Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο της Agapitos Lines


Το καλύτερο πλοίο της Agapitos Lines  

47 members have voted

  1. 1. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο πλοίο της Agapitos Lines;

    • Ναϊάς ΙΙ
    • Παναγία Εκατονταπυλιανή
    • Αιγαίον
    • Κυκλάδες
      0
    • Ναϊάς Εξπρές

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 06/12/2021 at 08:59 PM

Recommended Posts

  • Ναϊάς ΙΙ 20
  • Παναγία Εκατονταπυλιανή 19
  • Αιγαίον 15
  • Κυκλάδες 9
  • Ναϊάς Εξπρές 8

Διεκδικούν:P την προτίμησή μας, ως τα μεσάνυχτα του επόμενου Σαββάτου.

Link to post
Share on other sites

Ας τα πούμε πιο αναλυτικά:

 

Όπως είπα για το Ναιάς ΙΙ, αν και all-time favourite μου, εξέχον μέλος του Hall of Fame αν υπήρχε, σίγουρα δεν ήταν το καλύτερο των Αγαπητών. Ίσως ήταν το πιο αναγνωρίσιμο, το πιο αγαπημένο, το πιο κερδοφόρο αλλά το καλύτερο σε καμιά περίπτωση. Όποιος είχε μπεί μέσα θυμάται πως ακόμη και για τα δεδομένα των 80s, το πλοίο ήταν σε κακή κατάσταση εσωτερικά και με την πάροδο λίγων εβδομάδων από την έναρξη της σεζόν του, γεμάτο τρεξίματα και σκουριές. Οπότε νούκου.

 

Το Κυκλάδες ήταν κουκλίστικο και ομορφότατο, εργάτης κλπ αλλά νομίζω πως βρίσκεται στην πεντάδα τιμής ένεκεν και για να τιμήσουμε τη μνήμη του.

 

Ναιάς Εξπρές επίσης σε καμιά περίπτωση. Το πλοίο όταν το έφερε σαν Δήμητρα ο κάπτα-Μάκης ήταν ένα ωραιότατο πλοίο, μοκέτες, εστιατόριο, γουστόζικη πρώτη θέση, φανταστικό κατάστρωμα, ωραίες καμπίνες. Η μετασκευή του για μένα το χάλασε αρκετά, και οπτικά αλλά και σαν συμπεριφορά στη θάλασσα, άσε που τω καιρώ εκείνω τα στάνταρ Αγούδημου και Αγαπητού είχαν αρκετά μεγάλη διαφορά μεταξύ τους. Οπότε για μένα η θητεία του στον Αγαπητό ήταν μάλλον υποβάθμιση.

 

Το Αιγαίον ήταν ίσως το πιο εμβληματικό πλοίο του στόλου, έφερε κέρδη, υπηρέτησε πιστά αλλά ακόμη και στα 80s ήταν πλοίο περασμένης γενιάς. Σπαρτιάτικη γέφυρα με ελάχιστα όργανα απ' ότι λένε όσοι είχαν μπεί, εσωτερικό τα ίδια, γκαράζ που έπαιρνε ελάχιστα φορτηγά και όσοι το θυμούνται εξωτερικά θα θυμούνται και την κακή του εικόνα όταν πέρναγε λίγος καιρός συνεχούς ενεργής δράσης. Ήταν βέβαια η πιο χαρακτηριστική μπουρού της ακτοπλοίας ever, αλλά όχι το καλύτερο των Αγαπητών.

 

Μας μένει το Παναγία Εκατονταπυλιανή λοιπόν, που απετέλεσε τότε το πραγματικό upgrade της εταιρείας. Τόσο σε επίπεδο ποιότητας πλοίου, όσο σε επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας αλλά βέβαια ήταν και μια προσθήκη που ανέβασε τις μετοχές της και εκσυγχρόνισε το προφίλ της. Για μένα λοιπόν δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης, Παναγία Εκατονταπυλιανή δαγκωτό.

