Jump to content
Shipfriends

Hellas Liberty (IMO 5025706)


Recommended Posts

Ένα ιστορικό πλοίο τύπου LIBERTY εξασφάλισε το υπουργειο για το λιμάνι του Πειραιά ως πλωτό μουσείο και θα δέσει έξω από το νέο ΥΕΝ.
Η αναγέννηση της σύγχρονης Ελληνικης ναυτιλίας..!
http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=28995

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Προκειται για το πρωην SS Arthur M. Huddell,το οποιο το 1956 μετατραπηκε σε καλωδιακο πλοιο του Αμερικανικου ΠΝ,ενω απο το 1984 ανηκει στα στις εφεδρειες του Ναυτικου,στο James River,Newport News,VA

Μαλιστα υπαρχει και καποια διαμαχη με καποιες αλλες αμερικανικες οργανωσεις που το διεκδικουσαν.

http://www.btcorp.us/mt/2005/05/its_greek_to_me.html

απο τις ακολουθες φωτο φαινεται οτι για να επενελθει θελει πολλη δουλεια και κυριως χρημα.θα τα καταφερουμε?

post-76-128326956457_thumb.jpg

post-76-12832695646_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οταν το πρωτοδιάβασα σαν μικρός κ αθώος το πίστεψα και χάρηκα,

μετά τις φωτο του ναυτικού όμως αλλάζω άποψη και απογοητεύομαι...

Τόσα και τόσα εκατομμύρια έβγαλε η ελληνική ναυτιλία αυτά τα χρόνια, δεν μπορούν να βρεθούν 3-4 πλοιοκτητες να το προσφέρουν στη χώρα?

Ειδικά κάποιοι απο τους σημερινούς εφοπλιστές που χρωστάνε πολλά σε αυτά τα πλοία...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω, ακόμα, καταλάβει, τι σχέση έχει το πλοίο με την Ελλάδα ? Και μάλιστα να να γίνει και μουσείο!

Ναι, τα LIBERTIES συνέβαλαν στην αναγεννήση της ελληνικής ναυτιλίας, αλλά το συγκεκριμένο LIBERTY τι σχέση έχει με την Ναυτική Ιστορία της Ελλάδος?

Link to comment
Share on other sites

Οπως λεει και ο Στρατος το πλοιο θα ερθει για μουσειο οχι γιατι εχει σχεση με την Ελλαδα,αλλα ειναι απο τα τελευταια που υπαρχουν αυτου του τυπου,στον οποιο πολλοι εφοπλιστες χρωστανε σε αυτα το τι ειναι σημερα (και σημειωνω και στους ηρωες ναυτικους που τα επανδρωνανε για χρονια πραγμα που φαινοταν τρελο για αυτους που τα ναυπηγησαν).Αφου ολοι αυτοι οι εφοπλιστες ηταν "ανεπροκοποι" και σαν Ε.Ε.Ε δεν μπορεσαν να διασωσουν ουτε ενα παλι καλα που θα ερθει ενα με παρεμβαση κρατικη.

Link to comment
Share on other sites

Άντε να δούμε πότε θα έρθει, πότε θα γίνει η "αναπαλαίωση", πότε θα το δούμε έτοιμο στον Πειραιά....

Κάτι μου λέει, ελπίζω να διαψευστώ βέβαια, αλλά δεν νομίζω να το δούμε ποτέ μουσείο...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ένα ακόμα επεισόδιο για τον ερχομό του Λίμπερτυ με την συνάντηση του Κεφαλογιάννη με τον Κυβερνήτη..συγνώμη του Πρέσβη στην Ελλάδα Τσάρλς Ρις ήθελα να πω..

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ζεσταινει τα καζανια του, σηκωνει ατμο και ερχεται.

απο οτι λεει η Express απομενουν τα τελευταια γραφειοκρατικα και θα ερθει εξω απο το νεο ΥΕΝ με το ονομα "Ελευθερια". θα μου πειτε ποσες φορες το εχουμε ακουσει; ενταξει πασο.

