Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 10/1/2022 at 10:12 AM, proud_ionian said:

Ειμαι περιεργος τι ενστασεις θα μπορουσε να προβαλει ο Ιταλος στην επιτροπη ανταγωνισμου και τι θα μπορουσε να ζητησει.

 

On 10/6/2022 at 8:01 PM, Kostas18gr said:

Νομιζω οτι μετα απο αυτην την εξελιξη, δεν θα υπαρξουν απροοπτα στην επιτροπη ανταγωνισμου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενω εμεις ασχολουμαστε με το γεγονος της χρονιας:P, η Attica και η επιτροπη ανταγωνισμου επικοινωνουν στο παρασκηνιο.

Συμφωνα με το mononews, η Attica την προηγουμενη εβδομαδα απαντησε σε 38 διευκρινιστικες ερωτησεις της επιτροπης και εχει ο Θεος.

Υπο νορμαλ συνθηκες η διαδικασια διαβουλευσης με την επιτροπη θα παει μεχρι τις 20 Γεναρη. Αν στραβωσει κατι, θα παμε καλοκαιρι. Προσωπικα πιστευω οτι δεν θα παει τοσο πισω, γιατι μετα τη διαβουλευση με την επιτροπη εχει και αλλα επεισοδια το εργο. Δ.Σ. και Γ.Σ. των εταιριων και αλλα ντραβαλα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Just now, proud_ionian said:

Συμφωνα με το mononews, η Attica την προηγουμενη εβδομαδα απαντησε σε 38 διευκρινιστικες ερωτησεις της επιτροπης και εχει ο Θεος.

Πολλες οι ερωτησεις,δεν μαθαμε τις απαντησεις ομως :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 4/4/2023 at 4:20 PM, Petros P said:

Απλα μπορεί να υπάρχει συνεννόηση 

On 5/3/2023 at 1:59 PM, Petros P said:

Πιο πιθανό το βλέπω να περνάει σε κανενα Ηλιόπουλο στο πλαίσιο κάποιας συμφωνίας για τον ανταγωνισμό παρά για σκραπ. Βέβαια οπως μας εξηγεί και ο @Panagia Ekatontapiliani η ΑΤΤΙΚΑ δειχνει την επόμενη μέρα για το πλοίο.

Την ιδια στιγμη δε θα αποκλείσω στο μέλλον να το ξαναδούμε στη γραμμή,οταν θα εχουν περάσει και οι εκλογές 😇

 

On 4/4/2023 at 5:01 PM, Petros P said:

Η ΑTTICA θα πάρει την ΑΝΕΚ, και δε θα ανοίξει μυτη? Μη γελιόμαστε,ολο και κάποια πλοια θα παρει ο ανταγωνισμος.... Και στη τελικη οσο και ανορθοδοξο και αν ειναι, εχουμε δει πως ο super Mario κανει επιδειξη δυναμης μερικες φορες (το τερα μπαινει μεσα, αγορα κζ που τελικα σε καλο του βγηκε,μπασιμο στην mig)

Σίγουρα θα δώσει πλοίο η θα αφήσει κάποιον στη γραμμή η ΑΝΕΚΑΤΤΙΚΑ + οτι κάποια παλιά θέλει να τα δώσει/ξεφορτωθεί

Link to comment
Share on other sites

Για να έχουμε τη σωστή εικόνα, χωρίς τους μελοδραματικούς τίτλους που είναι δημοφιλείς εντός και εκτός shipfriends;), να δούμε τι ακριβώς ανακοίνωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού:

 

Quote

Θέμα: Κίνηση διαδικασίας πλήρους διερεύνησης της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης η οποία αφορά στη συγχώνευση διά απορροφήσεως της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» και διακριτικό τίτλο «ΑΝΕΚ» από την εταιρεία με την επωνυμία «ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» και τον διακριτικό τίτλο «ATTICA GROUP».

Στις 4 Μαΐου κινήθηκε η διαδικασία πλήρους διερεύνησης, κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 8 παρ. 4 του ν. 3959/2011, της από 25.10.2022 γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης που αφορά στη συγχώνευση διά απορροφήσεως της εταιρείας ΑΝΕΚ από την εταιρεία ATTICA GROUP.

