Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Από τα τελευταία δημοσιεύματα, αυτό που κρατάω είναι, όχι οι συζητήσεις εξαγοράς της ΣΑΟΣ, αλλά η καταγραφή ύπαρξης διδύμου «Στρίντζη-Λασκαρίδη». Είτε γιατί υπάρχει…είτε για να «καεί». Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι ο όμιλος Λασκαρίδη θα ανακατευόταν με την ΣΑΟΣ…τουλάχιστον φανερά. Δεν νομίζω ότι ταιριάζει με το προφίλ του ομίλου (Aegean, Μεγ. Βρετάνια κλπ). Βεβαίως, δεν αγνοώ ότι μια τυχόν εξαγορά της ΣΑΟΣ μπορεί να κρύβει πιθανές μεγάλες μελλοντικές υπεραξίες για έναν επενδυτή…εάν βεβαίως το τίμημα είναι χαμηλό. Το βέβαιο είναι ότι σε εποχή (ακτοπλοϊκώς) ρευστή…ακούγονται πολλά «κακαρίσματα». Μένει να δούμε και «που γεννούν οι κότες».

ΥΓ Και μια απορία:

ο κ. Γ.Σκορδίλης του Βήματος έχει καμιά σχέση με τον κ. Γ.Σκορδίλη του theseanation.gr ... ή απλώς πρόκειται περί συνωνυμίας?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το άρθρο που μας παραπέμπεις δεν αποδίδει σωστά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, προφανώς έχει γίνει κάποια παρερμηνεία: Οι ζημιές του ομίλου για το εννιάμηνο του 2008 ανέρχονται σε 7,1 εκ. ευρώ (και όχι 48,1 εκ. που αναφέρει το δημοσίευμα), διπλάσιες από τις αντίστοιχες της περσινής περιόδου (3,5 εκ. ευρώ).

Τα υπόλοιπα που αναφέρονται στο άρθρο σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές είναι σωστά και προκύπτουν από τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις.

Aρα δικιο ειχανε οι δορυφοροι μου που ακουσανε οτι η προσφορα Λασκαριδη δε ξεπερασε τα 10 εκατομυρια για την εξαγορα της Σαος. ;)

Βεβαια στην ουσια θα αναλαμβανανε και τα χρεη της εταιριας τοτε αλλα αυτα μπορουσαν να τα ρυθμισουν.

Link to comment
Share on other sites

Έχει σημασία ως προς το μέλλον της εταιρείας ότι ο big Σ βρισκόταν σήμερα για δεύτερη συνεχή μέρα στα γραφεία της εταιρείας από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ??? Δεύτερη συνεχόμενη Αρμένικη βίζιτα...

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι, λίγους μήνες υπομονή θέλει και θα δείτε την εξέλιξη της ΣΑΟΣ -που θα μετονομαστεί σε κάτι παραπλήσιο-και τα καλά αποτελέσματα που θα δώσει στην ακτοπλοία!

Με τις ιδέες του Στρίντζη (που είναι μοναδικές) και τη διορατικότητα του Λασκαρίδη (που δεν "παίζει" χωρίς να έχει μελετήσει τις κινήσεις του), θα ανέβει αρκετά η εταιρεία!

Ήδη, έχουν ένα πλάνο έτοιμο για το τί μέλει γενέσθαι.....!

Υπομονή

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερη συνεχόμενη Αρμένικη βίζιτα...
Λευτέρη, με τόσες βίζιτες και τόσα "άσπρα χαρτάκια" να κυκλοφορούν, είναι βέβαιο ότι δεν συζητούν για το κρίσιμο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ανόρθωση. Το ερώτημα μου είναι: για τί ακριβώς συζητούν? Για την ναυτιλιακή εταιρεία ή απλώς για μια εταιρεία που είναι εισηγμένη στο ΧΑΑ? Μήπως υπάρχει κάποιο ευρύτερο επιχειρηματικό σχέδιο και σε αυτό περιλαμβάνεται και ένα "όχημα" εισαγωγής στο ΧΑΑ? Εννοείται ότι δεν περιμένω απαντήσεις, αλλά καμιά σκέψη παραπάνω. Πάντως μου φαίνεται εξαιρετικά περίεργο το συγκεκριμένο "δίδυμο" να κοιμάται και να ξυπνάει με την ΣΑΟΣ.
Link to comment
Share on other sites

