Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο της Agapitos Express Ferries


Το καλύτερο πλοίο της Agapitos Express Ferries  

42 members have voted

  1. 1. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο πλοίο της Agapitos Express Ferries;

    • Εξπρές Σαντορίνη
    • Εξπρές Αφροδίτη
    • Εξπρές Απόλλων
      0
    • Εξπρές Ολυμπία
    • Εξπρές Αθηνά

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 07/03/2021 at 08:59 PM

Recommended Posts

Μεταξύ Σαντορίνη και Ολυμπία η τελική ψήφος. Το ένα πιο πλήρες, το άλλο πιο αποδοτικό για την εταιρεία του. Τελικά η ψήφος στο Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

ΕξπρεςΣαντορίνη.Τα είχε όλα και ταίριαξε γάντι στη Παροναξία.Με ατελείωτα εξωτερικά καταστρώματα με όλους τους κοινόχρηστους χώρους ανακαινισμένους,με 4 σαλόνια επιβατών,με 5 μπαρ με 80 κρεβάτια πάνω από το γκαράζ.Κάτω από το γκαράζ είχε σίγουρα άλλα τόσα,είχα κοιμηθεί εκεί κάτω μερικές φορές χωρίς κανένα πρόβλημα.Επί Αγαπητού οι καμπίνες κάτω από το γκαράζ πωλούνταν στους επιβάτες και δεν υστερούσαν από τις υπόλοιπες.Υπηρεσιακή 19,5+ και με πολύ καλό γκαράζ.Ήταν το ημεροπλοιο σκούπα της Παροναξίας,έπερνε πολύ κόσμο,αν θυμάμαι καλά πρωτόκολο 1800 άτομα.Το BS Ithaki που ήρθε μετά ήταν εσωτερικά κατώτερο του Σαντορίνη,μόνο ταχύτητα είχε(+2,5 κόμβοι) και μεγαλύτερο γκαράζ.

Το Αφροδίτη πολύ αξιόλογο πλοίο αλλά δεν ήταν ανακαινισμένο μέσα.Το ίδιο και το Ολύμπια το οποίο όμως είχε πολλές καμπίνες.Το 2ο όντως έφερε χρήμα στην εταιρεία όμως πιστεύω δούλευε στη σκιά του Σαντορίνη το οποίο τότε είχε πολύ καλή φήμη.Το Αθηνά ήταν πολύ αξιόλογο είχε όμως τα γνωστά θεματάκια του,άλλαζε συνεχώς γραμμές και δε πρόλαβε να ταυτιστεί με κάποια.Ο Απόλλωνας είχε ήδη χάσει τη λάμψη των πρώτων χρόνων.

Μας μένει το Εξπρές Σαντορίνη,πλοίο συνώνυμο της Παροναξίας.Για μένα το καλύτερο ημεροπλοιο παλιό συμβατικό που θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να ταξιδεύει μέχρι σήμερα σε ανταγωνιστική γραμμή.Μη ξεχνάμε πως στο παρελθόν είχε καταπιεί  σε δημοσκόπηση φωτιά το πολύ αξιόλογο μέχρι σήμερα SFii  και συνεπώς όλα τα υπόλοιπα του Στρίντζη και σια(βλ Κεφαλονιά:) )

Link to comment
Share on other sites

On 6/21/2021 at 9:35 PM, proud_ionian said:
  • Εξπρες Σαντορινη Tο καλυτερο συμβατικο πλοιο που εφεραν ποτε οι ιδιοι αγαπητοι, ειτε lines ειτε ferries[...]

Για την εποχη που ταξιδευαν για την εταιρια. Οχι για σημερα ;) 

Εξπρες Σαντορινη για τους παραπανω λογους.;)

@nomikos τσου ρε:P

Link to comment
Share on other sites

Η τελική 5αδα πραγματικά είναι ιδιαίτερα αξιόλογη και η σίγουρα η επιλογή είναι ιδιαίτερη δύσκολη .

Το Αφροδίτη προσωπικά θεωρώ ότι αν είχε έρθει 7-10 χρόνια νωρίτερα , σήμερα δεν θα μιλάγαμε για άλλο πλοίο. Ήρθε κάπως αργά και μετά απο λίγα χρονια άρχισε η επέλαση των μπλου σταρ οποτε δεν πρόλαβε να σχηματίσει τον πραγματικό του μύθο .

Ο Απολλωνας  που προσωπικά πιστεύω οτι ήταν ένα κλικ κάτω απο το Αφροδίτη ήρθε την κατάλληλη εποχή οπότε πρόλαβε και έφτιαξε έναν αξεπέραστο μύθο .