απομενει να υπογραψει ο G.W.Bush το νομο παραχωρησης, να γινει το πλοιο seaworthy και εν τελει να ερθει εδω και να αποκατασταθει. ε μεχρι τοτε θα εχει ξαναγινει ΥΕΝ ο παπουτσης.:(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Apo thn HellenicShippingNews:

09-05-2007 - Return of Liberty ship to Hellas at crucial stage Rhode Island State Senator Leonidas Raptakis, who has been leading an effort to secure the donation of the last remaining Liberty Ship to the Greek government for use as a floating museum, said that the project is at a crucial stage. After months of delays, the Greek Ministry of Mercantile Marine has provided some initial funding for the environmental tests on the Arthur M. Huddell, tests required by the United States Environmental Protection Agency before the donation can be completed. Raptakis will be meeting with officials from the United States Maritime Administration (MARAD) and the Environmental Protection Agency (EPA) on May 17th in Washington, DC to clarify the final issues related to the testing. The agencies were concerned when the Greek government failed to provide the funds for the initial tests, but late last month the necessary funds were finally wired to a lab working with MARAD, shortly after Raptakis visited Athens and met with the Minister of Mercantile Marine Kefaloyiannis. The money for the tests had been promised last October, when Minister Kefaloyiannis met with United States Ambassador to Greece Charles Reis. "There have been a number of people, both in Greece and the United States who have been working hard to secure the donation of the Huddell for more than two years," said Raptakis. "The last few months have been frustrating, because US government officials are wondering why the Greek government pushed for the legislation donating the vessel only to put on the brakes when it came time to move ahead with the testing."

The Huddell is the last remaining Liberty Ship in private hands, one of a number of vessels loaned to the Greek government as part of an effort to rebuild the Greek merchant fleet, which suffered heavy damage in the battle for freedom during World War II, and to provide food, medicine and supplies during the crucial Cold War years. The Liberty ships were cargo ships built in the United States during World War II. Conceived by the British, the design was adopted by the American government as a cheap and quick way to produce vessels that could replace ships torpedoed by German U-boats. Eighteen American shipyards built 2,751 Liberties between 1941 and 1945.

Raptakis said the donation of the Huddell had already cleared major hurdles before the recent delays. Now, he is suggesting the creation of a non-profit organization in Greece, to coordinate a public education campaign on the project, build support for the establishment of a floating museum, and raise funds for the project.

Raptakis said a non-profit organization could spearhead the Liberty project in Greece and take it out of the hands of the Ministry of Mercantile Marine, which does not seem fully committed to the effort. He said that continued delays in funding all of the necessary testing could lead to a decision by the US Maritime Administration to simply send the ship to scrap if they believe funds will not be forthcoming. Raptakis noted that tests to determine the extent of pollution hazards on the ship must be completed before the American government can release the ship to Greece.

"This may be the time to demonstrate strong support for the Liberty Project outside of the government arena," said Raptakis. "If Greek business and civic leaders come together to publicize this effort and secure the funding necessary to move the project forward, we can make sure the Huddell assumes its rightful role as a lasting tribute to the shared history of the Greek and American people."

(Source: State Senator Leonidas Raptakis)

Link to comment
Share on other sites

απο τις 2 τελευταιες παραγραφους, φαινεται οτι το ΥΕΝ υποστηριζει μονο στα λογια και οτι ο Senator ψαχνει πλεον για ιδιωτικη χρηματοδοτηση.

Link to comment
Share on other sites

Kαι να βρεθούν τα χρηματα για να ερθει στην Ελλάδα, το κόστος της επισκευής τους, της μετασκευής του στις αρχικές του προδιαγραφές και της διαρκούς συντήρησης θα ειναι πολύ μεγάλο. Τοτε ο senator θα ειναι μακρια και οι οποιοι κυβέρνοντες απροθυμοι να το χρηματοδοτήσουν. Οπότε ας μείνει εκεί που είναι, εδω το μικροτερο "Ευγενίδης" δεν εχουμε καταφέρει να συντηρήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Παρόλο που πίστευα και πιστεύω ότι δεν θα (πρέπει να) έρθει, με την ευκαιρία της "αποχώρησης" του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ...είπα να ρίξω μια ματιά να δω τι γίνεται. Και με μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι η υπόθεση είναι ακόμα ανοικτή!