αγοραζουμε την ΣΑΟΣ,αρα ειμαστε κ στο χρηματηστηριο!κανουμε Αυξηση Μετοχικου Κεφαλαιου τρεχουνε ολοι κ αγοραζουνε σαν τρελοι γιατι πιστευουνε οτι κατι καλο ετοιμαζουν ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ η μετοχη μας φτανει στα υψη κ εμεις για να τους ανταμιψουμε αγοραζουμε την HSW παλι!!!πως σας φαινεται?ΤΡΕΛΛΟ ΑΛΛΑ ΠΙΘΑΝΟ

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία εμφανίζεται στριμωγμένη από παντού καθώς εκτός από την οικονομική δυσπραγία, πλοία άλλων εταιρειών (Kallisti, NEL) φαίνονται έτοιμα να πάρουν τις επιδοτούμενες γραμμές της.

Σε αυτό το πλαίσιο και η επίθεση του Μανούση κατά του ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρια οσο ειχε ενα σχεδιο εστω και με τις αγονες μονο δεν ειχε πολλα προβληματα. Ξαφνικα μετα το 2005 και χωρις λογο εκανε μεγαλα ανοιγματα (αγορα και θεωρητικη μετασκευη του Θεσσαλονικη αγορα και θεωρητικη μετασκευη του Μακεδονια αγορα του Αγιασου χωρις ιδιαιτερο λογο αγορα του Liberty Bell χωρις λογο) Αποτελεσμα να χρεωθει να μην εχει τα αναμενομενα εσοδα και να τις φταινε Υπουργοι, θεοι και δαιμονες... Γιατι δεν πουλαει το Θεσσαλονικη το Λιμπερτι και κανενα αλλο να συμμαζευτει ξανα. Να μπορεσει να κινηθει; Θα μου πεις ποιος αγοραζει τετοια εποχη. Αλλα αμα θες βρισκεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Με βάση το παρακάτω απόσπασμα από άρθρο που έβαλε ο Π100 στο δελτίο Ελευσίνας

Το «Oceanis» παροπλίστηκε πριν από 4 μήνες. Το «Panagia Krimniotissa» της εταιρείας «SAOS» είναι κατασχεμένο. Το «Duchess» έχει δέσει για να βγάλει τον χειμώνα και την άνοιξη, που θα φτιάξει ο καιρός, σκοπεύει να φύγει για νέα τουριστικά ταξίδια.

θέλω να ρωτήσω πότε κατασχέθηκε και το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ;:confused:

O LEFTERIS68 μας είχε ενημερώσει για LIBERTY B, ΑΓΙΑΣΟΥ και ΛΗΜΝΟΣ.

Όσο για αυτά που λέει ο κ. Μανούσης, σίγουρα το υπουργείο πρέπει να πληρώσει τυχόν χρωστούμενα από τις άγονες αλλά όχι ότι φταίει και για τα ανόητα ανοίγματα που έκανε η εταιρεία. Ήμαρτον...

Link to comment
Share on other sites

θέλω να ρωτήσω πότε κατασχέθηκε και το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ;:confused:

O LEFTERIS68 μας είχε ενημερώσει για LIBERTY B, ΑΓΙΑΣΟΥ και ΛΗΜΝΟΣ.

Προφανώς ο Lefteris68 δε πήρε καμία λάντζα για να δει εάν έχει επικολληθεί κανένα κατασχετήριο στο καταπέλτη του πλοίου.:D

Θα συμφωνήσω ότι η εταιρεία αγόραζε βαπόρια χωρίς να έχει ένα πλάνο για τι θα τα κάνει!:mad:Και έπαιρνε βαπόρια που ήθελαν αρκετά λεφτά για μετασκευές και προσαρμογές στα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά δεδομένα.

Όταν είχε κάποιες προτάσεις για να πουλήσει κάποια πλοία (μερικά σε καλές τιμές), για να ανασάνει η εταιρεία, το αφεντικό έκανε το δύσκολο.

Κάποτε που είχα μια συζήτηση με ανθρώπους της εταιρείας τους έλεγα ότι κάνετε μεγάλα ανοίγματα και ελπίζω να σας βγουν σε καλό (εάν και αμφέβαλλα). Η αργότερα όταν άρχιζαν οι πρώτες δυσκολίες της εταιρείας, τους έλεγα γιατί δε τελειώνετε ένα βαπόρι και να το δρομολογήσετε για να έχετε κάποια εισοδήματα. Και μετά πιάνεται το δεύτερο και ούτε κάθε εξής. Παρά να τα έχετε όλα δεμένα για επισκευές-μετασκευές, άρα να έχετε μόνο έξοδα

Kαλά το να πληρωθούν οι ναυτικοί τους μισθούς τους από τις επιδοτήσεις του ελληνικού κράτους σημαίνει ότι θα τα πάρουν αναδρομικά στις 57 Ιουλίου και ώρα 25 το βράδυ:D

Όταν το υπουργείο χρωστάει χρήματα σε εταιρίες που πραγματοποιούν άγονες ακόμα και από το 2006 σκεφτείτε μέχρι πότε θα έχουν να λαβαίνουν οι ναυτικοί.

