Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συνεχίζονται εντατικά οι εργασίες στο Andros Queen. Πρύμα βλέπουμε ότι τοποθετήθηκε ξανά ο επιμηκυμένος καταπέλτης των οχημάτων, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες στο αλουμινένιο σκέπαστρο στο ανοικτό κατάστρωμα και έχουν διαμορφωθεί τα ανοίγματα των παραθύρων

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που βλέπουμε είναι πολύ βαριά κατασκευή για να είναι όντως σκέπαστρο απλώς !! Εγω νομίζω ότι θα είναι βατό, πρακτικά ένα τελευταίο ντεκ ! 

Το ίδιο θέμα είχαμε και στο superferry.... 

 

(Και θα ρισκάρω να κάνω και μια πρόβλεψη, καλό Ιούλιο ! 😁)

Link to comment
Share on other sites

Σε εξέλιξη η μετασκευή της «Βασίλισσας της Άνδρου» – Πότε ξεκινά δρομολόγια

Quote

Αμέσως ξεκίνησαν εργασίες μετασκευής οι οποίες περιλαμβάνουν:

1) Την αποξήλωση όλων των κοινόχρηστων χώρων κι ενδιαιτήσεων επιβατών και πληρώματος.

2) Τη διαμόρφωση νέων εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.

3) Την κατασκευή νέων ενδιαιτήσεων επιβατών κ πληρώματος

4) Την κατασκευή νέων σύγχρονων και εργονομικών κοινόχρηστων χώρων

5) Την προσαρμογή του πλοίου σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και της απαιτήσεις της Ελληνικής Σημαίας.

6) Την αντικατάσταση-τοποθέτηση νέου σωστικού εξοπλισμού και συστημάτων εγκατάλειψης.

7) Την αντικατάσταση – τοποθέτηση νέου πυροσβεστικού εξοπλισμού και μέσων πυροπροστασίας.

8) Την αντικατάσταση – τοποθέτηση νέων μηχανημάτων επεξεργασίας λυμάτων.

9) Την καθολική συντήρηση όλων των μηχανικών μερών του πλοίου.

10) Την κατασκευή και τοποθέτηση νέων ηλεκτρολογικών και σωληνουργικών δικτύων.

11) Την τοποθέτηση νέων μονάδων αερισμού και κλιματισμού.

Τα αδέλφια Στεφάνου θέλουν να αυξήσουν τη μεταφορική ικανότητα του στόλου τους σε φορτηγά οχήματα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στις αρχές του νέου έτους θα υψώσει την Ελληνική σημαία και θα εγγραφεί στα Νηολόγια της Άνδρου, στην ιδιαίτερη πατρίδα των πλοιοκτητών Στεφάνου.

Το πλοίο μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα διαθέτει πρωτόκολλο για 1.400 επιβάτες εκ των οποίων οι 106 θα μπορούν να φιλοξενηθούν σε καμπίνες. Θα μπορεί να μεταφέρει στα γκαράζ του 380 ΙΧ ή 70 φορτηγά οχήματα, θα ταξιδεύει με υπηρεσιακή ταχύτητα 21,5 κόμβων, θα διαθέτει κατάστημα και 5 Bar εκ των οποίων το ένα θα προσφέρει και γρήγορο φαγητό.

Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 7005 gross tonnage, το βύθισμά του είναι πέντε μέτρα, το ολικό μήκος του (LOA) είναι 134 μέτρα και το πλάτος του είναι 21.03 μέτρα.

Αναμένεται να δρομολογηθεί από τον ερχόμενο Απρίλιο στη γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος στην απογευματινή ζώνη.

