Jump to content
Shipfriends

Rex Fortune (IMO 7346934)


Recommended Posts

Με αφορμή τη φωτογραφία του @Ζ.Γ.Κ. για το πανέμορφο κρουαζιερόπλοιο είπα να ανοίξουμε δικό του θέμα.Ναυπηγήθηκε από τον Παναγόπουλο το 1974 και έμοιαζε πολύ με πολλά πλοία της εποχής του όπως το Corsica Victoria κ.α.Το μήκος του 130 μέτρα,ταχύτητα πάνω από 20 κόμβους και επιβάτες γύρω στους 500.Δεν είχε άλλα αδελφά.Ένα κρουαζιερόπλοιο που παρά το σχετικά μικρό μέγεθος του με εντυπωσίαζε.Δε ξέρω γιατί.Μερικές πληροφορίες εδώ.

Γνωριζει κανείς περισσότερες πληροφορίες;Και σε τι κατάσταση βρίσκεται;

On 1/8/2017 at 5:19 PM, margaritis24 said:

https://youtu.be/rPLlYu0LJjI 

Τι βρισκει κανεις τυχαια...καθελκυση του golden odysseys

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Rex Fortune (IMO 7346934)

διαβαζετε @Shipfriends.gr:P

στη gallery εχουμε φωτο του @Nick the Greek και του @stathis

σε ποστ δεκαετιας στα δελτια far east εχουμε λιγα νεα του:

On 7/18/2012 at 2:50 AM, Nick the Greek said:

Παραδιπλα μια ακομα προσφορα του Περικλη Παναγοπουλου στο διεθνη ναυτιλιακο πολιτισμο, το σημερινο Macau Success που οι παλιοτεροι θα θυμαστε σαν τακτικο επισκεπτη στον Πειραια με το ονομα Golden Odyssey. Ομολογω πως με συγκινησε ιδιαιτερα που ειδα αυτο το πλοιο μετα απο τοσα χρονια, ειναι ενα ακομη σημαδι του "χρυσου αιωνα" του Περικλη που οπως και ο συνονοματος του της αρχαιοτητας μεσουρανησε περιπου 30 χρονια αλλα τα επιτευγματα του θα μεινουν για πολλα ακομα. .

 

On 12/30/2014 at 10:23 AM, stathis said:

Βρέθηκα στο Hong Kong τις μέρες των Χριστουγέννων[...] και Rex Fortune πρώην Macau Success

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, ως Golden Odyssey, ήταν ένα πλοίο κόσμημα της ελληνικής κρουαζιέρας.

Αυτό και το Stella Solaris, την περίοδο εκείνη, είχαν τεράστιο όνομα στην αμερικανική αγορά και δυο από τα μεγαλύτερα ονόματα πλοιάρχων της κρουαζιέρας, τον Γιάννη Κατρά και το Μιχάλη Μπενά αντίστοιχα. 

Το πλοίο, αν θυμάμαι καλά, είχε χωρητικότητα λίγο κάτω από 500 επιβάτες. Η λογική ήταν να μπορούν να μεταφερθούν όλοι με Boeing 747, από τις Ηνωμένες Πολιτείες, προς το λιμάνι που βρισκόταν το πλοίο. 

Η Royal Cruise Line είχε εξαιρετικό γραφείο στο Σαν Φρανσίσκο, το οποίο έστελνε τους επιβάτες (repeaters οι περισσότεροι) στα πλοία της εταιρείας.

Άλλες, βέβαια, εποχές. Ελληνική σημαία, αμιγώς ελληνικά πληρώματα.

Link to comment
Share on other sites

Να φανταστω οτι και οι τιμες πρεπει να ηταν στα υψη γιατι με 500 ατομα χωρητικοτητα μαλλον πιο prive πρεπει να τις δινανε αυτες τις κρουαζιερες

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ @polmyt, με πάσα επιφύλαξη, για μια 14ημερη κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο και τα ελληνικά νησιά το 1984, οι τιμές ξεκινούσαν από 2500$ έως και 4500$ το άτομο, προφανώς ανάλογα με την καμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...