Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο της Agapitos Lines


Το καλύτερο πλοίο της Agapitos Lines  

47 members have voted

  1. 1. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο πλοίο της Agapitos Lines;

    • Ναϊάς ΙΙ
    • Παναγία Εκατονταπυλιανή
    • Αιγαίον
    • Κυκλάδες
      0
    • Ναϊάς Εξπρές

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 06/12/2021 at 08:59 PM

Recommended Posts

Posted (edited)
On 5/9/2021 at 12:27 PM, proud_ionian said:

Ηρθε η ωρα για ενα μεγαλο, τετραπλο αφιερωμα στα 90s που θα μας παει μεχρι τις καλοκαιρινες διακοπες:). Κρατειστε τις παραγγελιές:P σας για το Σεπτεμβρη . Απο Σεπτεμβρη θα συνεχισουμε και τις rapid δημοσκοπησεις για τα μετασκευασμενα αδερφα.;)

Κυκλαδες 90s λοιπον, οι παλιοτεροι τα ζησαμε, αλλοι περισσοτερο και αλλοι λιγοτερο και οι νεοτεροι τα εχετε ακουσει. Ηρθε η ωρα να ξαναθυμηθουμε οι παλιοτεροι και να μαθετε καλυτερα οι νεοτεροι.

Παμε σε αλλη οικογενεια, την Οικογενεια Αγαπητου, οι οποιοι, οπως και το Βεντουραίικο, ειχαν πολυετη παρουσια στο Αιγαιο, με αποκορυφωμα τα 90s, ξεκινησαν με μια εταιρια και στη συνεχεια διασπαστηκαν σε δυο.

On 3/20/2021 at 8:28 PM, proud_ionian said:

Ειδικα για το Βεντουραίϊκο, οπως και τια τους Αγαπητους αργοτερα, προβληματιστηκαμε πως πρεπει να το παμε, μιας και οι οικογενειες μοιραστηκαν, βαπορια αλλαξαν σινιαλα κλπ. Θα το παμε ανα σινιαλο και ο καθενας επιλεγει κατα την κριση του. Ετσι και αλλιως και στις αλλες εταιριας ειχαμε πλοια που φορεσαν διαφορετικα σινιαλα.

Ξεκιναμε με την Agapitos Lines,  με το πρασινο σινιαλο με τα δυο Α, που αρχικα σημαινε Αδερφοι Αγαπητου και απο το 1993, με τα το "διαζυγιο" Βασίλη και Γιάννη, σήμαινε  Αντώνης Αγαπητός.

Δυνητικα υποψηφιο ειναι καθε πλοιο που δουλεψε με το σινιαλο αυτο.  (Ακομη καλυτερα να τα αναφερουμε και με το ονομα που ειχαν οσο φοραγαν αυτο το σινιαλο).

Κατα τα γνωστα: 

Προτεινετε μεχρι πέντε πλοια, τα αδελφα χωριστα (δεν εχουμε εδω;)), καθε πλοιο μια ψηφος.

Ποστ με πάνω από 5 προτάσεις δεν θα προσμετρηθουν

(Μη βαζετε ολα τα αδελφα μαζι. Ειναι διαφορετικα πλοια. Οχι μονο εχουν διαφορετικη πορεια, αλλες γραμμες, αλλες βλαβες κλπ κλπ, αλλα ακομη και του κουτιου οταν ειναι, εχουν μικροδιαφορες που δεν ειναι ορατες. συνηθως τα πρωτα της σειρας με τα επομενα).

Στις 06.06, τα πεντε πρωτα θα μπουν σε ψηφοφορια ως τα μεσανυχτα της 12.6.

Edited by proud_ionian
poll
Link to comment
Share on other sites

Ναιας ΙΙ

Παναγια Εκατονταπυλιανη 

Συγνώμη που δε γράφω κάποια παραπάνω αλλά αυτά ξεχώριζα πάντα 

Link to comment
Share on other sites

Ναιας ΙΙ

Παναγία Εκατονταπυλιανη

Αιγαιον (το βάζω εδώ καθώς για την ΚΑΙ ταξιδέψε ένα χρόνο μόλις)

Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρίνιση πλιζ:

Αναφερόμαστε στην εταιρεία από το ξεκίνημά της ή μόνο στην περίοδο που είχαν χωρίσει σε δυο κομμάτια?

