Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

2 hours ago, basilis89 said:

Σύγνωμη αλλά εδώ μεγάλες εταιρείες -βλεπε Attica group και Minoan- δν έχουν τέτοιο επιχειρηματικό σχέδιο , θα έχουν οι μικρομεσαίες εταιρείες;

Εισαι μικρος κ δε θυμασαι οι μικρες εταιρειες ξεκινησαν την αναβαθμιση στην ακτοπλοοια μας,Νελ Δανε Αγουδημος στα 80s κ μετα ηρθαν κ οι Μινωικες κ μετα η Ανεκ με μαζικες αγορες πλοιων

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί με την μετασκευή δεν πέφτει πολύ χρήμα πάνω σε ένα πλοίο;Αν σκεφτείς ότι θα δουλέψει ακόμα 15-20 χρόνια,ένα νεότευκτο με τρεις φορές τα χρήματα της μετασκευής του andros queen εξοπλισμένο είτε με scrubber είτε με dual fuel μηχανές είτε με υποδοχές για ηλεκτροδότηση του πλοίου από τη στεριά δεν θα μπορούσε να βγάλει τα χρήματα της κατασκευής του;Με διαφήμιση θα μπορούσε πολύ εύκολα να αποσπάσει μερίδιο από τη κίνηση είτε της Ραφήνας είτε του Πειραιά.Θα είχαν στη κατοχή τους ένα πλοίο εξ αρχής όπως το ήθελαν αυτοί όσον αφορά χωρητικότητα σε επιβάτες Φ/Γ και Ι/Χ.Μετά θα έμπαινε και η ταχύτητα στο παιχνίδι.Αν είχαν ένα ένα πλοίο στα μέτρα του Queen με ταχύτητες γύρω στα 24 μίλια νομίζεις δε θα το προτιμούσε κόσμος φτάνοντας στα νησιά νωρίτερα; Μαζί με ένα νέο συμβατικό λογικά δε θα υπήρχε και η ανάγκη να λειτουργεί και το ταχύπλοο. Θα μπορούσε πολύ εύκολα την κίνηση του Superferry και του Superexpress να την βάλει σε ένα πλοίο.Βγάλε λιμανιατικα επισκευές που απαιτούνται για δυο πλοία και πιστεύω πως ένα νεότευκτο πλοίο στα μέτρα τους σε μακροχρόνια χρήση θα σύμφερε κατά πολύ σε σχέση με μετασκευές πλοίων ανά 20 χρόνια…

Link to comment
Share on other sites

Τα πλυντήρια εξάτμισης είναι τρομερά. Αν κάθεστε στο ανοιχτό κατάστρωμα του Blue Star Patmos και ο άνεμος φυσάει προς τη λάθος κατεύθυνση, είστε καλυμμένοι με ατμό. Όλα είναι υγρά. Αυτή ήταν η εμπειρία μου.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ΄όλα να ξεκαθαρίσω πως περιμένω με ανυπομονησία να δω το πλοίο έτοιμο και να το χαρώ. Είμαι σίγουρος πως θα είναι αναβάθμιση για την ακτοπλοϊα μας. Περιορισμένη (χρονικά και ηλικιακά) μεν, αλλά το πρόσημο θα ειναι θετικό.

Θέλω να θυμίσω σε όλους μας την κατάσταση στην ακτοπλοϊα την δεκαετία του 80 και του 90. Παλιά μεταχειρισμένα, ακόμα και καμμένα ποστάλια, αποσυρμένα γιαπωνέζικα ή συνταξιούχα πλοία της Μάγχης και της Βόρειας θάλασσας έρχονταν για μια δεύτερη ζωή στην Ελλάδα, περνάγανε (κάποια μάλιστα μια άκρως επιτυχημένη) μετασκευή και ριχνόντουσαν στην μάχη του Αιγαίου κατα κύριο λόγο ή της Αδριατικής. Και ενώ αυτό το μοντέλο θεωρούταν από σχεδόν όλους ως το μόνο βιώσιμο επειχηρηματικό μοντέλο, ένας οραματιστής αποφάσισε να αποδείξει σε όλους πως υπάρχει και άλλος δρόμος. Βρήκε γερμανικά ναυπηγεία που βρίσκονταν σε κρίση και άρχισε να κατασκευάζει τα πρώτα νεόυτευκτα, υπερπολυτελή Superfast I & II, φέρνοντας την επανάσταση στις γραμμές της Ιταλίας. Πλέον ο πελάτης, είχε την δυνατότητα να πηγαίνει στην Αγκώνα σε 20 ώρες, αντι για 32 και μάλιστασε πολυτελείς συνθήκες. Κέρδισε τις μεταφορικές και δημιούργησε μια νέα ζήτηση για αξιοπρεπή, ασφαλή και γρήγορα ταξίδια στην γειτονική χώρα.

