Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

Αν κάνει τα ιδια λαθη με τη μετασκευή στο Superferry, θα ειναι δωρο αδωρο. Χρονια τωρα φερρυ χωρις γκαραζ εχουν θέματα... Με 2-3 μηνες δε βγαινει ενα βαπόρι μόνο με επιβατες κ ΙΧ... βλ. ΘΕΟΛΌΓΟΣ, Δ. ΣΩΛΟΜΟΣ στεριωσαν γιατί ειχαν γκαραζ.!Το παραπάνω οταν το χρειαζεσαι το βρίσκεις μπροστα σου. Οταν δεν το εχεις??? Γνωμη μου παντα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Superferry από όταν ήρθε είχε χαμηλό γκαράζ, έχει το χαμηλότερο γκαράζ στη γραμμή (4,3 νομίζω?? ) ! Δεν έκλεισαν τίποτα με μετασκευή στο γκαράζ, έτσι "γεννήθηκε" 😁 Αυτό εδώ ΔΕΝ είναι τέτοια περίπτωση, βάζει φορτηγά σε 2 ντεκ πάνω-κάτω.

Δεν χρειάζεται υπερβολική μετασκευή, εκτιμώ θα φύγει ο πλωριός καταπέλτης (που λογικά θα γίνει πρυμνιός απευθείας για το άνω γκαράζ - δεν πρέπει να γίνει το λάθος του ΘΕΟΛΟΓΟΣ), θα κλείσουν οι περατζάδες και θα γίνουν εσωτερικές προσαρμογές όπως παράθυρα να είναι φωτεινό μέσα, ίσως αφαίρεση του περιστερώνα πίσω από τις τσιμινιέρες και ενδεχομένως και προσθήκη 100 κρεβατιών στο ντεκ της γέφυρας πχ (για να μπορεί να είναι και αλλού εκμεταλλεύσιμο - να το ναυλώνουν το χειμώνα για ετήσιες, κρίμα θα ήταν) - και φύγαμε !!  

Δεν χρειάζεται ούτε πλωριά μπαλκόνια (θα γούσταρα προσωπικά αλλά οι ναυτιλιακές είναι επιχειρήσεις, όχι στέκι καραβολατρών), ούτε τρελές προσθήκες οι οποίες και θα δυσκολέψουν και την ικανότητα ελιγμών δεδομένου ότι ήδη είναι ψηλό βαπόρι.....

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Meganisi said:

Αν κάνει τα ιδια λαθη με τη μετασκευή στο Superferry, θα ειναι δωρο αδωρο. Χρονια τωρα φερρυ χωρις γκαραζ εχουν θέματα... Με 2-3 μηνες δε βγαινει ενα βαπόρι μόνο με επιβατες κ ΙΧ... βλ. ΘΕΟΛΌΓΟΣ, Δ. ΣΩΛΟΜΟΣ στεριωσαν γιατί ειχαν γκαραζ.!Το παραπάνω οταν το χρειαζεσαι το βρίσκεις μπροστα σου. Οταν δεν το εχεις??? Γνωμη μου παντα

 

Νομίζω ότι το Superferry εκ κατασκευής δεν είχε το γκαράζ τύπου ΘΕΟΛΟΓΟΣ ή ΣΟΛΩΜΟΣ και δεν το επηρέασε η μετασκευή. Είναι ένα πλοίο βασισμένο στα χνάρια του Superferry II , με σαφή φιλοσοφία να εξυπηρετεί κυρίως επιβάτες και ΙΧ και πολύ λιγότερο φορτηγά.

Κακά τα ψέματα όλες οι γραμμές δεν είναι ίδιες έχουν διαφορετικό status το οποίο μεταβάλλεται με το πέρασμα του χρόνου. Η γραμμή της Ραφήνας πάντα είχε χύμα κόσμο και πολλά ΙΧ αλλά λίγα φορτηγά. Ερχόμενος ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ δούλεψε πάρα πολύ η εταιρεία του προσελκύοντας μεταφορικές πολλές εκ των οποίων πήγαιναν ακόμη από τον Πειραιά .  Με άλλα λόγια δημιούργησε νέα κίνηση στη γραμμή.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, giorgos_249 said:

εκτιμώ θα φύγει ο πλωριός καταπέλτης (που λογικά θα γίνει πρυμνιός απευθείας για το άνω γκαράζ - δεν πρέπει να γίνει το λάθος του ΘΕΟΛΟΓΟΣ),

Αν γίνει αυτό, τότε θα ήταν καλή ιδέα να έρθει το κομοδέσιο και η γέφυρα λίγο πιο μπροστά, όπως είχε γίνει με το Έλυρος. Από τις φωτογραφίες που έχω δει, φαίνεται να υπάρχει περιθώριο!

