Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

Και εγώ θα συμφωνούσα να κλείσει το κεφάλαιο σουπερφερρυ ιι. Σύμβολο αλλων εποχών, άλλων ανθρώπων , άλλων πλοίων .Το πρώτο σουπερφερρυ δεν είχε και το κοινό που είχε το ιι. Σουπερφερρυ ιιι θα πρότεινα και εγώ, συνεχίζει την ονοματολογία και ξεφεύγουμε από το ιι ,συμβολίζουμε το καινούριο και διαφορετικό 

 

Το ιι κάνεις δε το φτάνει, κάνεις δε μπορεί να συγκριθεί -_-

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

35 minutes ago, Annivas said:

(...) Κι αφού αποδείχτηκε με την αγορά του , ότι οι Στεφάνου ήταν ζεστοί για το πλοίο , γιατί δεν το έπαιρναν απευθείας από την K - Line?? Ή υπάρχει πιθανότητα να είναι ζεστοί , να έδωσαν χαμηλότερη προσφορά από την τιμή του scrap για ένα πλοίο του 1998 και εν τέλει να το έχασαν από του σκραπατζήδες σε πρώτο στάδιο? 

Μήπως η K line το έβγαλε για πώληση με τιμή αρκετά μεγαλύτερη της αξίας scrap και προτιμήθηκε να αγοραστεί από τον σκραπατζη; Έστω οτι η αξία του ως scrap είναι 1εκ, η τιμή πώλησης της K line ήταν 4εκ, αρα το παίρνει ο σκραπατζής για 1εκ, και του δίνει ο Στεφάνου 2εκ και είναι και οι δύο κερδισμένοι.

Δεν ξερω αν γίνεται εύκολα ως διαδικασία, αλλά θα έστεκε. 24 χρονώ βαπόρι είναι, δεν φαντάζομαι οτι η πραγματική του αξία είναι χαμηλότερη του scrap. 

Link to comment
Share on other sites

Και γιατι η Κ line  να μην παρει τα 2 απο τους Στεφανου απευθειας? 🤔

Για την ιστορια το βαπορι ειχε βγει για πωληση γυρω στα $8 μυρια. Αρκετα πανω απο το σκραπ.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Ίσως επειδή είναι θέμα ψυχολογίας διαπραγμάτευσης. Αλλιώς αντιδρά ο πωλητής όταν απέναντι του έχει μόνο σκραπατζήδες και αλλιώς όταν ο επίδοξος αγοραστής το θέλει για να το δουλέψει.

Εν προκειμένω δεν γνωρίζω πως έγινε η συναλλαγή.

Με την ευκαιρία αυτή να ευχηθώ και γω στη νέα του εταιρία να είναι καλορίζικο και μακάρι να μοιάσει στην υστεροφημία στον προκάτοχό του.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο διαθέτει κυρίως καμπίνες και κοιτώνες. Οι χώροι σαν καθιστικά είναι χώροι μικροί που δεν μπορούν να γίνουν σαλόνια στην υφιστάμενη μορφή.

Το κατάστρωμα 5 είναι αυτό με την μεγαλύτερη έκταση και τις περισσότερες καμπίνες. Απ ότι καταλαβαίνω από την διαρρύθμιση των χώρων που μου κοινοποιηθήκε (με τα φτωχά μου γιαπωνέζικα:P) διαθέτει:

52 δωμάτια οδηγών, οι οποίες είναι 1 για κάθε οδηγό, οι οποίες βρίσκονται στο πρυμναίο τμήμα του καταστρώματος 5, περιλαμβάνουν μόνο ένα κρεβάτι και ένα γραφειάκι.

17 τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες στο πλωριό κομμάτι (17 αριστερά, 2 δεξιά)

5 δίκλινες εξωτερικές (δεξιά) 

Πλώρα, ως εσωτερικοί χώροι, κεντρικά, υπάρχουν 3 κοιτώνες 18, 18 και 24 ατόμων με κουκέτες, ενώ στο μέσον και δεξιά υπάρχουν τέσσερις μεγάλοι χώροι, 19, 31, 40 και 55 ατόμων, χωρίς κουκέτες, με στρώματα. (στρωματσάδα και οι γιαπωνέζοι)

Στο μέσον είναι και ο χώρος υποδοχής του πλοίου.

Στο κατάστρωμα 6, θα βρούμε τους όποιους "κοινόχρηστους" χώρους οι οποίοι είναι το self service και ο χώρος των παιγνίων.