Link to comment
Share on other sites

αναφερομαστε στο σινιαλο για ολο το διαστημα υπαρξης του. (δες τη δευτερη παραθεση στο αρχικο ποστ ;) ). το ιδιο που εγινε και με τη ventouris ferries

Link to comment
Share on other sites

Θα επέλεγα το παλιο Απόλλων (Lysieux), Ναιας ΙΙ, Αιγαιον, Εξ. Ολυμπία. Το πέμπτο μου θα είναι το Νηρευς αν κ σκεφτόμουν κ το Κυκλάδες. Αλλά θεωρώ ανώτερο το Νηρέα. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Εγώ θα επιλεξω  τα:

ναιας ιι

ναιας εξπρες

σούπερ ναιας

γκολντεν βεργινα 

Είναι τα πλοία που εκπροσωπουσαν κατα τη γνωμη μου την εταιρια και πρωταγωνιστούσαν στις διαφημίσεις της στα μέσα των 90s. Το γνωστο και χαρακτηριστικο σινιαλο στα πλάγια με τις 2 γραμμές και τα μεγάλα γράμματα 

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

1.Ναιάς 2.Πλοίο θρύλος,δε χρειάζονται συστάσεις.

2.Ναιάς Εξπρές.Ένα πολυεργαλείο με ιδανικό μέγεθος για όλες τις Κυκλάδες και ταχύτητα 20 και βάλε κόμβων.

3.Olympia το παλιό το ξαδερφάκι του Επτάνησος.Απλά στολίδι.

4.Εξπρές Ολύμπια.Βαπόρι γεννημένο για βραδινά Παροναξίας.

5.Παναγία Εκατονταπυλιανή.

 

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς σειρά:

 

Παναγία Εκατονταπυλιανή

Κόρφου Ντάιαμοντ

Ολυμπία (Chantilly)

Ναϊάς ΙΙ

Αιγαίον

 

 

Link to comment
Share on other sites

Από άποψη ποιότητας, το Παναγία Εκατονταπυλιανή ήταν το καλύτερο που είχε ο Αγαπητός, μακράν του δευτέρου. Όσοι με ξέρετε θα περιμένατε να ακούσετε το όνομα Ναιάς ΙΙ, όμως για μένα το Ναιάς ΙΙ είναι στα κιτάπια μου πλοίο που το έχω χρεώσει στον Κατσουλάκο κι όχι στον Αγαπητό. Αντίθετα όταν σκέφτομαι Αγαπητός, το μυαλό μου πάει στο Αιγαίον κατά πρώτο λόγο αλλά και στο Κυκλάδες κατά δεύτερο. Συνοψίζοντας λοιπόν, Αιγαίον, Κυκλάδες και Παναγία Εκατονταπυλιανή είναι η τριάδα μου.

Link to comment
Share on other sites

Λατρεμένη εταιρεία παρόλο που ταξίδεψα σε μικρή ηλικία, μόνο με το Παναγία Εκατονταπυλιανή το 98 για Πάρο .

Και είναι λατρεμένη γιατί  αυτά τα πράσινα σινιάλα όλο και τα έβλεπα να ξεφυτρώνουν σε διάφορα λιμάνια των Κυκλάδων ή στις αφίσες στα πρακτορεία όπου τα χάζευα σαν κάτι το άπιαστο. 

Μάλιστα έβαζα τον πατέρα μου να ζητά τις τότε αφίσες που περίσσευαν στα πρακτορεία και είχα αποκτήσει μια φοβερή αεροφωτογραφία / αφίσα  του Ναιάς Εξπρές . 

Οπότε θα ψηφίσω κυρίως με βάση την εξωτερική εμφάνιση και με το πόσο έχω ταυτίσει το κάθε πλοίο με την Αgapitos Lines .

