Jump to content
Shipfriends

Mishi (ΙΜΟ 9244398)


Recommended Posts

Νομίζω είναι οριακά (προς τα κάτω) ρεαλιστικό το ποσό.  Ενδεικτικά μερικά (άλλης κατηγορίας βέβαια) πλοία από άλλες εποχές. Δεν παίρνω όρκο ότι τα νούμερα είναι αληθή φυσικά, αλλά τα παραθέτω χάριν συζήτησης.  

 Το ΣΟΝΙΑ (120 μέτρα, 2006) ηταν κοντά στα 20 εκ. ευρώ. 

On 4/23/2006 at 7:42 PM, proud_ionian said:

η προσφορα απο οτι θυμαμαι ηταν γυρω στα 20-22 εκ USD. αλλα τωρα με καθυστερησεις και κατι "αρρυθμιες" που ειχε στην αρχη παρε το αυγο και κουρευ'το

Το ΦΑΙΔΡΑ το 2010 κόστισε περίπου 10 εκ συμφωνα με την ΑΝΕΘ, πουλήθηκε 14 στη Nova Ferries και 22 μετά στην AB Maritime. 

On 9/28/2007 at 11:11 AM, nautikos said:

Σε αυτο το λινκ της σελιδας της εταιρειας ΑΝΕΘ περιγραφονται οι λογοι για τους οποιους υπαρχει καποια καθυστερηση στην κατασκευη του πλοιου αλλα και στο γεγονος οτι απο προυπολογισμο κοστους 7,500,000ε θα στοιχισει τελικα γυρω στα 10,000,000ε.Περιεχονται και 2 πολυ προσφατες φωτο του πλοιου.

Επίσης το ΑΡΗΤΗ κόστισε περίπου το ίδιο (12-14) και πουλήθηκε 24 στην Κροατία. 

On 5/23/2008 at 5:38 PM, Neptune said:

Ε24.000.000 στην κροατικη κυβερνηση. Καλη τιμουλα θα ελεγα. ;)

( Επίσης σήμερα υπάρχει και η Τουρκία η οποία έχει σίγουρα φτηνότερο κόστος κατασκευής και καλύτερους όρους, δεν εχω ιδέα ομως περί της ποιότητας κατασκευής )

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφισβητώ τα νούμερα που παραθέτεις, αλλά πέρα από τα πλοία άλλης κατηγορίας, είναι άλλης εποχής. Έκτοτε τα κόστη εκτοξεύθηκαν στην στρατόσφαιρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Και το Σαόνησος ήταν καλό πλοίο και σχετικά μικρής ηλικίας με μια καλή μετασκευή χωρίς τσιγκουνιές (.....) θα έβγαζε λεφτά, αλλά με τις τσιγκουνιές, τα παζάρια και τα τεχνάσματα για το γερανάκι του "συγχωρεμένου"" Νόνα Μαίρη, άργησε να ολοκληρωθεί και να του δοθούν οι σχετικές άδειες, μέχρι που η Σαμοθράκη αρχές του ΄18 έμεινε χωρίς πλοίο λόγω βλάβης του ΣΑΟΣ. Πήρε άδεια κακήν κακώς, ταξίδεψε 1,5 χρόνο περίπου με τις σχετικές βλάβες, μέχρι που ήρθε ο μαύρος Αύγουστος του΄19, τον ανάγκασαν τα μάζεψε και έφυγε. Πήρε γραμμές το Σαόνησος, αλλά σιγά να μην το επέτρεπαν να ταξιδέψει... Μακάρι να μην κάνει τα ίδια και με αυτό το πλοίο...

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

Η εν λόγω εταιρεία είναι απίστευτα κακή στην επιλογή πλοίων. Συνεχώς από παλιά επιλέγουν προβληματικές περιπτώσεις, λες και κυνηγάνε πραγματικά ότι ΔΕΝ πρέπει να πάνε να αγοράσουν (λόγω προσαρμογών που απαιτούνται, ηλικίας, κατάστασης που βρίσκεται πριν την αγορά κλπ). 

Πχ το Mishi: 

On 1/4/2022 at 10:05 AM, enas chiotis said:

Πάντως για να βάλει τον καταπέλτη πρύμα πρέπει να σηκώσει το γκαραζ, αφού από τις φωτό που ανεβάζει το ναυπηγείο, από τσιμινιέρα και πρύμα είναι πολύ χαμηλό.

