Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

33 minutes ago, proud_ionian said:

Κανουμε αφιερωμα στα 90s στις δημοσκοπησεις και δεν εχουμε τοπικ για τις εταιριες των Aγαπητων^_^[...]

Το 1993 οι αδερφοι τα τσουγκριζουν και χωριζουν τα τσανακια τους. Το κλασσικο σινιαλο με τα δυο πρασινα αλφα και το Agapitos Lines, μενει στον Βασιλη και τον Αντωνη. Εξπρες Ολυμπια, Κυκλαδες και Αιγαιο περνανε στους Γιαννη και Κωστα[...] 

H αποτομη αναπτυξη της περιοδου 1993 - 1996 στηριχθηκε κυριως σε δανεισμο απο κρατικες τραπεζες. οταν, για τους γνωστους λογους, αποφασιστηκε να δημιουργηθει μια μεγαλη εταιρια που να αποφασισει τους παραδοσιακους, η Agapitos Lines, οπως και αρκετες αλλες ηταν εκτεθειμενη στις οποιες αποφασεις και εν τελει, θελωντας και μ,η πουλησε τα πλοια της ενα προς ενα στη Minoan Flying Dolphins. [...]

Να κανει αφιερωμα στους Αγαπητους, ενας Στριντζομανης Ιονιος, ειναι σαν να διδασκει ενας παπας Ισλαμικη Θεολογια :D 

YΓ: για ολα σχεδον τα πλοια τους εχουμε topic

Η εταιρια των Γιαννη και Κωστα Αγαπητου, ειχε αναλογη πορεια με την Agapitos Lines μετα το διαζυγιο. Εζησε εξι χρονια, απο το 1993 μεχρι το 1999 που τα πλοια της πουληθηκαν στην MFD.

Ενα χρονο μετα το διαζυγιο φερνει το Chartes το οποιο γινεται το πολυπροβεβλημενο τα 90s Eξπρες Σαντορινη. Μετα τη χρεωκοπια του Βαγγελη Βεντουρη αγοραζει σε πλειστηριασμο το Απολλων Εξπρες το οποιο ξαναδρομολογει το 1996 ως Εξπρες Απολλων. Ενα χρονο μετα αγοραζει με τον γνωστο επεισοδιακο τροπο το Παναγια Τηνου 2, το οποιο γινεται το Εξπρες Αθηνα. Την ιδια χρονια, το 1997, φερνει το Εξπρες Αφροδιτη, το οποιο παει στη Συροτηνομυκονια, οπου η εταιρια ειχε ηδη μπει με τον Απολλωνα. Το 1998 περνα στα χερια τους το Bari Express το οποιο γινεται το Εξπρες Ερμης και αναλαμβανει ολες τις αγονες της εταιριας.

Με το Seatrailer, το οποιο αν δεν κανω λαθος δεν ανηκε μονο στον Κωστα Αγαπητο, αλλα φοραγε τα σινιαλα, μπηκε και στη γραμμη Κορινθου Ιταλιας.

Τον Σεπτεμβριο του 1999 τα πλοια της εταιριας περασαν ενα προς ενα στην Minoan Flying Dolphins για τους γνωστους λογους. Εχω την αισθηση οτι απο αποψη customer service ηταν λιγο καλυτερη απο την Agapitos Lines.

Μετα την απορροφηση απο την MFD, ο Κωστας Αγαπητος ανελαβε για καποιο διαστημα ρολο στην νεα εταιρια, με την οποια συνεργαζοταν ατυπως και επι διοικησης  ΙΣΒ. Παραλληλα ειχε και τη δικη του εταιρια roro.

