Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Ο κ. Μανούσης πραγματοποιησε επίσκεψη στο Καστελόριζο και είχε συνάντηση με την δημοτική αρχή του νησιού για τα θέματα της ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του νησιού. Οπότε πλέον φαίνεται ξεκάθαρα ότι η εταιρεία θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό για τις τρεις νέες άγονες γραμμές των Δωδεκάνησων με το Σταυρός

Επιπλέον υπάρχει και σχετικό δημοσίευμα από το Status radio 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφού σακάτεψε την Σαμοθράκη, σειρά έχει το Καστελόριζο. Ας κάνει μια επίσκεψη η δημοτική αρχή στην Αλεξανδρούπολη και την Σαμοθράκη για να πάρουν μια ιδέα με τι θα μπλέξουν.

Link to comment
Share on other sites

Κ γω αυτο σκεφτηκα να πω την αληθεια μου!κ αντε να παθει κ καμια αβαρια κατω απο τη τουρκια κ να πανε οι τουρκοι να τον μαζεψουν κ να γινουμε κ ρεζιλι σε ποιανου χωρικα υδατα ειναι το πλοιο κ ποιος θα τον βοηθησει..δεν ειναι να παιζουμε με αυτα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Το Σταυρος πρωην Σαος 2 ειναι ενα πολυ αξιολογο βαπορι απο τα καλυτερα και νεοτερα στο ειδος του στην Ελλαδα.Κατασκευη 2001 με ταχυτητα 16 κομβους με 48 κλινες και κουζινα για επιβατες το θυμαμαι να διασχιζει ολο το ΒΑ Αιγαιο απο το Λαυριο.Το θεωρω πολυ ανωτερο του ιδιας κατηγοριας και ηλικιας Αγιος Ανδρεας πρωην Ακουα Σπιριτ που πωληθηκε εξωτερικο 2 φορες.Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, thanosp said:

Αφού σακάτεψε την Σαμοθράκη, σειρά έχει το Καστελόριζο. Ας κάνει μια επίσκεψη η δημοτική αρχή στην Αλεξανδρούπολη και την Σαμοθράκη για να πάρουν μια ιδέα με τι θα μπλέξουν.

 

3 hours ago, margaritis24 said:

Κ γω αυτο σκεφτηκα να πω την αληθεια μου!κ αντε να παθει κ καμια αβαρια κατω απο τη τουρκια κ να πανε οι τουρκοι να τον μαζεψουν κ να γινουμε κ ρεζιλι σε ποιανου χωρικα υδατα ειναι το πλοιο κ ποιος θα τον βοηθησει..δεν ειναι να παιζουμε με αυτα

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Yavuz εναντίον Σταυρός, τύφλα να έχει η φρεγάτα ΕΛΛΗ

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Και να πάθει κάποια βλάβη έχει τη δεύτερη μηχανή για να συνεχίσει το ταξίδι του

Τώρα σώθηκες...

 

2 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Το Σταυρος πρωην Σαος 2 ειναι ενα πολυ αξιολογο βαπορι απο τα καλυτερα και νεοτερα στο ειδος του στην Ελλαδα.Κατασκευη 2001 με ταχυτητα 16 κομβους με 48 κλινες και κουζινα για επιβατες το θυμαμαι να διασχιζει ολο το ΒΑ Αιγαιο απο το Λαυριο.Το θεωρω πολυ ανωτερο του ιδιας κατηγοριας και ηλικιας Αγιος Ανδρεας πρωην Ακουα Σπιριτ που πωληθηκε εξωτερικο 2 φορες.Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Και το Σταυρός και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ συγκριτικά με άλλα πλοία είναι καινούργια, αλλά είχαν την ατυχία να πέσουν στα χέρια του Skroutz Μανούση.

Το ΣΑΟΣ ΙΙ με την αιτιολογία για να μην αφήσει το νησί χωρίς πλοίο..., δεν το πήγε για επισκευή και συντήρηση. Όταν ήρθε το ΣΑΟΝΗΣΟΣ και έφυγε έγιναν επιφανειακές εργασίες. Παραμονές Πρωτοχρονιάς 2019 έμεινε από μηχανή, έμεινε ακινητοποιημένο στην Αλεξανδρούπολη που δεν έχει ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη για 6 μήνες. Έφερε μηχανή από την Γαλλία, έβγαλε τον στρόφαλο και τον έβαλε στην παλιά... Μην απορούμε λοιπόν για ότι συνέβη τον Αύγουστο και σακάτεψε το νησί, ο φετινός χειμώνας είναι πολύ χειρότερος από τα κατοχικά χρόνια των μνημονίων...

