Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Κυκλάδες 90s || To καλύτερο


Πειραιάς - Κυκλάδες 90s || To καλύτερο  

43 members have voted

  1. 1. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο πλοίο, από όσα ήταν δρομολογημένα από Πειραιά για Κυκλάδες τη δεκαετία του 90;

    • Απόλλων Εξπρές
    • Ροδάνθη
    • Εξπρές Σαντορίνη
    • Ποσειδών Εξπρες
    • Μήλος Εξπρές

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 07/31/2021 at 08:59 PM

Recommended Posts

Ο Ηλίας Νικολακόπουλος του Shipfriends, βάζει δημοσκοπήσεις πιο ιντριγκαδόρικες από αυτές του Τσίπρα. Τουλάχιστον εδώ θα κερδίσει όποιο πλοίο κερδίσει, δεν θα ανακηρύξουμε κανένα άλλο από αυτό που θα ψηφίσετε στο τέλος :rolleyes:. Μιλάμε τώρα για σκηνικό που είσαι φαντάρος και βαράς σκοπιά στον Όρχο. Η ώρα δεν περνάει με τίποτα και για να τελειώσει το μαρτύριο αρχίζεις να σκέφτεσαι ποιές είναι οι 5 γυναίκες που γουστάρεις πιο πολύ. Πού να βγάλεις άκρη τώρα ποιά είναι η καλύτερη ανάμεσα στη Μόνικα και στην Σαρλίζ? :D. Αυτό θα μας απασχολήσει σε δεύτερη φάση πάντως, ας δούμε την πεντάδα πρός το παρόν.

 

- Δεν μπορεί να λείπει το Ροδάνθη για μένα. Πλοίο-ορόσημο και για την εταιρεία του αλλά και για την ακτοπλοία, απέδειξε πως ένα μεγαλύτερο πλοίο μπορεί και να γεμίσει στις Κυκλάδες και να σταθεί απέναντι σε όλους τους θρύλους της εποχής. Μπορεί να είναι και το πιο αναγνωρίσιμο πλοίο της δεκαετίας στις Κυκλάδες. 

 

- Ασυζητητί είναι μέρος της κουβέντας και το Ποσειδών Εξπρές. Πλοίο ξεχωριστό σαν εμφάνιση, πλοίο ταχύ, με τη συνδρομή και του εξαιρετικού του πλοιάρχου, κατάφερε να δημιουργήσει το δικό του θρύλο και τη δική του πελατεία. Κατάφερα να το ταξιδέψω μία και μοναδική φορά για Σαντορίνη, ένα ταξίδι που μου έμεινε αξέχαστο.

 

- Μέσα στη φασολάδα(που λέει κι ο Γεωργίου) είναι φυσικά και το Εξπρές Σαντορίνη. Όμορφο, χαρακτηριστικό σκαρί, κερδοφόρο, πολλά καταστρώματα, φωνάζει Κυκλάδες.

 

- Άλλο χαρακτηριστικό πλοίο της δεκαετίας για μένα είναι και το Εξπρές Ολύμπια. Αν το δεί κανείς συγκριτικά με τα υπόλοιπα και τα βάλει δίπλα-δίπλα, υστερεί στα περισσότερα χαρακτηριστικά. Πλήν όμως άφησε το δικό του σημάδι, έφερε χρήματα και ανάπτυξη στην εταιρεία του, έμεινε στις καρδιές πολλών από εμάς, περισσοτέρων απ' ότι νόμιζα κι εγώ.

 

- Τέλος εγώ θα βάλω στην κουβέντα και το Νταλιάνα, το οποίο τίμησε τις Κυκλάδες σαν κομμάτι άλλων γραμμών τις οποίες εξυπηρέτησε. Για την εποχή που ήρθε ήταν επανάσταση, ας μην επαναλαμβάνομαι. Στα καλά του χρόνια, αυτά των 90s, και παρά τις παθογένειες και το modus operandi της εταιρείας του, ξεχώρισε και εξυπηρέτησε σκυλίσια (και)τις Κυκλάδες.

