Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί το Αστεριών ΙΙ ανήκει στην ΑΝΕΚ?? Το Κρήτη ΙΙ είναι τέλος εδώ και ένα χρόνο. Το Πρέβελης εάν χάσει τη γραμμή του, σίγουρα δεν θα είναι σίγουρο το μέλλον του, αλλά θα εξαρτηθεί από το μέγεθος της ζημίας στο αξονικό του. Τώρα το Κρήτη Ι φαίνεται ότι χρειάζεται για να καλύψει τις γραμμές που εξυπηρετεί η κοινοπραξία. Τέλος το Ελ. Βενιζέλος φαίνεται ότι περισσεύει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ανηκει και στην Αττικα ομως το Αστεριων αρα δεν εχει λογο να πληρωνει ναυλο.Εχει πλοια για να καλυψει τα κενα(Νησος Ροδος,Αριαδνη,Blue Star 1 κα)πολυ πιο συγχρονα απο τα Κρητη και σιγουρα το οποιο νεο σχημα θα εχει μεγαλες αναγκες ρευστοτητας για να επιβιωσει οποτε δεν θα λυπηθουν κανενα.

Link to comment
Share on other sites

Το χειμερινή περίοδο σίγουρα αυτά τα πλοία μπορούν να καλύψουν τα κενά. Αλλά το καλοκαίρι τι γίνεται?? Γιατί εάν δεν επιστρέψει από τη ναύλωση στη Ιρλανδία το Blue Star 1, δεν περισσεύει κανένα πλοίο της!!

Link to comment
Share on other sites

το ποιο πλοιο θα παει σε ποια γραμμη, ειναι πραγματικα το τελευταιο που απασχολει οσους ετοιμαζουν το deal.

εχουμε συζητησει προσφατα πολλα σεναρια για το μελλον της ΑΝΕΚ, στη γωνια του κουτσομπολη κυριως. θα απορροφηθει απο την Attica; θα παρει η Attica τα καλα πλοια της ΑΝΕΚ και θα μεινει μονο μια "μικρη" ΑΝΕΚ στις γραμμες της Κρητης, με 2-3 πλοια; Απο οτι διαφαινεται οι πιστωτες της εταιριας καταληγουν στο να την ενταξουν στο αρμα της Attica και αυτην. 

Οποιαδηποτε ομως λυση και αν προκριθει, απαραιτητη προϋποθεση για να ειναι βιωσιμη ειναι να "πονεσουν" και οι δανειστες. Να γινει δηλαδη κουρεμα των χρεων της εταιριας. Αν θυμαμαι καλα, τα δανεια της εταιριας υπερβαινουν τα €250εκ. Θα πρεπει να μειωθουν σε τετοιο βαθμο, ωστε να ανταποκρινονται στην αξια της περιουσιας της , αλλα και να μπορουν να αποπληρωνονται απο τα εσοδα των πλοιων της. Μεσα σε μια τετοια διαδικασια, περιορισμου χρεων και μεταβιβασης της εταιριας, θα δουμε πλοια της εταιριας να πωλουνται, ωστε να υπαρξει μια γενναια καταβολη ρευστου πριν το κουρεμα.

το τι θα κανει και τι θα απογινει η attica μετα την AnschlussB) με την ΑΝΕΚ, ειναι αλλο... ευαγγελιο (τα εχουμε επισης συζητησει στο τοπικ της Attica και στη γωνια του κουτσομπολη)

Link to comment
Share on other sites

"Εν οίδα ότι ουδέν οίδα" η ΑΝΕΚ

Quote

Κατόπιν σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (επιστολή με αριθμό 2378/11/10/2021) και με γνώμονα την ομαλή λειτουργία της αγοράς και την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, η ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.», προβαίνει στην εξής ανακοίνωση σε σχέση με πρόσφατο δημοσίευμα που περιλαμβάνει αναφορές σε προχωρημένες συζητήσεις για την απορρόφηση της Εταιρείας από την ATTICA GROUP, στο οποίο παραπέμπει η ως άνω Επιστολή της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς:


Ουδεμία ενημέρωση ή πληροφορία έχει περιέλθει εν γνώσει της Εταιρείας από τους πιστωτές της ή από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα σχετικά με τα διαλαμβανόμενα στο δημοσίευμα.


