Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η αφαίρεση του καταπέλτη θα σημάνει και πρόσθετο κόστος στη μετασκευή (εργατικά, λαμαρίνες).

Από τη στιγμή που η εταιρία αποφάσισε, όπως έχουν αναφέρει συνασθαινείς στο θέμα, να προχωρήσει σε λελογισμένες παρεμβάσεις και να αποφύγει μεγάλες δαπάνες αντίστοιχες του SUPERFERRY,γιατί να προχωρήσει σε μια ενέργεια που, εκτός ότι θα καταστήσει το πλοίο λιγότερο λειτουργικό, θα ανεβάσει και τον τελικό λογαριασμό?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ πως το ένα πλοίο θα συμπληρώνει το άλλο. Το ένα θα είναι "lux" στοχεύοντας τους επιβάτες με γκαράζ προσανατολισμένο στα ΙΧ και το άλλο θα είναι πιο λιτό (προσοχή, λιτό, όχι σπαρτιάτικο) με γκαράζ προσανατολισμένο στα φορτηγά. Ε, στην δεύτερη περίπτωση, ούτε πολλά-πολλά θες εσωτερικά, ούτε ιδιαίτερες μετασκευές εξωτερικά. Τώρα βέβαια, άμα πάνε και φτιάξουν ένα σωρό καμπίνες στο πλοίο, θα σημάνει πως στοχεύουν και σε κάτι άλλο πέρα από την γραμμή της Ραφήνας. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ακόμα και για τη συγκεκριμένη γραμμή θα είναι συν να έχει καμπίνες. Αρκετός κόσμος με σκυλιά-μωρά κλπ το προτιμάει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και γιατι να το χει ανοιχτο. Πιο πιθανο σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να το καψει σε κανενα μπλακαουτ ή το βραδυ που σβηνει το βαπορι παρα να τη βγαλει καθαρη. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/24/2022 at 12:11 PM, AlexF said:

Ναι μάλλον θα παραμείνει. Υπάρχει καμια πρόσφατη φωτογραφία από την πρόοδο των εργασιών;

Στο Andros Queen έχει σκεπαστεί το ρεμετζο και έχει επεκταθεί το κατάστρωμα του σαλονιού προς τα πρυμα. Ενώ έχουν δημιουργηθεί πολλά ανοίγματα στις μπάντες του σαλονιού και στο καθρέπτη, για να γίνει πιο φωτεινό το εσωτερικό του.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Στο Andros Queen πλέον τα συνεργεία έχουν ξεκινήσει πιο εντατικά τις εργασίες της μετασκευής του. Πλώρα βλέπουμε ότι έχουν αφαιρεθεί τα ανάγλυφα γράμματα του παλιού του ονόματος. Πρύμα κόβουν τη λαμαρίνα, εκεί που θα δημιουργηθεί ο καταπέλτης των επιβατών, ενώ αρχίζει και φτιάχνεται το σκέπαστρο στο ανοικτό κατάστρωμα. Εσωτερικά έχουν τοποθετηθεί τα νέα κλιμακοστάσια στα κατάστρωμα των κοινόχρηστων χωρών, χαράζονται τα όρια για τα χωρίσματα για τις καμπίνες των επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με τις καμπίνες που έχει παίρνει αρκετές επιδοτούμενες, επίσης οι μεταφορικές ξέρουν ότι η Fast Ferries χειμώνα καλοκαίρι θα έχει θέσεις στο γκαράζ για αυτές όποτε δεν την αλλάζουν και εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Καπετάνιος που ήταν πολλά χρόνια στη γραμμή και είναι πολύ γνωστός,μου είπε πως το συγκεκριμένο θα ζοριστεί πολύ στη γραμμή και ιδίως στο Γαύριο και στη Τήνο.

Ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι μπορεί να το δούμε και σε άλλη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει αλλάξει τίποτα ως στιγμής στα σχέδια της εταιρείας. 

Είναι όμως πιθανό να δούμε καμιά προσθήκη για να αξιοποιηθούν οι καμπίνες (πχ καμιά Ικαρία?)

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω να πιστεύω ότι η όμορφη του πλώρη ήθελε λίγο διαμόρφωση για να δείχνει πιο σύγχρονη και να εκμεταλλευτούν λίγο περισσότερο εσωτερικούς χώρους.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, George...f said:

Συνεχίζω να πιστεύω ότι η όμορφη του πλώρη ήθελε λίγο διαμόρφωση για να δείχνει πιο σύγχρονη και να εκμεταλλευτούν λίγο περισσότερο εσωτερικούς χώρους.

Μιά χαρά είναι η όμορφη γιαπωνέζικη πλώρη, είδαμε κ τις σύγχρονες μπαουλοειδείς πλώρες!

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...