 

Επειδή μου αρέσει να αιτιολογώ την άποψή μου, να σχολιάσω κι αυτά που δεν προκρίνω για την πεντάδα. Όπως είπα δύσκολη η απόφαση, δεν σημαίνει ο αποκλεισμός τους ότι δεν τα γουστάρω. Το πλοίο της καρδιάς μου, Ναιάς ΙΙ, μπορεί να ήταν θρύλος πλήν όμως γενικά ήταν μια κλάση κάτω από την πεντάδα, για τα 90s ήταν ήδη λιγάκι παρωχημένο. Το Απόλλων Εξπρές για μένα βασίλεψε στα 80s και ελάχιστα στα 90s, ήρθε και η χρεοκοπία, όταν ξαναγύρισε στη δράση υπήρχαν πολύ καλύτερα πλοία. Το Αριάδνη ήταν προφανώς κάτι το ξεχωριστό για τις Κυκλάδες, για μένα όμως μέτρησε πως είχε όλες τις αβάντες του κόσμου τότε και η όλη δρομολόγησή του ήταν σκανδαλάρα για την εποχή. Δεν έπαιζε δηλαδή με σωστούς όρους. Για το Μήλος Εξπρές ούτε συζήτηση, περισσότερο ξεχώρισε για τον κάπτα-Στέλιο που ήταν μορφή, παρά για το τι πλοίο ήταν. Και αυτό περασμένης εποχής, ακόμη και για τότε. Εξπρές Αφροδίτη ήρθε πολύ αργά στα 90s, Παναγία Τήνου 2 και Εξπρές Αφροδίτη ήταν αξιόλογα πλοία αλλά θα ήταν στην λίστα μόνο αν είχε γίνει διαφορετική μετασκευή. Πήγασος τον έφαγαν οι εσωτερικοί χώροι, Παναγία Εκατονταπυλιανή close but no cigar, ήταν το τελευταίο που απέκλεισα για να βάλω το Νταλιάνα.

 

Και μια τροφή για σκέψη: αν κάνουμε μια δημοσκόπηση για το καλύτερο πλοίο των Κυκλάδων στα 00s, μόνο τα 3 όμοια Μπλουσταράκια υπάρχουν. Φτώχεια και βαρεμάρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • Απόλλων Εξπρές 22
  • Ροδάνθη 20
  • Εξπρές Σαντορίνη 13
  • Ποσειδών Εξπρές 13
  • Μήλος Εξπρές 12

Διεκδικούν την προτίμησή μας ως τα μεσάνυχτα του επόμενου Σαββάτου 31.7

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα Ποσειδωνα , το πλοίο που έφερε την αλλαγή στην Παροναξία , το πλοίο που έφερε πρωτόγνωρες  Για την εποχή ταχύτητες στη γραμμή ,το πλοίο που την εποχή εκείνη γέμιζε πρώτο απο όλα, το πλοίο που είχε τον καπτα Κουλη, έναν καταπληκτικό καπετάνιο στα χειριστήρια του, το πλοίο με το οποίο το περιοδικό Εφοπλιστής διάλεξε για εξώφυλλο στο ντεμπούτο του στα περίπτερα τον Μάρτιο του 1993. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

ΡΟΔΑΝΘΗ χωρις να δυσκολευτώ γιατί ήταν το καλύτερο και σίγουρα το πιο ολοκληρωμένο από τα υπόλοιπα σε όλους τομείς.Γεμιζε με την παρουσία του τα λιμάνια και τράβαγε τα βλέμματα, πολύ επιβλητικό βαπόρι.
Το ονόμαζαν βασιλοβαπορο και δεν ειναι τυχαίο μιας και ηταν σωστό κρουαζιεροπλοιο με τις ανέσεις που πρόσφερε, γενικά το "πακετο" που ειχε ηταν ασύγκριτο.Οποιος ταξιδεψε την δεκαετία 90s καταλαβαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Ροδανθη και από μένα. Νομίζω είναι από τα λίγα βαπόρια που αν είχαν άλλη τύχη μετά την ga, θα το βλέπαμε ακομα να στέκει και να ξεχωριζει. 

