Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απ' ότι θυμάμαι υπήρχε και τρί το πλοίο στη γραμμή (μου διαφεύγει το όνομά του) τουλάχιστον μέχρι το 2004. Μετά θα το δρομολογούσαν στην γραμμή Αγ. Κωνσταντίνος-Αγ. Γεώργιος,αλλά πήγε το ΕΥΡΩΠΗ. Γνωρίζει κανείς που βρίσκεται;

Επίσης,στις δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης που βγαίνουν κάθε Φεβρουάριο παρουσιάζεται η δρομολόγηση πλοίων, όπως το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΚΤΩΡΙΑ, Ε/Γ ΙΟΝΙΑΝ ΝΤΟΛΦΙΝ, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει εμφανιστεί τίποτα το νέο. Είναι όντως πραγματικότητα η κατασκευή τους ή ραδιοαρβύλα;

Link to comment
Share on other sites

Προκειται για την πασιγνωστη παντοφλα(για την περιοχη παντα), το "παπορο", το "Μανα Βαρβαρα".Εφυγε απο τη γραμμη προπερσυ και λεγεται οτι πουληθηκε στη Μαγαδασκαρη.Εθεαθη για τελευταια φορα σε καρναγιο του Περαματος χωρις ονομα τον 9/2004.

Το ΕΓ/ΟΓ Βικτωρια ειναι παλια παντοφλα της γραμμης Ριο-Αντιρριο.

Link to comment
Share on other sites

το θρυλικο πια "Μανα Βαρβαρα" πουληθηκε οντως στη Μαδαγασκαρη και εχει γινει ψυγειο!

Απ' το καλοκαιρι του 2004 ακουγοταν οτι θα πηγαιναν στη γραμμη καποια φερρυ μποτ απ' αυτα που εκτελουσαν παλια τη γραμμη Ριο - Αντιριο. Δεν ξερω αν προκειται για το Βικτωρια και το Ιονιαν Ντολφιν. Εκεινο που ξερω ειναι πως οι ληξουριωτικες πηγες μου υποστηριζουν πως κατι τετοιο δεν ακουγεται, ουτε προβλεπεται να γινει, αμεσα τουλαχιστον!Βεβαια δεν εχει ανακοινωθει τιποτα επισημα και σιγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια στην γραμμή εκτελούνταν κανοικά αυτές τις μέρες; Γιατί κάποιος τηλεοπτικός σταθμός είπε ότι πήγε οδικώς στο Ληξούρι από το Αργοστ΄΄ολι γιατί δεν υπήρχε πλοίο. ΝΤΟΙΝΓΚΚΚΚΚ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε??????:D

Ήμουν στο νησί αυτες τις μερες και εζησα τα γεγονοτα σε ολο τους το μεγαλειο!

Το φερρυ μποτ σταματησε τα δρομολογια τις μερες του κατακλυσμου, Δευτερα και Τριτη. Απο Τεταρτη και μετα τα δρομολογια γινονται κανονικοτατα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης πέρα από τα ΒΙΚΤΩΡΙΑ, κ.τλ. , η εταιρεία του ΑΙΝΟΣ, Πορθμεία Κεφαλληνίας Ν.Ε. φαίνεται να έχει την πρόθεση να αγοράσει και άλλο πλοίο για την γραμμή.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε εξακολουθούσα να εξυπηρετούν τη γραμμή τα 2 πλοία που είναι και σήμερα; Γιατί τα δρομολόγια είναι αυξημένα την θερινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

στο σημερινο πρωτοσελιδο της εφημεριδας "Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ Κεφ/νιας και Ιθακης" αναφερεται :

Αργοστολι- Ληξουρι σε λιγοτερο απο 15'.

Ερχεται απο τη Σαλαμινα το νεο φερυ της γραμμης Αργοστολιου- Ληξουριου.

Πηγη:www.reporto.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

φτασαμε στα μεσα του καλοκαιριου και οι Αργοστολιωτες/Ληξουριωτες ακομα δεν εχουν δεΙ το νεο φερρυ μποτ και ουτε αναμενεται να το δουν συντομα τουλαχιστον!

το μονο νεοτερο ειναι οτι το πρωτο δρομολογιο απο Ληξουρι ειναι πλεον 06.00 και η αυξημενη τιμη του εισητ. ΙΧ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

το ενδοξο f/b ΑΝΤΖΕΛΑ!