Επίσης στο 6 έχουμε 5 "καμπίνες" χωρίς κλίνες, με τραπέζι και καρέκλες 4 ατόμων και έναν ακόμη μεγάλο χώρο για στρώματα 99 ατόμων.

 

Θεωρώ δεδομένο οτι τα δωμάτια των οδηγών θα φύγουν, και μπορούν να δημιουργήσουν άνετα το 1ο σαλόνι του deck 5. Στους χώρους με τα στρώματα δημιουργείται ένα ακόμη σαλόνι ή/και αεροπορικά, ενώ οι 17+5 καμπίνες αυτού του καταστρώματος παραμένουν και ίσως προστεθούν μερικές ακόμη να πιάσει τα 100 κρεβάτια. Στο Deck 6 μπορεί να γίνει το VIP lounge ή/και να προστεθούν οι επιπλέον καμπίνες για πλήρωμα. Το τζακούζι μπορεί να φύγει, έτσι κι αλλιώς είναι ένας μικρός χώρος και να δοθεί προς χρήση στο σαλόνι VIP χωρίς το έξτρα ντεκ.

Συνολικά δημιουργούνται άνετα 3 σαλόνια + VIP ή 2 σαλόνια + ATS + VIP , ενώ εχει σίγουρα 68 κλίνες.

 

ΥΓ το πλοίο λογικά έχει και καμπίνες πληρώματος στο πλωριό τμήμα του καταστρώματος 5 οι οποίες είναι λίγες, όμως δεν βρίσκω κάτι σχετικό.

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στις 30 καμπίνες το πολύ και θα είναι μια χαρά. Χρειάζεται παραπάνω η γραμμή της Ραφήνας;

Δύο ορόφους θα έχει μάλλον πάνω από το γκαράζ. Αυτά τα μέρη που είναι πιο πάνω ίσως τα βγάλουν για να το ισιωσουν. Πίσω πίσω ίσως μπει στέγαστρο από πάνω και από κάτω ίσως ξηλωθεί κάποιο κομμάτι για να μπουν θέσεις και τραπέζια εξωτερικα. 

Η πλώρη επίσης θα μπορούσε να βελτιωθεί και με την αφαίρεση του καταπέλτη αλλά και με το να την ισιωσουν ομοιόμορφα παρομοίως με τον Ελυρο ή την Αριάδνη. Και βέβαια να προσθέσουν έναν καταπέλτη ή δύο για τους επιβάτες στην πρύμνη.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, nomikos said:

Εδώ και μία άποψη του γκαράζ του.Από όσο μπορώ να καταλάβω έχει 6 γραμμές φόρτωσης σε κάθε γκαράζ.

20220209_181119.jpg

 

Πολλά κολωνάκια βλέπω (σαν το Πρέβελης) ή είναι ιδέα μου?? 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ξεγελαει η φωτο. Μονο πρυμα φαινονται αν κοιταξετε καλυτερα, δεν πρεπει να πηγαινουν μεχρι την πλωρη. Και φυσικα στη ραμπα εχει σιγουρα.

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2022 at 7:11 PM, Strofalos said:

Αν έχει κανένας το GA plan του, ας το ανεβάσει να αρχίσουμε τις εικασίες του τι μπορεί να προσθέσει και που. Πάντως του δυο πρυμνιούς καταπέλτες τους θεωρώ εκ των ουκ άνευ. 

Το GA Plan του πλοίου στη σημερινή του μορφή.

Το αρχείο προέρχεται από κοινοποίηση του χρήστη Tanner Lilley στην ομάδα Ship general arrangement plans and drawings στο Facebook

Silver Queen Deck Plan full.png

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έγραψε για το θέμα και η Tradewinds, δεν αποκλείω να έχουν διαβάσει και εμάς αν κρίνω από ορισμένα σημεία στα οποία στέκονται. Έχουν φυσικά και δικές τους πηγές οι οποίες επιβεβαιώνουν πως ποτέ δεν πουλήθηκε για scrap το πλοίο. Αξίζει δε να σημειωθεί πως ο λόγος που πουλήθηκε το πλοίο είναι πως η K-Line το αντικαθιστά με νεότευκτο LNG.

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2022 at 1:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Πλήρωμα παραλαβής θα φύγει πολύ σύντομα έτσι ώστε το Μάρτιο να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα. Πιστεύω να φτάσει πριν το Πάσχα στην Ελλάδα.

Το πλήρωμα της παραλαβής του Silver Queen αναμένεται να φύγει στις 24 Φεβρουαρίου για την Ιαπωνία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...