(Βέβαια, αυτό συνεπάγεται έξτρα κόστος και περισσότερο βάρος, αλλά εγώ ούτε ναυπηγός είμαι, ούτε εφοπλιστής, ένας απλός καραβολάτρης).

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, giordim said:

1400 άτομα λέει και 340 ΙΧ... Δεν αναφέρει καμπίνες. Καλό είναι να μην πάρει πολύ χτίσιμο για να κρατήσει ψηλά την ταχύτητα του.

Θα διαθετει και καμπίνες. 

1 minute ago, Nikos_Chania said:

Επίσημη ανακοίνωση της Golden Star Ferries για την απόκτηση του Silver Queen. 

 

CCF_000229.pdf 463.96 kB · 0 downloads

 

Link to comment
Share on other sites

Θα έχει ΚΑΙ καμπίνες τελικά !

 

Μάλλον πάει για Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Πάρο. Ίσως οι καμπίνες να προορίζονται για όσους πάνε από Ραφήνα για Παροναξία.

Και για τους άλλους προορισμούς αλλά και για εκεί λόγω μεγαλύτερης απόστασης.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς να ορίσει λοιπόν και αυτό. Εδώ υπάρχουν λίγες φωτό από το εσωτερικό του (από ότι φαίνεται είχε και κάποιες καμπίνες, και spa στο κουτί πάνω πάνω)αν και είναι σίγουρο ότι θα ξηλωθεί όλο.

Αν καταλήξει και αυτό στη γνωστή γραμμή θα γίνει η Ραφήνα Yokohama😁.

https://www.best1cruise.com/ship/SRFSK/#ship-data

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Πάμε να κάνουμε ένα ταξιδάκι με τη νέα καραβάρα της Golden Star Ferries!!!

Εδώ έχει μερικές ακόμα φώτο.

Εδώ και μία άποψη του γκαράζ του.Από όσο μπορώ να καταλάβω έχει 6 γραμμές φόρτωσης σε κάθε γκαράζ.

20220209_181119.jpg

20220209_181103.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα έχει δουλίτσα να γίνει . Καταπελτάκια επιβατών εξωτερικοί και εσωτερικοί χώροι,οι καμπίνες να γινουν πιο ευρωπαικές. Πάντως θα έχει ενδιαφέρον πως θα ονομαστεί, Fantasia δυσκολο να το βγάλουν. Ωραίο θα ηταν το Supeferry III ,αν το συνεχίσουν  ή Super κάτι

Link to comment
Share on other sites

Για όνομα όντως το Superferry III θα έκανε καλό γκελ σε Έλληνες και ξένους επιβάτες. Εξωτερικά και προπάντων εσωτερικά, αν θέλουν οι Στέφανου να το φέρουν στα στάνταρ του Superferry, θα χρειαστούν πολύ χρήμα να ρίξουν. Αν έχει κανένας το GA plan του, ας το ανεβάσει να αρχίσουμε τις εικασίες του τι μπορεί να προσθέσει και που. Πάντως του δυο πρυμνιούς καταπέλτες τους θεωρώ εκ των ουκ άνευ. 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Strofalos said:

Αν έχει κανένας το GA plan του, ας το ανεβάσει να αρχίσουμε τις εικασίες του τι μπορεί να προσθέσει και που

Στο βίντεο που έχει ανεβάσει ο nomikos στο 9.13 φαίνεται η διαρρύθμιση. 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν καταλαβαίνω γρι Ιαπωνέζικα..! Κάτι δείχνει αλλά βγάλε άκρη τί είναι τί. Ένα νορμάλ, να αρχίζει από το μηχανοστάσιο και να φτάνει μέχρι την γέφυρα. 