Κανει τη γραμμη πεσαδα- σχοιναρι (ζακυνθος). οταν εχει ασχημο καιρο με αερηδες και χαμο το πανε στο λιμανι του ληξουριου για ασφαλεια. μολις ξαναφτιαξει ο καιρος παει πισω στην πεσαδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 9 months later...

Η αγαπητή κοινοπραξία που έχει αναλάβει την εν πλω ζεύξη Αργοστολίου-Ληξουρίου,

είχε τιμή εισητηρίου με την έλευση του Ευρώ 80 λεπτά. Ίσως πρόκειται για τη μοναδική

εταιρεία σε αυτή τη χώρα, που εκμεταλλεύτηκε εντελώς τη σύγχηση

που επέφερε το Ευρώ, φτάνοντας σήμερα να έχει κόμιστρο της τάξης του 1.80 ευρώ το άτομο.

Η αύξηση βέβαια έγινε σταδιακά (πηγές αναφέρουν ότι μέχρι τα χριστούγεννα του 2007

το εισητήριο θα έχει πάει 2 ευρώ) με αποκορύφωμα τις αυξήσεις μέσα στο 2007 όπου η τιμή

από 1.50 κατέληξε 1.80 μετά από 3 ανατιμήσεις σε διάστημα 4 μηνών.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, η εταιρεία έχει το μονοπώλιο της σύνδεσης των δύο πόλεων (ΚΤΕΛ

δεν ενώνει τα δύο μέρη), δεν ελέγχεται (όπως φαίνεται) από πουθενά και κανείς δε θα έλεγε

τίποτα αν αύριο αποφάσιζε να ανατιμήσει το εισητήριο σε όποια τιμή έκρινε ικανή να της

αποφέρει τα κατάλληλα κέρδη.

Οι άνθρωποι που διαμαρτύρονται σε αυτή την ασυδοσία συναντούν το πολιτισμένο "Άμα δε σας

αρέσει, να κάνετε τη γύρα". Επειδή τελικά δε μας αρέσει να μας εκβιάζουν, να μας δουλεύουν,

να μας εκμεταλλεύονται και να μας ειρωνεύονται, ξέρει κάποιος από εσάς να μας πει που να

απευθυνθούμε για να συζητήσουμε την κατάσταση;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω κάτι άλλο εκτος από την Νομαρχία και το ΥΕΝ.

Από περιέργεια τι περίπου κίνηση έχει αυτή η γραμμή? (Ποσα δρομολόγια την ημερα και με ποσο κόσμο/αυτοκίνητα περίπου)?

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή έχει περίπου 15 δρομολόγια την ημέρα για κάθε κατεύθυνση (συνολικά

γύρω στα 30 δλδ). Αυτό αναλογεί σε ένα δρομολόγιο κάθε μια ώρα. Το καλοκαίρι

τα δρομολόγια διπλασιάζονται περίπου (έχει πλοίο κάθε μισή ώρα).

Τους καλοκαιρινούς μήνες η κίνηση είναι αρκετά αυξημένη, λόγω του τουρισμού

που έχει το νησί (υπολογίζω με μετριοπαθή πρόβλεψη τουλάχιστον 15-20 φορές

μεγαλύτερη κίνηση από αυτή που έχει τον υπόλοιπο χρόνο). Τον υπόλοιπο χρόνο

υπολογίζω ότι η κίνηση σε κάθε δρομολόγιο είναι κατά μέσο όρο 50 επιβάτες και

10 αυτοκίνητα-φορτηγά κλπ. Προφανώς υπάρχει αυξημένη κίνηση στα πρώτα δρομολόγια

της ημέρας, όπου μετακινούνται εργαζόμενοι, φοιτητές και μαθητές.

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί, πέρα από τις συνεχείς ανατιμήσεις, είναι και η μη

ύπαρξη καρτών διαρκείας (όπως συμβαίνει σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη και σε όλα

τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς) που θα ελάφρυναν το υπάρχων (και διαρκώς

αυξανόμενο) κόστος.