Για να μην πούμε ότι μετά την υπόθεση Παυλίδη, που του έκοψαν δικαιολογημένα όλες τις επιδοτήσεις, το νησί τουριστικά πήγε δεκαετίες πίσω... Χάθηκαν οι γραμμές Λαυρίου, Καβάλας και Λήμνου...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτά που γραφείς τα εννοείς κιόλας?? Και να πάθει κάποια βλάβη έχει τη δεύτερη μηχανή για να συνεχίσει το ταξίδι του

Δεν είναι θέμα ύπαρξης δεύτερης μηχανής.

Εννοείται πως δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ ρεζίλι, κανείς Τούρκος, Ανατολίτης, Ευρωπαίος θα μας σώσει επειδή ένα ακτοπλοικό βγήκε από τη ρότα του για τον οποιονδήποτε λόγο, ο συσχετισμός αυτός

6 hours ago, margaritis24 said:

Κ γω αυτο σκεφτηκα να πω την αληθεια μου!κ αντε να παθει κ καμια αβαρια κατω απο τη τουρκια κ να πανε οι τουρκοι να τον μαζεψουν κ να γινουμε κ ρεζιλι σε ποιανου χωρικα υδατα ειναι το πλοιο κ ποιος θα τον βοηθησει..δεν ειναι να παιζουμε με αυτα

είναι τουλάχιστον ατυχής.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Προσφορά της Saos Ferries στο ακριτικό Καστελόριζο

Quote

Δωρεάν θα μεταφέρονται όλοι οι επιβάτες και τα ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητα τους όλο το χρόνο!
Αυτό αποφάσισε η Ναυτιλιακή εταιρία Σαμοθράκης προκειμενου να βοηθήσει τους ακρίτες του Καστελοριζου!
Με ανακοίνωση της η εταιρίας τονίζει:
"Η εταιρεία μας, «ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΑΦΝΙΩΤΙΣΣΑ ναυτική εταιρεία» συμμετείχε σήμερα, στο δημόσιο διαγωνισμό για την εκτέλεση της ακτοπλοϊκής γραμμής Ρόδου- Καστελλορίζου, και Ρόδου Σύμης Χάλκης Τήλου Νισύρου Κώ, με το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΣΤΑΥΡΟΣ.
Ως μοναδικοί συμμετέχοντες και με πλήρη φάκελο, η κατακύρωση του διαγωνισμού σε μας διαφαίνεται βέβαιη.
Ωστόσο, αντιλαμβανόμενοι την ανάθεση αυτή λιγότερο ως εμπορική δραστηριότητα και πρωτίστως ως υψηλή κοινωνική αποστολή, λάβαμε τις εξής αποφάσεις σχετικά με την γραμμή Ρόδου Καστελόριζου :
Α) για όλο το χρονικό διάστημα μέχρι και την 31 Δεκεμβρίου 2020, όλοι ανεξαιρέτως οι επιβάτες του πλοίου μας, είτε είναι κάτοικοι του Καστελόριζου είτε επισκέπτες, είτε ημεδαποί είτε αλλοδαποί θα μεταφέρονται εντελώς δωρεάν, ενώ
Β) για το ίδιο χρονικό διάστημα, θα προσφέρεται η ίδια δωρεάν μεταφορά και για τα ιδιωτικής χρήσης επιβατικά αυτοκίνητα.
Γ) τέλος τα εκτελούμενα δρομολόγια θα προγραμματισθούν κατά τέτοιο τρόπο, ώστε το πλοίο μας κατά την ημέρα κατάπλου του στο Καστελλόριζο να διανυκτερεύει εκεί και να αποπλέει την επόμενη ημέρα προς επιστροφή στη Ρόδο.
Με τις παροχές μας αυτές ευελπιστούμε να ενισχυθεί το αίσθημα προστασίας, καθώς και η τουριστική κίνηση της ελληνικής αυτής εσχατιάς, εν μέσω του ασφυκτικού κλίματος ανασφάλειας, το οποίο προκαλούν οι γείτονές μας.
Διακατεχόμενοι από αίσθημα πατριωτικής ευθύνης, δηλώνουμε την ισχυρή μας βούληση να συνεισφέρουμε στην αρωγή και ανακούφιση των ακριτών μας και να είμαστε δίπλα τους, κάθε μέρα, στον ίδιο τον τόπο τους.
Την απόφαση μας αυτή γνωστοποιήσαμε ήδη στην Δημοτική αρχή του Καστελοριζου, στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, καθώς και στον Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη.

