστησε προοδευτικά αυτάρκεις σε κάποιους τομείς που εξαρτούνταν από άλλους. Αν σκεφτεί κανείς πως υπήρχε και υπάρχει πίεση σε δυτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στην Ρωσία εδώ και δεκαετίες, να πουλήσουν(βλέπε χαρίσουν) και να φύγουν εν μία νυκτί, μιλάμε για αυτοκτονία, οικονομική και πολιτική. Με πορδές δεν βάφονται αυγά, αν θέλουν να πάνε στον δρόμο των κυρώσεων, πρέπει να τις κάνουν αποτελεσματικές και όχι αυτήν τη σημερινή γελοιότητα.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν γραφτεί πολλά για το Λακωνικό κόλπο και έχουμε αναφερθεί και εμείς σε προηγούμενα ποστ σε αυτό το θέμα και στο δελτίο Γυθείου Η ουσία είναι ότι στο Λακωνικό Κόλπο τα χωρικά ύδατα παραμένουν στα 6 μίλια, αφήνοντας το κεντρικό και νότιο τμήμα του στα διεθνή ύδατα.

Αποτελεί αγαπημένο σημείο για απ' ευθείας μεταφορτώσεις πετρέλαιου, από πλοίο σε πλοίο, (STSs), ειδικά για ελληνικότητα πλοία. Δεν είναι τυχαίο που στην ευρύτερη περιοχή τριγυρνούν και ρυμουλκά ανοιχτής θαλάσσης. Κάποιο είναι μόνιμα στο Γύθειο.

Υπάρχουν  θαλασσινοί...θρυλοί για σβηστά AIS ή για εικονικά στίγματα, ώστε πλοία που είναι δεμένα δίπλα δίπλα, να εμφανίζονται σε μισό μίλι απόσταση.

On 2/7/2023 at 11:19 PM, proud_ionian said:

Το Euro2day αναφέρει , ότι στην περιοχή έχουν γίνει sts 600.000 τόνοι ρωσικού αργού.

Καλαμάτα λέει, αλλά ξέρουμε ότι γίνονται στο Λακωνικό κόλπο. Αν δεν κάνω λάθος, στον Μεσσηνιακό Κόλπο ισχύουν τα 12 μίλια, ενώ στον Λακωνικό τα 6.

Τα φορτία έχουν προορισμό την Ασία και μεταφορτώνονται σε μεγαλύτερα tankers.

 

On 4/29/2022 at 9:43 PM, stathis said:

Κάνουν και κάποια STS. 

 

Edited by proud_ionian
quote ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Πέρα απ' τα γνωστά και χιλιοειπωμένα περί κυρώσεων ο Λακωνικός κόλπος προτιμάται για STS και λόγω καιρού και απόστασης απ' τη Μαύρη Θάλασσα και το Σουέζ (αντί για τη Μάλτα πχ)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...