Link to post
Share on other sites

Παναγια Εκατονταπυλιανη κ απο μενα καθως ανεβασε σε αλλο lever την εταιρεια!βεβαια να πουμε την αληθεια μεγαλο ρολο επαιξε ο τοτε πλοιαρχος του που το ετρεχε το πλοιο σε ολους τους τομεις κ αργοτερα το εισεπραξε με την μεταγραφη του στη blue ομαδα..ομως ηταν μια εταιρεια 2 επιπεδων με το Παναγια κ το Super Naias στη Παροναξια κ τα Ναιας στη Σ-Τ-Μ!

Θα συμφωνησω με τον Nick  πως ενω το Ναιας ii ειχε το χειροτερο εσωτερικο απο ολα τα πλοιας στη γραμμη κ της Ραφηνας ειχε το πιστο του κοινο κ εφτιαξε μεγαλο ονομα

Link to post
Share on other sites

Για τις εταιρειες το καλυτερο πλοιο ειναι αυτο που φερνει τα μπικικινια....Και αυτο ηταν το Ναιας ΙΙ....Ασε που στο κοινο το καλοταξιδο σημαινε Ναιας ΙΙΤωρα για πολυθρονες και μοκετες.....

Link to post
Share on other sites

Ναιας ιι κ από μενα. Μπορει να μην ήταν το καλύτερο και πιο προσεγμένο, αλλά όταν ακούς αγαπητός ,στο μυαλο σου ερχονται οι πρωινές κόντρες στο Σ-Τ-Μ με τους βεντουραιους.

Link to post
Share on other sites

Αμφιταλαντευόμουν μεταξύ Ναιάς 2 και Π100,επέλεξα το πρώτο επειδή το είχα ταξιδέψει και το δεύτερο ήταν το μονο απο τα 3 αδέρφια που ΔΕΝ ειχα ταξιδέψει.Κορυφαία πλοία και τα 2.

Link to post
Share on other sites

Όλα ήταν αξιόλογα.Όμως το πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο ήταν το Ναιάς Εξπρές.Όλα τα άλλα(εκτός του εργάτη Κυκλάδες) είχαν αδελφά η κοντάδελφα πλοία.Τι Π100 τι Απόλλων Εξπρές,τι Ναιάς 2 ,τι Golden Vergina .Το Ναιάς Εξπρές ήταν ένα βαπόρι κομμένο και ραμμένο για τις Κυκλάδες.Ο ορισμός του μανουβραδούρικου πλοίου στα χέρια του συγχωρεμένος Βάβαλου ήταν σβούρα.Υπηρεσιακή 20+ από τα πιο γρήγορα της εποχής του,είχε αποκτήσει πολλά πελατάκια στο τομέα αυτό.Εσωτερικά από ότι είχα δει ήταν πολυτελές μετά από τη μετασκευή που του είχε κάνει ο Αγούδημος.Από γκαράζ δε μπορούσε να βάλει πολλές νταλίκες όμως δε θεωρώ ότι αυτό είναι απαραίτητα μειονέκτημα.Με λίγα λόγια θεωρώ πως το συγκεκριμένο βαπόρι,σε πιο ταιριαστή για αυτό γραμμή(βλ Ραφήνα ή Δυτικές) θα ήταν ένα πολύ καλό όπλο την εποχή εκείνη.

Link to post
Share on other sites

Αφού επαινέσω τους proud_ionian και Nick the Greek για την ακριβή ακτινογραφία της ΑΑ, καταθέτω ότι ψήφισα το "Αιγαίον". Πιστεύω ότι η Εταιρεία έκτισε το όνομά της σε Πάρο/Νάξο αλλά και Ικαρία/Σάμο χάρις στην ταχύτητά του κυρίως (αλλά και το καλό του ταξίδεμα στον Τσικνιά). Μέχρι και Πάρο/Νάξο/Σαντορίνη έκανε στο τέλος της ζωής του, επιτυχώς. Το "Π100" βέβαια άλλαξε επίπεδο αλλά οι παλιές αγάπες (οι δικές μου) ήτοι "Αιγαίον"  δεν λησμονιούνται. Το "Κυκλάδες" ήταν καλό βαποράκι (βλέπε σχόλιά μου για το καλύτερο πλοίο της άγονης), αλλά δεν ήταν και το πιό δυνατό σημείο. Το "Ναϊας ΙΙ" έκανε όνομα με άλλο σινιάλο. Το "Ναϊάς Εξπρές" ξέπεσε.Ο Cpt Μάκης το είχε στον αφρό, η δε μετασκευή κατέστρεψε την όμορφη γέφυρα και τον καθρέπτη. 