Η Εταιρεία θα προβεί, σύμφωνα με τον νόμο και αμελλητί, σε ανακοινώσεις προς ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, εάν και εφόσον συντρέξουν οι σχετικές προϋποθέσεις.


Χανιά, 12.10.2021

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/11/2021 at 5:04 PM, MILTIADIS said:

Για συγχωνευση μεσω απορροφησης της εταιρειας απο την Attica εντος του Νοεμβριου εγραψε ο οικονομικος τυπος του Σαββατοκυριακου.

Σε νομικους ορους συγχωνευση μεσω απορροφησης σημαινει οτι το συνολο των περιουσιακων στοιχριων της απορροφωμενης εταιρειας περναει στην απορροφωσα εταιρεια και η πρωτη  ειτε παυει να υπαρχει(συνηθως)ειτε οι 2 δημιουργουν μια νεα εταιρεια.

Ειναι λοιπον κατι διαφορετικο απο την εξαγορα εταιρειας οπως εγινε για παραδειγμα με την HSW.

Link to comment
Share on other sites

@MILTIADIS Μήπως έχετε κάποια πηγή; Πάντως, όταν αγόρασε η Attica την HSW δεν χάσαμε Πήγασο, Άρτεμις, Σκιάθος και ταχύπλοα (πλυν του Highspeed 7), παρόλο που-ουσιαστικά-δεν ταιριάζαν στην φιλοσοφία του ομίλου.

Ο Βενιζέλος είναι night ferry ιδανικό για τα δρομολόγια που κάνουν τα Κρητικά και τα Δωδεκανησιώτικα. Αλλά δεν ξέρω αν μετράει ως ηλικία το έτος καθέλκυσης ή το έτος ολοκλήρωσης. Το ίδιο ισχύει και για τα Κρήτη. Το Πρέβελης είναι ιδανικό για δυσπροσπέλαστα λιμάνια, νομίζω ότι έχει αρκετά κοινά με τον Διαγόρα, αλλά και πάλι έχει κάποια ηλικία. 

Ουσιαστικά μόνο τα Fossenάκια, το Έλυρος και το Asterion II ταιριάζουν στην φιλοσοφία της Blue Star. Ναι, το ξέρω ότι Asterion είναι ναυλωμένο, αλλά και το Κύδων ήταν ναυλωμένο και μια χαρά πέρασε στην Ferries Del Caribe.

Παρόλα αυτά, το ότι θα αγοραστεί η ΑΝΕΚ από την Attica (Εάν συμβεί αυτό), δεν σημαίνει πως θα χάσουμε το σινιάλο, όπως δεν χάσαμε και το σινιάλο της HSW. Μάλλον η ΑΝΕΚ θα περιοριστεί μόνο στην Κρήτη. Προσωπικά θα ήθελα να μείνουν μόνο τα τέσσερα που προανέφερα, τα δύο στο Ηράκλειο και τα άλλα δύο στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

O MILTIADIS ήταν ξεκάθαρος στο τι σημαίνει η συγχώνευση μέσω απορρόφησης, οπότε το σενάριο παραμονής του σινιάλου απομακρύνεται.

Βέβαια δεν πιστεύω οτι ο εκάστοτε αγοραστής θα ήθελε να σβήσει το σινιάλο. Θα προτιμήσει να το κρατήσει γιατί "πουλάει", όσο μπορούμε να το διανοηθούμε αυτό :D

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μην το χάσουμε, γιατί μιλάμε για μια ιστορική εταιρεία, ήταν η πρώτη εταιρεία λαϊκής βάσης της Ελλάδας. Κρίμα που ποτέ δεν ονόμασε κανένα πλοίο της "Ειρηναίος".:(

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη στήλη dark room του newmoney, το deal ανάμεσα σε Attica και ANEK έχει περάσει σε στάδιο υπογραφών.