The vanishing vessels

Sunday, Feb 24, 2008

[...]This spring, for example, the maritime agency plans to turn over one of the fleet's oldest and rustiest vessels, the 1940s Liberty ship Arthur Huddell, to the government of Greece. The Greeks plan to refurbish the Huddell into a floating museum near Athens, reflecting the role of Liberty ships in rebuilding Greece's postwar shipping industry, Russell said.

http://www.inrich.com/cva/ric/news.apx.-content-articles-RTD-2008-02-24-0222.html

Ύστατη ελπίδα μας...ο Μέγας Ωκεανός!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όλο και πιο κοντά στην Ελλάδα έρχεται το liberty. Υπέγραψαν λέει την σύμβαση παραχώρησης ο ΥΕΝ με τον ομόλογό του των ΗΠΑ.

Κρίμα που όταν (και αν) έρθει το πλοίο, αυτοί που πραγματικά άφησαν ένα κομμάτι της ζωής τους μέσα σε αυτά τα πλοία δεν θα μπορούν καν να ανέβουν στο κατάστρωμα, λόγω ηλικίας.:(

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον, ο ABS δίνει και $ 250.000 για τις εργασίες στο "Arthur M Huddell".

Προσωπικά...εμμένω στην αντίθεσή μου σε αυτή την προσπάθεια. Δεν μου λέει τίποτε αυτό το πλοίο ή μάλλον μου λέει όσα θα μου έλεγε και ένα οποιοδήποτε πλοίο αδελφό του ΑΒΕΡΩΦ...απολύτως τίποτε!

Link to comment
Share on other sites

Στις ειδήσεις της ΝΕΤ είπαν οτι στη συνάντηση που είχε ο Ελληνας Υπουργός Ναυτιλίας με τον Αμερικανό ομολογο αποφασίστηκε η δωρεαν παραχώρηση του εν λόγω πλοίο και η επισκευή του θα γίνει δωρεαν απο γνωστό εφοπλιστή χωρις να αναφερθεί το όνομα του.Γνωρίζεται ποιος είναι αυτός?Καλά πάντως την έβγαλε το ΥΕN ;)

Για το Γεώργιος όμως και για το Topaz που ζήτησα να γίνει μια προσπάθεια τίποτα....

Και θα συμφωνήσω με το Νηρέα οτι ένα ''αντίγραφο'' δεν μας λέει και πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Στην υπογραφή του μνημονίου πάντως ήταν παρόντες και οι κ. Βασίλης Κωνσταντακόπουλος και κ. Σπύρος Πολέμης. Ίσως, κάποιος από αυτούς να είναι ο εφοπλιστής που θα κάνει την δωρεά. Με πιθανότερο, θα έλεγα, τον πρώτο...το συνηθίζει άλλωστε τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

Και η σχετική ανακοίνωση του ΥΕΝ απο την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ με το περίφημο liberty

ΤΟ ΠΛΟΙΟ «θρύλος» της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας, το τελευταίο εν ζωή «Liberty», Arthur M.Huddell. βάζει ρότα για την Ελλάδα. Το τελευταίο πλοίο του «είδους», που έχουν στην κατοχή τους οι ΗΠΑ από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, παραχωρείται στην ελληνική κυβέρνηση.

Στις 4 Ιουνίου 2008, ο ΥΕΝΑΝΠ, Γιώργος Βουλγαράκης, υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας για το σκοπό αυτό με τον Αμερικανό ομόλογό του Sean Connaughton. Παρόντες στη διαδικασία, εκτός από την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου, και τον Αμερικανό πρεσβευτή Daniel Speckhard, ήταν και οι εκ των πρωτεργατών της προσπάθειας, οι εφοπλιστές: cpt. Βασίλης Κωνσταντακόπουλος και ο Σπύρος Πολέμης και ο Ελληνοαμερικανός γερουσιαστής, Λεωνίδας Ραπτάκης. Το πλοίο όταν καταπλεύσει στην Ελλάδα θα μετασκευασθεί και θα χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ναυτικό μουσείο.