Ευχαριστώ Angele για τη βοήθειά σου. Το ΥΕΝ και η Νομαρχία θα είναι οι πρώτοι

φορείς στους οποίους θα απευθυνθούμε. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει και οικονομικός

φορέας στον οποίο να καταθέσουμε τα παράπονά μας (κάποιος οργανισμός του κράτους

που να ελέγχει ανατιμήσεις, αισχροκέρδια κλπ);

Thanks...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

ξερει κανεις για δρομολόγηση νέας παντόφλας στη γραμμή Αργοστόλι - Ληξούρι. Ήταν μια παντόφλα μεγάλη αραγμένη χές στο λιμάνι Αργοστολίου. Δεν μπόρεσα να δω το όνομά. Ήταν όμως με κλειστή την πόρτα και τα φώτα σβηστά αλλά στο γκαράζ υπήρχε όχημα με φάρο αναμένο. Αν ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει κάποια σχέση η μεγάλη παντόφλα που είδες με το όχημα μέσα με το γεγονός αυτό που δημοσίευσε το ΥΕΝ;

Κατά την διαδικασία χειρισμών κατάπλου του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΒΑΣΟΣ Κ» Ν.Π. 10431 στον λιμένα Ληξουρίου, μεσημβρινές ώρες χθες, προσεγγίζοντας τη ράμπα αποβίβασης, προσέκρουσε με τον καταπέλτη σε κολώνα φωτισμού λιμένος, η οποία βρισκόταν σε απόσταση ενός μέτρου από τη ράμπα, με αποτέλεσμα η κολώνα να πέσει σε σταθμευμένο Ε.Ι.Χ. όχημα προκαλώντας του υλικές ζημιές.

Επί του οχήματος επέβαινε η οδηγός του, η οποία για προληπτικούς λόγους μεταφέρθηκε στο Γ.Ν.Ν. Ληξουρίου, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι καλά στην υγεία της και εξήλθε αυθημερόν.

Από την πρόσκρουση δεν προκλήθηκε κανένας τραυματισμός ούτε και θαλάσσια ρύπανση.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, η οποία διενεργεί προανάκριση, έχει απαγορευτεί ο απόπλους του πλοίου, μέχρι επιθεώρησής του από Τ.Κ.Ε.Π. Αργοστολίου Κεφαλλονιάς.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλοκαίρι 2009 και τα πλοία που μετέχουν στην κοινοπραξία ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή είναι τα ΑΙΝΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ και ΒΑΣΟΣ Κ , (ή Νάσος/ ή Θάσος/ ή ... ).

Στα θετικά της γραμμής το γεγονός ότι υπάρχει αναχώρηση κάθε μισή ώρα,οπότε δεν περιμένει πολύ ο κόσμος στις αποβάθρες.

Το ατομικό εισιτήριο έχει 2,30:eek: (Πέραμα - Παλούκια είναι 0,80) και αυτό του αυτοκινήτου 3,50 ευρώ.

Στα αρνητικά τώρα, δίδεται η εντύπωση ότι δεν υπάρχει οργάνωση στο θέμα. Το πλοίο που έχει αναχώρηση πχ 12:00 φτάνει στο λιμάνι στις 11:55 και πρέπει να ξεφορτώσει, και να γεμίσει το γκαραζ του στα 5 λεπτά που απομένουν. Επιπλέον, δεν υπάρχουν εκδοτήρια έξω από το πλοίο (λογικό) ή έστω με την είσοδο σε αυτό, αλλά περνάει ο εισπράκτορας κατά τον πλού. Αποτέλεσμα, να κάθεται ο τύπος στο τέλος να μετράει πόσα ΙΧ είναι στο γκαραζ για να συγκρίνει το πόσα εισιτήρια για ΙΧ έκοψε, μην βρεθεί κανένα που δεν πλήρωσε. Από την άλλη ακολουθεί και ο ελεγκτής στους επιβάτες για να βρεί τους λαθραίους...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Τα 4 Ε/Γ-Ο/Γ που δουλεύουν τώρα στη γραμμή Ληξούρι-Αργοστόλι. Φωτο τραβηγμένες πριν καιρό η στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη που ερχότουσαν για διετία ή στη γραμμή που ήταν πριν.

Το ANGELA ποτε μπηκε στη γραμμη;

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι,ούτε εγώ θυμάμαι να είχα δεί αυτό το ANGELA στην γραμμή Ληξούρι-Αργοστόλι.

Συνήθως "πετύχαινα" τό ΒΑΣΟΣ Κ ή το ΑΙΝΟΣ.Τό ΑΓ.ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ "σχολούσε" σχετικά νωρίς τό απόγευμα και πήγαινε και πλαγιοδετούσε στην άκρη τής προβλήτας στο Ληξούρι μέχρι τό επόμενο πρωί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...