Την συνέχεια της εξέλιξης της Superfast την ξέρουμε λίγο πολύ όλοι. Το ρεζουμέ της ιστορίας αυτής είναι πως οι προϋπάρχουσες εταιρίες, βλέποντας το νέο ρεύμα που είχε διαμορφωθεί, έτρεξαν δικά τους ναυπηγικά προγράμματα (Μινωϊκες κατα κύριο λόγο και σε μικρότερη κλίμακα Στρίντζης και ΑΝΕΚ) ή έκλεισαν (πχ. Μαραγκόπουλος), μη μπορώντας να ακολουθήσουν την ανάπτηξη της αγοράς με τα δικά τους υπερήλικα και ξεπερασμένα κατα γενική ομολογία πλοία. 

Κάποιοι το παράκαναν, άλλοι έφτιαξαν πλοία σούπερ εργαλεία, τα οποία ακόμα και σήμερα σηκώνουν το κυρίως φορτίο σε Κυκλάδες και Δωδεκάνισα, άλλοι πόνταραν σε λάθος σκάφη για τις γραμμές τους και άλλοι μας έφεραν ολοκαίνουρια ταχύπλοα, ενισχύοντας επιπλέον την ανάπτυξη των νησιών. Αυτό όμως σχετίζεται με τις επιχειρηματικές ικανότητες της κάθε Διεύθυνσης. 

 Επομένως η άποψη κάποιων πως τα μεταχειρισμένα είναι πανάκεια και μονόδρομος, έχει διαψευσθεί απο την ίδια την ιστορία.

Ένα νεότευκτο σίγουρα έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα 20ετίας. Από θέμα τεχνολογικής καινοτομίας, ασφάλειας, οικολογικού αποτυπώματος, μέχρι και απο θέμα καταλληλότητας για μια συγκεκριμένη γραμμή. Και όσον αφορά το οικονομικό σκέλος, μην ξεχνάμε και την μεταπωλητική αξία ενός πλοίου στα 10, 20 ή στα 40 του χρόνια. Τρανό παράδειγμα τα περισσότερα Superfast ή το BlueStar Ithaki, κάτι που σχετικοποιεί και την συζήτηση περι κόστους επένδυσης.

Αυτό που λείπει σήμερα λοιπόν είναι ένας επιχειρηματίας με όραμα, τόλμη και εξυπνάδα, που θα αναλύσει σωστά την αγορά, θα κάνει συμφέρουσες συμφωνίες με ναυπηγεία και τράπεζες και θα λανσάρει ένα νέο, σύγχρονο προϊόν στην ελληνική αγορα.

 

Τώρα όσον αφορα την στοχοποίηση της Golden Star απο την ΠΕNΕΝ (γιατί μόνο ως τέτοια μπορεί να εκληφθεί, όταν δεν αντιδρά σε ευκαιριακές δρομολογήσεις ανταγωνιστών με ξένη σημαία, με μειωμένες συνθέσεις σε πληρώματα και άλλα ευτράπελα, αλλά κατακεραυνώνει μια εταιρία που απ΄όσο ξέρω φροντίζει καλά όλα τα πληρώματα της στα ακτοπλοϊκά της, τα οποία τα έχει με ελληνική σημαία), είναι τραγελαφική ιστορία και ανάξια προσοχής.

 

Κλείνοντας να επαναλάβω πως παρακολουθώ με ενδιαφέρον την πορεία της μετασκευής του πλοίου και σε σχέση με τα υπάρχοντα το θεωρώ μια σημαντική αναβάθμιση για την ακτοπλοϊα μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η επιλογή αυτή είναι καλύτερη απο ένα αντίστοιχο, κατάλληλο, εξελιγμένο νεότευκτο.

 

ΥΓ.: Όσον αφορά τους τουρίστες, ας μάθουν οι εταιρίες μας να βγάζουν από την αρχή του έτους πρόγραμμα για όλο το χρόνο, το οποίο θα το τηρούν κατά γράμμα, ώστε να μπορεί ο κάθε ξένος να προγραμματίζει σωστά της διακοπές του έγκαιρα και αξιόπιστα και όχι με το ρίσκο να ξεμείνει σε κανένα νησί, χάνοντας την πτήση επιστροφής του.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συνεχίζονται εντατικά οι εργασίες στο Andros Queen. Πρύμα βλέπουμε ότι το τελείωμα στο κατάστρωμα θα θυμίζει αρκετά το Superferry, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες στο αλουμινένιο σκέπαστρο στο ανοικτό κατάστρωμα και έχουν τοποθετηθεί τα πρώτα τζάμια στο καθρέπτη και στη δεξιά μπάντα του σαλονιού. Να προσθέσω ότι με το νέο έτος το Andros Queen θα περάσει στην εταιρεία Golden Star Ferries από την Bright Navigation Inc, ενώ το πλοίο θα κρατήσει το ίδιο όνομα και θα έχει νηολόγιο Άνδρου.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

On 10/23/2022 at 2:23 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πρύμα κόβουν τη λαμαρίνα, εκεί που θα δημιουργηθεί ο καταπέλτης των επιβατών, 

Το έχουμε αναφέρει ότι θα υπάρξει ξεχωριστή είσοδος επιβατών με καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

On 12/22/2022 at 11:37 PM, hayabusagr said:

απ'οτι πήρε το μάτι μου στη δεξιά μπάντα έχει μπει πλέον ανάγλυφα και το όνομα του πλοίου μαζί με το νηολόγιο της Άνδρου. 