Link to comment
Share on other sites

Οι δικες μου πληροφοριες λενε οτι αγοραστηκε κατευθειαν απο την εταιρια,χωρις μεσαζοντα.Ισως να το κοιταγανε και σκραπατζηδες και εκει να εγινε το μπλεξιμο ,αλλα σκραπ για ενα ferry 23 ετων μαλλον υπερβολη μου κανει.

Οπως και να χει μαλλον μικρη σημασια εχει πλεον.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μπροστα στην γενικοτερη απραξια της εποχης, βρηκαμε ενα νεο θεμα να ασχολουμαστε για πολυ καιρο.. Ας προσθεσω κι εγω λοιπον μια ιδεα για ονομα μιας και θα παρελασουν πολλες ιδεες..

Αφου το Σουπερφερρυ εχει το ονομα ενος προκατοχου του, γιατι να μην ονομαστει αυτο, ως το νεο Σουπερφερρυ 2, ετσι κι αλλιως ειναι ενα πανισχυρο brandname στην Ραφηνα..

Link to comment
Share on other sites

Το SUPERFERRY II ειναι ενα και εχει αφησει τη δικη του ιστορια.Το ονομα θα επρεπε να αποσυρθει οπως αποσυρουν οι ομαδες τις φανελες απο τους παικτες θρυλους :D

Αν πηγαινα σε κατι θα ηταν SUPERFERRY III ωστε να υπαρχει μια συνεχεια ή GOLDEN FERRY οπως ονομαστει αρχικα το SUPERFERRY

Περα απο αυτα εμενα θα μου αρεσαν και ονοματα που εχουν σχεση με την Ανδρο ,μιας και οι πλοιοκτητες καταγονται απο εκει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

O Garry Andrews επιμενει οτι ειχε πουληθει για scrap και την αγορα απο τη Golden Star τη χαρακτηριζει "scrapyard to owner sale"

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος εξ' αρχής η πληροφόρηση που είχε ο Garry Andrews ανεξαρτήτως αν επιμένει. Πιθανόν το κανάλι πληροφόρησης που είχε να εμμένει και να τον παρασύρει.

Αν πάρουμε όμως τα πράγματα με την λογική θα δούμε ότι το σενάριο που αναφέρει δεν φαίνεται ρεαλιστικό.

Έστω ότι το δημοσιευμένο report που μας παρέθεσε ο φίλος  @Petros P το οποίο ανέφερε ότι πουλήθηκε για scrap στις 28/1 ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα. Τότε μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες πότε πρόλαβε να  υπογραφεί συμφωνητικό , να εξοφληθεί από τους σκραπατζήδες, να ενδιαφερθούν οι Στεφάνου , να τους βρουν ποιοί είναι και να τρέξουν να συμφωνήσουν να το αγοράσουν?? Κι αφού αποδείχτηκε με την αγορά του , ότι οι Στεφάνου ήταν ζεστοί για το πλοίο , γιατί δεν το έπαιρναν απευθείας από την K - Line?? Ή υπάρχει πιθανότητα να είναι ζεστοί , να έδωσαν χαμηλότερη προσφορά από την τιμή του scrap για ένα πλοίο του 1998 και εν τέλει να το έχασαν από του σκραπατζήδες σε πρώτο στάδιο? 

Επίσης γνωρίζω για τέτοια πλοία που βγαίνουν προς πώληση στην Ιαπωνία πάντα υπάρχει ενδιαφέρον από χώρες του Far East στις οποίες πηγαίνει και δουλεύει την επόμενη ημέρα χωρίς καμία συμμόρφωση.

Δεν είμαι σίγουρος για κάτι αλλά όλα αυτά τα κομμάτια του παζλ που γεννά η αναφορά του Garry Andrews δεν μπορούν να μπουν σε σειρά. 

 

Link to comment
Share on other sites

Με super σαν συνθετικό δύσκολα να βρεθεί κάτι πλην του Superferry. Από την άλλη αυτό το σκάφος έχει διαφορετικές γραμμές από το Superferry, οπότε δεν ταιριάζουν σαν σειρά ως παρόμοια. Θα μπορούσαν να το πουν Golden Star Andros ή Golden Star Tinos. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...