Εν γένει όμως η Εταιρεία δεν ήταν αυτό που ακριβώς θα λέγαμε πελατοκεντρική. Καθαριότητα αμφίβολη, αισθητική προβληματική, συμπεριφορά σκαιή, εμφάνιση άστα να πάνε, αλλά όταν είσαι παλαβός με τα ρεμέτζα και το αρμένισμα στον καιρό, δεν σε ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα. Περνάνε απλώς 35+ χρόνια και αρχίζεις να γκρινιάζεις.

Link to post
Share on other sites

ΝΑΙΑΣ το ΙΙ απο εμένα !!! Για τις απίστευτες κόντρες του με το Παναγια Τήνου , για τα μοναδικά ρεμετζα του με τον καπτα Ανδρέα και τον καπτα Σιδερη που τα χαζευαμε στη προβλήτα που έδενε η ευκαιρία , για το μοναδικό ταξιδεμα του και για το οτι ήταν το αγαπημένο βαπόρι του κυρ Βασίλη Αγαπητού όπου συνήθιζε καθημερινά να πίνει το πρωινό του καφέ στο καταπέλτη του πλοίου .

Ηταν ο στυλοβάτης της ΑΑ επι Βασίλη και Αντωνη Αγαπητού , έφερε πολλά λεφτά στην εταιρεία του που της έδωσαν την ευκαιρία για περεταίρω ανάπτυξη και διεύρυνση του στόλου της.  
 

Βαπορι θρύλος με όλη τη σημασία της λέξης !!!

Link to post
Share on other sites

Στο Αιγαιον η δική μου ψηφος. Είχα δίλημμα με το Εκατονταπυλιανη αλλά είπα μη ψηφίζω συνέχεια την ίδια (αξέχαστη) πορταδα. Επηρεαστηκα και από πασιγνωστο συνταξιουχο πλοιαρχο που στο fb είπε ότι θεωρει το Αιγαιον το καλυτερο της καριέρας του. Ιστορικά ήταν η γέφυρα μεταξύ των παλιων κυκλαδοβαπορων Απόλλων, Λητώ κλπ με τα (κατασκευης) early 70s Αγαπητών, Βεντουρηδων κλπ που ακολούθησαν. 

Link to post
Share on other sites
On 6/1/2021 at 5:49 PM, proud_ionian said:

Θα προσπαθησω να ειμαι αντικειμενικος, μεσα στο παραπανω πλαισιο ^_^

  • Παναγία Εκατονταπυλιανή. Η καλυτερη περιοδος του πλοιου και το καλυτερο της εταιριας.

 

On 5/12/2011 at 1:44 AM, proud_ionian said:

για 3 χρονια (1996-1999) ηταν το παναγια εκατονταπυλιανη των βασιλη και αντωνη αγαπητου. οι παλιοτεροι θυμουνται ακομη την τελετη ονοματοδοσιας του πλοιου στην παρο, με τον μητροπολιτη να φερνει την εικονα της παναγιας στο πλοιο.

 

On 5/12/2011 at 1:00 PM, Earl Granville said:

τον Αύγουστο ο ξάδερφός του Τώνυ Αγαπητός αγόρασε το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 2. Ήταν η εποχή που οι Αγαπητοί αν και με ξεχωριστές εταιρείες παρελαμβαναν τα ηνία της Κυκλαδικής ακτοπλοίας από τους Βεντούρηδες. Μετά από μια πολύ καλή επισκευή τον Νοέμβριο του 1996 ετοιμάστηκε και με το όνομα ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ πήγε στην Πάρο για τον αγιασμό του. Πλοίαρχος ήταν ο Δημήτρης Παούρης(σημερινός πλοηγός Πειραιά) στην πρώτη του πλοιαρχία[...] Αμέσως μετά τα εγκαίνια το βαπόρι μπήκε στην Ικαρία Σάμο αντικαθιστώντας το GOLDEN VERGINA το οποίο έδεσε για την ετήσιά του. Κάθισε περίπου 4 μήνες μέχρι τον Μάρτιο του 1997 κι έπειτα μπήκε στην Παροναξία διπλώνοντας το ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ που είχε ήδη περιέλθει στην ίδια εταιρεία.Το 1998 ήταν δίδυμο με το SUPERNAIAS που είχε αγοράσει η Agapitos Lines.Μέχρι και το τέλος του 1999 που πουλήθηκε στην τότε HFD έκανε Παροναξία με πλοίαρχο πάντα τον Δημήτρη Παούρη.