Αν έλεγες για ένα πλοίο 4 εποχών τότε αυτό αδιαμφισβήτητα είναι το Σαντορίνη . Βαπορι all around , πολυεργαλείο , πανέμορφο , είτε στην Παροναξία είτε στις Αζορες είτε οπουδήποτε αλλου, η λάμψη του δεν ξεθώριασε ποτέ. 

Το Αθηνα είχε τα γνωστά θεματάκια (γκαράζ με σταθερά πατάρια , κακή διαρρύθμιση εσωτερικών χωρών )του που δεν ξεπεράστηκαν στην μετασκευη του. Ωστόσο όλες οι ακτοπλοϊκές των 90s θα ήθελαν να το έχουν στο στόλο τους. 

Το Ολυμπία αθόρυβα έφερνε σακούλες τα λεφτα στην εταιρεία του. Με τις καμπίνες του έφερνε τις μεγαλύτερες περιληπτικές και όπως προείπα αυτό ήταν η απαρχή της εταιρείας κι ο κύριος υπεύθυνος για την αγορά  όλων των άλλων αξιόλογων πλοιων . Και επειδή αν ρωτήσει κανείς τον Κώστα τον Αγαπητό ποιο ήταν το αγαπημένο του πλοίο σίγουρα θα πει το Ολυμπία , η ψήφος πάει μετά απο μεγάλη σκέψη σε αυτό. . 

Πάντως αν μου έλεγε κανεις με μια λέξη να περιγράψω το καθένα έχουμε :

Ναυαρχιδα του στόλου : Αφροδίτη 

Το πιο διάσημο : Απολλωνας

Το ταχύτερο : Αθηνα 

Το πιο αποδοτικό : Ολυμπία 

Αυτος που συνδύαζε περισσότερο όλα τα παραπάνω : Σαντορίνη 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάμε με τον Απόλλωνα. Φανταστείτε το κάπως έτσι: έστω ότι έχετε παραγγείλει ένα μοντέλο του πλοίου σε κάποιον μοντελιστή. Και έρχεται αυτός ο μοντελιστής και σας ρωτάει, "τι σινάλα να βάλω στον Απόλλωνα, Βεντούρη ή Αγαπητού?" Δεν μπορώ να φανταστώ πως πάνω από ένα 10% θα διάλεγαν σινιάλα Αγαπητού. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που για μένα δεν υφίσταται σαν επιλογή για το καλύτερο πλοίο της Agapitos Express Ferries.

 

To Εξπρές Ολύμπια(πραγματικά δε με νοιάζει πως σκόπευαν να το ονομάσουν, εγώ θα το τονίζω στο Υ όπως το έλεγα από παιδί :D), είναι πολύ σοβαρή υποψηφιότητα. Ωραία διαρρύθμιση χώρων, καλό γκαράζ για το μέγεθός του, χρυσοφόρο, γούσταρα τρομερά να βλέπω τη φόρτωσή του, πέτυχε όπου κι αν πήγε. Και μην ξεχνάμε πως όλες οι αδελφές του Papenburg είχαν πολύ πετυχημένες καριέρες. Από την άλλη βέβαια, πολύ δύσκολος καταπέλτης, διάφορα ευτράπελα τύπου "κλείστε το air-condition για να δουλέψει το προπελάκι στη μανούβρα" και καθόλου ευχάριστο στο ταξίδεμα με καιρό. Άρα κάμποσα στοιχεία εναντίον του για να το χαρακτηρίσεις κορυφαίο.

 

Οι Άγγλοι έχουν μια έκφραση που για μένα κολλάει γάντι στο Εξπρές Αφρδίτη. Είναι μια περίπτωση "would have, could have, should have", έκφραση που παραπέμπει σε μια χαμένη ευκαιρία. Και για μένα χαμένη ευκαιρία ήταν το πλοίο υπό την έννοια ότι με μια καλύτερη μετασκευή των εσωτερικών χώρων θα το συζητούσαμε -και πιθανώς να το είχαμε μαζί μας- για πολλά χρόνια. Πολλά τα καλά του όπως τα απαριθμήσατε παραπάνω, έχω κάνει πολλά και απολαυστικά ταξίδια στη Μύκονο μαζί του, αλλά το πλοίο θα μπορούσε να είχε γίνει κανόνι και να ήταν μια μεγάλη πηγή εσόδων και να έχει μια καριέρα σαν του Διαγόρα για παράδειγμα, που κόλλησε και στην Άττικα.

