Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τιποτα δεν ετοιμαζεται,απλα θα αλλαχτουν καποιες λαμαρινες.Στη φωτο βλεπουμε και τα νεα μεγαλα παραθυρα κατω απο την γεφυρα.Θα ειναι τα παραθυρα της Α θεσης....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχει πολύ δρόμο ακόμα η μετασκευή του πλοίου,λαμβάνοντας υπόψιν το εύρος της λαμαρινοδουλειάς που έχει ξεκινήσει. Στο ινσταγκραμ του ναυπηγείου αναρτώνται ενδιαφέρουσες φωτογραφίες,τις οποίες δεν γνωρίζω πως να μοιραστώ εδώ. Μία λεπτομέρεια που μου αρέσει προσωπικά είναι τα νέα παράθυρα στον καθρέπτη αλά Mare. Το πλοίο πιστεύω πως θα έχει πολύ ευήλια σαλόνια. Ανυπομονούμε! 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ως στιγμής παρότι έχει γίνει πολλή δουλειά δεν είναι αυτό το είδος δουλειάς π φαίνεται ! (Σε αναλογία πχ με τη στεριά, ένα αποχετευτικό δίκτυο είναι ένα τεράστιο έργο που δεν φαίνεται γιατί είναι κάτω από τη γη ενώ μια 5οροφη πολυκατοικία (σαφώς ασύγκριτα μικρότερη) κάνει μπαμ από μακριά! ) 

Έχουν φτιαχτεί επιβιβάσεις κλπ, παράθυρα, καμπίνες, λαμαρίνες κλπ αλλά το βαπόρι απέξω δείχνει ίδιο! Υπομονή... 

Να κάνω και μια υπόθεση: Εκτιμώ ότι στις τσιμινιερες θα δούμε κάποιο πείραγμα τύπου Αδαμάντιος Κοραής (όχι εντελώς καινούρια όπως στο τελευταίο αλλά κάτι να τα αναδείξει). Επίσης αυτό το "κάτι" (υποθέτω) θα είναι βαμμένο κίτρινο κιόλας. Δεν είναι πληροφορία αυτό, είναι καθαρά υπόθεση. 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμα. Για μένα η πλώρη του θα ήθελα να πάρει μια πιο σύγχρονη μορφή τυπου Νήσος, δεν νομίζω ότι ο πλευρικός καταπέλτης έχει κάποια χρησιμότητα στα λιμάνια του δρομολογίου του. Δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει πλην της μεταπωλητικής αξίας. Ωστόσο από τις ως τώρα φωτογραφίες φαίνεται ότι οι εξωτερικές κλίμακες στην επέκταση του καταστρώματος που προστέθηκε παρέμειναν ίδιες. Στο Superferry έχουν κάνει εξαιρετικη δουλειά με τις κλίμακες. Τρομερά άνετες με πολύ σωστη κλίση, για αποφυγή ατυχημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι ο κυριότερος λόγος που σε αυτά τα πλοία δεν αγγίζουν τους πλωριούς καταπέλτες ,είναι η αλλαγή της ευστάθειας . Όπως συνέβη στο Ελυρος που μετά την αφαίρεση του καταπέλτη άλλαξε κατά πολύ η ευστάθεια του προς το χειρότερο .

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να επηρεάζει τόσο ο καταπελτης τη στιγμή που αφαιρούνται και όλοι οι εξοπλισμοί του Και ξαναχτιζεται το πλοιο. Στο ελυρος πιο πιθανόν να φταίει ο μεγαλύτερος όγκος του accommodation και το ψήλωμα του κατά ένα deck

Link to comment
Share on other sites

Παίδες μην αναμασαμε μπακάλικες συγκρίσεις που κανει το λιμάνι. Θα ρωτήσω, και είναι ειλικρινές το ερώτημα (απορία) που το ξέρετε ότι άλλαξε η ευστάθεια και μάλιστα προς το χειρότερο? Ποιος (από όλους) δείκτης μετράει την παρατήρηση ποσοτικά?  Είδατε καμιά μελέτη? Και αν είδατε, καταλαβαίνετε τι λέει?

(Η ταξιδέψατε πριν στην Ιαπωνία να πούμε ότι "πριν κουναγε λιγότερο"? 😂)

Πιασιαρικη λέξη η λέξη "ευστάθεια", δύσκολο αντικείμενο δε. 