Η ATTICA GROUP είναι αμιγώς εταιρεία συμμετοχών και δραστηριοποιείται μέσω θυγατρικών της εταιρειών, κατά κύριο λόγο στην παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς προσώπων και οχημάτων στις ακτοπλοϊκές γραμμές εσωτερικού, στις διεθνείς θαλάσσιες γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας και μεταξύ Μαρόκου και Ηπειρωτικής Ευρώπης.

Η ΑΝΕΚ δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς προσώπων και οχημάτων στις ακτοπλοϊκές γραμμές εσωτερικού και στις διεθνείς θαλάσσιες γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας. 

Επί τη βάσει της προκαταρκτικής αξιολόγησης της συγκέντρωσης, η Επιτροπή Ανταγωνισμού εκτιμά ότι η γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού σε επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά, κατά κύριο λόγο και με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, διότι, μετά την πραγματοποίηση της υπό κρίση πράξης, η νέα οντότητα θα αποκτήσει σημαντικά μερίδια αγοράς στις επηρεαζόμενες από τη συγκέντρωση αγορές της μεταφοράς επιβατών, μεταφοράς οχημάτων και μεταφοράς φορτηγών, από τα οποία ενδεχομένως προκύπτουν επιπτώσεις μη συντονισμένης και συντονισμένης συμπεριφοράς σε δρομολόγια στα οποία δραστηριοποιούνται και οι δύο εταιρείες, ATTICA και ΑΝΕΚ, πιθανές στρεβλώσεις στην αγορά παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς μέσω συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (διαγωνισμοί), καθώς και ενδεχόμενες επιπτώσεις κάθετων ή διαγώνιων σχέσεων στις προαναφερόμενες αγορές.

Κατά τη διαδικασία πλήρους διερεύνησης, η ΕΑ θα εξετάσει εάν επιβεβαιώνονται οι αμφιβολίες της ως προς το συμβατό της συγκέντρωσης με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επί μέρους αγορές στις οποίες αφορά. 

Σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 8 παρ. 4 του ν.3959/2011, από τη γνωστοποίηση, στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις, της κίνησης της διαδικασίας πλήρους διερεύνησης, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν από κοινού να προβαίνουν σε τροποποιήσεις στη συγκέντρωση ή να προτείνουν την ανάληψη δεσμεύσεων, ώστε να μην προκαλούνται σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επί μέρους αγορές, στις οποίες αφορά, και να τις κοινοποιούν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Η απόφαση της ΕΑ επί της συγκέντρωσης θα εκδοθεί εντός ενενήντα (90) ημερών από την ημερομηνία κίνησης της διαδικασίας πλήρους διερεύνησης. Η κίνηση της διαδικασίας πλήρους διερεύνησης δεν προδικάζει το τελικό αποτέλεσμα της αξιολόγησης.

Το ζουμί είναι στην τελευταία πρόταση.

Μέχρι τότε, όλα τα υπόλοιπα είναι cocktail μυθοπλασίας και ευσεβών πόθων.;)

Κάνετε υπομονή 90 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Mθθοπλασία σίγουρα δεν είναι .Τώρα αρχίζει το πάρε δώσε. Κάποια πλοία (όχι παλαιά)θα δοθούν ανταλλάγματά για να κλείσουν στόματα... Υπάρχει ιστορικό μην κρυβόμαστε...Αναίμακτα για την κοινοπραξία πολύ δύσκολο έως ανέφικτο....Άλλο το εφικτό και άλλο το ευκτέο   όπως έλεγε κάποιος παλιότερα...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και θα υπάρξουν ανταλλάγματα. Σε γραμμές σίγουρα και ίσως σε πλοία. Αυτό φαντάζομαι το γνωρίζουν και το αναμένουν οι εμπλεκόμενοι στη συγχώνευση και οι ανταγωνιστές τους. 

Άλλο αυτό και άλλο να μιλάμε για σύννεφα κλπ

Link to comment
Share on other sites

Ποια πλοία θα μπορούσαν να δώσουν; 
Στην τελική θα συμφέρει την Άττικα η εξαγορά; Εξάλλου ως κοινοπραξία δουλεύουν….