Εάν δε κάνω λάθος η ΣΑΟΣ είχε προτείνει και κάπου αλλού να εισπράττει το χρέος της από τις επιδοτήσεις (νομίζω στο ΝΑΤ για την ελευθεροπλοια), στο τέλος να δω τι θα μείνει από τα επιδόματα των άγονων γραμμών.B)

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο 99 του νέου Πτωχευτικού Κώδικά είναι στην ουσία η εξέλιξη του γνωστού άρθρου 44 (οι φίλοι της ΑΕΚ θα το θυμούνται) και αφορά την προστασία από πιστωτές.

Στην ουσία αφορά την προστασία της εταιρείας που κηρύσσεται σε πτώχευση αφού “κλειδώνει” για κάποιο διάστημα τα χέρια των πιστωτών και τους αναγκάζει σε διάλογο/επαναδιαπραγμάτευση των οφειλών.

Με απλά λόγια δίνει μια πίστωση ζωής σε επιχειρήσεις η κατάσταση των οποίων είναι ανατρέψιμη ή για αυτές που έχει έρθει το τέλος, φροντίζει να μη χαθούν για μια μπουκιά ψωμί…

Όσοι ενδιαφέρονται περισσότερο μπορούν να ρίξουν μια ματιά εδώ.

Edited by Orestis
άλλο 9 και άλλο 99...
Link to comment
Share on other sites

O γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Κουρούσης, δηλωσε ότι το πρόβλημα με τα πλοία της ΣΑΟΣ θα αντιμετωπιστεί μέχρι τη Τρίτη. Δε ξέρω από που πηγάζει αυτή η αισιοδοξία, εκτός εάν το δοθούν χρήματα από τα μισθώματα των αγόνων γραμμών.

Σε ότι αφορά στα δρομολόγια των πλοίων της ΣΑΟΣ, εκτιμάται ότι το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπισθεί την προσεχή Τρίτη, καθώς πριν από την ημερομηνία αυτή δεν αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτούνται για να πληρωθούν οι ναυτικοί των πλοίων της εταιρείας.
Link to comment
Share on other sites

Από άρθρο της Καθημερινής:

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελευταίο διάστημα άνθρωποι της ΣΑΟΣ καθώς και ο ίδιος ο κ. Φώτης Μανούσης έχουν χτυπήσει την «πόρτα» μεγάλων ακτοπλοϊκών εταιρειών, όπως της Blue Star Ferries, που ανήκει στον Ομιλο Attica, των Μινωικών Γραμμών του Εmanouele Grimaldi και της Hellenic Sea Ways (HSW) την πλειοψηφία της οποίας ελέγχει ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης της ΑΝΕΚ.

Στόχος του κ. Μανούση, κατά τις ίδιες πληροφορίες, ήταν να βρει αγοραστές ή για την ίδια την εταιρεία ή ακόμη και για μεμονωμένο πλοία του. Ωστόσο η... εξόρμηση αυτή φαίνεται ότι δεν είχε αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοία που πρότειναν προς πώληση ήταν κυρίως το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και το ΑΚΑΤΣΟΥΚΙ, (χωρίς να αποκλείονται τα άλλα) τα οποία είναι και τα μοναδικά τα οποία μπορούν να φέρουν αξιόλογα έσοδα στο ταμείο της εταιρίας.

Τώρα οι άλλες οι εταιρίες δεν έδειξαν ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα η επιστολή του Φ. Μανούση προς τους Σαμοθρακίτες. Πολλά και σημαντικά λέει, όπως η κάθοδος του ΣΑΟΣ2 στις Κυκλάδες, η αντιμετώπιση του CEIII σαν μόνιμου και μελλοντικού παρτενέρ του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ!!!...που θα επαναδραστηριοποιηθεί οσονούπω. Πολλά λέει που μένει και να τα δούμε. Αν και μιλάει για επάνοδο, εμένα προσωπικά σαν αποχαιρετιστήρια μου φαίνεται.