 

Το Εξπρές Αθηνά είναι για μένα μια από τα ίδια με το Αφροδίτη. Η τεράστια καριέρα που έκανε στην Ελλάδα το αδελφό Superferry II, δείχνει πως μπορεί να ήταν ίσως πιο όμορφο αλλά ποτέ δεν αξιοποιήθηκαν επαρκώς οι δυνατότητές του. Άρα δεν μπορεί να είναι κορυφαίο.

 

Καταλήγουμε στο Εξπρές Σαντορίνη που παίρνει και την ψήφο μου σαν το πιο πλήρες πακέτο, ας μην πλατειάζω με τα πλεονεκτήματά του που πολύ αναλυτικά περιγράψατε νωρίτερα. Από την άλλη βέβαια, προτιμώ προσωπικά να μείνω με τις όμορφές μου αναμνήσεις από το πλοίο και να μην το δω εν Ελλάδι κοντά στα 50 του, είναι κατάντια για τη χώρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Η ψηφος απο εμενα σε αυτο με το οποιο εχω να λεω ακομα ιστοριες απο τις δυο φορες που ταξιδεψα

ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ,εχοντας κανει το πιο αθλιο ταξιδι μεχρι τωρα ,οταν πηγαιναμε 5ημερη στη Ροδο το 95 ,με το κουνημα να ειναι ατελειωτα και να ξεκιναει εξω απο τον Πειραια και να σταματαει στη Ροδο.Ακομα το θυμαμαι 

Δεν ξερω αν ηταν το καλυτερο βαπορι απο τα 5, αλλα στη συγκεκριμενη ψηφοφορια κερδισε το συναισθημα :D:D 

Link to comment
Share on other sites

Εξπρές Αθήνα και Αφροδίτη δεν τα θυμάμαι αρκετά. Πήγαιναν παροναξια; 

Από την άλλη το εξπρές Ολύμπια ατελείωτα ταξίδια με πολύ κούνημα. Δεν το προτιμούσαμε οικογενειακώς. Ήταν η τελευταία επιλογή για ταξίδι προς Νάξο.

Οπότε η ψήφος πάει προς το εξπρές Σαντορίνη. Ένα από τα καλυτερα και πιο αγαπητά πλοία που ταξίδεψαν προς παροναξια..

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, basilis89 said:

 

Από την άλλη το εξπρές Ολύμπια ατελείωτα ταξίδια με πολύ κούνημα. Δεν το προτιμούσαμε οικογενειακώς. Ήταν η τελευταία επιλογή για ταξίδι προς Νάξο.

 

Τι μου θυμησες ρε σατανα τωρα,γυρναγα το 96 15Αυγουστου απο Ναξο μονος μου για φροντηστηριο Γαλλικων καθως ειχα μεινει Β Γυμνασιου κ το μονο μερος που βρηκα για να κατσω σε ολο ταξιδι ηταν μεσα στη κουλουρα του καβου στο πρυμνιο ρεμετζο μεχρι που με ξυπνησε ο ναυτης το πρωι στο πειραια

Link to comment
Share on other sites

Με μεγάλη δόση υποκειμενικότητας ψήφισα "Αφροδίτη" λόγω μειωμένης έκθεσης και εμπειρίας με τα υπόλοιπα. "Αθηνά" και "Ολύμπια" στο μυαλό μου δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Το "Αφροδίτη" ήταν καλοβαλμένο καράβι, καλό στο ταξίδι και περιποιημένο. Εκείνο που δεν θυμάμαι ακριβώς είναι αν είχε καμπίνες κάτω από το κατάστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, georgios express said:

Εκείνο που δεν θυμάμαι ακριβώς είναι αν είχε καμπίνες κάτω από το κατάστρωμα.

Ειχε αρκετές καμπινες κατω απο το γκαραζ το Εξπρες Αφροδίτη . Μάλιστα θυμάμαι σε βραδυνο ταξίδι μου με ασχημο καιρο αρκετοί να κοιμούνται με ανοιχτές τις πόρτες, υποθέτω λόγω φόβου μην γίνει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, proud_ionian said:

Το Aqua Myth:P έκοψε το νήμα

Εντυπωσιακο ειναι το οτι το δευτερο πιο κακοταξιδο βαπορι της εταιρειας μετα το Ολυμπια εκοψε το νημα....

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

το δευτερο πιο κακοταξιδο βαπορι της εταιρειας

Αυτή είναι και η δίκη μου εντύπωση για το Σαντορίνη. Αλλά δημοκρατία έχουμε. Κέρδισαν τα καταστρώματα και οι χώροι.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...