 «Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα είναι ένα πλοίο με πολύ σύγχρονο εξοπλισμό κατάλληλο για πρωινά ή βραδινά δρομολόγια σε πολλές γραμμές των Κυκλάδων κι όχι μόνον» επισημαίνουν κύκλοι της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Ο Ναυπηγός που επιβλέπει τη μετασκευή πλοίου είναι ο Θανάσης Κοπούκης και αρχιτέκτονας ο Τάκης Δρακάτος αμφότεροι με μεγάλη εμπειρία στις μετασκευές πλοίων που δραστηριοποιούνται στην ακτοπλοΐα

https://www.newmoney.gr/

 

Edited by proud_ionian
www.newmoney.gr
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι βρηκαν το πλεον ατυχες παραδειγμα για να θυμηθουν και να κραξουν κατι για το οποιο λεμε χρονια εδω μεσα

Το συγκεκριμενο ειναι ισως το μικροτερο ηλικιακα βαπορι ,που εχει ερθει τα τελευταια χρονια.Εντωμεταξυ διαχρονικα ο μεσος ορος ηλικιας που ερχονταν βαπορια για μετασκευη ηταν τα 20χρονια.20ετων ηταν το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, 17-18 το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κλπ.Και απο τη στιγμη που γκρινιαζεις για το 24χρονο που ηρθε γιατι δεν λες για τα 50χρονια που συνεχιζουν και δουλευουν στα νερα μας ;

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι ποιος λεει κατι, αλλα αν αυτο που λεει στεκει.

Ασφαλως και οταν βγει απο τη μετασκευη θα ειναι ενα αξιοπλοο πλοιο, θα ειναι ομως ενα ανακαινισμενο πλοιο 25 ετων Οσο δε αφορα τα καυσιμα θα ειναι ξεπερασμενο τεχνολογικα και κοστοβορο.

Τα ξανα ειπαμε και με αφορμη την Contessa και στη γενικοτερη συζητηση για την ηλικια του ακτοπλοϊκου στολου. Λυση αναγκης ειναι. Δεν ειναι και για πανηγυρισμους.

On 3/29/2022 at 12:10 AM, proud_ionian said:

Αλλος ενας 25ρης ιαπωνας, που θα ερθει να γηροκομηθει στην Ελλαδα του 2022

 

On 3/29/2022 at 7:11 AM, proud_ionian said:

@Nick the Greek δεν εχω ξεχασει σε ποια χωρα ζω, ουτε βαζω στην ιδια μοιρα πλοια 20ετιας με τα 50χρονα που θα αντικαταστησουν, εξακολουθω ομως να πιστευω οτι με τοσο δωρεαν ευρωπαϊκο χρημα που εχει πεσει στη χωρα μεσω διαφορων προγραμματων, με πιο προσφατο το ταμειο ανακαμψης που θα τρεξει στο αμεσο μελλον, ειναι εγκληματικο που δεν εχει εκπονηθει ενα προγραμμα ανανεωσης του ακτοπλοϊκου στολου, που θα ενισχυει και τους πλοιοκτητες (φοροαπαλλαγες, επιχορηγηση και χαμηλοτοκα δανεια για το μεγαλυτερο μερος του κοστους), αλλα και τα ναυπηγεια (συμπραξεις ευρωπαϊκων ναυπηγειων και συναφων εταιριων)

 

On 3/29/2022 at 8:59 PM, proud_ionian said:

Προγράμματα υπάρχουν. Όπου υπάρχουν ισχυροί παίκτες που ενδιαφέρονται, διεκδικούν και παίρνουν τη μερίδα του λέοντος.

@polmytεχουν ερθει και νεωτερα γιαπωνεζικα (θεολογος, διαγορας, σολωμος, αικατερινη, αγια θεοδωρα κα). Δεν ειναι εκει το θεμα ομως. 

Link to comment
Share on other sites

Εκτός του ότι θα είναι ανακαινισμένο , δηλαδή καινουρια  τραπέζια και καρέκλες , απο ότι διαβάζω και αντιλαμβάνομαι στο  άρθρο όλος ο εξοπλισμός στο safety θα είναι καινούριος . Το οποίο είναι πολύ σημαντικό για ένα βαπόρι αν οχι το σημαντικότερο .