.

Πχ συγκεκριμένα, ούτε το μετακεντρικο ύψος (που προσδιορίζεται με πείραμα επί του πλοίου), ούτε το ίδιο το βάρος του πλοίου, ούτε το διαμήκες κέντρο βαρους αλλάζουν σημαντικά ("σημαντικά" = π.χ. εστω πάνω από +/- 5%) από μια τέτοια αφαίρεση ΜΟΝΟ.

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, George...f said:

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμα. Για μένα η πλώρη του θα ήθελα να πάρει μια πιο σύγχρονη μορφή τυπου Νήσος.

Δλδ να το μπλουσταροποιήσουν.Μιά χαρά κλασική γιαπωνέζικη πλώρη έχει.
Γιά τον καταπέλτη εκτός από τον λόγο που αναφέρεις,προσφέρει κ εναλλακτική λύση σε περίπτωση προβλήματος.¨Επειτα είναι βέβαιο ότι μιά ζωή θα κάνει το ίδιο δρομολόγιο;;
Αυτοί νομίζω είναι οι λόγοι γιά τους καταπέλτες σε τέτοια θέση όπου αυτοί έχουν διατηρηθεί.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πανω σε αυτο , θα ήθελα να θυμίσω οτι οι καναδοί ζητούσαν επίμονα το Ιθάκη και δεν ήθελαν κάποιο εκ των παρος η Νάξος επειδη είχε bow visor

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Άλλο το bow visor και άλλο ο πλωριός καταπέλτης. Σε ελληνικό λιμάνι δεν νομίζω ότι είναι εφικτή η χρήση του, στις Κυκλαδες σχεδόν αδύνατον. Ωστόσο δεν αναφέρομαι σε μπλουσταροποιηση, αλλά καλώς ή κακως όταν μετασκευάζεις ένα πλοίο το 2022, όσο ωραίο και να το κανεις μέσα, πρέπει να δείχνει και απ’εξω σύγχρονο.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, George...f said:

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμα. Για μένα η πλώρη του θα ήθελα να πάρει μια πιο σύγχρονη μορφή τυπου Νήσος, δεν νομίζω ότι ο πλευρικός καταπέλτης έχει κάποια χρησιμότητα στα λιμάνια του δρομολογίου του. Δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει πλην της μεταπωλητικής αξίας. Ωστόσο από τις ως τώρα φωτογραφίες φαίνεται ότι οι εξωτερικές κλίμακες στην επέκταση του καταστρώματος που προστέθηκε παρέμειναν ίδιες. Στο Superferry έχουν κάνει εξαιρετικη δουλειά με τις κλίμακες. Τρομερά άνετες με πολύ σωστη κλίση, για αποφυγή ατυχημάτων.

Χορτάσαμε "μπουλικες" πλώρες, αυτά τα στρογγυλεματα ήταν σύγχρονα το 2005 και το 2012, φτάνει.

Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να σουλουπωθει η πλώρη.

Όσον αφορά το Superferry, το εσωτερικό κλιμακοστάσιο της οικονομικής καθώς και αυτά του embarkation, έχετε λάβει υπόψη στη θεώρηση σας τις διαστάσεις του ριχτιου και του πατήματος?

Δε θα το χαρακτήριζα άνετο.

Ευτυχώς εδώ τα ανοίγματα στην πλώρη πραγματοποιούνται και δεν παρατηρείται το σφάλμα της άλλης μετασκευής, μακάρι να υπάρχουν και στην οικονομική ανάλογα, αυτό είναι το σύγχρονο...

Επίσης η προσθήκη ανοιγμάτων στις μπάντες είναι απαραίτητη, αλλά με ανοίγματα τα οποία θα έχουν μία κάποια διαφοροποίηση σχηματική ή και χρωματική ώστε να μη θυμίζουν πολυκατοικία κι αυτή η πρόταση εντάσσεται στο πλαίσιο του σύγχρονου τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.

Για την μεταπωλητικη αξία διαφωνώ, μιλάμε για πλοίο το οποίο όταν θα βγει θα είναι 25 χρονών και υποτίθεται πως η εταιρεία του το θέλει για να εδραιωθεί.

Συνεπώς, στόχος τους είναι η βέλτιστη αξιοποίηση του.