Link to comment
Share on other sites

Ποσειδών Εξπρες ασυζητητί...Γιατί;Γιατί έχτισε ένα βαρύ όνομα που αν ρωτήσεις ακόμα και σήμερα στα νησιά,είναι το μόνο που θυμούνται.Γιατί ήταν το μόνο από τα υπόλοιπα της ψηφοφορίας που στεκόταν σε σταθερή γραμμή αρκετά χρόνια,οι υπόλοιποι έκαναν αρπαχτές.Γιατί τέτοια πλώρη και τέτοιο χαμηλό αμπάσο πανέμορφο στιβαρό και ταχύ σκαρί δεν έχει ξαναπεράσει και ούτε θα ξαναπεράσει από τις Κυκλάδες.Ο βιασμός που του έκαναν με τη μετασκευή σήμανε και το τέλος του.Αλλιώς;Με μια απλή ανακαίνιση των χώρων του,μια απλή συντήρηση των μηχανών του και με την υψηλή του ταχύτητα αμετασκεύαστο θα χτύπαγε άνετα τα Blue Starια στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Γιατί όχι στα υπόλοιπα;

Σαντορίνη.Δίπλα στο Ποσειδώνα πολύ λίγο.

Ομοίως και ο Απόλλωνας αλλά και το Μήλος.

Το Ροδάνθη δε λέω καράβαρος μεγάλος έμεινε πολύ λίγο και έπαιζε μπάλα σε πάρα πολλές γραμμές με αποτέλεσμα να μη καθιερωθεί πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, nomikos said:

Το Ροδάνθη δε λέω καράβαρος μεγάλος έμεινε πολύ λίγο και έπαιζε μπάλα σε πάρα πολλές γραμμές με αποτέλεσμα να μη καθιερωθεί πουθενά.

Θα διαφωνήσω,Παρο και Σαντορίνη έπιανε από την αρχή της καριέρας του (1990) και έκανε πάταγο σε ένα απίθανο δρομολογιο που μέσω Κρήτης κατεληγε Ρόδο.Στα Δωδεκάνησα έμεινε σταθερά πολλά χρόνια δίδυμο με το ΜΑΡΙΝΑ.

Το αν αλλαζε κατα διαστήματα γραμμές όπως λες αυτό δείχνει και την δυναμική του και οτι ταιριάζει σε πολλές γραμμές,μην ξεχνάμε ότι έκανε και Πάτρα-Ιταλία. Μπήκε το 1996 ξανα Παρο-Ναξο-Θηρα και μαζεψε όλο το χαρτί από τους "σταθερούς".

Η δημοφιλια του ηταν τεράστια.

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν ανάμεσα σε Εξπρές Σαντορίνη και Ροδάνθη, που έχω κάνει τα πιο πολλά ταξίδια από τα πλοία της πεντάδας. Ψηφίζω το Εξπρές Σαντορίνη γιατί είναι το μόνο που υπάρχει ακόμα και για τιη καλλίγραμμη τσιμινιέρα του!!

Link to comment
Share on other sites

Απόλλωνας, ο μοναδικός. Τουλάχιστον για το πρώτο μισό της δεκαετίας. Τα άλλα ήδη ξεχάστηκαν, αυτός ακόμα κυριαρχεί σαν εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

On 7/21/2021 at 10:56 PM, Nick the Greek said:

Και μια τροφή για σκέψη: αν κάνουμε μια δημοσκόπηση για το καλύτερο πλοίο των Κυκλάδων στα 00s, μόνο τα 3 όμοια Μπλουσταράκια υπάρχουν. Φτώχεια και βαρεμάρα. 

Ψήφισα και εγώ Ροδάνθη, γιατί ήταν πραγματικά βάπορας στην εποχή του. Το ταξίδεψα και μια φορά για Σύρο, στα μέσα των 00ς, και παρά τη χαμηλή ταχύτητά του, κρατούσε λίγο από την αίγλη της παλιάς καλής εποχής.