Δικο σας, που λενε και στις συναυλιες :P 

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Με πολύ κόσμο στην αριστερή βαρδιόλα!!!Και μάλλον με Τρέσσο πάνω.Δε ξέρω πάντως το Σαντορίνη εξωτερικά είναι πανέμορφο στα λευκά και πολύ επιβλητικό στο δικό μου μάτι.Η εταιρεία αν δεν έδινε τα πλοία της στην HF ήταν καλά δικτυωμένη και ισχυρή στη Παροναξία.Τα πλοία της τα πρόσεχε πάρα πολύ,ιδιαίτερα το Εξπρές Σαντορίνη που είχε ανακαινίσει εσωτερικά από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε θέμα για τον Κώστα Αγαπητό. Να πούμε λίγο πιο σωστά  την ιστορία της Agapitos Express Ferries. Όταν διασπάστηκε οι εταιρεία των Αφοί Αγαπητού, ο Ιωάννης Αγαπητός και ο γιος του Κώστας Αγαπητός βρέθηκαν με το Εξπρές Ολύμπια και το Αιγαίον στις Κεντρικές  και το Κυκλάδες που μεταονομάστηκε σε Εξπρές Ευβοϊκός για να δουλέψει Ραφήνα Μαρμαρι και το 1994 πουλήθηκε στη Ventouris Lines και πήρε το όνομα Μεθοδια.. Επίσης είχαν και δυο παντόφλες στη γραμμή Κέρκυρα Ηγουμενίτσα, το Ιωάννης Α και το Ειρήνη.  Τέλος του 1993 αγοράζει το Εξπρές Σαντορίνη για να αντικαταστήσει το Αιγαίον από την Άνοιξη του 1994. Το καλοκαίρι του 1996 αγοράζει το Εξπρές Απόλλων και το Εξπρές Δανάη σε πλειστηριασμούς και τα δρομολογεί στη γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο με προέκταση Πάτμο Λειψούς μια φορά την εβδομάδα και στο Σαρωνικό αντίστοιχα.  Το 1997 αγοράζει το Εξπρές Αφροδίτη και το δρομολογεί στη Σύρο Τήνο Μύκονο και τα αλλά τρία πλοία (Απόλλων, Ολυμπία & Σαντορίνη) στη Παροναξία που είχαν τη μερίδα του λέοντος στη γραμμή. Το καλοκαίρι του 1997 αγοράζει το Παναγία Τήνου 2 σε πλειστηριασμό και παραλίγο να στοιχήσει τη ζωή του Κώστα Αγαπητού και δρομολογείται τον Αύγουστο. Το χειμώνα το 1997 αγοράζει το Μπάρι Εξπρές και το μετονομάζει σε Εξπρές Ερμής και αναλαμβάνει τις άγονες γραμμές των άλλων πλοίων της εταιρείας. Το 1998 δημιουργήθηκε κοινοπραξία από την Agapitos Express Ferries και την Agoudimos Lines με το Εξπρές Αθηνά και το Πηνελόπη Α στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο.

To 1998 δημιουργείται η εταιρεία Express Sea Trailer από το Κώστα Αγαπητό με συνέταιρο το Στέφανο Βουράκη και ξεκινάει την σύνδεση της Κόρινθο με τη Βενετία με για ασυνόδευτα φορτηγά. (Στην αρχή ήταν από την Ελευσίνα η σύνδεση και πέρναγε από το Ισθμό) με το Sea Trailer και την επόμενη σεζόν προστίθεται και το Star Trailer. To 1999 αγοράζονται το Cielo Trailer και το Nave Trailer, αλλά δεν πρόλαβαν να ταξιδέψουν με τα χρώματα της Express Sea Trailer για πουλήθηκε όλη η εταιρεία στο Minoan Flying Dolphins

Επίσης το 1999 αγοράζετε συνεταιριστικά το Νεφέλη από το Κώστα Αγαπητό και Γιάννη Λεφάκη, αλλά ολοκληρώθηκε η μετασκευή όταν αγοράστηκε από τη Minoan Flying Dolphins

Το 1999 φεύγει από τη ζωή ο Ιωάννης Αγαπητός, λίγο πριν δει να σβήνονται τα σινιάλα της εταιρείας του από τα πλοία του.