Εκφράζω τις απόψεις μου γενικώς επί του θέματος, τα γραφόμενα μου δεν αποτελούν επ ουδενί μομφή προς το πρόσωπο σας κ. @George...f.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, George...f said:

Άλλο το bow visor και άλλο ο πλωριός καταπέλτης. Σε ελληνικό λιμάνι δεν νομίζω ότι είναι εφικτή η χρήση του, στις Κυκλαδες σχεδόν αδύνατον. Ωστόσο δεν αναφέρομαι σε μπλουσταροποιηση, αλλά καλώς ή κακως όταν μετασκευάζεις ένα πλοίο το 2022, όσο ωραίο και να το κανεις μέσα, πρέπει να δείχνει και απ’εξω σύγχρονο.

 Επειδή ποτέ δεν ξέρεις αν θα κάνει πάντα το ίδιο δρομολόγιο,είναι κ το θέμα της γρήγορης φορτοεκφόρτωσης.
Με 2 λόγια, εφόσον οι πλοιοκτήτες έχουν πρόθεση να διατηρήσουν τον πλωριό καταπέλτη,κάτι έχουν στο μυαλό τους.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

 Επειδή ποτέ δεν ξέρεις αν θα κάνει πάντα το ίδιο δρομολόγιο,είναι κ το θέμα της γρήγορης φορτοεκφόρτωσης.
Με 2 λόγια, εφόσον οι πλοιοκτήτες έχουν πρόθεση να διατηρήσουν τον πλωριό καταπέλτη,κάτι έχουν στο μυαλό τους.

Λες αυτό το κάτι να είναι κάτι σαν Ηράκλειο - Κυκλάδες - Πειραιάς (αντι για Ραφήνα);

Θα ήταν κοντά στην προϊστορία της Golden Star στη γραμμή της Κρήτης για Ραφήνα και θα εξηγούσε την διατήρηση του καταπέλτη. Αν σκεφτεί κανείς πού έδεναν τα Superferry στο Ηράκλειο, θα ταίριαζε γάντι ο πλωριός. Με μια αντίστοιχη θέση και στον Πειραιά θα ήταν κομπλέ.

 

Απαντώντας στα προηγούμενα...

Δε θεωρώ πάντως πως τους ενδιαφέρει τόσο η μεταπωλητική αξία του πλοίου. Το αγοράσανε και το μετασκευάζουνε για να το δουλέψουν άλλα 15 χρόνια τουλάχιστόν. Στόχος της μετασκευής τους πρέπει να είναι η ως επι το πλείστον καλύτερη εκμετάλλευσή του. Όταν θα φτάσει το πλοίο τα 40, δε θα το σώζει ο πλωριός καταπέλτης, παρα μόνο η γενική κατάσταση του πλοίου και η ζήτηση της αγοράς. Κάτι άλλο πρέπει να έχουν στο νου τους...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sarantatrio said:

Το μόνο που πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι αφοί,είναι η αποφυγή περιττών εξόδων..

Νομίζω πως και εγώ εκεί καταλήγω. Με την ως τώρα πορεία της μετασκευής και με την επιλογή του συγκεκριμένου πλοιου, νομίζω πως η εταιρία ακολουθεί μια λογική τύπου Fast Ferries. Μεγάλο γκαραζ για φορτηγά, που εκεί πονάει το Superferry, σίγουρα άνετοι και πολυτελείς χώροι αλλά μέχρι εκεί. Αποφεύγουν τις περιττές προσθήκες όπως έκαναν στο Superferry.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΟΡΙΩΝ said:

Λες αυτό το κάτι να είναι κάτι σαν Ηράκλειο - Κυκλάδες - Πειραιάς (αντι για Ραφήνα);

Λες τυχαία αφήνουν σε τόσα τους καταπέλτες στα γιαπωνέζικα;
Μπορεί να είναι κ αυτό το δρομολόγιο,αλλάζουν τα πράγματα,..

3 hours ago, sarantatrio said:

Το μόνο που πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι αφοί,είναι η αποφυγή περιττών εξόδων..

Εφόσον μένει ο καταπέλτης μπαίνει κ το θέμα συντήρησης,άρα δεν γλυτώνουν έξοδα.
Σκέψου όμως αν έκλεινε αυτή η εσοχή ότι κερδίζουν σε αυτοκίνητα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...