Για τα καύσιμα γιατί θα είναι ξεπερασμένο ;;;

Ξεπεράστηκε το πετρέλαιο και δεν το πήρα χαμπάρι  , η η διεθνής κοινότητα έχει οριστικοποιήσει οτι το τάδε καύσιμο θα είναι αυτο που θα χρησιμοποιεί η ναυτιλία στο προσεχές μέλλον ;;

Η υπάρχουν στον Πειραια στη Ραφήνα στο Λαύριο και στην Πάτρα οργανωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής και  ανεφοδιασμού με  εναλλακτικά καύσιμα οπως πχ LNG ;;

 

Link to comment
Share on other sites

Το ιδανικο θα ηταν ,πραγματι, να βρεθουν τροποι και επιχορηθηθουν νεες κατασκευες ,ομως βλεπουμε πως διαχρονικα δεν υπαρχει τετοια βουληση απο κανεναν ενδιαφερομενο

Με τα υπαρκτα δεδομενα λοιπον το ANDROS QUEEN ηρθε στα 24του.Σιγουρα δεν ειναι νεουδι ,αλλα μια χαρα ηλικια ειναι.Το θεμα ειναι να μην μεινει και ταξιδευει μεχρι τα 45 και 50 του ,οπως τοσα αλλα. Ειναι συνομιλικο των BLUE STAR ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ.Αν δεν μας κανει αυτο ,γιατι να μας κανουν αυτα και να τα θεωρουμε βαποραρους κλπ;

Και σαν ΠΕΝΕΝ ,αν σε νοιαζει για το ηλικιακο προφιλ του στολου βγαζεις μια πιο γενικη ανακοινωση και φροντιζεις συχνα πυκνα να τη διατηρεις στην επικαιροτητα.Ετσι οπως το γραφουν στοχοποιουν ενα συγκεκριμενο βαπορι και μια συγκεκριμενη εταιρια.Επι της ευκαιριας η Seajets ταχυπλοο 26 ετων πριν ενα μηνα.Για το συγκεκριμενο, δεν βλεπω καποια ιδιαιτερη ευαισθησια

 

Link to comment
Share on other sites

Σταθηκα στο Andros Queen (οπως και στο Contessa) γιατι ερχονται τωρα.

Γινεται μια μεγαλη επενδυση σε ενα πλοιο οχι νεο και ακολουθει τη λογικη μιας αλλης εποχης.

@Annivas ξεπερασμενο, γιατι ουτε scrubbers δεν θα εχει και θα καιει αναγκαστικα το, ακριβο μειωμενης περιεκτικοτητας σε θειο, πετρελαιο. Να μη θυμισω τι λεγαμε πριν λιγο καιρο για τα (νεωτερα) πλοια της Attica.

 

On 10/2/2022 at 3:14 PM, Nick the Greek said:

Ένα άλλο κομμάτι που ξεχνάτε όσον αφορά το στόλο είναι πως με εξαίρεση τα 3 Aero και τα πλοία που φοράνε scrubbers, είναι ίσως ο πιό κοστοβόρος ενεργειακά στόλος σε αυτά τα μεγέθη στην Ευρώπη. Από το 2023 έχουμε το CII, από το 2024 το European ETS, ειδικά το δεύτερο θα εκταμιεύει ζεστό, μετρητό χρήμα από την εταιρεία.  

@polmyt

To bs paros & ps naxos ηρθαν πριν 23 χρονια, δεν ερχονται σημερα και παλι ομως ισχυουν οσα γραφει ο @Nick the Greek παραπανω. Γενικως πιστευω οτι δεν ειναι δοκιμη η συγκριση με τα πλοια που ηρθαν πριν 25-30 χρονια, ειτε νεοτευκτα, ειτε 20χρονα.