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Συμφερει την Τραπεζα Πειραιως που ειναι ο κυριος δανειστης και στην πραξη βασικος μετοχος και των δυο εταιριων. Ετσι και την ΑΝΕΚ θα διασωσει και θα μπορεσει να πουλησει ευκολοτερα την ενιαια εταιρια. Ετσι πιστευουν τουλαχιστον. Αναλυτικες λεπτομερειες και στην αρχη αυτου του τοπικ και στα τοπικ της ΑΝΕΚ και της Attica.

Tι ορους θα βαλει η Επιτροπη Ανταγωνισμου για να εγκρινει, μονο να εικασουμε μπορουμε. Η συγχωνευση Attica - HSW που πολλοι εχουν σαν μετρο συγκρισης, δεν ειναι ιδια περιπτωση 100%. Εκει οι εταιριες λειτουργουσαν ανταγωνιστικα και, το κυριοτερο, ο αλλος ανταγωνιστης (Μινωικές) είχε το 33% της μιας εταιριας (HSW).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HS_4 said:

Ποια πλοία θα μπορούσαν να δώσουν; 
Στην τελική θα συμφέρει την Άττικα η εξαγορά; Εξάλλου ως κοινοπραξία δουλεύουν….

Τα πιο νέα φαντάζομαι ότι θα ζητήσουν οι ανταγωνιστές...Μην ζητήσουν (και πάρουν τελικά)και κάποιες γραμμές μαζί με τα πλοία...

Link to comment
Share on other sites

Εχουν επισημως καταθεσει προσφυγες κατα της συγχωνευσης στην Επιτροπη Ανταγωνισμου η Seajets και οι Μινωικες γι αυτο και δεν εγκριθηκε τωρα και θα γινει περαιτερω εξεταση του ζητηματος.

Link to comment
Share on other sites

Άμα είναι να μπει η Αττικα σε μια διαδικασία να πουλήσει κάνα ΧΙ ή κάνα μεγάλο μπλου ή πακέτο το Φοσενάκια της ΑΝΕΚ, καλύτερα να μην γίνει η συγχώνευση. Αυτό το ότι στην προηγούμενη με την Χελλενικ έδωσε τα ΧΙΙ&Highspeed και τα μπάλωσε με τα εναπομείναντα, αυτή την φορά θα είναι μαχαιριά στην καρδιά καθώς δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει τις γραμμές της με τα πλοία που θα της μείνουν. Ή θα αναγκαστεί να ναυλώσει ή θα αφήσει γραμμές. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Strofalos said:

Άμα είναι να μπει η Αττικα σε μια διαδικασία να πουλήσει κάνα ΧΙ ή κάνα μεγάλο μπλου ή πακέτο το Φοσενάκια της ΑΝΕΚ, καλύτερα να μην γίνει η συγχώνευση. Αυτό το ότι στην προηγούμενη με την Χελλενικ έδωσε τα ΧΙΙ&Highspeed και τα μπάλωσε με τα εναπομείναντα, αυτή την φορά θα είναι μαχαιριά στην καρδιά καθώς δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει τις γραμμές της με τα πλοία που θα της μείνουν. Ή θα αναγκαστεί να ναυλώσει ή θα αφήσει γραμμές. 

Όντως εδωσε τα δυο καλύτερα πλοια της… 

Αν είχε και το highspeed 7 τώρα θα μπορούσε να παιξει δυναμικά στο Αιγαιο με 3 ταχυπλοα 

Link to comment
Share on other sites

Η πώληση των δύο πλοίων δεν έγινε λόγω των μέτρων που επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, αλλά προκειμένου η Attica να χρηματοδοτήσει την εξαγορά της HSW.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Strofalos said:

Άμα είναι να μπει η Αττικα σε μια διαδικασία να πουλήσει κάνα ΧΙ ή κάνα μεγάλο μπλου ή πακέτο το Φοσενάκια της ΑΝΕΚ, καλύτερα να μην γίνει η συγχώνευση. Αυτό το ότι στην προηγούμενη με την Χελλενικ έδωσε τα ΧΙΙ&Highspeed και τα μπάλωσε με τα εναπομείναντα, αυτή την φορά θα είναι μαχαιριά στην καρδιά καθώς δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει τις γραμμές της με τα πλοία που θα της μείνουν. Ή θα αναγκαστεί να ναυλώσει ή θα αφήσει γραμμές. 