1) Σούπερ Ναιάς

2) Παναγία Εκατονταπυλιανή

3) Ναιάς Εξπρές 

4) Ναιάς ΙΙ

Μιας και ψηφίζουμε ας θυμηθούμε και κάποια από τα δρομολόγια που έκαναν οι καραβάρες

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Αιγαιον: Βαπορι θρύλος , βελγικό πανέμορφο σκαρί , ιδιαίτερα ταχύ για την εποχή του και καλοταξιδο. 
 

Ναιας ΙΙ: επίσης βαπορι θρύλος συνέδεσε το όνομα του άρρηκτα με την ανταγωνιστική γραμμή πειραιας Σύρος Τήνος Μύκονος . Γρήγορο , μανουβραδορικο , και εξαιρετικά καλοταξιδο . Κάποιοι δε που έκαναν και στα δυο βαπόρια επισημαίνουν ότι ήταν ακόμη πιο καλοτάξιδο και απο τον Απόλλωνα . Ήταν παντα στην ωρα του στις αφιξοαναχωρησεις στα λιμάνια σε σημείο που στη Συρα μόλις  το εβλεπαν να σφυριζει στην Ερμούπολη. Και μόνο που το ταξίδεψαν πλοίαρχοι θρύλοι όπως ο Ανάργυρος Σαρρης , ο Σιδερης Μαμιδης και ο Ανδρέας Ναζος προσδίδει μια ιδιαίτερη πινελιά στην λαμπρή ιστορία του.

Γκολντεν Βεργινα : ομοίως ως άνω , το αδερφάκι του Ναιας ΙΙ ήταν συνδεδεμένο άρρηκτα με την Σάμο - Ικαρια . Στα κέφια του Ικαριου πάντα ήταν η πρώτη επιλογή για τους τακτικούς  Επιβάτες της γραμμής, σαν το πλέον καλοταξιδο και γρηγορότερο της γραμμής . Μαζι με το αδερφό του ήταν η απαρχή  της Agapitos Lines των Βασίλη και Αντωνη Αγαπητού .Το τραγικό του τέλος το βρήκε υπό άλλη πλοιοκτησία και άλλο όνομα άρα δεν βαραίνει την περι ου ο λόγος εταιρεία .

Παναγια εκατονταπυλιανη : το αδερφάκι του Απόλλωνα αγοράστηκε απο την εταιρεία σε πληστηριασμο και πραγματικά μετα απο μια εξαιρετική επισκευή διένυσε θαρρώ την καλύτερη εεν Ελλάδι εποχή του με τα χρώματα της Agapitos Lines. 
 

Εξπρές Ολυμπία : ένα απο τα καλύτερα πλοία σε εκμετάλλευση χωρών , γνώρισε τεράστια επιτυχία και έφερε λεφτά με την σέσουλα στο βραδινό της Πάροναξιας.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Με τυχαία σειρά και έχοντας ταξιδέψει με όλα:

Παναγία Εκατονταπυλιανή: τα καλά του Απόλλωνα αλλα με καλύτερο όμως εσωτερικό( του ειχε κάνει ωραια μετασκευή ο καπτα Μακης σαν Ρομιλντα και δεν το πείραξε μετα ούτε ο Βεντουρης ούτε ο Αγαπητός).Επίσης τα χρώματα του Αγαπητού του πήγαιναν πολύ.

Ναιας Εξπρές: Αν και το χάλασαν με την μετασκευή που του έκαναν (σαν Δήμητρα ηταν καλυτερο) ηταν πολύ γρηγορο, το θυμάμαι να κάνει πολλές κηδείες σε πρωινά δρομολόγια όταν έκανε παροναξια.Στα λιμάνια γύρναγε υπερβολικά γρήγορα.

Ναιας ΙΙ: ταυτόσημο με την γραμμή Συρο Τήνο Μύκονο.Γρηγορο καλοτάξιδο ομορφο και σταθερό χειμώνα καλοκαίρι.Κατα την γνώμη μου μάλλον προσέφερε τα περισσότερα στην εταιρία του.

Αιγαίον: Εγραψε την δική του ιστορία, βαρύ βαπορι καλοτάξιδο αλλά όταν αποφάσισαν να ρίξουν φράγκα για να παρει τα πάνω του ηταν λιγο αργά και ηταν ηδη αρκετά ξεπερασμένο.Παντως ηταν ωραιο σκαρί και στην δεκαετία του 80 ηταν από τα καλύτερα του Πειραιά.Εδωσε και αυτο πολλά χρήματα στα ταμεία της εταιρίας.