Προσωπικα δεν εχω καμια αμφιβολια οτι και πολυτελες θα βγει (για τη γραμμη του) και αξιοπλοο και πληρως εναρμονισμενο με τα εδω ισχυοντα. Ειναι ομως σα να αλλαζουμε ταπετσαριες, τσιμουχες, καλωδια, λαστιχα και αναρτησεις σε μια corolla 20ετιας, οταν γυρω μας βγαινουν υβριδικες (και μπορουμε να βρουμε και χρηματα για να τις αγορασουμε).

ΥΓ: Το γιατι η ΠΕΝΕΝ ασχολειται με αυτο και οχι με τη Seajets, δεν αλλαζει την ουσια. 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όσα βαπόρια δεν έχουν scrubbers είναι ξεπερασμένα ,,,

τα scrubbers έχουμε ξαναπεί ότι είναι καθαρά μια οικονομοτεχνική μελέτη για τον αν συμφέρει οικονομικά τον πλοιοκτήτη να τα βάλει η όχι και αν το πλοίο του μπορεί να τα δεχθεί .

Τα περισσότερα ποσταλια μεσαίου μεγέθους για πολλούς και διάφορους λόγους που έχουν να κάνουν με dwt, με αναγκαστική προσθήκη μόνιμου ερματος για να διορθωθεί το κέντρο βάρους, με προσθήκη πολλών βαρών που έχει επίπτωση μεταξύ άλλων και στην ταχύτητα, με έλλειψη χώρων και με κατακόρυφη αύξηση στις καταναλώσεις ρεύματος που μπορεί να απαιτήσουν νέα ηλεκτρομηχανή ,δεν μπορούν να τα φορέσουν . Συνεχίζουν να καίνε το αποθειωμενο πετρέλαιο. 
 

Εκτός αυτών τα scrubbers τα open loop που φοράνε κατα κόρων στην Ελλάδα , δεν είναι και καμιά περιβαλλοντική καινοτομία , απο την στιγμή που αυτά που δεν βγάζεις στον αέρα τα πετάς στην θάλασσα . Σε καλύτερη περιβαλλοντική μοίρα είναι αυτά που καίνε αποθειωμενο καύσιμο .

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην βγάζουμε το γκρι, και σκούρο γκρι κιόλας - σχεδόν μαύρο σαν κάτασπρο! Δεν είναι μόνο τα σκραμπερ που δε θα έχει, είναι ότι σε όλα τα επίπεδα είναι ένα πλοίο ξεπερασμένο με βάση τα διεθνή στάνταρ! Από μηχανές ως χώρους επιβατών ως το επιχειρηματικό μοντέλο που πάνε να λανσάρουν! 

Το ότι θεωρείται αναβάθμιση σε σχέση με τα τωρινά πλοία της γραμμής, και είναι όντως δηλαδή αναβάθμιση, δεν είναι προς τιμήν μας για να θριαμβολογουμε, θα πρέπει πιο πολύ να προβληματίζει.... 

Δεν λέμε ότι είναι χάλια, ούτε υπερβολές, αλλά δεν είναι και για βεγγαλικά η κατάσταση! Αδιάφορο πιο πολύ θα έλεγα. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, giorgos_249 said:

Παιδιά μην βγάζουμε το γκρι, και σκούρο γκρι κιόλας - σχεδόν μαύρο σαν κάτασπρο! Δεν είναι μόνο τα σκραμπερ που δε θα έχει, είναι ότι σε όλα τα επίπεδα είναι ένα πλοίο ξεπερασμένο με βάση τα διεθνή στάνταρ! Από μηχανές ως χώρους επιβατών ως το επιχειρηματικό μοντέλο που πάνε να λανσάρουν! 

Ποια είναι τα διεθνή standard που δεν θα καλύπτει το πλοίο??

Ξεπερασμένο ένα πλοίο που μετασκευάζεται με τα τελευταία standard σε θέματα ασφαλείας??