Κατά τα άλλα τα κλασσικά, όπως σε όλη την Ελλάδα...κατόπιν εορτής. Οι Σαμοθρακίτες συζητάνε για ίδρυση ναυτιλιακής εταιρείας λαϊκής βάσης.:eek: Με το καλό λοιπόν...και μια καλή ιδέα είναι να την ονομάσουν ΣΑΟΣ.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλά για τα περί ίδρυσης λαικής βάσης εταιρίας είναι ένα θέμα που στους περισσότερους φαντάζει εύκολο αλλά στην πράξη είναι ένα πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο εγχειρημα στις ημέρες μας.

Προπάντων δε αν κολουθηθούν τα βήματα του παρελθόντος που πολλες εταιρίες λαικής βάσης εξαφανιστηκαν.

Ας μην ξεχνάμε ότι η SAOS FERRIES πριν την είσοδο του κ.Μανούση ήταν σε οριακό σημείο, και στα σκαριά φτιαχνόταν ένα πλοίο το ΣΑΟΣ ΙΙ το οποίο θα έμενε ημιτελές ή ακόμη και να τελείωνε θα ήταν η ταφόπλακα της εταιρίας σε μια σειρά από διαδοχικά λάθη (έτσι θα τα πω κόσμια) που την οδήγησαν σε τέλμα.

Κάπου εκεί μπήκε ο Μανούσης στρατηγικός επενδυτής πήρε το πλειοψηφικό πακέτο, την ανέπτυξε την εταιρία, την έβαλε στο χρηματιστήριο μέσω της Γκάλης,την έβγαλε από το τέλμα αλλά δυστυχώς κι αυτός λόγω απειρίας κυρίως από τα ακτοπλοικά δρώμενα έκανε λάθη κυρίως στις αλόγιστες αγορές πλοίων με αποτέλεσμα η εταιρία να έχει φτάσει πάλι σε σημείο οριακό.

Από την επιστολή του δεν ξέρω αν είναι απολογητική ή αποχαιρετηστήρια εκείνο που καταλαβαίνω ότι θέλει να πει έμεσα είναι ότι τώρα που έφτασε σε οριακό σημείο η εταιρία κάποιοι (με σπόντες σε υπουργείο και σωματεία) βρήκαν την ευκαιρία κι επιχειρούν να του τραβήξουν το χαλί και ν η SAOS FERRIES να περάσει στην ιστορία.

Τώρα είτε αυτή είναι η πραγματικότητα είτε όχι δύσκολο το μέλλον της εταιρίας.

Ο χαιρετισμός της άφιξης του ΚΟΡΣΙΚΑ στην αλεξανδρούπολη ιδιαίτερα όταν αναφέρεται περί μόνιμης λύσης με βάζει σε σκέψεις όσο αφορά τις συνεργασίες της εταιρίας με άλλες εταιρίες και στην αναζήτηση που έχουν επενδυθεί ώστε να βρουν κάποιον επενδυτή.

Υπάρχει κι ένας συνδετικός κρίκος μεταξύ των δύο εταιριών σε άλλο τομέα αλλά θα μπορούσε να βοηθήσει στις συζητησεις μια ενδεχομενης συνεργασίας.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε. ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Επιβεβαίωση - Διευκρινήσεις επί δημοσιευμάτων

Πηγή: www.ase.gr

Σχετικά με τα δημοσιεύματα του δημοσιογράφου Ν. Αθανασίου στις εφημερίδες "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ" και "ΚΕΡΔΟΣ" που εμφανίστηκαν πρόσφατα, βάσει των οποίων η εταιρεία ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ παρουσιάζεται να συζητά πώληση του πλειοψηφικού της πακέτου, και κατόπιν ερώτησης του Χ.Α., η ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ δηλώνει, όπως ενημερώθηκε από τους βασικούς της μετόχους, ότι ουδεμία συζήτηση έχει πραγματοποιηθεί με τους δυο αναφερόμενους στα δημοσιεύματα επιχειρηματίες (κ.κ. Λασκαρίδη και Στρίντζη).

Σε περίπτωση δε που υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή η ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για τις εξελίξεις σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.

Link to comment
Share on other sites

διαψευση επι του τυπικου.... οτι ψαχνει εδω και 2-3 μηνες για ξεφορτωμα του 51% ομως μπορω να το επιβεβαιωσω απο τις γνωστες μπιντες και καβους

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...