 Η αλλαγη της σημαιας σε ελληνικη και η εγγραφη του στο νηολογιο Ανδρου θα γινει μεχρι το τελος της εβδομαδας

Link to comment
Share on other sites

On 12/18/2022 at 3:27 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Να προσθέσω ότι με το νέο έτος το Andros Queen θα περάσει στην εταιρεία Golden Star Ferries από την Bright Navigation Inc, ενώ το πλοίο θα κρατήσει το ίδιο όνομα και θα έχει νηολόγιο Άνδρου.

Όλα τα παραπάνω θα γίνουν μετά την αλλαγή του έτους.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος, αν θα υπάρξει στο δρομολογιο του πλοίου κάποια προέκταση εκτός από το κλασικό είτε για Παροναξία είτε για Ικαρια ; Πάντως φαίνεται ότι θα είναι εν τέλη όμορφη η μετασκευή του πλοίου και με πολύ καλή χωρητικότητα σε γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 9/16/2022 at 7:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Andros Queen αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 07/01/23 έως τις 12/01/23.

Ο δεξαμενισμός του Andros Queen μετατέθηκε για τις 16/03/23 έως τις 27/03/23 στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος περίπου ποσό διάστημα χρειάζεται ακόμα για να είναι ολοκληρωτικά έτοιμο το πλοίο; Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και την αντίδραση των 2 άλλων εταιριών που έχουν έγκριση για συμβατικό

Link to comment
Share on other sites

Οι ίδιοι οι Στεφάνου είπαν ότι πάει για ιούνιο

 

Ας λένε πάντως, εγώ επιμένω :

On 11/21/2022 at 1:19 PM, giorgos_249 said:

(Και θα ρισκάρω να κάνω και μια πρόβλεψη, καλό Ιούλιο ! 😁)

Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2022 at 4:20 PM, gtogias said:

Σε σχετικό βιντεάκι της εταιρείας Καπογιαννάτος αναφέρει την κατασκευή ντεκ αλουμινίου.

 

On 11/21/2022 at 4:24 PM, giorgos_249 said:

Δεδομένου ότι είναι στο επίπεδο της κόντρα γέφυρας ωραία θα ήταν να γίνει στο τέλος ένα sun deck από πλώρα μέχρι πρύμα σαν το AQUA JEWEL, ζητάω πολλά ? 😅😅

Και επειδή forum είμαστε που συζητάμε διάφορα, και καλώς κάνουμε - οπότε κουβέντα να γίνεται - σκέφτομαι να προτείνω κάτι αν μας διαβάζουν από την εταιρεία....

Σήμερα χάζευα ξανά κάτι φωτογραφίες από το Norrona που έβγαλα το καλοκαίρι, και σκεφτόμουν, δε θα ήταν ωραίο να βλέπαμε εναν ανεμοθώρακα πάνω από την κόντρα γέφυρα έτσι?  Κάθεσαι άνετα εκεί, κόβει τον αέρα (Ατλαντικού παρακαλώ, όχι αεράκι Αιγαίου) και μπορεις να πιεις καφε ανετα...... Εχει και το Rigel II κάτι ανάλογο, και πολλά Ελληνικά παλιότερα οπως πχ το Dame M  του Μαραγκόπουλου, το ΘΕΟΦΙΛΟΣ κλπ, αλλά δεν το ξαναείδαμε από τότε..... 

Αν το κάνουν οι Σκανδιναβοί που κάνει ψ.......κρυο 😇 8 μήνες το χρόνο, γιατί όχι στο Αιγαίο μας? Θα έδινε άλλο αέρα στο βαπόρι !! 

norrona.thumb.jpg.5b3ed0136b3129fd3f78832a5b973948.jpg(Πηγή: screenshot από εδώ

326265987_883793339487549_6423294587282249563_n.thumb.jpg.0f6d522b428362f43c2d71397391404d.jpg (φώτο δική μου πάνω στο πλοίο, κόντρα γέφυρα με κατεύθυνση την πλώρη)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα , μονάχα που αυτό προϋποθέτει ότι απο τα spec του πλοίου μπορεί να ανεβεί ένας ικανός αριθμός επιβατών σε αυτό το ανώτατο κατάστρωμα.

Αυτό συνήθως στο δείχνει η μελέτη ευστάθειας έναντι βλάβης (λογιζομενης  και της ροπής που μπορεί να αναπτύξουν πχ οι 100 επιβάτες που θα είναι εκεί πάνω) , οι προσβάσεις στα σωστικά μέσα …κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...