Ξεπερασμένο ένα πλοίο που μετασκευάζεται και θα έχει ολοκαίνουργιο όλο το ξενοδοχειακό του??

Ξεπερασμένες μηχανές γιατί δεν καίνε άλλο τύπου καυσίμου??

Link to comment
Share on other sites

Καλά, μην εξαπτεστε! Αυτό έλλειπε να μην έχει πάνω τα τελευταία συστήματα ασφαλείας η κανένα πολυτελές σαλόνι του Μολυνδρη!

Αυτά δε λένε τίποτα όμως, είναι τα ελάχιστα που μπορούν να γινουν.

 

Κανουμε ενα λαθος, εχουμε συνηθισει στα 50χρονα και συγκρίνουμε τα πάντα με το Ολυμπος, το Πρεβελης, τα Κρήτη και δεν ξερω τι άλλο..... Οχι ! Θα συγκριθουμε με το Aurora Botnia, με το Color Hybrid, με το NEREA, ακόμη και το FA Gauthier. 

Ξερετε κάτι? Αν πω τώρα ότι αυτά τα γιαπωνέζικα πλοία 25ετίας, εκτός από ο,τι θέματα θα έχουν λόγω ηλικίας, θα επιβαρύνουν την υγεία των κατοίκων στη Ραφήνα και κοντά στα λιμάνια της γραμμής τα επόμενα 20 χρόνια λόγω του αθροίσματος των emissions στα ρεμέτζα, στην εκκίνηση/σβήσιμο των κύριων μηχανών και από τις ηλεκτρομηχανές που καίνε όλο το βράδυ στο λιμάνι ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΕΠΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ από σήμερα θα γελάσετε όλοι σχεδόν και θα πειτε "τι μας λεει ο μ@@ς τωρα" 😑 Στην υπόλοιπη Ευρώπη όμως, με εξαίρεση 2-3 χώρες, αυτά τα παίρνουν πολύ σοβαρά. Ε, αυτοί είμαστε ! Και είναι θέματα λυμένα, που εφαρμόζονται σήμερα ΕΥΚΟΛΑ, όχι σαν το υδρογόνο που ΘΑ..... 

Αυτη τη στιγμη ο,τι μπαίνει στην αγορά στην Ευρώπη ΝΑΙ καιει άλλο τύπο καυσίμου (από LNG ως υβριδικες μηχανες σαν το Color Hybrid, biogas σαν το Aurora botnia και ηλεκτρική πρόωση στο 100% όταν πλησιάζει κοντά στις ακτές (όπως τα δύο που προανέφερα) !  Γιατι στην Ελλάδα αυτά δεν γίνονται? Είναι μικρότερη η αγορά και δεν τα στηρίζει? Θα τρελαθούμε τελείως? Ανταγωνισμός δεν υπάρχει, κινητρο δεν υπαρχει, θεληση δεν υπαρχει, ικανοι ανθρωποι στις εταιρειες σπανίζουν (στις σημαντικές θέσεις σε πολλές εταιρείες είναι κάτι πρώην καπεταναίοι 75 χρονών ξερω γω) κλπ. Και μην ακουσω το γνωστό για τα "λιμάνια", η οτι "δεν εχουμε υποδομη για LNG" ή "δεν γινονται αυτα εδω", δικαιολογίες....Ο ανταγωνισμός είναι στα χρώματα των καναπέδων και τα 20' διαφορά στην ώρα αναχώρησης στις περισσότερες γραμμές, και έτσι θέλουν (άτυπα) να παραμείνει οι περισσότερες εταιρείες. 

Να μην αναφερθώ στο επιχειρηματικό μοντέλο που είναι συνδυασμός του "έσοδα μόνο από τα εισιτήρια", "τα φορτηγά ειναι τα έσοδα, οι επιβάτες παρεργο" κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου επειδη εκανα post 2ο κείμενο (που ξεκινά με την φράση "Κάνουμε ένα λάθος" και συγχωνεύθηκε με το προηγούμενο μηνυμα (που τελειώνει με τη φράση "είναι τα ελάχιστα που μπορούν να γινουν) ίσως είδες μόνο το πρώτο πριν τα 2 post συγχωνευθούν ! 