Αλλά έχει και χειρότερα το Mishi: 

On 1/4/2022 at 10:36 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Νομίζω ότι πρέπει να μεταφερθούν και τα συστήματα του τιμονιού από το χώρο του γκαράζ, ένα κατάστρωμα πιο κάτω.

Παλιότερα το Παναγία Σουμελά:

On 11/29/2005 at 2:44 AM, proud_ionian said:

τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας

post-13-128326956008_thumb.jpg

post-13-12832695601_thumb.jpg

 

On 12/2/2005 at 9:09 PM, George said:

Η κοπτοραπτική έχει φτάσει μέχρι την πρυμνιά τσιμινιέρα. Το είδα σήμερα νύχτα και το θέαμα ήταν ομολογουμένως τρομακτικό. Το πλοίο ήταν θεόσβηστο και μέσα από το κομένο κομμάτι φαινόταν μόνο ένα μικρό φωτάκι κιτρινισμένο σαν καντιλάκι. Από την άλλη πάλι το ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ήταν πλήρως φωταγωγιμένο.

Υ.Γ.: Κάποιος δίπλα μου είπε και την ατάκα: "Μου θυμίζει τα πρώτα πλάνα που δείχνει η ταινία του Τιτανικού όταν ξεκινάει από το βυθό"!!!! :P:mad:

 

On 12/4/2005 at 12:21 AM, Hastaroth said:

Εγώ πάντως έτσι όπως το είδα στίς φωτό τού (όχι και τόσο μικρού) proud,γιά να γίνη αυτό το πλοίο ferry πρέπει να κόψουν την καμπύλη τής πρύμνης τελείως,αλλοιώς δέν μπαίνει καταπέλτης που να χτυπιέται ο Μανού-Σάος σάν χταπόδι.

 

On 12/11/2005 at 9:59 PM, Apostolos said:

Πάντως σήμερα που το είδα και απο κοντά φαίνετε να γίνετε μεγάλη τετραγωνοποίηση στην πρύμη. Αυτό σήγουρα θα έχει επιπτώσεις και στον καιρό αλλα και στην μανούβρα.Αλήθεια εχει pitch η γριά?

 

Αλλά και το Παναγία Αγιάσσου: 

On 9/12/2011 at 12:18 PM, miko mission said:

Πρωτη παραγγελια στην εταιρεια 50 σακια τσιμεντο για να ερθει στην ελλαδα.Αυτο μαλλον λεει πολλα για το συμπαθες ιαπωνικο πλοιο.

 

On 4/29/2008 at 2:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μέχρι σήμερα ήταν στην Ελευσίνα. Για να ξεκινήσει το πλοίο πρέπει να πάρουν μπροστά και οι μηχανές του. Που εδώ και 2 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να βάλουν μπροστά.

 

Το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ:

On 2/3/2006 at 12:23 PM, nautikos said:

Αντε με γεια το νεο αποκτημα!Αλλα τι μανια ειναι αυτη να κυνηγανε βαπορια με κρενια,μηπως τα θελουν για φορτηγοποσταλα..:D

post-76-128326956824_thumb.jpg

Το Μακεδονία παρότι ήταν ξεκάθαρα προβληματική περίπτωση και αυτό (ήθελε πάρα πολλές προσαρμογές για να γίνει βαπόρι) είχε προοπτικές. Είχε ταχύτητα, ήταν πλοίο δεκαετίας κλπ. Ωστόσο η μετασκευή ήταν σε μεγάλο βαθμό καταστροφή. 

Τέλος πάντα συστηματικά υποεκτιμούν τη διαδικασία της μετασκευής (κόστος, χρόνο κλπ). Από το Παναγία Σουμελά: 

On 11/22/2005 at 1:42 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Θα μας τρελάνουν οι άνθρωποι της SAOS!! Το βαπόρι υποστηρίζουν ότι θα είναι έτοιμο σε λιγότερο από 2 μήνες!!! Για την ακρίβεια μου είπαν σε 1,5 μήνα!!