Τη σημασία των «Liberty» για την ελληνική ναυτιλία ξεκαθάρισε με δύο κουβέντες ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος. «Εάν δεν υπήρχαν τα 'Liberty's, η Ελλάδα δεν θα είχε την προκοπή που είχε στη ναυτιλία». Ο Σπύρος Πολέμης δήλωσε ότι «σήμερα είναι μια συγκινητική στιγμή για την Ελλάδα αλλά και για την Αμερική».Εάν δεν υπήρχαν αυτά τα «Liberty’s», θα υπήρχε μια διακοπή για τη ναυτική οικογένεια μεταξύ του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, μέχρι που θα ήταν έτοιμα τα ναυπηγεία να παραδώσουν πλοία πάλι στους Έλληνες εφοπλιστές

post-878-12832697476_thumb.jpg

post-878-12832697476_thumb.jpg

post-878-128326974761_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λέτε πλάκα-πλάκα τελικά να μας έρθει? Πάντως, απ' ό,τι φαίνεται, κάποιοι το έχουν πάρει ζεστά το ζήτημα. Τώρα μέχρι ποιού σημείου....θα δείξει όταν αρχίσουν τα έξοδα να τρέχουν.

Last Liberty ship heads to Greece to become a museum

The U.S. Maritime Administration announced that the last World War II-era Liberty vessel in the National Defense Reserve Fleet is destined for Greece to become a museum.

The Arthur M. Huddell is scheduled to be towed from the James River Reserve Fleet site on July 8 to the W3 Marine facility in Norfolk, Va. for final preparations.

The Huddell's departure marks the 72nd ship to leave the James River site since January 2001.

The James River Reserve Fleet is one of three National Defense Reserve Fleet anchorage sites. MarAd maintains the fleets as a reserve of ships for national defense and emergencies and arranges for disposal when the ships are no longer useful.

source: www.americanshipper.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το SS Arthur M. Huddell, ένα από τα τρία διασωθέντα από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο πλοία τύπου «Liberty», βρίσκεται ήδη στο ναυπηγείο του Norfolk, Va, και ετοιμάζεται να περάσει τον Ατλαντικό Ωκεανό στο τελευταίο του ταξίδι για την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ανημερα του αγιου νικολαου ξεκινησε και μεσα γεναρη θα το εχουμε;). μα του αη νικολα με το νεο ημερολογιο το ξεκινησε με του αη νικολα με το παλιο το πηραμε χαμπαρι:o.

υπαρχει στο ΑΠΕ σχετικη ειδηση. απο οτι φαινεται ο ελληνοαμερικανος State Senator* του Rhode Island κ.Ραπτακης. Φαινεται οτι το ολυμπια δεν πολυ προχωραει.

Εχω κατα καιρους εκφρασει πολλες επιφυλαξεις για τετοια εγχειρηματα οπου εμπλεκεται το ελληνικο δημοσιο, αλλα δεν μπορω να μην πω οτι μακαρι να το δουμε τελειωμενο καποια στιγμη και να μπορεσουμε να το κραταμε σε αψογη κατασταση

*πολιτειακος γερουσιαστης, δηλ γερουσιαστης στην γερουσια του RI και οχι στο Καπιτωλιο;)

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Στο site της ΠΕΠΕΝ προς το τέλος της αρχικής σελίδας υπάρχει ένα λινκ με με την ένδειξη "οι εργασίες για το LIBERTY συνεχίζονται.

Αν και δεν έχουν ενημερώσει το σαιτ οτι ξεκίνησε εντούτοις ΄πατώντας την πιο πάνω ενδειξη υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες από το πλοίο και τις εργασίες που του εγιναν στην Αμερική:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...