Συγγνώμη γι αυτό, έγραψα και εξηγώ τι εννοώ στο επομενο, διάβασέ το ξανά τώρα αν θες ! 

Ξεπερασμένο σημαίνει ενα πραγμα, για να το πω και πιο καθαρά, "σημαντικα" πίσω από το σημερινό state of the art της αγοράς, που είναι αυτά που προανέφερα πάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε να είχαν αν ήθελαν να κερδίσουν σημαντικό μερίδιο της κίνησης από τους ανταγωνιστές τους. Άλλο να ταξιδεύεις με ένα Κρήτη και άλλο να ταξιδεύεις σε ένα Megastar. Εγώ προσωπικά ,όπως και πολλοί άλλοι, θα επέλεγαν το νεότευκτο. Μακάρι να βρεθεί ένας ακτοπλόος που θα ρίξει χρήματα για νεότευκτα πλοία και για αναβάθμιση προσφερόμενων υπηρεσιών.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά καραβάρα είναι.Από τη πρώτη στιγμή τη χαρακτήρισα ο καλύτερος αντιθεολόγος. Ένα σύγχρονο και μοντέρνο Ροδάνθη και Μυτιλήνη είναι με γκαραζάρα, ταχύτητα,θα αποκτήσει πολυτέλεια και καμπίνες.Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Με τη τρομερή δουλειά που γίνεται,από ότι φαίνεται θα βγει πολύ καλύτερο όχι μόνο από το Θεολόγο,αλλά ακόμα και από μερικά μπλε αστεράκια. 

Και ξαναγράφω,ήδη μερικούς τους πιάνει κρύος ιδρώτας από τη καραβάρα που έφεραν οι Αφοί Στεφάνου.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Champion Jet_2 said:

Θα έπρεπε να είχαν αν ήθελαν να κερδίσουν σημαντικό μερίδιο της κίνησης από τους ανταγωνιστές τους. Άλλο να ταξιδεύεις με ένα Κρήτη και άλλο να ταξιδεύεις σε ένα Megastar. Εγώ προσωπικά ,όπως και πολλοί άλλοι, θα επέλεγαν το νεότευκτο. Μακάρι να βρεθεί ένας ακτοπλόος που θα ρίξει χρήματα για νεότευκτα πλοία και για αναβάθμιση προσφερόμενων υπηρεσιών.

πιστεύεις οτι ο τουρίστας του εξωτερικού που κλεινει μέσω πρακτορείου ή οι μεταφορικές θα επιλέξουν καράβι με βάση αυτά τα κριτήρια. προσωπικά αμφιβάλλω. 

Ως προς το να επέλεγαν νεότευκτο, ναι οκ, όλοι αυτό θα θέλαμε και οι εταιρείες το ίδιο (ΑΦΩΝ συμπεριλαμβανομένων πιστεύω) 

Αλλά καταλαβαίνουμε τι κόστος έχει και τι έσαοδα θα αποφέρει ; πόσα χρόνια θα χρειαστούν και πόσο ρευστό ειναι το περιβάλλον εδώ ; αν είχαν σκοπό να ρίξουν τέτοιο πακτωλό χρημάτων γιατί να μην τα έριχναν σε φορτηγά, όπου έχουν μάλλον πολύ καλύτερη εμπειρία και  γνώση της αγοράς σε σχέση με την ακτοπλοϊα,  που πιθανώς θα τους απέφερε και πολυ καλύτερες αποδόσεις  ;

Με λίγα λόγια ωραία τα ευχολόγια αλλά δεν τέτοια ζητήματα δεν έχουν απάντήσεις της μιας γραμμής :)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...