 

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε το "μασάζ" του Μανούση προς την τοπική κοινωνία.
Ελπίζω μόνο μην τους κάνει κανά χουνέρι καλοκαιριάτικα όπως στην Σαμοθράκη φέτος, και είναι και "περίεργη" περιοχή εκεί πέρα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν στέκει να μην υπάρχει κάποιο κόστος για την οποιαδήποτε παροχή υπηρεσίας εκτος και αν ανακάλυψαν νεα οικονομικά να μας το πουν και εμάς που ειμαστε Ελευθεροι επαγγελματιες... στην πρώτη βλάβη θα βαλουν πλάτες οι κάτοικοι?

 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Το κάνει πεισματικά για εμάς, το φθινόπωρο είχε πει αν τον ήθελαν οι φορείς να του ζητούσαν να μείνει και αυτός που δε χάριζε δεκάρα, τώρα θα μας ανεβοκατέβαζε τσάμπα, μιας και θα έπαιρνε μεγάλη επιδότηση τώρα. Ευτυχώς όμως οι φορείς δεν τσίμπησαν, μιας και ακόμη ήταν νωπή η καταστροφή του καλοκαιριού (και οι επαγγελματίες την κατάλαβαν τώρα τον χειμώνα). Οπότε τώρα θέλει να δείξει ότι θα το έκανε.

Βέβαια σε εμάς είχε πει ότι θα το έκανε για 6 μήνες Νοέμβριο - Απρίλιο.

Από την άλλη, εκεί τρεις γραμμές δεν θα πάρει, αν του τις δώσουν, αν κατάλαβα καλά; Οπότε την επιδότηση της μίας, την χαρίζει (λόγω της γενναιοδωρίας του) στους καστελορίζιους.

Από τον έναν βαρεμένο αυτό το νησί στον άλλο κάθε 10 χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Οι άγονες στα Δωδεκάνησα που κερδήθηκαν από τη Saos ειναι επιπλέον σε αυτες που υπάρχουν σημερα;Η θα δουμε για παράδειγμα το Σταυρος να περνει τη θέση ενός Dodekanisos;Αν συμβαίνει το 2ο θα μιλαμε για υποβάθμιση των γραμμών στα Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τελικά από πληροφορίες που έχουμε η δρομολόγηση δεν πραγματοποιείται διότι η ναυτιλιακή εταιρία δεν προσέρχεται να υπογράψει τον διαγωνισμό λόγω αντιπαράθεσης που έχει δημιουργηθεί με το αρμόδιο υπουργείο για την σύνθεση του πληρώματος του πλοίου που εκτελεί τα δρομολόγια. 

Εντάξει, μόνιμα αυτή η εταιρεία βρίσκεται ριγμένη για καποιο λόγο.

Από τη στιγμή που δεν έχει υπογραφεί σύμβαση, τους φωνάζεις μια δυο φορές στο υπουργείο, και αν δεν εμφανιστούν η γραμμή στον επόμενο μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία νέου διαγωνισμού. 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια ανάρτηση του κ. Φώτη Μανούση στο Facebook σχετικά με την έναρξη δρομολογίων της Saos Ferries στα Δωδεκάνησα

Quote

ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ.»
Μενέλαος Λουντέμης

Σήμερα κλείνει ένα κεφάλαιο στην μικρή ιστορία κάποιων ανθρώπων και ανοίγει ένα καινούργιο. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγομαι κι εγώ.