Αυτό που έγραψε ο @Nick the Greekαποτυπώνει πλήρως την πραγματικότητα.

Sorry για το off topic, αλλά θυμάμαι στη δεκαετία του ΄90 να κατεβαίνω με το 218 από το Νέο Κόσμο στον Πειραιά το καλοκαίρι από τις 16.00 ως αργά το βράδυ. Τι πανδαισία σινιάλων και αφιξοαναχωρήσεων, η χαρά του καραβολάτρη!

Link to comment
Share on other sites

"Ροδάνθη" βέβαια, μακράν των υπολοίπων. Εκθαμβωτική παρουσία, προ του μαρασμού και της εκπτώσεως των ΄00s.

Το "Ποσειδών Εξπρές" είχε την ταχύτητα και το εντυπωσιακό σκαρί, αλλά το service του δεν με είχει αφήσει ακριβώς έκπληκτο.

"Μήλος", "Απόλλων", καλοί εργάτες και καλά εργαλεία στα χέρια των έμπειρων πλοιάρχων τους, αλλά μέχρις εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολη η διαδικασία της πεντάδας αλλά για το κορυφαίο παραδόξως είναι πιο απλή η επιλογή για μένα. Μήλος Εξπρές και Εξπρές Σαντορίνη, ούτε συζήτηση. Απλά δεν είναι με τίποτα τα κορυφαία. Τον Απόλλωνα δε τον έβαλα καν στην 5άδα μου, οπότε είμαστε ανάμεσα σε Ποσειδών Εξπρές και Ροδάνθη. Θα αιτιολογήσω την προτίμησή μου αρκετά μπακαλίστικα αλλά νομίζω τελικά πως ισχύει: Όταν έβλεπες το Ποσειδών Εξπρές έλεγες "η Ποσειδωνάρα", κάτι ανάλογο έλεγες και για τον Απόλλωνα, το Σαντορίνη κλπ. Όταν έβλεπες το Ροδάνθη έλεγες "Ουάου!!!!". Οπότε η ψήφος στο Ροδάνθη.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Nick the Greek said:

Δύσκολη η διαδικασία της πεντάδας αλλά για το κορυφαίο παραδόξως είναι πιο απλή η επιλογή για μένα. Μήλος Εξπρές και Εξπρές Σαντορίνη, ούτε συζήτηση. Απλά δεν είναι με τίποτα τα κορυφαία. Τον Απόλλωνα δε τον έβαλα καν στην 5άδα μου, οπότε είμαστε ανάμεσα σε Ποσειδών Εξπρές και Ροδάνθη. Θα αιτιολογήσω την προτίμησή μου αρκετά μπακαλίστικα αλλά νομίζω τελικά πως ισχύει: Όταν έβλεπες το Ποσειδών Εξπρές έλεγες "η Ποσειδωνάρα", κάτι ανάλογο έλεγες και για τον Απόλλωνα, το Σαντορίνη κλπ. Όταν έβλεπες το Ροδάνθη έλεγες "Ουάου!!!!". Οπότε η ψήφος στο Ροδάνθη.

Μονο που η Απολλωναρα ιδιως στη συμπεριφορα στη θαλασσα( δεν ομιλω για ελικτικες και γενικα ποσο αποδοτικο για μια εταιρια ηταν στα οικονομικα) το Ροδανθη και τον Ποσειδωνα τα εστελνε μεταεξεταστεα το Σεπτεμβρη..Για το Σαντορινη δεν ομιλω διοτι ηταν στα χειροτερα σε αυτο το τομεα.Φυσικα σεβαστες οι προτιμησεις του καθενος...

Link to comment
Share on other sites

Οσοι δεν έχετε ψηφίσει, ψηφιστε. Όσοι έχετε ποσταρει την προτίμηση σας, ελέγξτε ότι την έχετε κλικαρει κιόλας. Αύριο βράδυ κλείνουν οι καλπες

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...