Jump to content
Shipfriends

Paloma (IMO 6800402)


Recommended Posts

Ας ανοιξουμε ενα θεμα για το πλοιο που περασε αρκετα χρονια στα νερα μας, αρχικα σαν IONIAN VICTORY της Στριντζης Lines και αργοτερα σαν ΠΑΛΟΜΑ της Afroessa Lines και της Arkadia Lines

Χτιστικε σαν Drottningen το 1968 και αφου δουλεψε για περιπου 10 χρονια απο Σουηδια για Γερμανια,μετονομαστηκε σε ALZAHRAA και για λογαριασμο της Arab Marittime συνεδεσε την Βενετια με την Αλεξανδρια.

Στη χωρα μας ηρθε το 1984 και δουλεψε στην Αδριατικη απο Πατρα για Ηγουμενιτσα ,Κερκυρα και Ανκονα.

Το 1986 αγοραστηκε απο την Afroessa Lines με δρομολογια απο Πειραια για Κυπρο και Ισραηλ μεσω Ηρακλειου ή Ροδου.Το 1990 πουληθηκε στην Arkadia Lines συνεχιζοντας τα δρομολογια προς Κυπρο και Ισραηλ ,αλλα και στην Αδριατικη απο Πατρα προς Ηγουμενιτσα και Μπαρι

Το 1993 πουληθηκε στην Κινα περνοντας το ονομα Jin Hu

Εμεις θα το δουμε σαν ΠΑΛΟΜΑ με ελληνικη σημαια στην καλοκαιρινη Ροδο του 1989

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

οι κακες γλωσσες της εποχης, λεγαν οτι πουληθηκε ααπο τους στριντζαιους για δυο λογους: γκρινιαζαν οι φορτηγατζηδες για τις ραγες στο γκαραζ (ηταν τραιναδικο στο βορα) και μυριζε εντονα το εσωτερικο του, απο τη θητεια του στην αραπιά

οταν πρωτοηρθε, εντυπωσιαζε στην πατρα με την πρυμη του. ανοιγε προς τα πανω οπως και σε πολλα αλλα τραιναδικα της γενετειρας

αντικατασταθηκε απο το ionian sun.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Paloma (IMO 6800402)

Μια μικρή διόρθωση . Το πλοίο δεν αγοράστηκε απο την Afroessa Lines του Ηλία Τροχιδη αλλά το είχε ναυλώσει απο την Arcadia Lines μιας και είχε εξαιρετικές σχέσεις με τον Κώστα Μουλόπουλο και την Εφη Κουλουθρου . 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, polmyt said:

Ας ανοιξουμε ενα θεμα για το πλοιο που περασε αρκετα χρονια στα νερα μας, αρχικα σαν IONIAN VICTORY της Στριντζης Lines και αργοτερα σαν ΠΑΛΟΜΑ της Afroessa Lines και της Arkadia Lines

Χτιστικε σαν Drottningen το 1968 και αφου δουλεψε για περιπου 10 χρονια απο Σουηδια για Γερμανια,μετονομαστηκε σε ALZAHRAA και για λογαριασμο της Arab Marittime συνεδεσε την Βενετια με την Αλεξανδρια.

Στη χωρα μας ηρθε το 1984 και δουλεψε στην Αδριατικη απο Πατρα για Ηγουμενιτσα ,Κερκυρα και Ανκονα.

Το 1986 αγοραστηκε απο την Afroessa Lines με δρομολογια απο Πειραια για Κυπρο και Ισραηλ μεσω Ηρακλειου ή Ροδου.Το 1990 πουληθηκε στην Arkadia Lines συνεχιζοντας τα δρομολογια προς Κυπρο και Ισραηλ ,αλλα και στην Αδριατικη απο Πατρα προς Ηγουμενιτσα και Μπαρι

Το 1993 πουληθηκε στην Κινα περνοντας το ονομα Jin Hu

Εμεις θα το δουμε σαν ΠΑΛΟΜΑ με ελληνικη σημαια στην καλοκαιρινη Ροδο του 1989

 

Τι εκπληκτική φωτογραφία! Λάμπει το βαπόρι στη Ρόδο 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τα καλα λογια

Πρεπει να ειναι απο τα λιγα ,ισως και το μοναδικο που ηρθε στη χωρα μας και δεν μετασκευαστικε στον καταπελτη της πρυμης

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η κατασκευή πρύμης είναι συμβατή με όλα τα τρενάδικα των γραμμών Γερμανία - Σουηδία. Και το προγενέστερο Trelleborg/Όμηρος αυτή την πρύμη είχε αλλά και το μεταγενέστερο Sassnitz. Το έχουμε δεί και εδώ. Πέρα από την πρύμη, ήταν ένα πολύ ξεχωριστό πλοίο στον Πειραιά των 80s και το θυμάμαι να πέφτει συνήθως στα 200άρια, πολύ κοντά στην είσοδο του ΚΛΠ. Η αναχώρησή του από τον Πειραιά ήταν στις 1930 κάθε Πέμπτη για Ρόδο(ή Ηράκλειο) - Λεμεσσό - Χάιφα και αν θυμάμαι καλά επέστρεφε στον Πειραιά τις Τετάρτες, κάνοντας διανυκτέρευση.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nick the Greek said:

 θυμάμαι να πέφτει συνήθως στα 200άρια, πολύ κοντά στην είσοδο του ΚΛΠ. Η αναχώρησή του από τον Πειραιά ήταν στις 1930 κάθε Πέμπτη για Ρόδο(ή Ηράκλειο) - Λεμεσσό - Χάιφα και αν θυμάμαι καλά επέστρεφε στον Πειραιά τις Τετάρτες, κάνοντας διανυκτέρευση.

Έτσι ακριβώς !!! Εν τω μεταξύ τότε θυμάμαι το Paloma & το Silver Paloma είχαν πάρει έγκριση από τον γίγαντα Βαγγέλη Γιαννόπουλο που ήταν τότε ΥΕΝ και στο κομμάτι Πειραιά - Ρόδο & Ρόδο - Πειραιά έκαναν ακτοπλοία - ενδομεταφορές .

Σε αυτή την απόφαση είχε αντιδράσει έντονα η ΔΑΝΕ γιατί τα πλοία της είχαν μεγάλες διαρροές στις μεταφορικές. Ο ένας λόγος ήταν ότι πήγαιναν απευθείας αλλά ο βασικότερος λόγος ήταν ότι τα προτιμούσαν οι οδηγοί επειδή μέσα είχαν μπουζούκια, οπότε απολάμβαναν την ανάλογη ψυχαγωγία .😄

 

Link to comment
Share on other sites

Αχ...ΠΑΣΟΚ ωραία χρόνια!!!😁😅. Πήγαινε ο Έλλην χριστιανός να κάνει το τάμα του στους Άγιους Τόπους και εν πλω έριχνε τη ζεϊμπεκια του ή το τσιφτετέλι του😄🙂

Edited by Nick the Greek
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Πρώην σουηδικό τραινάδικο κ δανέζικης κατασκευής,αν παρατηρήσετε μοιάζει με το ΟΜΗΡΟΣ στο πρωραίο τμήμα της υπερδομής
Ως αιγυπτιακό ALZAHRAA έπιανε κ Πειραιά
Στο βάθος το ΛΙΣΣΟΣ στο ξεκίνημά του.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...