Το πλοίο του ομίλου μας, ΣΤΑΥΡΟΣ, ξεκίνησε την εκτέλεση τακτικών δρομολογίων, μεταξύ Ρόδου, Σύμης, Χάλκης, Τήλου, Νισύρου και Κω. Ακολουθεί το Καστελλόριζο, ενώ σύντομα θα συνοδεύεται στο πελαγίσιο ταξίδι του από το πλοίο μας, ΖΕΦΥΡΟΣ, που θα συνδέει Λέρο, Λειψούς, Πάτμο, Αρκιούς, Φαρμακονήσι, Αγαθονήσι, Σάμο, Κάλυμνο και Ψέριμο.
Συνοδός μας στο νέο κεφάλαιο αυτό η εξαγγελθείσα υπόσχεσή μας να παρέχουμε από σήμερα και για όλο το έτος εντελώς δωρεάν μετακίνηση σε όλους ανεξαιρέτους τους κατοίκους και τους επισκέπτες του Καστελλόριζου, καθώς και δωρεάν μεταφορά των ΙΧ οχημάτων τους.
Τα ίδια πράγματα, δηλαδή, που είχαμε προτείνει και στους φορείς της Σαμοθράκης, Δήμαρχο και Δημοτικό συμβούλιο, οι οποίοι, όμως, δεν ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας.
Από σήμερα, το ΣΤΑΥΡΟΣ πλέει ανάμεσα στα στολίδια του Αιγαίου τιμώντας την ένδοξη ιστορία, το λαϊκό πολιτισμό και την ξεχωριστή ιδιοπροσωπία του κάθε ενός νησιού.
Όπως, όμως, όλοι οι άνθρωποι έτσι και εμείς έχουμε τις ρίζες μας και αντλούμε τις καταβολές μας από το νησί του βουνού Σάος, το νησί της Σαμοθράκης. Γι’ αυτό το λόγο και θα συνεχίσουμε να αποτελούμε μαχητικούς πρεσβευτές της στους νέους προορισμούς μας και τους επισκέπτες τους.
Διαβεβαιώνω, λοιπόν, και δεσμεύομαι ότι θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια προβολής της Σαμοθράκης, προωθώντας τον τουριστικό της προορισμό και τα τοπικά προϊόντα της.
Αποδεικνύοντας έμπρακτα την αγάπη μας για το νησί, επεκτείνουμε από σήμερα σε όλους ανεξαιρέτως τους μονίμους κατοίκους Σαμοθράκης την παροχή της δωρεάν μετακίνησης επιβατών και ΙΧ οχημάτων τους, καθ’ όλο το έτος και για όλα τα νησιά - προορισμούς των πλοίων του ομίλου μας. Ευελπιστούμε, έτσι, να τους δούμε σύντομα κοντά μας, να γνωρίζουν τα Δωδεκάνησα, την απαράμιλλη φυσιογνωμία τους και τα υποδειγματικά μοντέλα ανάπτυξής τους.
Το νέο κεφάλαιο στη ζωή μας, ωστόσο, δεν αφορά απλά τη δρομολόγηση των πλοίων μας σε νέους προορισμούς, μακριά από τη Σαμοθράκη μετά από είκοσι ολόκληρα χρόνια. Έχει αρχικά να κάνει με τον τερματισμό ενός ανομολόγητου αγώνα, που ξεκίνησε με τα απροσδόκητα προβλήματα των πλοίων μας στη Σαμοθράκη το περασμένο καλοκαίρι και ο οποίος πίστευα ότι ήταν πέρα από τις δυνάμεις μας.
Συνεχίστηκε από μεγάλες δόσεις πικρίας και απογοήτευσης από ανθρώπους που διαψεύσθηκαν ως φίλοι, μεθοδεύσεις και σκόπιμα εμπόδια. Ωστόσο, ανδρώθηκε από την ανέλπιστη συμπαράσταση άλλων ανθρώπων, συνεργατών και πληρωμάτων, ώστε να καταλήξει στην τελική δικαίωση με την επαναδραστηριοποίηση του πλοίου Σταυρός, αφού πρώτα ανακαινίσθηκε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Το νέο αυτό κεφάλαιο για μας δεν είναι η νίκη που πετύχαμε να περάσουμε τις συμπληγάδες. Δεν είναι η δικαίωση που νιώσαμε όταν ξανασταθήκαμε στα πόδια μας. Είναι μια άλλη δικαίωση, αυτή που περιέγραψε ο ίδιος λογοτέχνης με αξεπέραστο τρόπο «γιατί, πολύ απλά, σε περιμένουν άλλα καλύτερα που μόνο όταν φύγεις θα τα συναντήσεις».
Αυτά τα καλύτερα για μας είναι το νέο χρέος μας απέναντι στους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μας ώστε να ανταποδώσουμε την απεριόριστη αγάπη που μας χάρισαν και μας έδωσαν δύναμη. Γι’ αυτούς οφείλουμε να συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε να ενώνουμε ανθρώπους και να συνδράμουμε τον κάθε ελληνικό τόπο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
29 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Σαος ΙΙ πήρε για τρία χρόνια την επιδότηση στα Δωδεκάνησα, οπότε λιγάκι δύσκολο να γυρίσει πίσω στη Σαμοθράκη. 

Α, έτσι. Εγώ πως κατάλαβα ότι πήρε την γραμμή μέχρι 31/10.

Αν σε είχα κοντά θα σε φιλούσα το χέρι σου, αυτό που έγραψε τις παραπάνω αράδες.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω έχει γίνει μπέρδεμα και με το Ζέφυρος, που σαν πλοίο κάτω των 12 ετών μπορεί να συνάψει σύμβαση μέχρι 4ετία. Για το Σταυρός, από τη στιγμή που η καθέλκυση έχει γίνει πριν το 2000, δικαιούται μόνο ετήσια σύμβαση. Κατά τα άλλα δεν έχει αναρτηθεί επίσημα κάτι επιπλέον.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...