Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ακόμη εκεί. 

Να υποθέσουμε θα μείνει κάμποσο διάστημα στην αγκυρα ώσπου να πέσει το πετρέλαιο δεδομένης της αποκλιμάκωσης των τιμων αυτές τις μέρες? 

Αν είναι να βάλει 20-30% φτηνότερα πχ σε 10 μέρες και να εξοικονομήσει 0,3 εκατομμύρια απ' το ταξίδι δεν υπάρχει λόγος να βιαστούν.... 

Link to comment
Share on other sites

Αποψε μπαινει στο λιμανι του Μπουσαν και αυριο το μεσημερι,αφου εχει παρει πετρελαια,τροφοδοσιες κλπ,αναχωρει για το επομενο λιμανι ανεφοδιασμου....

Link to comment
Share on other sites

Λίγο μετά την αναχώρηση έπιασε και 19+ μιλάκια ανετότατα.Κάποιους στη Ραφήνα θα τους πιάνει κρύος ιδρώτας με τέτοια καραβάρα που φέρνουν οι Στεφάνου.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μάλλον θα αφαιρέσουν βάρος (τις κατασκευές πίσω από την τσιμινιερα κλπ) παρά θα προσθέσουν !  

Δε νομίζω ότι θα φτιάξουν νέα καταστρώματα σαν το superferry! 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, nomikos said:

Λίγο μετά την αναχώρηση έπιασε και 19+ μιλάκια ανετότατα.Κάποιους στη Ραφήνα θα τους πιάνει κρύος ιδρώτας με τέτοια καραβάρα που φέρνουν οι Στεφάνου.

όσο και να θέλει κανείς να το δεχθεί αυτό, για να τους πιάσει κρύος ιδρώτας πρέπει να έχουν και κάποιο μέρος της πελατείας τους δυσαρεστημένο. 

όμως στη Ραφήνα, οι μεταφορικές πίνουν νεράκι γάργαρο στην υγειά του κόκκινου στόλου και δικαίως εδώ που τα λέμε γιατί η συνέπεια που έχει δείξει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι υποδειγματική και μάλιστα επί σειρά ετών και ανεξαρτήτως συνθηκών. 

Περισσότερο άγχος πιστεύω (με την καλή έννοια) θα πρέπει να έχει η GSF ώστε να λειτουργήσει με τέτοιο τρόπο που η εκμετάλλευση του πλοίου θα είναι σωστή και δεν θα συμπεριλάβει σφάλματα που ενδεχομένως έγιναν παλαιότερα. 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να εκμεταλλευτούν το γκαράζ του έτσι ώστε να <<ισοφαρίσουν>> την Fast Ferries. Λέω μακάρι γιατί ο ανταγωνισμός-νομιζω-ειναι το καλυτερο για τους νησιώτες. Και αν μη τι άλλο, οι δυο αυτές εταιρείες έχουν αποδείξει ότι περαν του κέρδους, σέβονται τους επιβάτες. 

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι αν είναι έτσι όπως φαίνεται  , πρέπει να έχει  δυνατότητες και θα είναι κρίμα να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις μονάχα της Ραφηνας . Θα πρέπει να γίνει μια έξυπνη μετασκευή ώστε να του δίνει την δυνατότητα να παίξει μπάλα και σε άλλες γραμμές . 

Link to comment
Share on other sites

Στα χαρτια το πλοιο εχει μαξιμουμ ταχυτητα 23,2 κομβους...Η μετασκευη του θα ειναι λιτη ,και μαλλον δεν θα επηρεασει τις δυνατοτητες του....

Στην γραμμη αυτη παντως δεν χρειαζονται οι υψηλες ταχυτητρς....

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και περιμένω μια σώφρων, ήπια μετασκευή, με έμφαση στα σαλόνια και στο γκαράζ φορτηγών.

Αν στο μέλλον χρειαστεί για άλλες γραμμές, μπορούν να πάρουν 20 πλωριά μέτρα από το άνω γκαράζ φορτηγών, το οποίο αντιστοιχεί σε ύψος 2 ντεκ επιβατών. Βγαίνουν περίπου 56 4κλινες, 224 κρεβάτια. 

 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

On 3/17/2022 at 5:33 PM, giorgos_249 said:

Ας δουμε από 5 βίντεο μερικά πλάνα από μέσα:

 

 

 

 

Λιμάνια εντελώς αποκομμένα από τις πόλεις ούτε ένας καραβολάτρης,ούτε ένας ψαράς,ούτε κάποιοι να υποδεχτούν ή να αποχαιρετίσουν τους δικούς τους.Αυτοί που είδατε εντός του λιμανοιύ σε ένα από τα βίντεο,συγκεντρώθηκαν με αφορμή κάποια εκδήλωση,γιορτή, κάτι τέτοιο...
Όσο κ αν θαυμάζω την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου κ τα πλοία της,σαν καραβολάτρης δεν θα ήθελα η Ελλαδίτσα μας να καταντήσει έτσι.
Ναι στη βελτίωση,όχι στα αποστειρωμένα λιμάνια!

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, valencay said:

Να πουμε εδω οτι την μετασκευη του βαποριου θα αναλαβει ο γνωστος κ. Κοπουκης....

Ξέρουμε αν έχουν καταλήξει στα σχέδια της μετασκευής;

Link to comment
Share on other sites

Με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό αν κάνουμε σύμφωνα  με την ταχύτητα που πάει , την υπολειπόμενη απόσταση που έχει να διανύσει κι ανάλογα το πόσες στάσεις θα κάνει και αν εχει καθυστέρηση στο κανάλι του Σουεζ η θα πάρει κατευθείαν το κονβόι  για επάνω , βγαίνει γύρω στις 11-12/4.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...