 

Link to comment
Share on other sites

 

On 5/14/2021 at 1:53 AM, proud_ionian said:

Ειτε επι εποχης Αφων, ειτε μετα το σχισμα, η Agapitos Lines δεν φημιζοταν για την ποιοτητα των υπηρεσιων που προσεφερε, ουτε για τη γενικοτερη συντηρηση των πλοιων της (πλην μηχανολογικων και των απολυτως απαραιτητων)[...]

Να κανει αφιερωμα στους Αγαπητους, ενας Στριντζομανης Ιονιος, ειναι σαν να διδασκει ενας παπας Ισλαμικη Θεολογια :D 

Θα προσπαθησω να ειμαι αντικειμενικος, μεσα στο παραπανω πλαισιο ^_^

  • Παναγία Εκατονταπυλιανή. Η καλυτερη περιοδος του πλοιου και το καλυτερο της εταιριας.
  • Αιγαιον. Φιγουρα αναγνωρισιμη και πρωτο απο μια σειρα αδερφα και κονταδερφα, που τα περισσοτερα ηρθαν στην Ελλαδα. Σε αλλα χερια θα ειχε διακριθει περισσοτερο.
  • Κυκλαδες. Made in Greece, ιδανικο για την εποχη που ναυπηγηθηκε. 
  • Sea Speed 1, το μετεπειτα Flying Cat 4. Μονο που τολμησαν να κανουν την κινηση και να το φερουν, το αξιζει.

That's all folks.:)

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

1.Παναγια Εκατονταπυλιανη,οταν η καλυτερη περιοδος για το πλοιο δουλεψε αρκετα καλα κ στις 2 γραμμες που μπηκε ικαρια σαμο κ παροναξια!ακομα θυμαμαι τη τεραστια γραματοσειρα να μην χωραει στη πρυμνη του

2.Αιγαιον ενας βελγος ευγενης που στα γεραματα περασε μια 2η νιοτη κ ξανα ενιωσε κ με την ταχυτητα του κ με την ανακαινηση που του εγινε..μπορει να ηταν κντονπιο δυακολο πλοιο της εποχης στη μανουβρα του

3.Κυκλαδες γιατι ηταν made in Greece

4.Sea Speed1 τι ονειρο ειχε δει τοτε ο Τονυ κανεις δεν ξερει κ ο Παπουτσης δεν μας αφησε να μαθουμε

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Ναιάς ΙΙ, εύδρομο, καλοτάξιδο, ξεπέρασε το prequel του σε αναγνωρισιμότητα και προσφορά.

Παναγία Εκατονταπυλιανή, με ένα όνομα πιο βαρύ από το αδελφό του, ένα ολοκληρωμένο πλοίο.

Γκόλντεν Βεργίνα, λιγότερο λαμπερό από το αδελφό του, αλλά εξυπηρέτησε με υποδειγματικό τρόπο τη γραμμή του.

Και λίγα λόγια για τους πλοιάρχους που τα πήγαιναν μέχρι να κλείσει η εταιρεία για της οποίας τα πλοία κάνουμε δημοσκόπηση.

Έχουμε και λέμε, ο επικεφαλής του πρώτου, ο Αλέν Πρόστ της ακτοπλοίας, πιο γρήγορος απ' ΟΛΟΥΣ.

Ο επικεφαλής του δεύτερου, από τους πιο αυστηρούς, παρότι μικρός τότε, παρέδιδε μαθήματα ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ πληρώματος.

Ο επικεφαλής του τρίτου, σταθερός πάντοτε, χωρίς φοβίες κι ανασφάλειες, ΑΡΣΕΝΙΚΟ.

Υ.Γ. Διότι πρέπει να διακρίνουμε τους χειριστές/οδηγούς από τους πλοιάρχους, όσο κι αν οι εποχές αλλάζουν.

Χειριστές έχουν τα JCB και οδηγούς τα λεωφορεία, το λέω με κάθε σεβασμό προς αυτά τα πρόσωπα.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...