Ως το ΣΑΟΝΗΣΟΣ:  

On 7/6/2013 at 7:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Απο το βιντεο που μιλαει ο κ. Μανουσης, ακουμε απο το στομα του οτι το πλοιο θα ειναι ετοιμο μεχρι το τελος Οκτωβριου, το αργοτερο μεχρι το τελος του ετους, εαν προκυψουν τιποτα απροοπτα με την μετασκευη!! 

Φυσικά τα "γνωστά" δεν έλλειψαν. 

On 12/20/2013 at 4:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Έχει υπάρξει μπέρδεμα με την εταιρεία που είχε αναλάβει το έργο και εάν δεν υπάρξει κάποια απόφαση από τη Saos για διακοπή του συμβολαίου, το βλέπω να μένει ημιτελές!!

Και κατέληξε να είναι έτοιμο 5 χρονια μετα. 

On 3/10/2018 at 6:39 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Αρχίζει Δευτέρα δρομολόγια το Σαονησος, μιας και πήρε χθες όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας 

Οπότε ελπίζω να μην περιμένει κανείς το Mishi πριν το Νοέμβριο του 2027 😃

On 12/22/2021 at 6:26 PM, Takisg said:

Πρίν 2 μέρες ξεκίνησαν ελασματουργικές εργασίες στον Ναυπηγείο του Καπογιαννάτου να δούμε εάν το χρονικό όριο που έχει θέσει εταιρία και πλοιοκτήτης είναι εφικτό δηλαδή ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο σε 4 μήνες!!!

 

Οταν λοιπόν ανοίγεις τέτοιες δουλειές χωρίς να έχεις ούτε χρήματα ούτε τεχνογνωσία αυτά είναι αναμενόμενα. Κρίμα το πλοίο γιατί κανείς άλλος δε θα ενδιαφερθεί, εκτός από τίποτα Φιλιππινέζους ενδεχομένως. 

Link to comment
Share on other sites

Για που το βάλε το βαποράκι συνοδεία των ρυμουλκών Alexandros & Michalis V ;

 

edit: μαλλον για ΝΜΔ όπως ειχε πει ο Ρ100 προ ημερων 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Mishi μεθόρμισε στο Ν.Μ. Δραπετσώνας μετά από τη διαφωνία της Saos Ferries με το ναυπηγείο που είχε ξεκινήσει τη μετασκευή (από όσο ακούγεται στο λιμάνι), μετά τη μεθόρμιση δεν φαίνεται να έχουν γίνει κάποιες ελασματουργικές εργασίες. Ας δούμε τη τσιμινιέρα του Mishi με τα σινιάλα της M Line. Σύμφωνα με βίντεο που ανάρτησε η Saos Ferries, το νέο του όνομα θα είναι The Lady

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να ενδιαφερθεί καμία Ελληνική Εταιρία να πάρει το καραβάκι (είναι ιδανικό για πολλές γραμμές της χώρας μας και μόνο 21 χρονών) μπας και σωθεί γιατί δεν βλέπω φως!!!

H εταιρεία εκτος από το βίντεο που εβγαλε με το νέο όνομα του πλοίου το οποίο θα είναι "The Lady"  όπως  ανέφερε και ο π100  στο τέλος υπάρχει μία μακέτα" για το πως θα γίνει" το πλοίο!!! 

Υ.Γ φωτο Saos Ferries fb

20220410_094415.jpg

Link to comment
Share on other sites

Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα το ονομα δεν μου αρεσει καθολου σαν ιδεα.Τοσα ονοματα ειτε απο τα Δωδεκανησα ,ειτε απο τη Σαμοθρακη και επιλεξανε ενα ονομα το οποιο οποιος το ακουει θα νομιζει οτι μετοχος ειναι η μια και μοναδικη lady της Ελλαδος :D :D 

Περα απο το ονομα στη μακετα φαινεται πολυ ομορφο ,ενω μου αρεσει πολυ ,αν γινει βεβαια , και το σχεδιο με την Ελληνικη σημαια να κυμματιζει καθως το πλοιο προχωραει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

Με μέσο όρο διάρκειας μετασκευής στα πλοία της εταιρείας 5-6 χρόνια

On 3/21/2022 at 10:00 PM, giorgos_249 said:

ελπίζω να μην περιμένει κανείς το Mishi πριν το Νοέμβριο του 2027 😃

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...