Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

Το designs 98 που κοίταξα το δίνει με max ταχυτητα 23,25knots υπηρεσιακη 20,5 και καταναλωση 64τ/24ωρο. 

Ραφήνα θα έβαζα τα λεφτά μου αν και είναι λίγο μπαουλακι για εκεί.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, giorgos_249 said:

Τι έντονο ενδιαφέρον λένε? 26/1 βγήκε σε πλειστηριασμό, πρέπει να πουλήθηκε ήδη κάπου..... 

Ακόμα δεν έχει πουληθεί μέχρι να ανακοινωθεί ο νικητής μετά τη κατάθεση των προσφορών από τους υποψήφιους αγοραστές. Γιατί πέρα από την προσφορά από Ελληνική εταιρεία, υπάρχουν προσφορές από Φιλιππίνες και Ινδονησία.

Link to comment
Share on other sites

Golden Star θα έβαζα τα λεφτά μου..

Από ότι βλέπω εκτελεί τα δρομολόγια του με πάνω από 19 κόμβους.Είναι ο καλύτερος αντιΘεολόγος για Ραφήνα.Μακάρι ναρθει..

Link to comment
Share on other sites

Tο ζητούμενο δεν είναι να βρεθεί ο αντιΘεολόγος.

Αλλά η δημιουργία ασπιδας σε πιθανή έλευση του οποιουδήποτε Τερα Τζετ ή Νήσος Μύκονος.

Η αγορά της Ραφήνας πρέπει απαραίτητα να λανσάρει απαραίτητα κάτι καινούργιο, κάτι καινοτόμο ενδεχομένως που να μπορεί να είναι σύγχρονο (με την πραγματική σημασία της λέξης) και να προσφέρει χωρητικότητα, ταχύτητα και λογική, για τα δεδομένα της εποχής, κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Svo said:

Η γνωστή εταιρεία που είχε πετάξει λευκή πετσέτα. 

 

5 hours ago, nomikos said:

Golden Star θα έβαζα τα λεφτά μου..

!!

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μία ερώτηση;; Το αδερφάκι του Venila κρίθηκε ακατάλληλο για τα ελληνικά λιμάνια λόγω μπαταριστών μηχανών. Αυτό έχει αλλού τύπου μηχανές και το ζαχαρωνουμε τόσο;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σχεδιαστικά φέρνει σε απογόνο του VEGA/VIRGO ... 

και γω πιστεύω ότι είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρθηκε κάνας Βεντούρης , Αρκουμάνης παρά οι Στεφάνου 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Neptune said:

Το designs 98 που κοίταξα το δίνει με max ταχυτητα 23,25knots υπηρεσιακη 20,5 και καταναλωση 64τ/24ωρο.

 

Πέρα από την κατανάλωση, να δούμε κι ορισμένα άλλα χαρακτηριστικά:

Ναυπήγηση 1998 στη Mitsubishi του Shimonoseki(1041) με 2 κύριες μηχανές Pielstick 16PC2-6V-400(τετράχρονες με 16 κυλίνδρους).

Μήκος 134 μέτρα, πλάτος 21, και βύθισμα μέγιστο 7 μέτρα.

Δύο γκαράζ, χωρητικότητα 600 επιβατών χωρίς καμπίνες στην Ιαπωνία και 92 φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Μην το λες, ο Βεντούρης πριν 4 χρόνια το 2018 αγόρασε το λίγο μεγαλύτερο Orange 7, του 1994 - τότε 24 ετών (το σημερινό Rigel 7)....

Oμοίως ο Αρκουμάνης οταν πήρε το New Golden Bridge 2 αυτό ηταν 27....

Νταξει, δεν ειναι δα και Νήσος Μύκονος, μιλαμε για ενα μετριο βαπόρι (oυτε Μπλου σταρ Δηλος ουτε Όλυμπος όμως) που εχει προοπτικές (πολυ καλο γκαράζ, μικρη λαμαρινοδουλειά στη μετασκευή κλπ) αλλά φαινεται να θελει δουλειά γενικώς....7-8 εκατομύρια το κόβω να φεύγει.... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

To Venilla θυμάμαι ότι είχε βγεί στους Βrokers έναντι 7,5 εκ $ κάτι που σημαίνει πως λίγο-πολύ μία εταιρία χρειάζεται μαζί με μετατροπές και μεταφορές από την άπω Ανατολή κάτι λιγότερο από 20εκ € ίσως και να αξίζει εάν μείνει μία 20ετία!!!!

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2022 at 12:29 AM, Neptune said:

Το designs 98 που κοίταξα το δίνει με max ταχυτητα 23,25knots υπηρεσιακη 20,5 και καταναλωση 64τ/24ωρο. 

Ραφήνα θα έβαζα τα λεφτά μου αν και είναι λίγο μπαουλακι για εκεί.

Η κατανάλωση αφορά την υπηρεσιακή ή την μέγιστη ταχύτητα;

Να φανταστώ pitch προπέλες;

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Andros Queen (IMO 9166223)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...