 

Η ψηφος μου στο Hengist:D

 

Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλα τα μέλη του Shipfriends και σας ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή στην παρέα σας!

Παρακολουθώ ανελλιπώς τη συντροφιά σας από το 2007, αλλά μόλις τώρα αποφάσισα να γίνω ενεργό μέλος.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω γιατί όλα αυτά τα χρόνια το Shipfriends ήταν (και, βέβαια, εξακολουθεί να είναι) μια μοναδική παρέα που καθημερινά με βοηθούσε να "ταξιδεύω" και να αποφορτίζομαι από την καθημερινότητα.

Για να μην βγω εκτός θέματος και χωρίς ίχνος αντικειμενικότητας θα ψηφίσω το Ναϊάς ΙΙ.

Γιατί ήταν ένα βαπόρι Θρύλος!

Γιατί ήταν το βαπόρι το οποίο από το 1985 με έκανε ακραιφνή καραβολάτρη.

Γιατί ήταν το βαπόρι που με πήγαινε στη Σύρο, το νησί που γεννήθηκε και μεγάλωσε ο πατέρας μου.

Γιατί είχε το καλύτερο πλωριό "μπαλκόνι". (Μάλιστα, επειδή το "μπαλκόνι" του δεν είχε διαχωριστικό όπως αυτό του Παναγία Τήνου, ήταν και ο βασικός λόγος που επέλεγα πάντα το Ναϊάς ΙΙ).

Γιατί ξεκίνησα να το ταξιδεύω το 1985 μικρό παιδί και έφτασα να το ταξιδεύω το 1998 παρέα με τη μέλλουσα σύζυγό μου.

Γιατί, λόγω συγκεκριμένης επαγγελματικής ιδιότητας, ταξίδεψα και στη γέφυρά του με πλοίαρχο το μέγιστο Ανδρέα Νάζο. (Σε ένα ρεμέτζο στον Πειραιά, είχα ακούσει με τα αυτιά μου τον υποπλοίαρχο της πρύμης να λέει στον καπτά-Ανδρέα ότι γυρίζουμε στο μισό μέτρο από τη γωνιά του ντόκου!)

Γιατί, σε τελική ανάλυση, τι είναι για εμάς τους καραβολάτρες τα πλοία, αν όχι ένα κουβάρι αναμνήσεων το οποίο μπορούμε να ξετυλίγουμε όποτε θέλουμε;

Link to post
Share on other sites

H ψηφος μου στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ.

Μακραν το καλυτερο πλοιο της εταιριας κατα την αποψη μου

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

53 ωρες^_^ εμειναν

Oσοι πιστοι* προσελθετε

 

*πιστοι και σιτεμένοι:P οι γεννηθεντες μετα το 90 δεν νομιζω οτι θα θυμονται το σινιαλο να ταξιδευει

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites

Καλά τα Αιγαίον, Παναγία Εκατονταπυλιανή, Ναϊάς Εξπρές κλπ κλπ, αλλά σαν το Ναϊάς ΙΙ, κανένα.
Στάθηκε επάξια δίπλα στον φτερωτό ολλανδό βάπορο της εποχής, και φυσικά μετακίνησε “καραβιές” κόσμου… Μάλλον απ’ αυτό βγήκε η έκφραση ;)

Link to post
Share on other sites

Και 'γώ Ναιας ΙΙ.

Όταν η ψηφοφορία δυσκόλευει, απαντάμε στην ερώτηση: Είμαστε μέσα της δεκαετίας του 90, ποιο βαπόρι θελουμε να πάρουμε από την εταιρία? Εγώ Ναιας θα διάλεγα. 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...