Quote

Σε φάση υπογραφών μου λένε ότι είναι το deal ΑΝΕΚ για να συγχωνευτεί με την Αttica Group της MIG. Η καθυστέρηση οφείλεται στη διαπραγμάτευση που κάνει η Tράπεζα Πειραιώς με την Cross Ocean Partners για τα δάνεια της ΑΝΕΚ που είχε η Εθνική τράπεζα. Τα συγκεκριμένα δάνεια εντάχθηκαν σε ένα πακέτο ναυτιλιακών απαιτήσεων της ΕΤΕ ύψους 262 εκατ. ευρώ, το οποίο πουλήθηκε τον Δεκέμβριο 2019 σε επενδυτικά funds των οποίων σύμβουλος είναι η Cross Ocean Partners. Τώρα, κατά τις πηγές της στήλης, “δεν φεύγουν αν δεν πάρουν λεφτά”.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με την προίκα, το άρθρο σχολίασα. Είσαι δημοσιογράφος και μας λές ότι πέφτουν υπογραφές. Και δύο γραμμές παρακάτω μας λές ότι δεν τα έχουν βρεί στα λεφτά. Δεν μπορεί να συμβαίνουν αυτά ταυτόχρονα. Μου θυμίζει κάτι μεταγραφές στο ποδόσφαιρο. "Έκλεισε ο Τζών Τίκης" τη μια μέρα, "έρχεται και υπογράφει ο Τζών Τίκης την επόμενη", "στο αεροπλάνο για την Αθήνα ο Τζών Τίκης" αμέσως μετά. Και τελικά η μεταγραφή χαλάει στα λεφτά. Ε πως είναι δυνατόν να υπογράψει αν δεν τα έχουν βρεί στο πιο βασικό απ' όλα?

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν εκτιμώ πως το δημοσίευμα είναι αξιόπιστο. Αυτό πάντως που θέλει να πει ο ποιητής είναι πως όλοι οι πιστωτές τα έχουν βρει εκτός από το fund που πιέζει για να βγει από το παιχνίδι (αντί δηλαδή να παραμείνει και να συναινέσει στην αναδιάρθρωση του δανεισμού, να αναγκάσει τις άλλες τράπεζες να αγοράσουν το δάνειό του).

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Το fund ανέλαβε να πάρει τα χρέη απο την Εθνική. 

Δεν ειναι μπακάλης, ξέρει το πως γίνονται οι αναδιαρθρώσεις χρεών και ειδικά στην ΑΝΕΚ ήταν ένα προσιτό σενάριο. 

Ποιός ο λόγος λοιπόν το fund να πάρει τα χρέη από την Εθνική για να μην τα πάρει από τον οφειλέτη; 

Δηλαδή δεν έχει λογική ενα fund που δεν ήταν ποτέ ο κάτοχος του χρέους να πάρει ένα χρέος για να μην λάβει τα χρήματα του. 

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον εχετε παρεξηγήσει πως γίνονται αυτα τα deals.. Ενα fund έρχεται να παρει ενα μη εξυπηρετουμενο δανειο που η χ τραπεζα εχει στη κατοχη της.. Το fund παίρνει μια μεγαλη εκπτωση και πληρωνει καποια cents στο ευρώ για να παρει το δάνειο.. αλλα ταυτόχρονα αναλαμβανει και το ρισκο να μη παρει αυτα που περιμενει (η και σχεδον τίποτα οπως έχει συμβει πολλες φορες..)!Στη πλειοψηφία τους αυτά τα fund (hedge funds συνήθως.. Που αυτο λεει πολλα..) ερχονται να παρουν/πουλήσουν ασημικά και να φύγουν και να βγαλουν καποια εξτρα cents ανα ευρώ.. δεν έρχονται να εξυγιανουν μια εταιρεία.. Εξου και η διαφορετικη ατζέντα σε αυτα τα deal οπου υπαρχουν πολλοι πιστωτές..Το ρισκο ομως ειναι μεγαλο και γιαυτό ενα μεγαλο ποσοστό αυτων των deals δεν βγαίνει (βεβαια ενα στα δεκα deal που θα βγει πληρωνει για ολα τα υπολοιπα και αφήνει και κέρδος..)!

Υπομονη.. The world of finance its  fascinating and dirty at the same time που λενε και στο χωριο μου

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από το φαίνεται ως το έκλεισε είναι μπόλικες υπογραφές δρόμος. 

Σε "πληροφορίες" βασίζονται τα δημοσιεύματα, αναμασωντας τα ίδια. Όταν θα γίνει το deal θα μαθευτεί και με κρότο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ποιο μονοπώλιο; Στις κοινές γραμμές που δραστηριοποιούνται συνεργάζονται εδώ και χρόνια. Στις άλλες, το μονοπώλιο το λουζόμαστε πολύ καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...