Εάν θυμάμαι καλά το 1998 ξεκίνησε η προετοιμασία της εταιρείας για την είσοδο στο χρηματιστήριο Αθηνών, αλλά οι εξελίξεις του 1999 δεν προχώρησε το σχέδιο της εισόδου.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το καλοκαίρι του 1997 αγοράζει το Παναγία Τήνου 2 σε πλειστηριασμό και παραλίγο να στοιχήσει τη ζωή του Κώστα Αγαπητού και δρομολογείται τον Αύγουστο. Το χειμώνα το 1997 αγοράζει το Μπάρι Εξπρές και το μετονομάζει σε Εξπρές Ερμής και αναλαμβάνει τις άγονες γραμμές των άλλων πλοίων της εταιρείας. Το 1998 δημιουργήθηκε κοινοπραξία από την Agapitos Express Ferries και την Agoudimos Lines με το Εξπρές Αθηνά και το Πηνελόπη Α στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο.

To 1998 Έγιναν αυτές οι αγορές. Μάλιστα η απόπειρα έγινε την ημέρα του τελικού του Μουντιάλ της Γαλλίας.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Είχαμε θέμα για τον Κώστα Αγαπητό

Είχαμε για όλες τις δραστηριότητες (το έβαλα λινκ παραπάνω). Δεν είχαμε για τα ,ferries.

Αν θυμάμαι καλα, ο Κώστας Αγαπητός, ήταν ο μόνος παραδοσιακός, εκτός του Μάκη του Στρίντζη, που συζητάμε με τη Βάσω Παπανδρέου, υπουργό ανάπτυξης, για τη ναυπήγηση πλοίων στην Ελλάδα, με συγχρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια. Τους πρόλαβαν οι εξελίξεις

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, margaritis24 said:

Το Σαντορινη το ειχε ξανα ανακαινισει το 98 οπως κ τον Απολλωνα το 98!νομιζω οτι ηταν σε πιο καλα standar κ πιο καλα πλοια   απο την Agapitos lines!

Σαφώς, πάντοτε.

Δεν υπήρχε σύγκριση.

Ας θυμηθούμε το πιο απλό, τις (νερο)μπογιές που βάφονταν τα πλοία του ΑΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Συνάντησα έναν τύπο στο δρόμο με αυτή τη μπλούζα.Πήγα να του τη πάρω και να τον γδύσω,δε τα καταφερα και τελικά την έβγαλα φώτο.Γλάρος Βουκαμβίλια και το Εξπρές Σαντορίνη.Πάμε Κυκλάδες..

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω που είδε τον τύπο αυτόν ο nomikos αλλά τις προάλλες στην παραλία του Παλαιού Φαλήρου είδα έναν άλλον με φόρμα 90s’ του ΑΟ Νάξου (μαύρο/πορτοκαλί) και στην πλάτη sponsorship logo by “Agapitos Express Ferries”.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, nomikos said:

Συνάντησα έναν τύπο στο δρόμο με αυτή τη μπλούζα.Πήγα να του τη πάρω και να τον γδύσω,δε τα καταφερα και τελικά την έβγαλα φώτο.Γλάρος Βουκαμβίλια και το Εξπρές Σαντορίνη.Πάμε Κυκλάδες..

 

Εσύ ήσουν Νομικέ??😇 Γιατί φοράω αυτή τη μπλούζα αρκετά συχνά!!! Ενώ έχω ακόμα αρκετές διαφημιστικές μπλούζες από την Agapitos Express Ferries (εάν θυμάμαι καλά εχω τρία διαφορετικά σχέδια)

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, nomikos said:

Συνάντησα έναν τύπο στο δρόμο με αυτή τη μπλούζα.Πήγα να του τη πάρω και να τον γδύσω,δε τα καταφερα και τελικά την έβγαλα φώτο.Γλάρος Βουκαμβίλια και το Εξπρές Σαντορίνη.Πάμε Κυκλάδες..

 

 

Φίλε, έχω και εγώ μία που την φυλαώ στο χρηματοκιβώτιο:D.

 

Στη φωτό αποκλείεται να είναι ο Π100, το πολύ παστίτσιο έχει και τις παρενέργειές του στη σιλουέτα 😛

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...