Nick the Greek Posted June 9, 2021 Share Posted June 9, 2021 (edited) On 6/10/2019 at 3:23 PM, Nick the Greek said: Τα καλά νέα δεν σταματούν εκεί μια και η καινούρια εταιρεία ανακοίνωσε την παραγγελία μέχρι και τεσσάρων καινούριων roro από το ναυπηγείο CIMC Raffles της Κίνας, με παράδοση από το 2021 και μετά. Σχεδίαση Knud E. Hansen, πρόωση LNG, παγοπόρα 1A Super, μήκος 241 μέτρα, 35 πλάτος, 5,800 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και 20 κόμβους υπηρεσιακή ταχύτητα. Παίρνει σάρκα και οστά το πρώτο νεότευκτο της SOL Wallenius, πάμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση: Μια άλλη λεπτομέρεια είναι πως η πρόωση θα είναι μεν LNG αλλά υπάρχουν ήδη οι προυποθέσεις ώστε αργότερα να μπορεί να κάψει το πλοίο διάφορους άλλους τύπους καυσίμου. Edited February 24, 2022 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 26, 2021 Author Share Posted November 26, 2021 Και το όνομα αυτού, Botnia Enabler. Αριθμός γιάρδας H488 και οι 2 κύριες μηχανές τελικά είναι Wartsila. Και πάλι ένα ανούσιο και κενό όνομα, τι άλλο να περιμένει κανείς σήμερα όμως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 21, 2022 Author Share Posted February 21, 2022 Sea Trials για το παπόρι, εδώ μπορούμε να δούμε κείμενο και φωτογραφίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted February 21, 2022 Share Posted February 21, 2022 Wallenius SOL, όχι SOL Wallenius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 11, 2022 Author Share Posted July 11, 2022 Έφτασε στην ευρώπη το πλοίο, και μάλιστα φορτωμένο containers από την Ασία τα οποία και εκφόρτωσε στο Zeebrugge και την Αμβέρσα. Τώρα εν πλώ πρός τη Φινλανδία για εγκαίνια φαντάζομαι, η φωτογραφία είναι του Marc Ottini από το Mer et Marine: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted July 11, 2022 Share Posted July 11, 2022 Όμορφο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 19, 2022 Author Share Posted November 19, 2022 Μαζί με το αδελφό του Baltic Enabler, τα λιμάνια που προσεγγίζει σε δεκαπενθήμερη βάση είναι κατά σειρά τα Kokkola(Φινλανδία) - Oulu(Φινλανδία) - Kemi(Φινλανδία) - Skeleftea(Σουηδία) - Travemunde(Γερμανία) - Zeebrugge(Βέλγιο) - Antwerp(Βέλγιο) - Kokkola. Στην Αμβέρσα μάλιστα, πάει σε δύο διαφορετικά terminals, το ένα είναι αυτό της MSC και μετά μεθορμεί σε κάποιο άλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 27, 2023 Author Share Posted February 27, 2023 Εδώ και σχεδόν μία εβδομάδα σταματημένο στο Ronnskar της βόρειας Σουηδίας, ψηλά μέσα στον Κόλπο της Βοθνίας. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now