Και εγώ αυτό πιστεύω , γραμμές της Αδριατικής μαζί με τα βαπόρια θα «θυσιαστούν» 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Orestis said:

Η πώληση των δύο πλοίων δεν έγινε λόγω των μέτρων που επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, αλλά προκειμένου η Attica να χρηματοδοτήσει την εξαγορά της HSW.

Δηλαδή ήταν θέμα χρημάτων... 

Κι εγώ σου λέω υποθετικά πως τα ίδια χρήματα θα έβαζε η εταιρεία στα ταμεία της αν πχ πωλούσε τα Horizon, Διαγόρας σε τίποτα Ινδονήσιους λ.χ. να εξυπηρετούν τα νησάκια εκεί πέρα. Όμως έπρεπε να "αποδυναμωθεί" η δυναμική της εταιρείας για να αφήσει περιθώριο στον ανταγωνισμό διεκδίκησης μεγαλύτερου κομματιού της πίτας, στα πλαίσια του μονοπωλίου. Όποτε τι πούλησε?? Τα καλύτερα πλοία της. Απλά και όμορφα. Εδώ όμως λίπος δεν έχει. Έτσι και χάσει πχ κάνα Φόσεν τι θα κάνει, θα στείλει το Γκαλαξυ Αγκώνα? Αποκλείται. Κάνα μεγάλο μπλού? Είναι μικρό για την γραμμή. Το Πρέβελης μήπως..? Ούτε καν. Άρα? Αφήνει την γραμμή και αναδιατάσει τον στόλο της στις υπόλοιπες γραμμές. Γι αυτό λέω πως άλλα περιθώρια απωλειών δεν έχει. 

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υφισταται αναγκη πωλησης καποιου πλοιου για να χρηματοδοτησει τη συγχωνευση...

Αν και ολα αυτα μενουν να επιβεβαιωθουν απο τις ρυθμιστικες αρχες λογικα αυτες θα υποδειξουν την αποδοση καποιας γραμμης στον ανταγωνισμο ή κατι τετοιο και οχι καποια αποδεσευση πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, marioskef said:

Μα δεν υφισταται αναγκη πωλησης καποιου πλοιου για να χρηματοδοτησει τη συγχωνευση...

Αν και ολα αυτα μενουν να επιβεβαιωθουν απο τις ρυθμιστικες αρχες λογικα αυτες θα υποδειξουν την αποδοση καποιας γραμμης στον ανταγωνισμο ή κατι τετοιο και οχι καποια αποδεσευση πλοιου.

Ένα κατατοπιστικό άρθρο για την υπόθεση

https://www.zarpanews.gr/enteinetai-i-agonia-gia-to-mellon-tis-anek-ti-ginetai-me-tin-sygchoneysi-tis-me-tin-attica-group/  

Συμφωνώ μαζί σου αλλά για να μην υπάρξουν προβλήματα μετά πρέπει να δώσουν κάτι για να αποφύγουν αντιδράσεις....Προτιμότερο για να μην υπάρξουν γκρίνιες και κυρίως να μην υπάρχει μονοπώλιο από την κοινοπραξία στις περισσότερες γραμμές εσωτερικού. Αν η τράπεζα αποφασίσει να πουλήσει την εταιρεία ,λίγοι και γνωστοί έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν. Είναι  ένα πολύ λεπτό θέμα εν μέσω προεκλογικής (η των αρχών της μετεκλογικής )περιόδου. Όλοι πρέπει να πάρουν γιατί κανένας  υπουργός (κυβέρνηση) φαντάζομαι δεν θέλει αντιδράσεις για τέτοια θέματα...  Είναι και αυτό μια παράμετρος του όλου θέματος...

Edited by LoveBoat
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...